Juistem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Beet weerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Hij beet iemandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?quote:
Tja heb je soms let je even niet op ja dan wil je wel eens iemand in de nek bijten, heb jij dat nooitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken![]()
Daar zit een steekje los.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken![]()
Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je landje is gewoon niet goed genoeg..
Benieuwd hoe ze zelf zouden reageren als hun team eruit zou vliegen. Of is dat vragen naar de bekende weg?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig1
Je bent te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een fan van Suarez mag dat?
Geniale voetballer, kan niet met een laag IQ.. maar er zit iets fout in zijn brein.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken![]()
Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken![]()
Je had ook kunnen winnen van CR en niet vanaf minuut één kunnen tijdrekken. Natuurlijk is het smerig wat Suarez doet maar het beïnvloedde de wedstrijd verder niet. (Los van het mogen blijven staan danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt![]()
![]()
Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Ben echt verbaasd (nog steedsquote:
Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Hij had honger etenstijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?
Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Mwa, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.
Wel een betrouwbare bron brengen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Suarez moet nu gvd echt geschorst die gek.quote:
Dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.
Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.
Idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?
Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Niemand die het even uit wil leggen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Vorige WK hing hij de held uit door zich op te offeren voor zijn land.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef essnhills het volgende:
Daily Mail: 'He hasn't changed one bit'
Simunic voor een armgebaar het WK moeten missen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
Tja de Belg...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef -Willempie- het volgende:
Bij de Belg nog steeds geen woord over Suarez-bijt
Dit kun je ons niet kwalijk nemen. Opvallender is het feit dat we nu en in 2002 genaaid werdenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef TLC het volgende:
Ook opvallend dat na de wereldtitel in 2006 Italie 2 keer achter elkaar in de groepsfase strandt
Italiaanse schouderkarbonadequote:
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Is er iemand dood is er een been gebroken een scheidsrechter geduwd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
HIJ BEET IEMANDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Niemand die het even uit wil leggen?
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |