abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141502363











Scheids: Marco Rodríguez (Mexico), floot eerder België - Algerije.

Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)/index.html#nosticky
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502367
suarez baas
pi_141502373
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502375
'hij lacht zijn tanden bloot'
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:34 #5
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502381
suarez hommo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502385
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal zegeviert _O_
finale 2010 gelukkig ook. :)
★★★
pi_141502389
Het is Ciao.
pi_141502392
Die achterlijke Belg commentator heeft het incident gemist
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:44 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141502393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Uruguay - Colombia wordt een veldslag _O_
:9~
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141502395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Confetti het volgende:
Die smerige hond weet dat zijn WK voorbij is.

Driedubbele beenbreuk erbij aub.
Wat heeft hij gedaan? Heb het moment even gemist...
pi_141502404
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef Delirio het volgende:
'hij lacht zijn tanden bloot'
XD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:51 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141502406
80 minuten kut
10 minuten _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141502412
Zeer benieuwd naar VI
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:09 #15
367000 roos94
pi_141502423
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:16 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_141502430
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Yankee go home!
pi_141502431
Waarom pakt Italië dit zo gelaten op? Waarom belagen ze die scheidsrechter niet? Slaan ze Suarez niet een paar tanden uit zijn bek?
pi_141502437
Die hitte, dat kan toch niet. Italie had niet eens kracht om te vechten.
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:24 #19
367000 roos94
pi_141502440
godverdomme ik ben zo blij
pi_141502441
Mooie laatste 10 min _O_
pi_141502442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:
Waarom pakt Italië dit zo gelaten op? Waarom belagen ze die scheidsrechter niet? Slaan ze Suarez niet een paar tanden uit zijn bek?
Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:33 #22
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502445
SUAREZ OH OH
AFCA!
pi_141502453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Ja :') gelukkig is de buit binnen!

Maar zuinig zijn ze niet met de extra minuten.. elke wedstrijden 4 tot 6 min
pi_141502454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Er was nog een aanval van Italië bezig. :)
★★★
pi_141502457
Net goed voor Chiellini. Hij had al 2 keer rood moeten krijgen. :W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:46 #26
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502458
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:46 #27
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
je kan niet affluiten in een aanval maarja onlineF.png
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502461


Opsluiten die vent
pi_141502464
pi_141502474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.
Of bij jou.
pi_141502477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Anoonumos het volgende:
Die hitte, dat kan toch niet. Italie had niet eens kracht om te vechten.
In 2018 en 2022 is het gelukkig in een koud land.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:06 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502482
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141502484
Ik vond t weer een topshow
pi_141502489
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
pi_141502492
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Er zijn smerige overtredingen gemaakt in het voetbal.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502494
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
jellyitaliafagboygespot
pi_141502495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
Het is Rens, wat had je verwacht?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:21 #38
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141502496
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
pi_141502498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)
★★★
pi_141502500
Wil Colombia echt in het schema zitten, Brazilie, Uruguay, Frankrijk en Duitsland?
Of Nederland, Costa rica, Argentinie en Belgie
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:23 #41
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Zeer benieuwd naar VI
Derksen: "Suarez hoort niet thuis op het voetbalveld."
Gijp: "Haha die Suarez is toch ook een volslagen idioot hé, die is HE-LE-MAAL niet goed".
AFCA!
pi_141502507
Wel knap om die elleboogstoot over het hoofd te zien die begrijpelijk volgde.
pi_141502510
pi_141502520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:45 #45
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141502521
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_141502530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Je landje is gewoon niet goed genoeg..
pi_141502532
Als Suarez rood krijg hielden we het simpel 0-0 met 10 tegen 10 :r
pi_141502534
Bij de Belg hebben ze het er helemaal niet over :? Of het moet al geweest zijn,dat kan ook.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:57 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het is Rens, wat had je verwacht?
Ik dacht Shreyas, veel verschil is er niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:59 #50
35723 crew  GGMM
pi_141502538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Haha. :)

U mad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')