Wat heeft hij gedaan? Heb het moment even gemist...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Confetti het volgende:
Die smerige hond weet dat zijn WK voorbij is.
Driedubbele beenbreuk erbij aub.
Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:
Waarom pakt Italië dit zo gelaten op? Waarom belagen ze die scheidsrechter niet? Slaan ze Suarez niet een paar tanden uit zijn bek?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Er was nog een aanval van Italië bezig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
je kan niet affluiten in een aanval maarjaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Of bij jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.
In 2018 en 2022 is het gelukkig in een koud land.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Anoonumos het volgende:
Die hitte, dat kan toch niet. Italie had niet eens kracht om te vechten.
Er zijn smerige overtredingen gemaakt in het voetbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
jellyitaliafagboygespotquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Het is Rens, wat had je verwacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig1
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig
Derksen: "Suarez hoort niet thuis op het voetbalveld."quote:
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt![]()
![]()
Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Je landje is gewoon niet goed genoeg..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt![]()
![]()
Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Ik dacht Shreyas, veel verschil is er nietquote:
Haha.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt![]()
![]()
Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |