Beetje naïef van je, Callie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
Anders stuurt de Uruguayaanse bond hem toch naar huis.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens de Belgische commentator liep Chiellini misschien wel tegen de tanden van Suarez aan.
En ik heb een miljoen op de bankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
Anders stuurt de Uruguayaanse bond hem toch naar huis.
Als ze daar een beetje lekker in hun hoofd zijn, doen ze dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een uitzondering maken. Anders stuurt de Uruguayaanse bond hem toch naar huis.
mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Fifa schorst op eindtoernooien niet op videobeelden.
Ik kan me niet voorstellen dat ik op een voetbal veld, hoe boos ik ook ben, iemand ga bijten.. Dan ben je echt niet goed in je hoofd, laat staan 3 keer in je carrierequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee maar je moet het ook weer niet overdrijven. Bijten is een stuk minder erg dan iemands enkel bewust kapot trappen wat meerdere keren in een seizoen gebeurd.
Dat zei hij met een behoorlijke dosis ironie , maar zo zal de FIFA wel redeneren ...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens de Belgische commentator liep Chiellini misschien wel tegen de tanden van Suarez aan.
Dat is onzinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ik heb een miljoen op de bank
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zag hem duidelijk een bijtbeweging maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Precies. Waarom mensen Suarez nog beschermen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef grazz het volgende:
Wat een klootzak die Suarez. Hij mag dan kwaliteiten hebben, maar juist door dit soort acties heb ik geen respect voor 'm. Op zo'n speler kun je toch niet trots zijn?![]()
![]()
Hhahahaquote:
quote:
Dat soort smerige acties horen niet op een voetbalveld thuis. Ben blij dat Italië er uit ligt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef remlof het volgende:
Toch slim van Italië om zoveel tijd te rekken.
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een gelul. Een van de beste spitsen ter wereld.
Ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je zag hem duidelijk een bijtbeweging maken.
Die ziek in z'n koppie isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een gelul. Een van de beste spitsen ter wereld.
Dit heb ik nog niet gezienquote:
Dit dus. Mensen weten echt niet wat wel en niet belangrijk isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort smerige acties horen niet op een voetbalveld thuis. Ben blij dat Italië er uit ligt.
Ach. Van dat soort schurkenlandjes hoef je enige morele verantwoording niet te verwachten. Maar het gaat weer eens nergens over. Bijten, wtfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze daar een beetje lekker in hun hoofd zijn, doen ze dat.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere club met een beetje klasse hoeft hem niet meer.
Het is je specialiteit, of het is je specialiteitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik op een voetbal veld, hoe boos ik ook ben, iemand ga bijten.. Dan ben je echt niet goed in je hoofd, laat staan 3 keer in je carriere
Na die bijt bij Ivanovic stond Arsenal zeker ook niet te springen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn die er nauwelijks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die als er iets bijzonders gebeurt meteen de tv gaan filmen.quote:
Dat was een jaren 70 snorquote:
Tsja, wat moet je nog zeggen van zo'n geschifte gozer. Kunnen héle goeie psychiaters hem niet helpen ofzo?quote:
Dat geloof je toch nooit ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja want dit is normaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Al die Feyenoorders en PSV'ers huilen hier
Oh dat bijten van mentaal gehandicapte Suarez vond je wel kunnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort smerige acties horen niet op een voetbalveld thuis. Ben blij dat Italië er uit ligt.
Ja dan zit er echt een steekje los in je kop. Schorsen voor het leven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Van dat soort schurkenlandjes hoef je enige morele verantwoording niet te verwachten. Maar het gaat weer eens nergens over. Bijten, wtfEn gewoon voor de derde keer
Dan ben je gewoon rijp voor het gesticht.
Ja, dat gebeurt regelmatig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef plerda het volgende:
Volgens mij geeft Suarez meer een soort van koptstoot en slaat Chiellini met zijn arm tegen zijn mond aan.
haha je HAPT!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat bijten van mentaal gehandicapte Suarez vond je wel kunnen?
xDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies. Afvoeren die gozer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Juist ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef plerda het volgende:
Volgens mij geeft Suarez meer een soort van koptstoot en slaat Chiellini met zijn arm tegen zijn mond aan.
Cantona deed het toch nog iets minder "tactvol" dan Suarez ...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cantona heeft ook veel gemist in zijn carrière door al zijn gezeik
Voetbal is oorlog en in oorlog valt bijten nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat bijten van mentaal gehandicapte Suarez vond je wel kunnen?
FIFA is niet hetzelfde als de FA.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg die al tien duels schorsing, dat kunnen er nu wel eens 20 worden.
Daar past Suarez wel bijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
Suarez mag altijd terugkeren bij Ajax
Het is ook een uithangbord van je club. Voor Barca zal dit een reden zijn, hem niet te kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat geloof je toch nooit ?
Ik ben zeer benieuwd wat de FIFA doet .. deze beelden gaan de hele wereld over. Normaal doen ze niks met beelden..quote:
Ajax heeft inderdaad ook een winnaarsmentaliteitquote:
Dat kon wel eens onder het gebruik van biologische wapens vallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog en in oorlog valt bijten nog wel mee.
Tsja, ik kan het alleen maar met je eens zijn. Die Suarez is KNETTER GESTOORD.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Van dat soort schurkenlandjes hoef je enige morele verantwoording niet te verwachten. Maar het gaat weer eens nergens over. Bijten, wtfEn gewoon voor de derde keer
Dan ben je gewoon rijp voor het gesticht.
Flink gebeten toch. Dat wordt een soatestje.quote:
Ik zou hem ook graag bij PSV willen hebben.. erg goede voetballer, hoe smerig hij ook is.. hoe hypocriet ik ook ben. Hij kan je kampioen maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
Suarez mag altijd terugkeren bij Ajax
dat is 1 tand zo te zien?quote:
hij wordt sowieso geschorstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat de FIFA doet .. deze beelden gaan de hele wereld over. Normaal doen ze niks met beelden..
Kijk gewoon de beelden joh.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
IK heb het Suarez incident niet goed gezien, maar wie gelooft een Italiaan?
Worden een paar wedstrijdjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef grazz het volgende:
fragmentje Suarez
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)6rWn_8mtxlFBSFLRar5U
Hoezo?quote:
Tetanus prik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flink gebeten toch. Dat wordt een soatestje.
Gyan had die penalty niet moeten missenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Vervloekte Suarez ook, in 2010 verklootte hij het wk al voor Ghana en nu flikt hij weer zoiets. Te walgelijk gewoon
Dat zou een gepaste straf zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dan zit er echt een steekje los in je kop. Schorsen voor het leven.
Dat was gewoon een professionele overtreding.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Vervloekte Suarez ook, in 2010 verklootte hij het wk al voor Ghana en nu flikt hij weer zoiets. Te walgelijk gewoon
Eerst zien....quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben hierbij trouwens Suarez fan/supporter af.
Maar hij verkloot hier helemaal niks hoor dus ik weet niet wat je zeiktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Sorry hij deed toen wat hij moest doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik vind het zo zonde he, geweldige spits maar dit is gewoon niet normaal. Ook gewoon drie keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Een echte fan blijft Suarez trouw.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat is vanwege het vorige incident.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/34(...)ijden-geschorst.html
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
Kop/nek stootje OK maar meer niet volgens mij. Veel ophef over niets
quote:
Ohja nu mag het wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vanwege het vorige incident.
We hebben het nu over deze situatie.
Ik denk dat ze echt héél hard gaan optreden, tegen de verwachting van velen in.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat de FIFA doet .. deze beelden gaan de hele wereld over. Normaal doen ze niks met beelden..
Rood had ie moeten krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hij verkloot hier helemaal niks hoor dus ik weet niet wat je zeikt
Dat is binnen de regels, extreem en smerig maar wel geniaal..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry hij deed toen wat hij moest doen.
Dat Ghana de pingel mist was niet zijn schuld
Hypocriet, had je na de tweede keer dat hij beet ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is niet gezien.quote:
Vond hem bij Groningen nog wel leuk. Daarna meer Liverpool-fan dan Suarez-fanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
Een rationeel mens was nooit fan van Suarez geworden.
Weet je.. ze zullen wel moeten. Ze roepen steeds fair play en respect dit dat.. Als je dit laat gaan, ja ze waren al niet serieus te nemen maar nu helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt héél hard gaan optreden, tegen de verwachting van velen in.
Of de eerste keer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hypocriet, had je na de tweede keer dat hij beet ook kunnen doen.
NL, België, Frankrijk, Duitsland.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Blijven weinig Europese landen over op deze manier
Buiten de regels dat ver snap ik niet speler kan gewoon verder spelen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is binnen de regels, extreem en smerig maar wel geniaal..wat hij nu doet is ver buiten de regels
Hoop hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Suarez voelt zich kut, dat zie je.. hij weet dat hij de lul is
Eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is binnen de regels, extreem en smerig maar wel geniaal..wat hij nu doet is ver buiten de regels
Weet ik, maar toen konden ze hem op de beelden schorsen. (heb je al een beetje een idee waar ik heen wil?)quote:
Klopt, maar zal me niks verbazen als ze na het WK pas iets tegen hem gaan ondernemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je.. ze zullen wel moeten. Ze roepen steeds fair play en respect dit dat.. Als je dit laat gaan, ja ze waren al niet serieus te nemen maar nu helemaal niet
Echt een winnaarsmentaliteitquote:
Engeland welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Italië, Spanje en Engeland naar huis, dat had je niet kunnen voorspellen.
Serieus, ben je nou echt zo dom?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Buiten de regels dat ver snap ik niet speler kan gewoon verder spelen.
Italie wordt je daar blij vanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jammer. Gun het die walgelijke Uruguayanen echt niet.
-dit-quote:
Idd. Portugal hoort daar ook nog wel bij?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
Italië, Spanje en Engeland naar huis, dat had je niet kunnen voorspellen.
Dat wil ik ook wel zien, Suarez zn tanden uit zn bek geslagen wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef RensAjacied het volgende:
Hopelijk zo nog een flinke fittie tussen Balo en Suarez.
Idd, dan ben je toch gewoon een fucking idioot?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik vind het zo zonde he, geweldige spits maar dit is gewoon niet normaal. Ook gewoon drie keer
Een lul die zich kut voelt.. ahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
Suarez voelt zich kut, dat zie je.. hij weet dat hij de lul is
Ja dan spoor je echt niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Idd, dan ben je toch gewoon een fucking idioot?
Nee, 50 euro minder arm.quote:
Die willen Koequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef MakkieR het volgende:
Ben benieuwd wat ze bij Colombia nu gaan doen haha
Dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Portugal hoort daar ook nog wel bij?
Winnen van Uruguay. Wat anders?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef MakkieR het volgende:
Ben benieuwd wat ze bij Colombia nu gaan doen haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |