Ajax heeft inderdaad ook een winnaarsmentaliteitquote:
Dat kon wel eens onder het gebruik van biologische wapens vallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog en in oorlog valt bijten nog wel mee.
Tsja, ik kan het alleen maar met je eens zijn. Die Suarez is KNETTER GESTOORD.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Van dat soort schurkenlandjes hoef je enige morele verantwoording niet te verwachten. Maar het gaat weer eens nergens over. Bijten, wtfEn gewoon voor de derde keer
Dan ben je gewoon rijp voor het gesticht.
Flink gebeten toch. Dat wordt een soatestje.quote:
Ik zou hem ook graag bij PSV willen hebben.. erg goede voetballer, hoe smerig hij ook is.. hoe hypocriet ik ook ben. Hij kan je kampioen maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
Suarez mag altijd terugkeren bij Ajax
dat is 1 tand zo te zien?quote:
hij wordt sowieso geschorstquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat de FIFA doet .. deze beelden gaan de hele wereld over. Normaal doen ze niks met beelden..
Kijk gewoon de beelden joh.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
IK heb het Suarez incident niet goed gezien, maar wie gelooft een Italiaan?
Worden een paar wedstrijdjesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef grazz het volgende:
fragmentje Suarez
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)6rWn_8mtxlFBSFLRar5U
Hoezo?quote:
Tetanus prik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flink gebeten toch. Dat wordt een soatestje.
Gyan had die penalty niet moeten missenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Vervloekte Suarez ook, in 2010 verklootte hij het wk al voor Ghana en nu flikt hij weer zoiets. Te walgelijk gewoon
Dat zou een gepaste straf zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dan zit er echt een steekje los in je kop. Schorsen voor het leven.
Dat was gewoon een professionele overtreding.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Vervloekte Suarez ook, in 2010 verklootte hij het wk al voor Ghana en nu flikt hij weer zoiets. Te walgelijk gewoon
Eerst zien....quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben hierbij trouwens Suarez fan/supporter af.
Maar hij verkloot hier helemaal niks hoor dus ik weet niet wat je zeiktquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Sorry hij deed toen wat hij moest doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:52 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik vind het zo zonde he, geweldige spits maar dit is gewoon niet normaal. Ook gewoon drie keerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Een echte fan blijft Suarez trouw.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat is vanwege het vorige incident.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/34(...)ijden-geschorst.html
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
Kop/nek stootje OK maar meer niet volgens mij. Veel ophef over niets
quote:
Ohja nu mag het wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is vanwege het vorige incident.
We hebben het nu over deze situatie.
Ik denk dat ze echt héél hard gaan optreden, tegen de verwachting van velen in.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat de FIFA doet .. deze beelden gaan de hele wereld over. Normaal doen ze niks met beelden..
Rood had ie moeten krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hij verkloot hier helemaal niks hoor dus ik weet niet wat je zeikt
Dat is binnen de regels, extreem en smerig maar wel geniaal..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry hij deed toen wat hij moest doen.
Dat Ghana de pingel mist was niet zijn schuld
Hypocriet, had je na de tweede keer dat hij beet ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is niet gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |