Ach. Van dat soort schurkenlandjes hoef je enige morele verantwoording niet te verwachten. Maar het gaat weer eens nergens over. Bijten, wtfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze daar een beetje lekker in hun hoofd zijn, doen ze dat.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere club met een beetje klasse hoeft hem niet meer.
Het is je specialiteit, of het is je specialiteitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik op een voetbal veld, hoe boos ik ook ben, iemand ga bijten.. Dan ben je echt niet goed in je hoofd, laat staan 3 keer in je carriere
Na die bijt bij Ivanovic stond Arsenal zeker ook niet te springen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn die er nauwelijks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mensen die als er iets bijzonders gebeurt meteen de tv gaan filmen.quote:
Dat was een jaren 70 snorquote:
Tsja, wat moet je nog zeggen van zo'n geschifte gozer. Kunnen héle goeie psychiaters hem niet helpen ofzo?quote:
Dat geloof je toch nooit ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja want dit is normaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Al die Feyenoorders en PSV'ers huilen hier
Oh dat bijten van mentaal gehandicapte Suarez vond je wel kunnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort smerige acties horen niet op een voetbalveld thuis. Ben blij dat Italië er uit ligt.
Ja dan zit er echt een steekje los in je kop. Schorsen voor het leven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Van dat soort schurkenlandjes hoef je enige morele verantwoording niet te verwachten. Maar het gaat weer eens nergens over. Bijten, wtfEn gewoon voor de derde keer
Dan ben je gewoon rijp voor het gesticht.
Ja, dat gebeurt regelmatig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef plerda het volgende:
Volgens mij geeft Suarez meer een soort van koptstoot en slaat Chiellini met zijn arm tegen zijn mond aan.
haha je HAPT!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat bijten van mentaal gehandicapte Suarez vond je wel kunnen?
xDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort smerige acties horen niet op een voetbalveld thuis. Ben blij dat Italië er uit ligt.
Precies. Afvoeren die gozer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Juist ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef plerda het volgende:
Volgens mij geeft Suarez meer een soort van koptstoot en slaat Chiellini met zijn arm tegen zijn mond aan.
Cantona deed het toch nog iets minder "tactvol" dan Suarez ...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cantona heeft ook veel gemist in zijn carrière door al zijn gezeik
Voetbal is oorlog en in oorlog valt bijten nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat bijten van mentaal gehandicapte Suarez vond je wel kunnen?
FIFA is niet hetzelfde als de FA.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg die al tien duels schorsing, dat kunnen er nu wel eens 20 worden.
Daar past Suarez wel bijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
Suarez mag altijd terugkeren bij Ajax
Het is ook een uithangbord van je club. Voor Barca zal dit een reden zijn, hem niet te kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat geloof je toch nooit ?
Ik ben zeer benieuwd wat de FIFA doet .. deze beelden gaan de hele wereld over. Normaal doen ze niks met beelden..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |