Ja, dat gebeurt regelmatig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef plerda het volgende:
Volgens mij geeft Suarez meer een soort van koptstoot en slaat Chiellini met zijn arm tegen zijn mond aan.
haha je HAPT!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat bijten van mentaal gehandicapte Suarez vond je wel kunnen?
xDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort smerige acties horen niet op een voetbalveld thuis. Ben blij dat Italië er uit ligt.
Precies. Afvoeren die gozer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere club met een beetje klasse hoeft hem niet meer.
Juist ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef plerda het volgende:
Volgens mij geeft Suarez meer een soort van koptstoot en slaat Chiellini met zijn arm tegen zijn mond aan.
Cantona deed het toch nog iets minder "tactvol" dan Suarez ...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cantona heeft ook veel gemist in zijn carrière door al zijn gezeik
Voetbal is oorlog en in oorlog valt bijten nog wel mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh dat bijten van mentaal gehandicapte Suarez vond je wel kunnen?
FIFA is niet hetzelfde als de FA.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg die al tien duels schorsing, dat kunnen er nu wel eens 20 worden.
Daar past Suarez wel bijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
Suarez mag altijd terugkeren bij Ajax
Het is ook een uithangbord van je club. Voor Barca zal dit een reden zijn, hem niet te kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat geloof je toch nooit ?
Ik ben zeer benieuwd wat de FIFA doet .. deze beelden gaan de hele wereld over. Normaal doen ze niks met beelden..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |