Beetje naïef van je, Callie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
Anders stuurt de Uruguayaanse bond hem toch naar huis.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens de Belgische commentator liep Chiellini misschien wel tegen de tanden van Suarez aan.
En ik heb een miljoen op de bankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
Anders stuurt de Uruguayaanse bond hem toch naar huis.
Als ze daar een beetje lekker in hun hoofd zijn, doen ze dat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ze wel een uitzondering maken. Anders stuurt de Uruguayaanse bond hem toch naar huis.
mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Fifa schorst op eindtoernooien niet op videobeelden.
Ik kan me niet voorstellen dat ik op een voetbal veld, hoe boos ik ook ben, iemand ga bijten.. Dan ben je echt niet goed in je hoofd, laat staan 3 keer in je carrierequote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee maar je moet het ook weer niet overdrijven. Bijten is een stuk minder erg dan iemands enkel bewust kapot trappen wat meerdere keren in een seizoen gebeurd.
Dat zei hij met een behoorlijke dosis ironie , maar zo zal de FIFA wel redeneren ...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens de Belgische commentator liep Chiellini misschien wel tegen de tanden van Suarez aan.
Dat is onzinquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ik heb een miljoen op de bank
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Je zag hem duidelijk een bijtbeweging maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Precies. Waarom mensen Suarez nog beschermen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:46 schreef grazz het volgende:
Wat een klootzak die Suarez. Hij mag dan kwaliteiten hebben, maar juist door dit soort acties heb ik geen respect voor 'm. Op zo'n speler kun je toch niet trots zijn?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |