Dat. Als Cassano dat nou doet, die gaat toch wel stoppen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
Als je nou als italie eruit vliegt, dan val je die Suarez toch ff aan waardoor die kopstoot van Zidane een muggentik lijkt.
Italie raakte in de war organisatie was weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat hij uit het toernooi (hopelijk) wordt gegooid
Dan kan je dit topic wel sluitenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Maver24 het volgende:
Wie dit goed vindt wat Suarez deed die moet je ook gewoon opsluiten.
Precies. Waarom dit niet eens keer ( pas op he, het is geen eerste keer van die psychopaat ) HARD gestraft wordt, is mij een raadsel.quote:
Dit is nep.quote:
Ik hoop eigenlijk van niet. Niet omdat het Suarez is ofzo, maar omdat die debiele regel dan misschien eindelijk eens ter discussie komt te staan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel, dan is het ook meteen voor 20 wedstrijden denk ik.
Dat komt in de buurt van Chelseavoetbal. Niet te harden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
zoals Oranje ook speeltniet om aan te zien
Nee maar je moet het ook weer niet overdrijven. Bijten is een stuk minder erg dan iemands enkel bewust kapot trappen wat meerdere keren in een seizoen gebeurd.quote:
daar gaat het niet om, bijten is anders dan een tackel of zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
onzin speler raakt amper geblesseerd.
Idd. Geheel verdiend. Een flinke trap in zijn noten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Luigi het volgende:
Ik hoop echt dat er een Italiaan die Suarez vol op z'n neus tikt straks na het fluitsignaal. En hard, ook.
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef 44rdbei het volgende:
Italianen hebben opeens geen kramp meer...
Aangezien die al een keer eerder heeft gebeten en toen ook een zware straf heeft gekregen, verwacht ik nu nog een grotere straf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
onzin speler raakt amper geblesseerd.
Nee, er is zoveel andere gespreksstof over deze wedstrijd, ze hebben helemaal geen tijd voor Suarez.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze het bij VI over Suarez gaan hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |