Dit dus. Wat een debiel joh.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Ik gun 't Uruguay niet alleen al omdat Suarez er speelt
Buffon speelt toch al sinds WK98 mee?quote:
75 minuten lang niet willen voetballen.... dan krijg je datquote:
quote:
Mag het hopen van wel, dan is het ook meteen voor 20 wedstrijden denk ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vraag het me ook af. Scheidsrechter heeft al gefloten voor een overtreding van Suarez.
godingodquote:
Scheids heeft geen ogen in zn achterkop, dit is geen grote fout. Kijk maar naar de Zidane kopstoot, die was zonder videobeelden ook niet gezienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef Halcon het volgende:
Dat scheidsrechters fouten maken, ok, dat kan. Maar dit, dit is een grotere fraude dan Brazilië - Kroatië.
In de Eredivisie ja. Maar op het WK ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt er aan of het beoordeeld is door de scheidsrechter.
Nee, over kutscheten en een boek over radijsjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden ze het bij VI over Suarez gaan hebben?
Die speelt dit WK heus niet meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Kikopuz het volgende:
Uruguay mag van mij door, maar dan wel zonder Suarez.
Jij keurt deze actie goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Al die Feyenoorders en PSV'ers huilen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |