omdat hij fokking gek in zn kop isquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Stiggie het volgende:
Maar Suarez..... why de fuck gaat hij in godsnaam bijten. Helemaal loco
O, dan is het goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat was geen kopstoot maar een beet.
Wellicht?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Suarez komt dit WK wellicht toch niet meer in actie
Omdat? Kan FIFA ook schorsen op basis van tv beelden?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Suarez komt dit WK wellicht toch niet meer in actie
Ja. Hopelijk een jaar of 10. Wát een achterlijke mongool is die vent ook zeg. Derde keer dat 'ie iemand bewust bijt.quote:
A la Boulouloulouzan bij Kokmeijer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet wel op welke ik zou mikken in dit geval.
Ja, maar toch een vies gevoel. Die verdediger van Italië liet het gewoon zien. Dit kan toch niet meer?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
Ach, Uruguay volgende ronde zonder Suarez alsnog exit.
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat? Kan FIFA ook schorsen op basis van tv beelden?
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef Halcon het volgende:
Dat scheidsrechters fouten maken, ok, dat kan. Maar dit, dit is een grotere fraude dan Brazilië - Kroatië.
Waarom het heeft indirect een goal opgeleverd.quote:
zou de eerste keer zijn(?)quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef MakkieR het volgende:
Kan Suarez achteraf door camerabeelden ook geschorst worden?
Dat is zijn manier van spelen, geniet er maar van want ze gaan door!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef Vliegendewijs het volgende:
Vraag me echt zwaar af waarom Suarez bijt is hij niet helemaal 100 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |