Geen idee. Zo'n mafketel zou je echter zelf naar huis moeten sturen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef MakkieR het volgende:
Kan Suarez achteraf door camerabeelden ook geschorst worden?
Dat kan 1 wedstrijd stelde weinig voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef MakkieR het volgende:
ik snap er ook helemaal niks van. Ik waardeer zijn inzet en doorzettingsvermogen, maar dat bijten is echt compleet gestoord.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:41 schreef Stiggie het volgende:
Maar Suarez..... why de fuck gaat hij in godsnaam bijten. Helemaal loco
Ligt er aan of het beoordeeld is door de scheidsrechter.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef MakkieR het volgende:
Weet niet of het kan.. zal vast wel mogen voglens de regels maar heb het de FIFA nog nooit zien doen..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef MakkieR het volgende:
Zou toch even zeventien aids en weet ik veel wat voor testen halen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk een jaar of 10. Wát een achterlijke mongool is die vent ook zeg. Derde keer dat 'ie iemand bewust bijt.
Hoop dat hij geen minuut meer maakt op dit WK. Zijn de kansen van Uruguay meteen ook verkeken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is zijn manier van spelen, geniet er maar van want ze gaan door!
Scheidsrechter heeft niets gezien dus hij kan worden aangepakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt er aan of het beoordeeld is door de scheidsrechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |