abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141502539
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Juistem.
pi_141502541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Beet weer
pi_141502543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Hij beet iemand
pi_141502544
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Since 2005!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:11 #55
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het is Rens, wat had je verwacht?
Ik ben gewoon een fan van Suarez mag dat?
AFCA!
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:12 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141502553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Tja heb je soms let je even niet op ja dan wil je wel eens iemand in de nek bijten, heb jij dat nooit ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:16 #57
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502559
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502560
tja, ik had liever gezien dat er wat meer europese landen zouden overblijven. maar wel des te mooier wanneer oranje (of een ander europees land) de wereldtitel pakt. :7

suarez lijkt me wel uitgespeeld nu, dus uruguay ook dan. dat is al 1. ~:)
pi_141502565
Godin _O_
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:22 #60
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502566
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:24 #61
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141502567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Daar zit een steekje los.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141502574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je landje is gewoon niet goed genoeg..
Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.
pi_141502582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
Benieuwd hoe ze zelf zouden reageren als hun team eruit zou vliegen. Of is dat vragen naar de bekende weg?
pi_141502587
:( :(
pi_141502590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een fan van Suarez mag dat?
Je bent te dom om te poepen.
pi_141502592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Geniale voetballer, kan niet met een laag IQ.. maar er zit iets fout in zijn brein.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:59 #67
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502596
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.
pi_141502600
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Je had ook kunnen winnen van CR en niet vanaf minuut één kunnen tijdrekken. Natuurlijk is het smerig wat Suarez doet maar het beïnvloedde de wedstrijd verder niet. (Los van het mogen blijven staan dan :+ )
pi_141502603
Daily Mail: 'He hasn't changed one bit'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_141502607
Bijt ie zo hard dat ie pijn aan zn eigen gebit heeft. De fuck....

Die gast moet toch ook weten dat ie nu een gigantisch probleem heeft. Uruguay kan verzwakt door zonder hem.

Die ziet gewoon zwart
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_141502617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef ReplaR het volgende:
[ afbeelding ]
Ben echt verbaasd (nog steeds :') ), zo'n bewuste actie van die gast :N Fairplay toch? Kom maar op FiFa, wat gaan jullie hier aan doen?
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:14 #72
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141502619
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
٩๏̯͡๏)۶
pi_141502623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Hij had honger etenstijd.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:24 #75
35723 crew  GGMM
pi_141502626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.
Mwa, dat weet ik niet.

Maar feit is dat Italië naar huis mag. :)
Mooi zo, dat vieze tijdrekken de hele wedstrijd was bijzonder sneu.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')