Wacht even kereltje, je wilt dit toch niet goedpraten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Gelukkig nu ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen konden ze hem op de beelden schorsen. (heb je al een beetje een idee waar ik heen wil?)
Hij dacht dat Chielini een appel was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Maakt niet uit Suarez gaat zijn ondergang toch wel zien tegen Braziliëquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:
[..]
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Een Italiaanse verdediger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
N lekker schoudergebraadjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:
[..]
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Bel hem en vraag het zou ik zeggen.quote:
Bij de FIFA helaas niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Dat ze ballen hebben... tot nu toe alleen voetballen van Adidas.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Is dat wel eens eerder gebeurd ja?quote:
Ik zou een schouderkarbonade doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
twitter:BBCSporf twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 19:53:20TIP: If you've just bit someone on the shoulder, try not to make it obvious. http://t.co/qAHTSyZIyp reageer retweet
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
Muilkorf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Confetti het volgende:
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
Dat kan ik wel begrijpen eerlijk gezegd gewoon 100% geven om te kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.
Dat zouden ze ook moeten doen. Uitsluiten voor altijd. Jammer dat er niemand is die hem een keer zijn been wil breken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
domme als een scheldwoord zien?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.
z'n tanden...![]()
Dat was VOLLEDIG binnen de regels van het spel en staat zelfs beschreven in de regels.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
nounounou.wmvquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
Ja idd, ik dacht ook al. Dat staat er helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die belg kan niet eens Engels vertalen
Denk t niet, zou wel terecht zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef perro. het volgende:
[..]
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus.
Hij heeft er rap met een vorkje in geprikt. kom kom!quote:
Dus jij vind het goed dat een volwassen persoon... oke, 'volwassen' persoon mensen bijt tijdens een voetbalwedstrijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten?![]()
mensen die nu huilie doen
Dan zou ik als ik Uruguay was mij terugtrekken 1 of 2 wedstrijden meer dan genoeg.quote:
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |