abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141502751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

HIJ BEET IEMAND
waarom?
pi_141502757
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:

[..]

Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Wacht even kereltje, je wilt dit toch niet goedpraten?
pi_141502759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Weet ik, maar toen konden ze hem op de beelden schorsen. (heb je al een beetje een idee waar ik heen wil?)
Gelukkig nu ook
pi_141502763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Hij dacht dat Chielini een appel was.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502764
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:

[..]

Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Maakt niet uit Suarez gaat zijn ondergang toch wel zien tegen Brazilië
pi_141502765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
Een Italiaanse verdediger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:11 #107
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141502768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
N lekker schoudergebraadje
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_141502770
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:

[..]

Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
haha

umad bro?

u jelly?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:16 #109
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141502777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten? :')

mensen die nu huilie doen
graag op anoniem
pi_141502779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Lekker, Italiaans.
★★★
pi_141502783
nu over de beet op canvas
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:25 #112
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Bel hem en vraag het zou ik zeggen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:28 #113
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_141502794
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Bij de FIFA helaas niet.
pi_141502800
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
pi_141502802
Wat een verschil zeg na die zogenaamde kopstoot van Pepe (was vooral een schwalbe van Müller) en nu na die beet van Suarez? :')

Sommige mensen zijn echt niet lekker in hun kokosnoot.
pi_141502803
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

haha

umad bro?

u jelly?
U idiot ?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:38 #117
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502807
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Dat ze ballen hebben... tot nu toe alleen voetballen van Adidas.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:44 #118
35723 crew  GGMM
pi_141502814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Gelukkig nu ook
Is dat wel eens eerder gebeurd ja?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_141502822
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
pi_141502836
Not dun
It Never Hurts To Help!
pi_141502839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Maver24 het volgende:

[..]

U idiot ?
u mirin brah umirin ????
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:04 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
Ik zou een schouderkarbonade doen

XD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:06 #123
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502848
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:13 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141502856
BBCSporf twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 19:53:20 TIP: If you've just bit someone on the shoulder, try not to make it obvious. http://t.co/qAHTSyZIyp reageer retweet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_141502861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus. :7
pi_141502863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Muilkorf.
pi_141502865
Videobeelden gaan er nu komen allemaal dankzij Suarez.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502868
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:21 #129
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Confetti het volgende:
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141502874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Dat kan ik wel begrijpen eerlijk gezegd gewoon 100% geven om te kunnen

Maar bijten hoort daar niet bij nee :+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:30 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502882
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.

z'n tanden... :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:33 #132
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_141502885
Die belg kan niet eens Engels vertalen :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:38 #133
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141502890
einde wk voor suarez verwacht ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141502894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Muilkorf.
plakband.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502897
Snap vooral niet waarom je ooit iemand zal gaan bijten :')
Wat denkt hij daar nou mee te bereiken? Kan je beter iemand een tering schop geven zodat hij eruit moet.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_141502913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Dat zouden ze ook moeten doen. Uitsluiten voor altijd. Jammer dat er niemand is die hem een keer zijn been wil breken.
pi_141502919
DEPAY _O_
pi_141502926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?

Three strikes you're out zou fair zijn.
pi_141502929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
domme als een scheldwoord zien?
Zware leven heb jij man
pi_141502932
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.

z'n tanden... :')
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.
★★★
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:21 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141502939
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Dat was VOLLEDIG binnen de regels van het spel en staat zelfs beschreven in de regels.
Iedere speler die dat NIET had gedaan verdient het niet voor zijn land te spelen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141502941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
nounounou.wmv

iets wat je niet hebt kun je geen tumor aan hebben :P
pi_141502943
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die belg kan niet eens Engels vertalen :')
Ja idd, ik dacht ook al. Dat staat er helemaal niet :')
It Never Hurts To Help!
pi_141502946
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef perro. het volgende:

[..]

niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus. :7
Denk t niet, zou wel terecht zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:33 #145
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Delirio het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft er rap met een vorkje in geprikt. kom kom!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:35 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten? :')

mensen die nu huilie doen
Dus jij vind het goed dat een volwassen persoon... oke, 'volwassen' persoon mensen bijt tijdens een voetbalwedstrijd?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:38 #147
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141502958
Dag:

Engeland
Italie
Spanje
Portugal (wellicht)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141502960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Anonymousz het volgende:
einde wk voor suarez verwacht ik
Dan zou ik als ik Uruguay was mij terugtrekken 1 of 2 wedstrijden meer dan genoeg.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.
Since 2005!
pi_141502981
Hij had ook echt pijn aan zijn tanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')