abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141502751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

HIJ BEET IEMAND
waarom?
pi_141502757
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:

[..]

Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Wacht even kereltje, je wilt dit toch niet goedpraten?
pi_141502759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Weet ik, maar toen konden ze hem op de beelden schorsen. (heb je al een beetje een idee waar ik heen wil?)
Gelukkig nu ook
pi_141502763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Hij dacht dat Chielini een appel was.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502764
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:

[..]

Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Maakt niet uit Suarez gaat zijn ondergang toch wel zien tegen Brazilië
pi_141502765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
Een Italiaanse verdediger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:11 #107
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141502768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
N lekker schoudergebraadje
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_141502770
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:

[..]

Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
haha

umad bro?

u jelly?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:16 #109
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141502777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten? :')

mensen die nu huilie doen
graag op anoniem
pi_141502779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Lekker, Italiaans.
★★★
pi_141502783
nu over de beet op canvas
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:25 #112
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Bel hem en vraag het zou ik zeggen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:28 #113
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_141502794
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Bij de FIFA helaas niet.
pi_141502800
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
pi_141502802
Wat een verschil zeg na die zogenaamde kopstoot van Pepe (was vooral een schwalbe van Müller) en nu na die beet van Suarez? :')

Sommige mensen zijn echt niet lekker in hun kokosnoot.
pi_141502803
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

haha

umad bro?

u jelly?
U idiot ?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:38 #117
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502807
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Dat ze ballen hebben... tot nu toe alleen voetballen van Adidas.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:44 #118
35723 crew  GGMM
pi_141502814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Gelukkig nu ook
Is dat wel eens eerder gebeurd ja?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_141502822
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
pi_141502836
Not dun
It Never Hurts To Help!
pi_141502839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Maver24 het volgende:

[..]

U idiot ?
u mirin brah umirin ????
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:04 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
Ik zou een schouderkarbonade doen

XD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:06 #123
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502848
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:13 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141502856
BBCSporf twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 19:53:20 TIP: If you've just bit someone on the shoulder, try not to make it obvious. http://t.co/qAHTSyZIyp reageer retweet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_141502861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')