Wacht even kereltje, je wilt dit toch niet goedpraten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Gelukkig nu ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen konden ze hem op de beelden schorsen. (heb je al een beetje een idee waar ik heen wil?)
Hij dacht dat Chielini een appel was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Maakt niet uit Suarez gaat zijn ondergang toch wel zien tegen Braziliëquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:
[..]
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Een Italiaanse verdediger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
N lekker schoudergebraadjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:
[..]
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Bel hem en vraag het zou ik zeggen.quote:
Bij de FIFA helaas niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Dat ze ballen hebben... tot nu toe alleen voetballen van Adidas.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Is dat wel eens eerder gebeurd ja?quote:
Ik zou een schouderkarbonade doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
twitter:BBCSporf twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 19:53:20TIP: If you've just bit someone on the shoulder, try not to make it obvious. http://t.co/qAHTSyZIyp reageer retweet
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |