abonnement Unibet Coolblue
pi_139426388



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 30 april 2014 @ 20:45:23 #2
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139426645
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:30 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Had eigenlijk een "Dat zei je moeder gister ook" verwacht van jouw.
:D

Heb ik zo'n beroerde reputatie? Ik ben me er meestal wel bewust van als ik buiten de gym post :P

Ontopic: benchen gaat lekker laatste tijd. Nog geen pr's maar die gaan vanzelf weer komen. 5/3/1 O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 30 april 2014 @ 20:49:54 #3
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139426948
Hahahaha, moois. Beter dat benchen wat lekker gaat man, PR's al is het in de vorm van reps of gewicht komen vanzelf ;).

Hoeveel mensen zitten er hier nou op 5/3/1 eigenlijk? Ik vind het echt tof gewoon, prima progressie, al ish et niet zo snel als bij SS/SL maar dat vind ik persoonlijk wel prettig. En het zit gewoon goed in mekaar, merk elke keer dat ik sterker wordt, in de vorm van meer reps of gewicht. Wat ook niet onbelangrijk is is dat ik hierdoor elke keer de drive heb om constant rep meer te halen bij die AMRAP (+) setjes :D.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 30 april 2014 @ 21:03:42 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139427908
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:49 schreef Cataclyst het volgende:
Hahahaha, moois. Beter dat benchen wat lekker gaat man, PR's al is het in de vorm van reps of gewicht komen vanzelf ;).

Hoeveel mensen zitten er hier nou op 5/3/1 eigenlijk? Ik vind het echt tof gewoon, prima progressie, al ish et niet zo snel als bij SS/SL maar dat vind ik persoonlijk wel prettig. En het zit gewoon goed in mekaar, merk elke keer dat ik sterker wordt, in de vorm van meer reps of gewicht. Wat ook niet onbelangrijk is is dat ik hierdoor elke keer de drive heb om constant rep meer te halen bij die AMRAP (+) setjes :D.
Ik heb 531 BBB helemaal uitgewerkt op papier liggen, maar ik wil eerst deze cut afmaken. Dat gaat nog een maand of twee duren. Aankomend weekend even een goede motiverende training voor die twee maanden in elkaar schroeven, want ik loop er de laatste weken de kantjes af merk ik.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 21:08:28 #5
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139428199
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:49 schreef Cataclyst het volgende:

Hoeveel mensen zitten er hier nou op 5/3/1 eigenlijk?
Net begonnen met cyclus 3, 3x5 net achter de rug. Ik merk wel dat ik steeds minder reps bij de laatste set (5+, 3+, 1+) af krijg.

Ben overigens deze week begonnen met een cut, wellicht dat dat ook parten zal gaan spelen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_139435420
Iedereen aan de 531! :D
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:02:14 #7
347683 Boydie12
Dude where's my car?
pi_139438217
Had hier laatst wat gepost m.b.t mijn bedenkingen over een nieuw schema. Heb bedacht dat ik eens voor stronglifts 5x5 zou willen gaan.

mijn 1 rms zijn :

bench 1x95
squat 1x130
deadl 1x160/170

Kan ik nog genoeg progressie maken met stronglifts of raden jullie iets anders aan ? Verder zegt die vent van stronglifts dat 3x per week liften optimaal is, maar dit vind ik wat weinig haha.

Ik dacht aan : maandag A , woensdag B, vrijdag A, zondag B, dinsdag A enzovoorts..

Heb er nu net een cut opzitten van een maandje, wil nu het cleanbulken serieus gaan oppakken met een gericht degelijk krachtschema. Lift overigens 1 jaar en 2 maanden.

Jullie meningen ?
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.
  donderdag 1 mei 2014 @ 01:56:35 #8
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139441040
Another 5/3/1 represent :7

Theoretische 1RMs.

Bench: 105
Squat: 125
Dead: 170

BW: ~80

In de '5' week haal ik de '+' reps echt niet meer intussen. Ik probeer het daarom dus ook niet meer; gewoon die laatste rep in de tank laten zoals Wendler adviseert. Ik vind BBB zwaar genoeg direct na het zware lift werk. In de '3' week lukt het vaak nog wel een extra rep te doen.

Vandaag 5x110kg squat. Daar kijk ik 'best wel' tegen op :X

[ Bericht 8% gewijzigd door star_gazer op 01-05-2014 04:11:22 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 1 mei 2014 @ 02:58:15 #9
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139441601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:27 schreef Cataclyst het volgende:
Vandaag OHP in week 2 van 5/3/1 cycle 5 of 6. Ik ben nog steeds verliefd op dit programma en ga dit sowieso nog heul lang doen. Laatste setje 75x3 gehaald met fail op de 4e rep. Wou er 4 halen maar voelde vanaf de eerste setjes als zwakkig dus ben blij alsnog de voorgeschreven reps gehaald te hebben!

Ook heb ik gemerkt wat mijn sticking point is, namelijk halverwege de rep, net iets boven je hoofd.. Ik denk dat mn triceps de schuldige zijn. Of zit ik fout? Kwestie van een tijdje close grip bench erbij pakken om wat strength te gainen Ipv de rope pushdowns?
75x3 is anders wel verdomde netjes. Ik krijg er met moeite 1x60kg uit ;(
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 1 mei 2014 @ 03:07:06 #10
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139441660
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2014 02:58 schreef star_gazer het volgende:

[..]

75x3 is anders wel verdomde netjes. Ik krijg er met moeite 1x60kg uit ;(
Ja dat is zeker waar! Merk dat bij OHP kleine form tweaks al heel veel kunnen doen, glutes squeezen, ellebogen voor de bar, goede ademhaling, juiste grip, chest up etc. :D
Helpt ook wel dat ik best een big guy ben denk ik :p. Weeg best veel (geen idee hoeveel precies..) met best hoge BF% alhoewel ik wel wat troep als tri's licht begin te zien en vooral in mn back e.e.a!

Overigens is het bij OHP echt een feit dat je van veel pressen, gewoonweg beter wordt in pressen haha! Keep on going ;).
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:27:11 #11
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139442819
Bezig met week 1, cycle 2. Over uurtje 5+ reps deadliften, hirlak.
Deathlift or Die.
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:05:46 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139443325
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 03:07 schreef Cataclyst het volgende:

[..]

Ja dat is zeker waar! Merk dat bij OHP kleine form tweaks al heel veel kunnen doen, glutes squeezen, ellebogen voor de bar, goede ademhaling, juiste grip, chest up etc. :D
Helpt ook wel dat ik best een big guy ben denk ik :p. Weeg best veel (geen idee hoeveel precies..) met best hoge BF% alhoewel ik wel wat troep als tri's licht begin te zien en vooral in mn back e.e.a!

Overigens is het bij OHP echt een feit dat je van veel pressen, gewoonweg beter wordt in pressen haha! Keep on going ;).
Ik ga vrijdag weer eens kijken of ik m'n 1 x 75 kan verbeteren. Ik heb me zo'n anderhalve maand beperkt tot 5 - 7 x 60.
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:15:16 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139443469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef Boydie12 het volgende:
Had hier laatst wat gepost m.b.t mijn bedenkingen over een nieuw schema. Heb bedacht dat ik eens voor stronglifts 5x5 zou willen gaan.

mijn 1 rms zijn :

bench 1x95
squat 1x130
deadl 1x160/170

Kan ik nog genoeg progressie maken met stronglifts of raden jullie iets anders aan ? Verder zegt die vent van stronglifts dat 3x per week liften optimaal is, maar dit vind ik wat weinig haha.

Ik dacht aan : maandag A , woensdag B, vrijdag A, zondag B, dinsdag A enzovoorts..

Heb er nu net een cut opzitten van een maandje, wil nu het cleanbulken serieus gaan oppakken met een gericht degelijk krachtschema. Lift overigens 1 jaar en 2 maanden.

Jullie meningen ?
Ik zou met die stats geen stronglifts meer gaan doen. Wordt erg moeilijk om de progressie nog lang vol te houden schat ik in. Kijk eens naar 5/3/1. Daar ga je langer plezier van hebben denk ik.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:28:06 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139443723
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:02 schreef Boydie12 het volgende:
Had hier laatst wat gepost m.b.t mijn bedenkingen over een nieuw schema. Heb bedacht dat ik eens voor stronglifts 5x5 zou willen gaan.

mijn 1 rms zijn :

bench 1x95
squat 1x130
deadl 1x160/170

Kan ik nog genoeg progressie maken met stronglifts of raden jullie iets anders aan ? Verder zegt die vent van stronglifts dat 3x per week liften optimaal is, maar dit vind ik wat weinig haha.

Ik dacht aan : maandag A , woensdag B, vrijdag A, zondag B, dinsdag A enzovoorts..

Heb er nu net een cut opzitten van een maandje, wil nu het cleanbulken serieus gaan oppakken met een gericht degelijk krachtschema. Lift overigens 1 jaar en 2 maanden.

Jullie meningen ?
Wat fathank zegt. Ik denk ook niet dat je nog veel te winnen hebt met SL. Ik denk dat een PL schema, zeker in combinatie met een clean bulk je beste optie is. 531 kan, maar er zijn meer programma's. Cube bv of Juggernaut.
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:40:36 #15
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_139448500
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ga vrijdag weer eens kijken of ik m'n 1 x 75 kan verbeteren. Ik heb me zo'n anderhalve maand beperkt tot 5 - 7 x 60.
Zal wel zwaar aanvoelen maar dat doet het eigenlijk altijd wel! Succes Snakey :)
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:53:49 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139448838
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:40 schreef Cataclyst het volgende:

[..]

Zal wel zwaar aanvoelen maar dat doet het eigenlijk altijd wel! Succes Snakey :)
Dat valt heel erg mee. Je moet uiteraard wel OHP blijven trainen als je een sterke OHP wil, maar op ~70 - 80% trainen en niet meer dan 1x per ~6 weken een max doen werkt prima.

Maar inderdaad, zwaar aanvoelen zal het altijd. Maar dat is wel lekker. :P

Thanks. :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 15:38:13 #17
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139453885
Ach laat ik me ook eens netjes melden.

24j, BF% . van veel te veel (ong 91 kg bij 181cm) Aan de bovenkant van m'n lijf krijg ik alweer wat definitie, op m'n buik blijft het allemaal plakken. Afgelopen jaar veel kg's afgevallen voor wedstrijdboksen, echter niet op de gezonde manier waardoor ik veel spier ben verloren en weinig (maar toch wel wat) vet. Nu een 2 maanden weer bezig met krachttraining waarvan de afgelopen maand intensief. Ik doe een 3daags splitschema, met daarnaast nog cardio (boksen,hardlopen)

BP ben ik gestopt met 'groeien', DL doe ik pas sinds kort,kan ik elke week nog 10 kg erbij pakken (nu 90 kg(3x8)), OHP heb ik weer iets laten zakken omdat m'n uitvoering beroerd was, squatten ben ik ook nog aant groeien.

:W
pi_139453936
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:38 schreef Kostertjuh het volgende:
Ach laat ik me ook eens netjes melden.

24j, BF% . van veel te veel (ong 91 kg bij 181cm) Aan de bovenkant van m'n lijf krijg ik alweer wat definitie, op m'n buik blijft het allemaal plakken. Afgelopen jaar veel kg's afgevallen voor wedstrijdboksen, echter niet op de gezonde manier waardoor ik veel spier ben verloren en weinig (maar toch wel wat) vet. Nu een 2 maanden weer bezig met krachttraining waarvan de afgelopen maand intensief. Ik doe een 3daags splitschema, met daarnaast nog cardio (boksen,hardlopen)

BP ben ik gestopt met 'groeien', DL doe ik pas sinds kort,kan ik elke week nog 10 kg erbij pakken (nu 90 kg), OHP heb ik weer iets laten zakken omdat m'n uitvoering beroerd was, squatten ben ik ook nog aant groeien.

:W
Welkom :) en succes!
pi_139453939
Mijn voorarmen groeien echt hard sinds ik geen hookgrip meer gebruik. Een paar maanden geleden vroeg ik mij af hoe ik mijn voorarmen groter kon krijgen (want je ziet veel sterke benchers met grote voorarmen) en ik kreeg verschillende tips (niet hier) zoals kettlebell/dumbell holds, farmer walkers, fat gripz en al die zooi. Sommige zeiden ook dat je gewoon na de laatste DL rep de stang wat langer moet vasthouden. Toen besefte ik dat hookgrip de oorzaak van een moeizame groei was en ik beter kon switchen naar mixed grip als het zwaar werd.
If not now, then when.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:48:30 #20
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139455885
Ah, onderarmen... Ik doe tegenwoordig mijn deadlift BBB sets uitsluitend met double overhand. Vandaag toevallig 5x8x87.5 gedaan. Wat voor mij helpt om beter te kunnen houden met double overhand is mijn polsen wat naar binnen rollen zegmaar, alsof je gas geeft op een scooter. Veel betere hold heb je dan, omdat de bar in je palm rust en niet in je vingers hangt. De volgende dag heb je dan ook goede burn. Werken met een PC voel je dan goed zegmaar :)

Hook grip haat ik echt. Doet pijn oO<
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 1 mei 2014 @ 16:51:02 #21
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139455989
Overigens 5x110kg squat voltooid *) Laatste rep was pittig en na rep 3 kreeg ik wel last van inzakkende knieen, maar op zich wel gewoon gesquat.

Ik was bang dat ik zou gaan stallen, maar we kunnen nog een cycle door denk ik.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139456179
Voor het eerst echt een deloadweekje in meer dan een jaar.
Iets zegt me dat ik het verkeerd doe door met lichter gewicht meerdere sets tot failure te doen ipv wat ik normaal doe:')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:11:38 #23
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139456685
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:55 schreef Beach het volgende:
Voor het eerst echt een deloadweekje in meer dan een jaar.
Iets zegt me dat ik het verkeerd doe door met lichter gewicht meerdere sets tot failure te doen ipv wat ik normaal doe:')
Het is niet de bedoeling dat je tijdens een deload tot failure gaat trainen. Lees dit topic even door: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121391461, daarin zal veel duidelijk worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Klokov op 01-05-2014 17:17:42 ]
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_139456787
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:48 schreef star_gazer het volgende:
Ah, onderarmen... Ik doe tegenwoordig mijn deadlift BBB sets uitsluitend met double overhand. Vandaag toevallig 5x8x87.5 gedaan. Wat voor mij helpt om beter te kunnen houden met double overhand is mijn polsen wat naar binnen rollen zegmaar, alsof je gas geeft op een scooter. Veel betere hold heb je dan, omdat de bar in je palm rust en niet in je vingers hangt. De volgende dag heb je dan ook goede burn. Werken met een PC voel je dan goed zegmaar :)

Hook grip haat ik echt. Doet pijn oO<
Ja, in het begin doet het pijn ja, maar dat gaat vanzelf weg. :P
If not now, then when.
pi_139457023
Welke exercises raden jullie aan voor het 'laten' groeien van een gigantische V rug? :D

Behalve DL en BOR, wat nog meer? Pull-ups trek ik nog niet.
pi_139457049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Faeroer het volgende:
Welke exercises raden jullie aan voor het 'laten' groeien van een gigantische V rug? :D

Behalve DL en BOR, wat nog meer? Pull-ups trek ik nog niet.
http://suppversity.blogsp(...)ries-latissimus.html
If not now, then when.
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:22:23 #27
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139457064
Ipv pullups kan je ook gewoon lat pulldown doen of assisted pullups
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_139457185
Pull-ups vind ik ook kut; ik kan ze ook nauwelijks.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_139457220
Komt door al die spieren die jullie omhoog moeten trekken :P Daarom combineer ik liften ook met bw training :D
pi_139459119
Ik oefen ook nog steeds de Lat Pull, totdat ik mijn eigen gewicht kan trekken. Dan probeer ik eens pullups. Maar gewicht gaat niet omhoog, zolang ik die Lat Pull aan het einde doe.
.
pi_139459322
Je kan ook assisted pull-ups met bands doen.
If not now, then when.
  donderdag 1 mei 2014 @ 18:52:57 #32
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139459540
Heb ze geleerd dmv langzame negatieve reps. Nu perst ik er wel 3*12 uit (dead hang)
Deathlift or Die.
pi_139460966
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Faeroer het volgende:
Welke exercises raden jullie aan voor het 'laten' groeien van een gigantische V rug? :D

Behalve DL en BOR, wat nog meer? Pull-ups trek ik nog niet.
Wide grip pull down.
Eat clen, tren hard.
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:31:38 #34
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139461056
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Komt door al die spieren die jullie omhoog moeten trekken :P Daarom combineer ik liften ook met bw training :D
Dan wil ik wel eens een pull-up contest doen :P
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:38:20 #35
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139461338
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:31 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dan wil ik wel eens een pull-up contest doen :P
Stuk of 20 haal jij wel gok ik?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139461378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:31 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dan wil ik wel eens een pull-up contest doen :P
Haha, wij hebben ong. dezelfde stats, ben 1.74 bij 71KG. Alleen kwa kracht win je het wel keihard :') Uithoudingsvermogen denk ik niet, push-ups e.d.
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:42:02 #37
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139461508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Haha, wij hebben ong. dezelfde stats, ben 1.74 bij 71KG. Alleen kwa kracht win je het wel keihard :') Uithoudingsvermogen denk ik niet, push-ups e.d.
Push ups train ik nooit, maar ik red er standaard een stuk of 50. Bij dips haal ik de 30 reps en pull ups waarschijnlijk een stuk of 20 tot 24 denk ik. Voer alleen nooit pull ups voor reps uit. Vind ze ontiegelijk saai om high rep uit te voeren. Maak er altijd muscle ups (8 tot 12 reps) van of weighted pull ups. :7
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139461549
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:42 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Push ups train ik nooit, maar ik red er standaard een stuk of 50. Bij dips haal ik de 30 reps en pull ups waarschijnlijk een stuk of 20 tot 24 denk ik. Voer alleen nooit pull ups voor reps uit. Vind ze ontiegelijk saai om high rep uit te voeren. Maak er altijd muscle ups (8 tot 12 reps) van of weighted pull ups. :7
Ik heb niks gezegd, train al 3 weken voor een muscle up :')
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:56:26 #39
236125 33
the exploding psychology
pi_139462130


Ordered! *O*
pi_139462700
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:56 schreef 33 het volgende:
[ afbeelding ]

Ordered! *O*
Skwaaat. Hoeveel bench je (srs)?
If not now, then when.
  donderdag 1 mei 2014 @ 20:16:36 #41
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139462883
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Skwaaat. Hoeveel bench je (srs)?
Dat vraag je toch niet zo publiekelijk mallerd
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 1 mei 2014 @ 20:28:00 #42
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139463319
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:42 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Push ups train ik nooit, maar ik red er standaard een stuk of 50. Bij dips haal ik de 30 reps en pull ups waarschijnlijk een stuk of 20 tot 24 denk ik. Voer alleen nooit pull ups voor reps uit. Vind ze ontiegelijk saai om high rep uit te voeren. Maak er altijd muscle ups (8 tot 12 reps) van of weighted pull ups. :7
Ik had een paar weken geleden muscle ups geleerd _O_ wel tof om te doen
Deathlift or Die.
  donderdag 1 mei 2014 @ 20:32:26 #43
236125 33
the exploding psychology
pi_139463514
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Skwaaat. Hoeveel bench je (srs)?
140 nu nog breh, maar na de cut moeten we naar 160.
Nu nog squatschoenen en ik ben compleet. Twijfel nog tussen adipower en romaleos.
  donderdag 1 mei 2014 @ 20:39:51 #44
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139463815
quote:
14s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:05 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ga vrijdag weer eens kijken of ik m'n 1 x 75 kan verbeteren. Ik heb me zo'n anderhalve maand beperkt tot 5 - 7 x 60.
Effe kijken waar ik m'n training morgen inplan. Eerst vanaf half 8 voor een paar verder met wat meer sloopwerk hier. :')

Er staat een stenen muurtje waar we dachten dat het hout was. :D Dat wordt dus eerst een paar uur slopen en puin ruimen. Denk dat ik na m'n training verdomde lang in de sauna ga vertoeven. :')
pi_139465280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:32 schreef 33 het volgende:

[..]

140 nu nog breh, maar na de cut moeten we naar 160.
Nu nog squatschoenen en ik ben compleet. Twijfel nog tussen adipower en romaleos.
Adipower. 15kg op 5RM direct na aandoen, geen joke. :D Je staat als een huis.
pi_139465755
Waar haal je ze? Internet?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139465972
Ik heb ze hier vandaan. http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen

Niet kopen bij www.athleteshop.nl Die leveren corrupt slecht (slechte ervaring mee).
pi_139466241
Hey hallo.

Bij het deadlifte, als ik de neerwaartse beweging maak, kom ik geregeld tegen de bovenkant van m'n (rechter)knie. Nu weet ik dat ik men heupen als eerste naar achter moet doen om dat zo dus te verkomen. Maar dat lukt nog niet helemaal. Hoe pak ik dit het beste aan? :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:33:34 #49
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139466444
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef MrGuma het volgende:
Hey hallo.

Bij het deadlifte, als ik de neerwaartse beweging maak, kom ik geregeld tegen de bovenkant van m'n (rechter)knie. Nu weet ik dat ik men heupen als eerste naar achter moet doen om dat zo dus te verkomen. Maar dat lukt nog niet helemaal. Hoe pak ik dit het beste aan? :)
Ik heb ergens een wazig filmpje gezien van mensen die voor een muur oefenen met squatten, om zo ervoor te zorgen dat je goed je heup naar achter gooit
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:51:24 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139467413
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef MrGuma het volgende:
Hey hallo.

Bij het deadlifte, als ik de neerwaartse beweging maak, kom ik geregeld tegen de bovenkant van m'n (rechter)knie. Nu weet ik dat ik men heupen als eerste naar achter moet doen om dat zo dus te verkomen. Maar dat lukt nog niet helemaal. Hoe pak ik dit het beste aan? :)
Waarmee raak je je knie?
pi_139467672
quote:
5s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarmee raak je je knie?
De stang :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 21:58:44 #52
236125 33
the exploding psychology
pi_139467805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb ze hier vandaan. http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen

Niet kopen bij www.athleteshop.nl Die leveren corrupt slecht (slechte ervaring mee).
Goede prijs daar! :o
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:02:45 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139468049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:56 schreef MrGuma het volgende:

[..]

De stang :)
Sorry, ik ben duidelijk moe. Ik dacht dat je het over een squat had om eea reden. :')

Maar, gebruik je een mixed grip? Het is normaal dat je door een mixed grip een beetje het 'helicopter effect' kan krijgen. Kortom, je draait de bar dan een beetje waardoor 1 kant dichterbij je been/knie kan komen. Meestal trek je met je onderhandse kant de bar iets dichterbij.

Als dat het niet is denk ik niet dat er iets form technisch aan te veranderen is. Gewoon opletten dat je heupen eerst gaan.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:04:38 #54
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139468139
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb ze hier vandaan. http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen

Niet kopen bij www.athleteshop.nl Die leveren corrupt slecht (slechte ervaring mee).
Met andere dingen zijn ze wel gewoon op tijd. Ik denk dat ze de schoenen zelf pas bestellen als iemand een bestelling plaatst. Had Verbosity er niet ook zijn schoenen gekocht, met een ellendig lange wachttijd?
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:09:53 #55
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139468402
quote:
7s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

Met andere dingen zijn ze wel gewoon op tijd. Ik denk dat ze de schoenen zelf pas bestellen als iemand een bestelling plaatst. Had Verbosity er niet ook zijn schoenen gekocht, met een ellendig lange wachttijd?
Slechts 34 dagen wachttijd. Zou ze gewoon bij Nerlinger bestellen als ik het vooraf had geweten.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:11:28 #56
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139468477
Ik heb die van mij ook bij de Athleteshop weg ~2 jaar geleden. Toen waren ze gewoon op tijd (mits krachtwinkel onderdeel van Athleteshop is).
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_139468850
Is 60kg om te beginnen met squatten trouwens een goed begin of is het te weinig? Ging voorbij parallel en hield m'n rug goed.
Geen referral hier.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:19:36 #58
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139468945
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is 60kg om te beginnen met squatten trouwens een goed begin of is het te weinig? Ging voorbij parallel en hield m'n rug goed.
Als je techniek goed is is dat geen probleem. Laat anders even iemand (die weet waar hij/zij het over heeft) meekijken.
  donderdag 1 mei 2014 @ 22:21:07 #59
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139469027
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:09 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Slechts 34 dagen wachttijd. Zou ze gewoon bij Nerlinger bestellen als ik het vooraf had geweten.
Ik heb ze ook van Nerlinger, goede service bij hem.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_139469119
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is 60kg om te beginnen met squatten trouwens een goed begin of is het te weinig? Ging voorbij parallel en hield m'n rug goed.
te weinig? :p pff haha ik begon met 40
pi_139469227
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is 60kg om te beginnen met squatten trouwens een goed begin of is het te weinig? Ging voorbij parallel en hield m'n rug goed.
Begin maar gewoon met 20 (oly bar) of 25.
Is al zwaar genoeg hoor, je komt jezelf wel tegen als je hoger begint. ;)
pi_139469614
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Begin maar gewoon met 20 (oly bar) of 25.
Is al zwaar genoeg hoor, je komt jezelf wel tegen als je hoger begint. ;)
Blessure-risico?
Geen referral hier.
pi_139469756
Gewoon met lege stang en je techniek goed ontwikkelen. Gewicht komt er snel genoeg op met 2.5kg per keer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139471321
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Begin maar gewoon met 20 (oly bar) of 25.
Is al zwaar genoeg hoor, je komt jezelf wel tegen als je hoger begint. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Blessure-risico?
Juist wel wat gewicht erop. De kracht op je rug is groter bij meer gewicht waardoor je een stabielere squat kan maken. Vind zelf zonder gewicht veel moeilijker squatten dan met 60 of 80 kilo omdat het zo instabiel is. Dat gewicht wil alleen maar recht naar beneden namelijk.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:12:45 #65
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139471806
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Begin maar gewoon met 20 (oly bar) of 25.
Is al zwaar genoeg hoor, je komt jezelf wel tegen als je hoger begint. ;)
Je begint de eerste training met 20 tot je form redelijk is. Vervolgens tijdens de eerste training stapjes maken tot dat de snelheid afneemt tijdens het omhoog komen. Zal waarschijnlijk een kilo of 40-60 zijn voor de meesten.

Vanuit daar ga je de volgende trainingen als beginner er 5kg bij op gooien.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:16:03 #66
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_139471988
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Push. het volgende:

[..]


[..]

Juist wel wat gewicht erop. De kracht op je rug is groter bij meer gewicht waardoor je een stabielere squat kan maken. Vind zelf zonder gewicht veel moeilijker squatten dan met 60 of 80 kilo omdat het zo instabiel is. Dat gewicht wil alleen maar recht naar beneden namelijk.
dit idd. Met deadlift heb ik dat ook. Ben té explosief met lage gewichten, als in het word al snel te veel 'gooien' er mee. Gewicht dwingt me de goede vorm te hanteren
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_139473165
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 20:32 schreef 33 het volgende:

[..]

140 nu nog breh, maar na de cut moeten we naar 160.
Nu nog squatschoenen en ik ben compleet. Twijfel nog tussen adipower en romaleos.
Bolestan cunt. :D Lekker hoor. Hoe gaat je cut?

Ik ga zelf wss binnenkort de power perfect 2 Adidas halen. Vind die iets vetter dan de adipower. Heb ook gehoord dat de hak van de adipower na verloop van tijd slapper wordt. Weet niet wat daarvan waar is though.

Romaleos zijn ook erg goed ja heb ik gehoord. Altijd lastig zulke dingen. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef MrGuma het volgende:
Hey hallo.

Bij het deadlifte, als ik de neerwaartse beweging maak, kom ik geregeld tegen de bovenkant van m'n (rechter)knie. Nu weet ik dat ik men heupen als eerste naar achter moet doen om dat zo dus te verkomen. Maar dat lukt nog niet helemaal. Hoe pak ik dit het beste aan? :)
Gewoon stang laten vallen.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Push. het volgende:

[..]

[..]

Juist wel wat gewicht erop. De kracht op je rug is groter bij meer gewicht waardoor je een stabielere squat kan maken. Vind zelf zonder gewicht veel moeilijker squatten dan met 60 of 80 kilo omdat het zo instabiel is. Dat gewicht wil alleen maar recht naar beneden namelijk.
Dit idd. Mijn vorm zonder gewicht is anders dan met gewicht. Komt meer omdat ik met gewicht de stang beter in mijn rug krijg.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 02-05-2014 02:02:24 ]
If not now, then when.
pi_139474708
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bolestan cunt. :D Lekker hoor. Hoe gaat je cut?

Ik ga zelf wss binnenkort de power perfect 2 Adidas halen. Vind die iets vetter dan de adipower. Heb ook gehoord dat de hak van de adipower na verloop van tijd slapper wordt. Weet niet wat daarvan waar is though.

[..]

Gewoon stang laten vallen.

[..]

Dit idd. Mijn vorm zonder gewicht is anders dan met gewicht. Komt meer omdat ik met gewicht de stang beter in mijn rug krijg.
Dat ook ja.

Training geskipt door mid-terms. Way mad nu. Echt te kut gewoon.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139474893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef Push. het volgende:

[..]

Dat ook ja.

Training geskipt door mid-terms. Way mad nu. Echt te kut gewoon.
Sja. :P Wel minder ja.
If not now, then when.
pi_139475064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sja. :P Wel minder ja.
Ja echt heel schraal. Gewoon écht te druk om te trainen. :')
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139475508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:26 schreef Push. het volgende:

[..]

Ja echt heel schraal. Gewoon écht te druk om te trainen. :')
Time-management is a bitch. :P
If not now, then when.
pi_139475781
Wat denken jullie, als je 2 verschillende trainingen doet (dus schema A en schema B), en je wil 'de grote 3' oefeningen doen (deadlift, squaten en bankdrukken). Dan moet je dus bij schema A of Schema B 2 van de grote oefeningen op dezelfde dag doen. Welke 2 zouden jullie op dezelfde dag doen?
Ik zat zelf te denken aan om deadliften en squaten op dezelfde dag te doen, en dan de ene week beginnen met de deadlift, en de andere beginnen met de squat.
En heeft iemand nog een goede tutorial ofzo van waar je allemaal op moet letten bij een squat.
kan ik deze geloven?

[ Bericht 21% gewijzigd door opreis op 02-05-2014 01:00:21 ]
pi_139475875
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Time-management is a bitch. :P
Naja als ik 6 uur verplichte shit heb op een dag, 8 uur tuk, 2 uur douche etc., en dan nog moet studeren dan knelt t gewoon :P
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139476759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef opreis het volgende:
Wat denken jullie, als je 2 verschillende trainingen doet (dus schema A en schema B), en je wil 'de grote 3' oefeningen doen (deadlift, squaten en bankdrukken). Dan moet je dus bij schema A of Schema B 2 van de grote oefeningen op dezelfde dag doen. Welke 2 zouden jullie op dezelfde dag doen?
Ik zat zelf te denken aan om deadliften en squaten op dezelfde dag te doen, en dan de ene week beginnen met de deadlift, en de andere beginnen met de squat.
En heeft iemand nog een goede tutorial ofzo van waar je allemaal op moet letten bij een squat.
kan ik deze geloven?
Als je lobar doet zou ik deze ook checken


quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef Push. het volgende:

[..]

Naja als ik 6 uur verplichte shit heb op een dag, 8 uur tuk, 2 uur douche etc., en dan nog moet studeren dan knelt t gewoon :P
Komt goed.
If not now, then when.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 04:12:53 #75
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139477938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef opreis het volgende:
Wat denken jullie, als je 2 verschillende trainingen doet (dus schema A en schema B), en je wil 'de grote 3' oefeningen doen (deadlift, squaten en bankdrukken). Dan moet je dus bij schema A of Schema B 2 van de grote oefeningen op dezelfde dag doen. Welke 2 zouden jullie op dezelfde dag doen?
Ik zat zelf te denken aan om deadliften en squaten op dezelfde dag te doen, en dan de ene week beginnen met de deadlift, en de andere beginnen met de squat.
En heeft iemand nog een goede tutorial ofzo van waar je allemaal op moet letten bij een squat.
kan ik deze geloven?
Doe het zelf als volgt:
Schema A(maandag): Squat, Bench, squat assist high rep, pull ups.
Schema B(woensdag): Deadlift, Overhead Press, Rows, dips.
Schema A2(vrijdag): Bench, Squat, bench assist high rep, pull ups.

Daarnaast heb ik voor mijzelf nog wat oly lifts toegevoegd en oefeningen voor de kuiten. Maar zou het eerst bij
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 04:19:00 #76
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139477958
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bolestan cunt. :D Lekker hoor. Hoe gaat je cut?

Ik ga zelf wss binnenkort de power perfect 2 Adidas halen. Vind die iets vetter dan de adipower. Heb ook gehoord dat de hak van de adipower na verloop van tijd slapper wordt. Weet niet wat daarvan waar is though.

Romaleos zijn ook erg goed ja heb ik gehoord. Altijd lastig zulke dingen. :')

Tot nu toe geen last gehad van schuiven in de addidas pp2. Maar ik squat nog geen 270kg+ zoals die vent in de video. Relatief goedkope vergeleken met de andere opties (Romaleos, Adipower)
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139478006
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 04:19 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Tot nu toe geen last gehad van schuiven in de addidas pp2. Maar ik squat nog geen 270kg+ zoals die vent in de video. Relatief goedkope vergeleken met de andere opties (Romaleos, Adipower)
Romaleos zijn duur idd. Ze zien er wel solid as fuck uit though.
If not now, then when.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 05:47:52 #78
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139478183
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, in het begin doet het pijn ja, maar dat gaat vanzelf weg. :P
Ik heb het gevoel dat ik mijn duim eraf trek. Dan maar liever alternate.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 07:06:15 #79
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139478378
Leg press: lock out of niet? Ik heb het gevoel dat er heel veel spanning op je knieen komt als je hem volledig uittrapt?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 07:23:10 #80
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139478444
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 07:06 schreef star_gazer het volgende:
Leg press: lock out of niet? Ik heb het gevoel dat er heel veel spanning op je knieen komt als je hem volledig uittrapt?
Wat er met een zware leg press lockout gebeurt is dat je knieen licht door de 180 graden heen gaan zelfs. Verder dan dat je staat lijkt het wel.
Ik vind dat bijzonder kut aanvoelen zo zittend. Alsof je een beetje zonder controle er doorheen zwabbert...

Misschien is dat omdat m'n hammies 20cm te kort zijn :') :'(

[ Bericht 8% gewijzigd door RaymondK op 02-05-2014 07:32:30 ]
  vrijdag 2 mei 2014 @ 07:44:53 #81
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139478583
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat er met een zware leg press lockout gebeurt is dat je knieen licht door de 180 graden heen gaan zelfs. Verder dan dat je staat lijkt het wel.
Ik vind dat bijzonder kut aanvoelen zo zittend. Alsof je een beetje zonder controle er doorheen zwabbert...
Ja. Doe ik het juist door 'm dus niet te locken en heel licht gebogen te houden?

Echt zwaar doe ik LP overigens niet hoor; leg press is voor mij echt een assistance. Pak 'm op 3x8x140kg momenteel.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139478743
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meeste schalen wel betrouwbaar tegenwoordig. Als het iets afwijkt maakt het ook niet zoveel uit, zolang die afwijking maar constant is. Ik heb voor de keuken een digitale weegschaal van de Hema, werkt prima. 9,95 ofzo.
Inventum PW406G gehaald. Werkt perfect ^O^
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 11:46:56 #83
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139482835
Geen eigen muziek bij me en uiteraard ga ik net trainen op het moment dat er in de (open) groepsleszaal de Pilates-les begint. Met bijbehorende trage, lome, zweverige muziek/geluid.
Niet echt motiverend tijdens de DL-dag. ;(
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:49:02 #84
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139482890
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Geen eigen muziek bij me en uiteraard ga ik net trainen op het moment dat er in de (open) groepsleszaal de Pilates-les begint. Met bijbehorende trage, lome, zweverige muziek/geluid.
Niet echt motiverend tijdens de DL-dag. ;(
Ga gewoon liften ipv hier posten man :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:49:24 #85
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139482898
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:

[..]

dit idd. Met deadlift heb ik dat ook. Ben té explosief met lage gewichten, als in het word al snel te veel 'gooien' er mee. Gewicht dwingt me de goede vorm te hanteren
Dit is niet de bedoeling.
Begin met BW squats/wall squats tot dat je controle hebt over de hele beweging en je evenwicht.
Probeer dit met deadlift ook, alhoewel bij deadliften en minimum van 40-50 Kg wel aan te raden is voor weerstand.

Kun jij squatten tegen de muur? Ik gok van niet, ik denk dat van de mensen die squatten (wat er al weinig zijn) dat ook nog maar een klein deel daar van goed squat.
Het beste begin je met wall-squats en dan bodyweight squats om vervolgens met een lege barbbell te beginnen voor je evenwicht.
Het is uiterst belangrijk dat je balans hebt in de squat en dat je weet welke spieren je aan het aanspannen bent en welke juist niet, wanneer je dit niet doet ga je als het waren geforceerd squatten.
Het langzaam uitvoeren van een beweging geeft je inzicht in welke spieren nou daadwerkelijk wat doen en waar eventueel je zwakke punten zitten.

Dit heeft er ook nog mee te pakken of je powerlift, olympisch, bodybuild of gewoon recreatief.
Zo zou het voor de powerlifter een worst wezen als er maar veel Kg's op zitten (maar toch wil hij ook zijn zwakke punten weten).

Just my 2 cents, aangezien ik nu al (richting) één jaar uit de 'running' ben.
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 11:50:18 #86
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139482922
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:49 schreef seto het volgende:

[..]

Ga gewoon liften ipv hier posten man :P
Ik ben al lang klaar hoor :{w
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:50:41 #87
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139482936
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik ben al lang klaar hoor :{w
Hoe ging het?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_139484123
Vier dagen/week liften is niet genoeg... :'( Wil meer! Annoying om te wachten op de recovery.
pi_139484182
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Push. het volgende:

[..]

[..]

Juist wel wat gewicht erop. De kracht op je rug is groter bij meer gewicht waardoor je een stabielere squat kan maken. Vind zelf zonder gewicht veel moeilijker squatten dan met 60 of 80 kilo omdat het zo instabiel is. Dat gewicht wil alleen maar recht naar beneden namelijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dit idd. Mijn vorm zonder gewicht is anders dan met gewicht. Komt meer omdat ik met gewicht de stang beter in mijn rug krijg.
Hebben jullie de neiging achterover te vallen als je zonder stang squat met je armen/handen in dezelfde positie als een squat met gewicht?
Eat clen, tren hard.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:00:47 #90
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_139484880
Waar moet ik op letten als ik een rijstkoker aanschaf? Kwam er laatst pas achter dat die dingen bestaan :').
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:16:14 #91
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139485363
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef Faeroer het volgende:
Vier dagen/week liften is niet genoeg... :'( Wil meer! Annoying om te wachten op de recovery.
pi_139485743
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:34 schreef Crixus het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie de neiging achterover te vallen als je zonder stang squat met je armen/handen in dezelfde positie als een squat met gewicht?
Nee
Maar ik zit ook meerdere keren per dag in de slavsquat stand voor m'n enkelflexibiliteit.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139485861
Dat soort gewichthef schoenen zijn bijna alleen maar voor squats toch? Omdat je DL juist met zo plat mogelijke schoen moet doen.
pi_139486014
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort gewichthef schoenen zijn bijna alleen maar voor squats toch? Omdat je DL juist met zo plat mogelijke schoen moet doen.
In principe wel, hoewel ik m'n schoenen niet tussendoor zou omwisselen of op zweetsokken zou lopen. :D
pi_139486030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:34 schreef Crixus het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie de neiging achterover te vallen als je zonder stang squat met je armen/handen in dezelfde positie als een squat met gewicht?
Nee. Maar is gewoon veel stabieler voor mn gevoel
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139486052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:36 schreef Faeroer het volgende:

[..]

In principe wel, hoewel ik m'n schoenen niet tussendoor zou omwisselen of op zweetsokken zou lopen. :D
Ja precies, maar als je die schoenen dus zou kopen en niet aan oly weightlifting doet, dan betaal je meer dan 100 euro voor leg day schoenen :P
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:39:09 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139486110
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef Push. het volgende:

[..]

Naja als ik 6 uur verplichte shit heb op een dag, 8 uur tuk, 2 uur douche etc., en dan nog moet studeren dan knelt t gewoon :P
Lol 2 uur douchen. Zelfs samen met mn vriendin haal ik dat nog niet in 2 sessies :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139486287
Lol idd, gewoon 10 minuten douchen, 110 minuten gym.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:46:12 #99
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139486331
Dat is idd prioriteiten stellen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139486508
Sinds ik 'no shower' doe, maak ik de gains van mn leven.
Soukidan op je oogbal.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 13:58:36 #101
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139486759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:37 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja precies, maar als je die schoenen dus zou kopen en niet aan oly weightlifting doet, dan betaal je meer dan 100 euro voor leg day schoenen :P
beter 200 eu aan een paar Do-win's dan 200 euro aan een paar speciale nike's waarvan je er al 1 op de plank hebt staan omdat ze niet vies mogen worden _O- ;)
oh wacht ff (8>


met lift shoes kun je ook prima Dl'en
je staat gewoon als een huis op die dingen. De arce in je voet zit er goed in, je schoen ondersteunt door z'n dubbele sluiting je hele voet.

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 02-05-2014 14:04:38 ]
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:03:24 #102
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139486934
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

beter 200 eu aan een paar Do-win's dan 200 euro aan een paar speciale nike's waarvan je er al 1 op de plank hebt staan omdat ze niet vies mogen worden _O-
oh wacht ff (8>


met lift shoes kun je ook prima Dl'en
je staat gewoon als een huis op die dingen. De arce in je voet zit er goed in, je schoen ondersteunt door z'n dubbele sluiting je hele voet.
Sta je dan niet voorover?
Lijkt me niet fijn iig
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:04:01 #103
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139486956
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Sta je dan niet voorover?
Lijkt me niet fijn iig
Nee totaal niet.
Anders zou je dat toch ook met een squat hebben?
Die dingen zijn niet als plateau zoolen zo hoog dat je voorover flikkert als je ff niet oplet ;)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:07:55 #104
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139487086
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nee totaal niet.
Anders zou je dat toch ook met een squat hebben?
Die hak "lijkt" mij altijd vrij hoog
En met squat zou je daar minder last mee hebben
Maarja DL doe ik sowieso op de sokken
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139487708
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 13:58 schreef RaymondK het volgende:

[..]

beter 200 eu aan een paar Do-win's dan 200 euro aan een paar speciale nike's waarvan je er al 1 op de plank hebt staan omdat ze niet vies mogen worden _O- ;)
oh wacht ff (8>

met lift shoes kun je ook prima Dl'en
je staat gewoon als een huis op die dingen. De arce in je voet zit er goed in, je schoen ondersteunt door z'n dubbele sluiting je hele voet.
die 5cm extra rom maakt niet uit dus?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:28:38 #106
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139487783
Bij een conventionele deadlift vind ik het wel irritant aangezien je hoger staat met de hak wat de stand van de heupen en knie veranderd. Bij sumo maakt het niet veel uit aangezien je dieper moet zitten en als ware het gewicht squat.

Voor conventionele deadlift draag ik converse, daarna doe ik direct mijn oly shoes aan voor de OHP en de clean & jerk.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:31:04 #107
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139487875
Ik deadlift ook gewoon met lifting schoenen, vind het ook fijner.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:34:39 #108
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139487993
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:26 schreef Beach het volgende:

[..]

die 5cm extra rom maakt niet uit dus?
5cm?
3/4 inch, dat is 1,9cm. En de zool onder je tenen is ook nog best wel aanwezig, dus ik denk dat je nog niet over 1,5cm praat

  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 15:03:58 #109
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139489061
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:50 schreef seto het volgende:

[..]

Hoe ging het?
Het heeft wat moeite en extra motivatie gekost, maar ik heb er 5 x 135kg DL weten uit te persen. :)
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 15:11:57 #110
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139489352
Ik heb even jullie expertise en mening nodig. Een maat van me heeft me gevraagd een schema te maken. Hij kan door werk en privé-omstandigheden helaas maar 2 keer per week trainen (ma - vr), dus heb ik 'm een full body schema geadviseerd. Wat vinden jullie hier van:

Dag 1
Squat 4 x 8
Bench Press 4 x 8
OHP 4 x 8
Dumbbell Rows 4 x 8
Good Morning 3 x 10

Dag 2
Deadlift 4 x 8
Incline Bench Press 4 x 8
Dumbbell Shrugs 4 x 8
Lat Pull Down 4 x 8
Barbell Lunges 3 x 10
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:27:05 #111
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139489964
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:34 schreef Crixus het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie de neiging achterover te vallen als je zonder stang squat met je armen/handen in dezelfde positie als een squat met gewicht?
Nope.
If not now, then when.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:23:47 #112
76470 Multiply
LA Lakers
pi_139492035
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

5cm?
3/4 inch, dat is 1,9cm. En de zool onder je tenen is ook nog best wel aanwezig, dus ik denk dat je nog niet over 1,5cm praat

[ afbeelding ]
De andere kant op.. 3 inch is 7,5 centimeter. Anders zouden we ook hele kleine tv's hebben. ;)

*edit* Excuses, ik las 3 inch maar het is natuurlijk driekwart!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 16:24:28 #113
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139492060
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

5cm?
3/4 inch, dat is 1,9cm. En de zool onder je tenen is ook nog best wel aanwezig, dus ik denk dat je nog niet over 1,5cm praat

[ afbeelding ]
Heb jij ook rogues? Die kan je toch niet krijgen hier EU. Ik wil die met 1/2 inch sole hebben verdorrie.
Grom.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:20:30 #114
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139495649
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb even jullie expertise en mening nodig. Een maat van me heeft me gevraagd een schema te maken. Hij kan door werk en privé-omstandigheden helaas maar 2 keer per week trainen (ma - vr), dus heb ik 'm een full body schema geadviseerd. Wat vinden jullie hier van:

Dag 1
Squat 4 x 8
Bench Press 4 x 8
OHP 4 x 8
Dumbbell Rows 4 x 8
Good Morning 3 x 10

Dag 2
Deadlift 4 x 8
Incline Bench Press 4 x 8
Dumbbell Shrugs 4 x 8
Lat Pull Down 4 x 8
Barbell Lunges 3 x 10
Ik zou de OHP van dag 1 weglaten en vervangen voor incline dumbbell BP. OHP naar dag 2, shrugs er helemaal uit, en legg press er in.

Als het een newbie is zou ik er geen lunges en good mornings in doen, dat vergt een hoop co-ordinatie en kan er eventueel later in. 1 van beiden kan je vervangen voor bv straight leg DL. Met DL pak je je de hammies ook al. Ik zou er nog ergens back extentions in gooien.

Zoiets. :)
pi_139496533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef SuperwormJim het volgende:

Dag 1
Squat 4 x 8
Bench Press 4 x 8
OHP Barbell Rows 4 x 8
Dumbbell Rows 3 x 8

"Good Morning 3 x 10" (Vervangen door een machine, aangezien einde training/moeheid)

Dag 2
Deadlift 4 x 8
OHP 4 x 8
Incline Bench Press 2 x 8 (Als OHP niet lekker gaat, als IBP afmaken)
Dumbbell Shrugs 4 x 8
Lat Pull Down 3 x 8 (Wide/Onderhands/Gewoon?)

"Barbell/Dumbell Lunges 3 x 10" (Vervangen door machine leg press/curl/extension)

.
pi_139497068
(assited) pullups ipv lat pulldown?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_139497194
Ik vind lat pulldown zelf fijner, kan daarmee veel gerichter op de spieren en mind muscle connection letten. Zou pull-ups eerder erbij doen en niet in plaats van.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:50:26 #118
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139498829
Pull-ups zijn zwaar superieur aan lat pulldown imo.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:52:59 #119
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139498923
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef seto het volgende:
Pull-ups zijn zwaar superieur aan lat pulldown imo.
True.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 19:58:26 #120
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139499111
Ik ben trouwens vanaf 7:30 vanmorgen zonder stoppen, tot 13:00 aan het slopen geweest. Daarna nog wezen trainen. Ging allemaal maar net aan, en OHP ging krap met 5 x 60, een 1 x 70 er uit geperst..., en daarna hield het op. Helemaal leeg, kwam niet eens meer echt van m'n borst. :')
pi_139499205
Heb je de gym gesloopt?

Snap wel dat je kapot bent idd, vooral schouders merk je direct met dat soort werk :P

En pullups zijn idd goed, maar ik doe zelf liever ook nog even pulldown erbij, gewoon omdat je die heel geconcentreerd uit komt voeren.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:12:09 #122
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139499517
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je de gym gesloopt?

Snap wel dat je kapot bent idd, vooral schouders merk je direct met dat soort werk :P

En pullups zijn idd goed, maar ik doe zelf liever ook nog even pulldown erbij, gewoon omdat je die heel geconcentreerd uit komt voeren.
Neen. Een laffe 3 x 90 BP. Zoals boven wat OHP's, en toen ben ik naar de sauna afgedropen. :') :D

Een plafond, wat eigenlijk drie plafonds over elkaar zijn slopen, hout afvoeren, daarna hout wegbrengen, terug om een muur te slopen, stenen afvoeren, stenen wegbrengen. Weet eigenlijk niet waarom ik nog ben gaan trainen. :+

Niks mis met pull downs uiteraard. Maar een goede pull up kost je bijna het dubbele aan energie denk ik.
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 20:22:43 #123
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139499884
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zou de OHP van dag 1 weglaten en vervangen voor incline dumbbell BP. OHP naar dag 2, shrugs er helemaal uit, en legg press er in.

Als het een newbie is zou ik er geen lunges en good mornings in doen, dat vergt een hoop co-ordinatie en kan er eventueel later in. 1 van beiden kan je vervangen voor bv straight leg DL. Met DL pak je je de hammies ook al. Ik zou er nog ergens back extentions in gooien.

Zoiets. :)
Dus op dag 1 geen schouders en dag 2 geen borst (of de incline bench press daar laten staan)? Wat betreft de lunges en good mornings is het wel verstandig om ze inderdaad te vervangen door eenvoudigere oefeningen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:49 schreef Fer het volgende:

[..]

Barbell rows en dumbbell rows na elkaar? Of bedoel je soms de upright row?
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 20:23:37 #124
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139499919
Pull up is inderdaad superieur aan pull down, maar dan moet je wel op z'n minst een aantal reps kunnen uitvoeren. Misschien is assisted pull up een optie.
F.K.A. SuperwormJim
pi_139500244
Vroeger (paar jaar geleden) kon ik rustig 20 pullups achter elkaar.

Nu kan ik er nog geen één :'). Komt vast weer terug.
Geen referral hier.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:54:35 #126
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139501255
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:22 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Dus op dag 1 geen schouders en dag 2 geen borst (of de incline bench press daar laten staan)? Wat betreft de lunges en good mornings is het wel verstandig om ze inderdaad te vervangen door eenvoudigere oefeningen.

BP en DB rows pakken ook schouders. OHP daarvan weghouden maakt je sterker op de OHP dag voor schouders.

Schouders worden met de meeste oefeningen al 'misbruikt'. Als je ze dan traint kan je dat beter gericht doen. Zeker met een newbie.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:55:00 #127
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139501275
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vroeger (paar jaar geleden) kon ik rustig 20 pullups achter elkaar.

Nu kan ik er nog geen één :'). Komt vast weer terug.
Fattie allert
pi_139501364
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef Snakey het volgende:

[..]

Fattie allert
:'(

105kg valt niet mee :P.
Geen referral hier.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:13:46 #129
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139502151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb even jullie expertise en mening nodig. Een maat van me heeft me gevraagd een schema te maken. Hij kan door werk en privé-omstandigheden helaas maar 2 keer per week trainen (ma - vr), dus heb ik 'm een full body schema geadviseerd. Wat vinden jullie hier van:

Dag 1
Squat 4 x 8
Bench Press 4 x 8
Good Morning 3x10
Barbell Rows 4 x 8
(Barbell rows vanwege het feit dat de meeste beginners te veel uit hun torso pakken bij de dumbbell row)

Dag 2
Deadlift 4 x 8
OHP 4 x 8
Barbell Lunges 3 x 10
Lat Pull Down 4 x 8
Zou het in die volgorde doen. Komt de assistentie (GM en Lunges) eerder aan bod i.p.v. het einde en is het beter verdeelt qua spiergroepen voor een full body. Shrugs en Incline weg gelaten wegens het feit dat ze weinig toevoegen als beginner zijnde die al een BP en OHP in het schema heeft.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:58:02 #130
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139504081
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zou het in die volgorde doen. Komt de assistentie (GM en Lunges) eerder aan bod i.p.v. het einde en is het beter verdeelt qua spiergroepen voor een full body. Shrugs en Incline weg gelaten wegens het feit dat ze weinig toevoegen als beginner zijnde die al een BP en OHP in het schema heeft.
Ik denk dat een barbell row erg slecht is voor beginners. Je pakt veel te makkelijk teveel gewicht met een vreselijke form. Je ziet het zelfs bij gevorderden, te zwaar, vreselijke techniek. Een DB row is makkelijker te leren. Eens met dat er teveel torso wordt gebruikt, maar simpelweg zeggen 'kijk in de spiegel en je rug moet vlak blijven' heb ik nog nooit iemand mee zien falen.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 22:06:17 #131
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139504502
T-bar row vond ik zelf wat geschiktder dan bb row. Verder ben ik het eens met Verbosity
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:09:51 #132
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139507009
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 21:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat een barbell row erg slecht is voor beginners. Je pakt veel te makkelijk teveel gewicht met een vreselijke form. Je ziet het zelfs bij gevorderden, te zwaar, vreselijke techniek. Een DB row is makkelijker te leren. Eens met dat er teveel torso wordt gebruikt, maar simpelweg zeggen 'kijk in de spiegel en je rug moet vlak blijven' heb ik nog nooit iemand mee zien falen.
Vind de barbell row zelf makkelijker te coachen dan de dumbbell row.

Zijn slechts een paar punten die je hoeft uit te leggen.
-knieën naar achteren
-Til het rustig omhoog naar je buik (beperkt het gewicht en komt de form ten goede.
-Ellebogen naar elkaar brengen

Enige wat een probleem blijft met zowel de barbell als dumbbell versie is dat de schouder te hoog staan. Schouders moeten in depressie blijven en naar retractie toe gehaald worden.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_139510321
Mannen, advies graag.


Wat ik zelf zie:

Squat: Dieper squatten, en rug stabiliseren (was eigenlijk iets te hoog denk)
BOR: Rug horizontaal proberen te krijgen.
pi_139510815
Squat, dieper en langzamer naar beneden gaan (controlled, dus niet met een klap). Verbosity kan ws wat meer input geven. :D Wat ik nog wel zou doen is voorzichtiger zijn met het teruglopen naar de rack, uitkijken voor je knieën... ziet er nogal overextended (snap-city) uit terwijl je loopt maar kan aan mij liggen.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 11:49:54 #135
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139517434
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:09 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vind de barbell row zelf makkelijker te coachen dan de dumbbell row.

Zijn slechts een paar punten die je hoeft uit te leggen.
-knieën naar achteren
-Til het rustig omhoog naar je buik (beperkt het gewicht en komt de form ten goede.
-Ellebogen naar elkaar brengen

Enige wat een probleem blijft met zowel de barbell als dumbbell versie is dat de schouder te hoog staan. Schouders moeten in depressie blijven en naar retractie toe gehaald worden.
Ik zie zelden iemand het goed doen, zowel dumbbell als barbell trouwens.

Maar ik zie mensen vooral met BBR de fout in gaan met teveel gewicht, daarom zou ik eerder een DBR aan een newbie geven.
pi_139518160
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Mannen, advies graag.


Wat ik zelf zie:

Squat: Dieper squatten, en rug stabiliseren (was eigenlijk iets te hoog denk)
BOR: Rug horizontaal proberen te krijgen.
Je squat vanuit je knieën en niet vanuit je heupen waardoor je niet diep genoeg gaat en je knieën te veel belasting krijgen.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139522186
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Mannen, advies graag.
BOR: Rug horizontaal proberen te krijgen.
BOR ziet er niet echt controlled uit (veelal biceps, ipv lats/rug) bij de wat zwaardere gewichten/latere sets. Teveel naarvoren leunen zie ik ook, maar dat doen wel meer mensen (45 tegen 90 graden). Iets minder gewicht pakken. Je zou ook nog straps kunnen gebruiken om wat minder focus op je armen te zetten.
pi_139528708
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 00:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Mannen, advies graag.


Wat ik zelf zie:

Squat: Dieper squatten, en rug stabiliseren (was eigenlijk iets te hoog denk)
BOR: Rug horizontaal proberen te krijgen.
Squat:
Beginnen met 20 kg eraf te gooien, opnieuw filmen, en dan beoordelen.
Gewicht lijkt zwaar (voor jou), en dus zal je vorm sowieso niet 100% zijn.

Bor, rug horizontaler, ass meer naar achter.
pi_139534511
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 19:49 schreef Degrauwemiddelmaat het volgende:

[..]

Squat:
Beginnen met 20 kg eraf te gooien, opnieuw filmen, en dan beoordelen.
Gewicht lijkt zwaar (voor jou), en dus zal je vorm sowieso niet 100% zijn.

Bor, rug horizontaler, ass meer naar achter.
20KG eraf? Ik volg SS en daar moet er elke training 5KG bij... 90KG was wel echt pittig zwaar in de laatste set, en m'n laatste paar reps waren met kwart ROM. Maar jij raadt dus aan om met 70 perfecte form te halen en dan verder gaan met SS?
  zaterdag 3 mei 2014 @ 21:47:12 #140
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139534638
Je moet sowieso je oefeningen moet goede vorm uitvoeren. In de video komt je hip crease niet eens 1 keer onder je knie. Vorm > Gewicht
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 3 mei 2014 @ 21:54:40 #141
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139534912
Cool.

quote:
In a few hours, the video of this 2 savages train together is coming!


Ik weet niet of het een YT filmpje wordt, maar je kan het hier later vinden. https://www.facebook.com/(...)174081218?fref=photo
pi_139535317
Zag gisteren iemand deadliften met een rug die niet boller kon. Lijkt me erg link.

[ Bericht 3% gewijzigd door Phaelanx_NL op 03-05-2014 22:41:11 (typo) ]
Geen referral hier.
pi_139535832
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:44 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

20KG eraf? Ik volg SS en daar moet er elke training 5KG bij... 90KG was wel echt pittig zwaar in de laatste set, en m'n laatste paar reps waren met kwart ROM. Maar jij raadt dus aan om met 70 perfecte form te halen en dan verder gaan met SS?
Bij SS doe je gewicht erbij als je je vorm goed kunt houden, dit is natuurlijk essentieel. Aan kwart ROMS heb je niets. Daarnaast kun je er beter 2.5kg bij doen, niet 5kg.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:42:08 #144
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:45:04 #145
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139536675
Zijn die platen bij 1:00 ieder 10Kg?
Ik snap altijd geen drol van die zwarte schijven, naja je kunt er ook niks aan zien....
Maar hij deadlift daar volgens mij 100Kg toch?
pi_139536745
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:45 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Zijn die platen bij 1:00 ieder 10Kg?
Ik snap altijd geen drol van die zwarte schijven, naja je kunt er ook niks aan zien....
Maar hij deadlift daar volgens mij 100Kg toch?
20 kg per stuk denk ik.
Geen referral hier.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:49:03 #147
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139536799
20kg per stuk idd, plus sluiters = 185-190kg
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 3 mei 2014 @ 22:55:31 #148
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139537023
Meh, ze lijken zo dun en 100Kg lijkt me niet zo zwaar om op te filmen en zo.
20Kg per stuk dan doet die laatste 250Kg ofzo met stang en die kleine er langs, vrij reeël.

Op zich wel netjes, maar voor mensen met hun postuur vind ik het niet dramatisch bijzonder (dikke egoistische klootzaak dat ik ben).

Is wss 2-3Kg bodyweight en echt bijzonder is dat niet vind ik.

---------------------------------
Trouwens, die barbbell jeans beginnen inmiddels wel echt veel geld op te halen.
https://www.kickstarter.c(...)al-denim-has-arrived
Nu al over de 500K $ heen, dus wellicht beginnen ze dan ook productie/distributie in EU.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:22:39 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139537961
De max die ze hier liften is 600 lbs, 270 kilo, voor reps.

Edit; 672 lbs, dus net over 300 kilo voor reps that is.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:27:51 #150
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139538156
3+ is wel zeker een prestatie.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:28:17 #151
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139538171
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 22:55 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Meh, ze lijken zo dun en 100Kg lijkt me niet zo zwaar om op te filmen en zo.
20Kg per stuk dan doet die laatste 250Kg ofzo met stang en die kleine er langs, vrij reeël.

Op zich wel netjes, maar voor mensen met hun postuur vind ik het niet dramatisch bijzonder (dikke egoistische klootzaak dat ik ben).

Is wss 2-3Kg bodyweight en echt bijzonder is dat niet vind ik.

Het is een training he. Ik weet van Andy dat hij nooit meer dan max 900 lbs lift in zijn trainingen. Boven de 1000 pogingen doet hij alleen op competities.
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:40:15 #152
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139538621
Bolton zegt dat ze raw box squats hebben gedaan, deadlifts 5 x 305, leg press 20 reps up to 320 kilo. :P
pi_139543676
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 21:44 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

20KG eraf? Ik volg SS en daar moet er elke training 5KG bij... 90KG was wel echt pittig zwaar in de laatste set, en m'n laatste paar reps waren met kwart ROM. Maar jij raadt dus aan om met 70 perfecte form te halen en dan verder gaan met SS?
Nee, Ik vermoed dat het gewicht dat je gebruikte tijdens het filmpje vrij zwaar voor je was.
Een vrije zware poging ziet er nooit vlekkeloos uit, en dus kunnen wij je "normale" techniek moeilijk beoordelen.

En als je indd nog maar quarter squats bij SS haalt, dan klopt je programmering ook niet, maar dat terzijde ;)
  zondag 4 mei 2014 @ 11:23:28 #154
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139545154
Ben niet helemaal tevreden om mijn Leg day. Ik ga wel kruipend naar buiten maar heb toch vraagtekens.

Ik doe
Squats 3x8
Lunges 3x8 per been
Leg press 3x8
Leg extensions 3x8

Ik vind lunges echt een verschikkelijke oefening om te doen, toch doe ik ze braaf. Ik zat ook te denken om er Romanian Deadlifts in te stoppen, of te vervangen voor iets anders oid.

Tips/ideeen?
pi_139545239
Het is sowieso slim om iets voor hamstrings te doen ja. Goodmornings, glute ham raise, stiff legged deadlift, leg curl of iets in die richting.
  zondag 4 mei 2014 @ 14:02:31 #156
393258 BredeBroeder
Wat is er?
pi_139548206
Zo, weer ff wat verbeterde form checks, lager gewicht gepakt deze keren..

Deadlift:
Squat:
En de bp op 40KG: Krijg te horen dat m'n links laag hangt, terwijl het voor m'n gevoel even hangt: hier ook een filmpje van een paar maanden terug:


Kritiek bitte. :)
pi_139580367
Vandaag week 3 dag 1 van Smolov JR (Bench) Bijna niet te doen. Nog steeds spierpijn van afgelopen zaterdag (531 OHP). Zelfs schakelen in de auto gaat moeilijk. :')

Weet iemand nog een goede gym in Zuid-Holland waar je olympic lifts en/of deadlifts zonder gezeik kan oefenen? Enige wat ik heb kunnen vinden is Noord-Holland VU in Amsterdam, mja iets te ver voor mij.
pi_139580479
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Faeroer het volgende:
Vandaag week 3 dag 1 van Smolov JR (Bench) Bijna niet te doen. Nog steeds spierpijn van afgelopen zaterdag (531 OHP). Zelfs schakelen in de auto gaat moeilijk. :')

Weet iemand nog een goede gym in Zuid-Holland waar je olympic lifts en/of deadlifts zonder gezeik kan oefenen? Enige wat ik heb kunnen vinden is Noord-Holland VU in Amsterdam, mja iets te ver voor mij.
aarts sport lisse, mijn sportschool..
  maandag 5 mei 2014 @ 12:22:53 #159
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139580499
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Faeroer het volgende:
Vandaag week 3 dag 1 van Smolov JR (Bench) Bijna niet te doen. Nog steeds spierpijn van afgelopen zaterdag (531 OHP). Zelfs schakelen in de auto gaat moeilijk. :')

Weet iemand nog een goede gym in Zuid-Holland waar je olympic lifts en/of deadlifts zonder gezeik kan oefenen? Enige wat ik heb kunnen vinden is Noord-Holland VU in Amsterdam, mja iets te ver voor mij.
Ik zie vaak Kneets voorbij komen (Den Haag)
http://www.kneetsgym.nl/
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_139581094
Bedankt.

Lisse is net iets te ver weg voor mij. ;)

Denk dat het Kneets gaat worden. Volgende week maar even een dagje uitproberen. Hoop niet dat ik om elke hoek een naald ga zien. :')
pi_139581530
Zoek je dan ook een gym met goede coaching? Of ga je zelf alles doen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 5 mei 2014 @ 13:17:34 #162
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139581718
Olympic lifts mogen ook niet bij Kneets.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 5 mei 2014 @ 14:00:04 #163
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139582745
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Faeroer het volgende:
Vandaag week 3 dag 1 van Smolov JR (Bench) Bijna niet te doen. Nog steeds spierpijn van afgelopen zaterdag (531 OHP). Zelfs schakelen in de auto gaat moeilijk. :')

Weet iemand nog een goede gym in Zuid-Holland waar je olympic lifts en/of deadlifts zonder gezeik kan oefenen? Enige wat ik heb kunnen vinden is Noord-Holland VU in Amsterdam, mja iets te ver voor mij.
Je hebt in N-H (Amsterdam) ook SportQuest wat een gewichthefgym is, en verder mijn eigen gym USC Universum.
If not now, then when.
pi_139584807
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 13:08 schreef Beach het volgende:
Zoek je dan ook een gym met goede coaching? Of ga je zelf alles doen.
Goede coaching nog nooit meegemaakt. Meer dan "wil je niet zo gooien met die stang, dan kan hij niet aan" krijg ik niet van de gymmedewerkers. :')
quote:
4s.gif Op maandag 5 mei 2014 13:17 schreef seto het volgende:
Olympic lifts mogen ook niet bij Kneets.
Dan valt die ook af. :(
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt in N-H (Amsterdam) ook SportQuest wat een gewichthefgym is, en verder mijn eigen gym USC Universum.
Die USC bedoelde ik, UvA/HvA dus en niet VU... :D Ziet er wel goed uit, alleen pokke duur en ver. Als er echt niets ander op zit dan zal ik denk ik wel naar Amsterdam moeten. Met m'n buren valt niet meer te praten en op een oneven grasveld liften is niet echt leuk voor m'n enkels.

Waarom zetten zoveel gyms takkeveel van die nutteloze cardio apparaten overal neer in plaats van een 3 bij 3 olympisch platformpje en voldoende powerracks? Cardio doe je maar buiten ofzo...
pi_139585159
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:08 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Goede coaching nog nooit meegemaakt. Meer dan "wil je niet zo gooien met die stang, dan kan hij niet aan" krijg ik niet van de gymmedewerkers. :')

[..]

Dan valt die ook af. :(

[..]

Die USC bedoelde ik, UvA/HvA dus en niet VU... :D Ziet er wel goed uit, alleen pokke duur en ver. Als er echt niets ander op zit dan zal ik denk ik wel naar Amsterdam moeten. Met m'n buren valt niet meer te praten en op een oneven grasveld liften is niet echt leuk voor m'n enkels.

Waarom zetten zoveel gyms takkeveel van die nutteloze cardio apparaten overal neer in plaats van een 3 bij 3 olympisch platformpje en voldoende powerracks? Cardio doe je maar buiten ofzo...
Lijkt me pittig om de oly lifts te doen zonder coach.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 5 mei 2014 @ 15:21:58 #166
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139585212
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:08 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Goede coaching nog nooit meegemaakt. Meer dan "wil je niet zo gooien met die stang, dan kan hij niet aan" krijg ik niet van de gymmedewerkers. :')

[..]

Dan valt die ook af. :(

[..]

Die USC bedoelde ik, UvA/HvA dus en niet VU... :D Ziet er wel goed uit, alleen pokke duur en ver. Als er echt niets ander op zit dan zal ik denk ik wel naar Amsterdam moeten. Met m'n buren valt niet meer te praten en op een oneven grasveld liften is niet echt leuk voor m'n enkels.

Waarom zetten zoveel gyms takkeveel van die nutteloze cardio apparaten overal neer in plaats van een 3 bij 3 olympisch platformpje en voldoende powerracks? Cardio doe je maar buiten ofzo...
Oh, je zoekt een vaste gym? :o Ja, dan is USC wel duur als je geen student aan de UvA/HvA/VU bent. Als ik jou was zou ik het nog even op DBB navragen, en als het echt niks wordt dan zou ik eerst naar Sportquest kijken, want dat is puur gewichtheffen. Als dat allemaal niks wordt dan zie ik je snel. :D
If not now, then when.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:26:02 #167
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139585317
Zit nu mobiel. Zoek een crossfit gym of 1 specifiek voor gewichtheffen (Google geeft wel resultaten).

In Den Haag: http://www.simson-kdo.nl/gewichtheffen.html
Check ook: http://www.nogb.org/index(...)efclubs-in-Nederland

[ Bericht 60% gewijzigd door Klokov op 05-05-2014 16:21:13 ]
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 5 mei 2014 @ 15:34:33 #168
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139585516
Tips voor een goede belt? Ik begin nu op 150kg+ wel te merken dat mijn rug instabiel wordt bij >1 rep.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139586129
Inzer of Titan, met een klem.
  maandag 5 mei 2014 @ 15:58:26 #170
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139586171
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:34 schreef star_gazer het volgende:
Tips voor een goede belt? Ik begin nu op 150kg+ wel te merken dat mijn rug instabiel wordt bij >1 rep.
Met klem sowieso wat Faeroer zegt, maar 150+ moet prima zonder belt lukken, gewoon die core strength bouwen mi mang.
If not now, then when.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:31:46 #171
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139587090
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Met klem sowieso wat Faeroer zegt, maar 150+ moet prima zonder belt lukken, gewoon die core strength bouwen mi mang.
Ik heb het over 150+ voor reps. Ik merk dat bij 3 a 4 reps het wel lastig gaat worden. Ik krijg ze er nog wel netjes uit, maar heb wel het gevoel dat ik binnenkort een keer onbedoeld angry cat form ga trekken.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 5 mei 2014 @ 17:13:47 #172
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_139588388
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb het over 150+ voor reps. Ik merk dat bij 3 a 4 reps het wel lastig gaat worden. Ik krijg ze er nog wel netjes uit, maar heb wel het gevoel dat ik binnenkort een keer onbedoeld angry cat form ga trekken.
Waarom niet in lager gewicht gaan reppen en alleen bij 1RM een belt gebruiken?
  maandag 5 mei 2014 @ 17:16:15 #173
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_139588478
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:13 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Waarom niet in lager gewicht gaan reppen en alleen bij 1RM een belt gebruiken?
Hey hoe is het met die chick die je zwanger gepopt hebt?
  maandag 5 mei 2014 @ 17:18:56 #174
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_139588550
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:16 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Hey hoe is het met die chick die je zwanger gepopt hebt?
Je weet zelf, it wasn't me. Test gedaan alles, ring of fire. Feeling like a million bucks.
  maandag 5 mei 2014 @ 17:24:02 #175
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_139588695
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:18 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Je weet zelf, it wasn't me. Test gedaan alles, ring of fire. Feeling like a million bucks.
:D

Dodged a bullet there, G.
BEASTMODE
  maandag 5 mei 2014 @ 17:26:29 #176
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_139588779
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:18 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Je weet zelf, it wasn't me. Test gedaan alles, ring of fire. Feeling like a million bucks.
Damn, goede feels dus.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 5 mei 2014 @ 17:27:06 #177
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139588806
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb het over 150+ voor reps. Ik merk dat bij 3 a 4 reps het wel lastig gaat worden. Ik krijg ze er nog wel netjes uit, maar heb wel het gevoel dat ik binnenkort een keer onbedoeld angry cat form ga trekken.
Snap ik, mja, ik ben dan ook meer een voorstander om gewoon je zwakte aan te pakken ipv te 'maskeren'.

quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:18 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Je weet zelf, it wasn't me. Test gedaan alles, ring of fire. Feeling like a million bucks.
_O- Gelukkig man.
If not now, then when.
  maandag 5 mei 2014 @ 17:35:32 #178
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_139589078
quote:
11s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:26 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Damn, goede feels dus.
Heb 3 a 4 maanden gestressed en alleen maar getraind, melatonine om toch 8 uur slaap te krijgen per nacht. Geswitched van een normale 3 split naar John Otis Hollywood routine. En als gevolg, sterker dan ooit geworden :s) #winning

Schema ziet er als volgt uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BW: 75kg @1.75m

Voorheen:
BP: 90kg x1
SQ: 120kg x1
DL: 150kg x1

Huidig:
BP: 105kg x1
SQ: 145kg x1
DL: 180kg x1
pi_139589235
Ik mis op dag 1 van Westside een schouderoefening, er zit 1x pw alleen 1 raise of press in. Er zit wel 2x borst in: barbell en dumbell op dag 1. Kan ik een van die 2 vervangen door OHP of pak je met bench press ook voldoende schouders? Evt. kan ik op dag 3 ook de OHP doen, maar toch.
pi_139590889
Als jij schouders pakt met bench, ben jij over 5 jaar kreupel.
pi_139592800
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 18:35 schreef Faeroer het volgende:
Als jij schouders pakt met bench, ben jij over 5 jaar kreupel.
Je schouders pak je sowieso wel een beetje mee met bench press. Merk je ook direct, beetje pump in je front delts.
pi_139595021
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Je schouders pak je sowieso wel een beetje mee met bench press. Merk je ook direct, beetje pump in je front delts.
Als je het helemaal technisch wilt bekijken ja, maar ik mag hopen dat hij het niet als main exercise doet voor schouders. Dan krijg je echt hele rare blessures. :D
  maandag 5 mei 2014 @ 22:52:31 #183
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_139603307
Hey hey,

Ik ben gevraagd om mee te doen aan een kleine powerlift wedstrijd. Lijkt me wel leuk om gewoon een keertje mee te doen..niet dat het mijn lust en mijn leven is.

De volgende lifts zijn onderdeel..

Squat (1x110)
Bench Press ( 1X55)
Deadlift( 1x 97,5)

Ja mijn Squat is hoger dan DL, dat wil ik veranderen eerst betere grip krijgen.

Ik wil dus die stats omhoog gooien, doe alles nu zonder PWO..zit er over na te denken om PWO te gebruiken, maar welke?
  maandag 5 mei 2014 @ 22:54:26 #184
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139603436
Als je het toch niet belangrijk vindt kan je die PWO ook wel laten zitten. Drink gewoon wat koffie en eet wat bananen.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  maandag 5 mei 2014 @ 22:54:57 #185
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_139603474
quote:
2s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef Klokov het volgende:
Als je het toch niet belangrijk vindt kan je die PWO ook wel laten zitten. Drink gewoon wat koffie en eet wat bananen.
Okay!
pi_139603504
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Als je het helemaal technisch wilt bekijken ja, maar ik mag hopen dat hij het niet als main exercise doet voor schouders. Dan krijg je echt hele rare blessures. :D
Nee, tuurlijk niet. Maar borst pak ik dus 2x in de week. Op dag 1 eerst barbell, daarna dumbbell. Op dag 3 met barbell, terwijl schouders alleen op dag 3 aan bod komt met een raise of press. Maar ik wissel de dumbbell op dag 1 wel gewoon in met OHP.
pi_139603706
PWO's zorgen niet echt voor verschil in lifts, wat je beter kunt doen is tijdje creatine gebruiken of zorgen voor een goede sodium/carb bloat.
pi_139603716
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Maar borst pak ik dus 2x in de week. Op dag 1 eerst barbell, daarna dumbbell. Op dag 3 met barbell, terwijl schouders alleen op dag 3 aan bod komt met een raise of press. Maar ik wissel de dumbbell op dag 1 wel gewoon in met OHP.
^O^
Meeste schema's doen 1x schouders per week (SS, SL, standaard 531, Madcow) etc. en mensen groeien daar voldoende. Gooi gewoon wat lat raises, front raises en reverse flies bij je OHP en je krijgt echt wel voldoende boulder shoulders vind ik.

Voor de eerste keer je eigen pomp 3D deltoids in de mirror bekijken is wel leuk. :D
pi_139603836
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Faeroer het volgende:

[..]

^O^
Meeste schema's doen 1x schouders per week (SS, SL, standaard 531, Madcow) etc. en mensen groeien daar voldoende. Gooi gewoon wat lat raises, front raises en reverse flies bij je OHP en je krijgt echt wel voldoende boulder shoulders vind ik.
Ja, schouders blijven nu nog een beetje achter t.o.v. de rest, vandaar. Ik pak nog 2 of 3 cycles van 4 weken Westside mee en ga dan ook eens kijken naar een 531 template.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 00:19:26 #190
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139607337
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hey,

Ik ben gevraagd om mee te doen aan een kleine powerlift wedstrijd. Lijkt me wel leuk om gewoon een keertje mee te doen..niet dat het mijn lust en mijn leven is.

De volgende lifts zijn onderdeel..

Squat (1x110)
Bench Press ( 1X55)
Deadlift( 1x 97,5)

Ja mijn Squat is hoger dan DL, dat wil ik veranderen eerst betere grip krijgen.

Ik wil dus die stats omhoog gooien, doe alles nu zonder PWO..zit er over na te denken om PWO te gebruiken, maar welke?
Super tof! Toevallig 15 juni in de buurt van Eindhoven?
If not now, then when.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 07:17:07 #191
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139609912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Heb jij ook rogues? Die kan je toch niet krijgen hier EU. Ik wil die met 1/2 inch sole hebben verdorrie.
idd. ik heb ze uit America laten komen. Dan ben je incl verzenden en inklaren 200eu kwijt

Er was hier iemand die zei dat hij wist waar je ze in Nederland kon krijgen, maar dat was vorig jaar.
weet niet meer wie...... srry
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:02:35 #192
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139610131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Heb jij ook rogues? Die kan je toch niet krijgen hier EU. Ik wil die met 1/2 inch sole hebben verdorrie.
Doe anders ff een mailtje naar http://www.rogueeurope.eu

misschien dat zij het mee kunnen laten komen voor je? Of gewoon kunnen leveren. Staat niet op hun site though die shoes.

1/2 inch staat ook niet meer op de amerikaanse site trouwens. alleen 3/4

waarom wil je graag 1/2 ?
Denk niet dat je bang hoeft te zijn voor die 3/4 't is niet dat het is alsof je op pumps loopt :D ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 06-05-2014 08:35:04 ]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:01:06 #193
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139610665
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Okay!
Of kijk yuri lief aan voor wat caffeine om te testen. En reukzout om helemaal loco te gaan voor je pr-poging
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139613361
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer :W
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_139613392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer :W
Pfff balen man, succes het het herstel.
Hoe is het gebeurd?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:25:50 #196
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139613682
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer :W
Hoe is het gekomen dan? En na 3 weken mag je de belasting alweer opvoeren. Pas met 2 maanden mag je hem weer volledig belasten (Sport als voetbal etc. weer rustig oppakken).
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:45:42 #197
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139614216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer :W
Klote.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:04:26 #198
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_139614707
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer :W
Knap kut. Sterkte!
Hoe is dit zo gekomen?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:04:29 #199
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139614708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer :W
Sucks dure Every dat upper body dat? :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:04:47 #200
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_139614721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hoe is het gekomen dan? En na 3 weken mag je de belasting alweer opvoeren. Pas met 2 maanden mag je hem weer volledig belasten (Sport als voetbal etc. weer rustig oppakken).
Was jij die fysio hier?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:06:14 #201
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_139614760
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hey,

Ik ben gevraagd om mee te doen aan een kleine powerlift wedstrijd. Lijkt me wel leuk om gewoon een keertje mee te doen..niet dat het mijn lust en mijn leven is.

De volgende lifts zijn onderdeel..

Squat (1x110)
Bench Press ( 1X55)
Deadlift( 1x 97,5)

Ja mijn Squat is hoger dan DL, dat wil ik veranderen eerst betere grip krijgen.

Ik wil dus die stats omhoog gooien, doe alles nu zonder PWO..zit er over na te denken om PWO te gebruiken, maar welke?
1. Een squat van 110kg? Nice!
2. PWO: bedoel je pre-workout?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_139616331
Lekker aan het opwarmen voor de bench press, leg ik die barbell links (ik bench in een squatrack) op de goede haak en rechts per ongeluk op 1 haak daaronder ... Schouder werd achterwaarts naar beneden gedrukt op een niet fijne manier. Schouderblessure. :(
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:40:59 #203
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_139617250
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:04 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Was jij die fysio hier?
In opleiding
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 13:51:48 #204
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139617649
Hoe word ik wat mobieler met mijn "polsen" dat ik iig fatsoenlijk mn vingertoppen onder de bar krijg bij een front squat/powerclean enzo :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:25:15 #205
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139618702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe word ik wat mobieler met mijn "polsen" dat ik iig fatsoenlijk mn vingertoppen onder de bar krijg bij een front squat/powerclean enzo :(
Even strekken voordat je ze doet en gewoon blijven doen, dan komt het vanzelf.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:39:45 #206
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139619235
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:25 schreef seto het volgende:

[..]

Even strekken voordat je ze doet en gewoon blijven doen, dan komt het vanzelf.
Dat doe ik idd maar dacht misschien extra oefeningen ofzo
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:10:34 #207
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139622504
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Dat doe ik idd maar dacht misschien extra oefeningen ofzo
Ik doe altijd 2 stretches voor polsen en 1 voor tricep. Zo gedaan en dan ben ik ready to go
  dinsdag 6 mei 2014 @ 17:02:35 #208
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139624317
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 08:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Doe anders ff een mailtje naar http://www.rogueeurope.eu

misschien dat zij het mee kunnen laten komen voor je? Of gewoon kunnen leveren. Staat niet op hun site though die shoes.

1/2 inch staat ook niet meer op de amerikaanse site trouwens. alleen 3/4

waarom wil je graag 1/2 ?
Denk niet dat je bang hoeft te zijn voor die 3/4 't is niet dat het is alsof je op pumps loopt :D ;)
1/2 is beter voor deads squats ohp etc. 3/4 is optimaal voor oly lifts.
http://www.roguefitness.c(...)g-shoes-1-2-heel.php


Grom.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 17:27:10 #209
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139625016
Heeft iemand ervaring met yohimbine? En weet je waar je t kan bestellen?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:54:52 #210
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139633790
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer :W
Hoe krijg je het voor elkaar. :')

Sterkte iig.
If not now, then when.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:15:32 #211
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139635746
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:27 schreef Hiatus het volgende:
Heeft iemand ervaring met yohimbine? En weet je waar je t kan bestellen?
Waarom wil je dat supplementeren?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:32:46 #212
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139637373
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Waarom wil je dat supplementeren?
fatburner
pi_139637472
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:27 schreef Hiatus het volgende:
Heeft iemand ervaring met yohimbine? En weet je waar je t kan bestellen?
Pak dan gewoon pep.
pi_139637502
Doe dan dnp.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:37:02 #215
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139637761
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Pak dan gewoon pep.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:34 schreef Beach het volgende:
Doe dan dnp.
efedrine
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:39:49 #216
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139638024
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef Hiatus het volgende:

[..]

fatburner
Werkt niet. Pas je voeding gewoon aan en werk wat harder aan je vetverbranding.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:41:06 #217
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139638145
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Werkt niet. Pas je voeding gewoon aan en werk wat harder aan je vetverbranding.
Werkt niet? Denk dat het wel flex kan zijn als ik het fasted neem sochtends tot ergens in de middag.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:41:51 #218
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139638213
Ik heb vanmorgen een kilometer gezwommen. :')

Was lekker though.

Ik ben nu bijna 7 kilo (vet) kwijt. Nog zo'n 7 te gaan. :P
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:43:10 #219
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139638356
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:41 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Werkt niet? Denk dat het wel flex kan zijn als ik het fasted neem sochtends tot ergens in de middag.
Nee, werkt niet als je er verder niks aan doet, vetverbranding dan. Het is nog steeds niet zo dat je iets in kan nemen en dat je vet verdwijnt. Helaasch.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:46:25 #220
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139638624
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

Nee, werkt niet als je er verder niks aan doet, vetverbranding dan. Het is nog steeds niet zo dat je iets in kan nemen en dat je vet verdwijnt. Helaasch.
Er zijn toch wel studies die wijzen op vetverlies http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17214405
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:49:40 #221
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139638941
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:46 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Er zijn toch wel studies die wijzen op vetverlies http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17214405
Er zijn ook studies dat groene thee helpt met vetverlies. Nogmaals, het zijn geen wondermiddelen.

Maar als je het zo graag wil, ik heb al 2 webwinkels gevonden die het verkopen. Het is in NL verboden though. Maar google is your friend.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:52:59 #222
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139639259
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Er zijn ook studies dat groene thee helpt met vetverlies. Nogmaals, het zijn geen wondermiddelen.

Maar als je het zo graag wil, ik heb al 2 webwinkels gevonden die het verkopen. Het is in NL verboden though. Maar google is your friend.
Ja weet ik ook wel dat het misschien naast dieet voor bij wijze van spreken 5% verantwoordelijk is voor vetverlies. Heb nu ook gewoon calorie en macro doel elke dag.
Moet nog ff kijken of ik het qua (bij)werking en veiligheid wel wil.
Dan wil ik het als het niet te duur is eventueel proberen.
En daarom vroeg ik of er mensen hier zijn die er wat over kunnen vertellen.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:59:59 #223
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139639876
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:52 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Ja weet ik ook wel dat het misschien naast dieet voor bij wijze van spreken 5% verantwoordelijk is voor vetverlies. Heb nu ook gewoon calorie en macro doel elke dag.
Moet nog ff kijken of ik het qua (bij)werking en veiligheid wel wil.
Dan wil ik het als het niet te duur is eventueel proberen.
En daarom vroeg ik of er mensen hier zijn die er wat over kunnen vertellen.
Ik denk niet dat er iemand ervaring mee heeft. Het is een potentiemiddel/supp. Dat zou je genoeg moeten zeggen. Het komt van de bast van een boom, het is dus net zoiets als de hoorn van een neushoorn, en Japaners neuken echt niet meer dan jij of ik. :')

Nogmaals, je hebt er niks aan dit soort dingen. :)
pi_139641016
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:52 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Ja weet ik ook wel dat het misschien naast dieet voor bij wijze van spreken 5% verantwoordelijk is voor vetverlies. Heb nu ook gewoon calorie en macro doel elke dag.
Moet nog ff kijken of ik het qua (bij)werking en veiligheid wel wil.
Dan wil ik het als het niet te duur is eventueel proberen.
En daarom vroeg ik of er mensen hier zijn die er wat over kunnen vertellen.
Star_gazer heeft het gebruikt, die had het voornamelijk over het feit dat je er een stijve lul van kreeg.
Soukidan op je oogbal.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:01:11 #225
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_139645585
Als ik jou was zou ik gewoon een EC-stack (Ephedra + Caffeine) nemen, maar zoals Snakey al zegt: je voeding gaat het meeste verschil maken.
If not now, then when.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:11:28 #226
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139646301
Waar kan je nog Ephedrine kopen dan? :o
Deathlift or Die.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:17:18 #227
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_139646636
gwn ecaatje van diamond labs
BEASTMODE
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:50:21 #228
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139648303
Genoeg webshops die het nog per envelop versturen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 7 mei 2014 @ 00:08:02 #229
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139648963
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef seto het volgende:
Genoeg webshops die het nog per envelop versturen.
WELKE DAN
Deathlift or Die.
pi_139649218
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 00:08 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

WELKE DAN
www.toggaf.co.uk
If not now, then when.
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:02:00 #231
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139651330
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 17:18 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Je weet zelf, it wasn't me. Test gedaan alles, ring of fire. Feeling like a million bucks.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:05:53 #232
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139651347
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer :W
2 maanden curlen :9~
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:53:23 #233
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139651637
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 17:27 schreef Hiatus het volgende:
Heeft iemand ervaring met yohimbine? En weet je waar je t kan bestellen?
"Ik ken iemand" die een tijdje yohimbine heeft gebruikt en het werkt wel degelijk.

Yohimbine werkt, omdat het als alpha2-antagonist lichaamsvet in 'lastige' gebieden omzet in losse vetzuren die je lichaam direct kan verbranden. Om dit uiteindelijke verbranden te bewerkstelligen, moet je wel iets van LISS cardio doen. Doe je dat niet, dan worden de vetzuren gewoon weer opgeslagen. Een zichtbaar verschil maakt het overigens pas als je ~12% bent, omdat je daarboven nog teveel vet op andere delen van je lijf hebt die preferentieel verbrand zullen worden.

Qua dosering moet je yohimbine voorzichtig stapsgewijs richting je doel (0.2mg per kg lichaamsgewicht) opwaarderen. Sommige mensen reageren er tamelijk helftig op (nervositeit, slapeloosheid, etc.), dus voorzichtig beginnen.

Yohimbine is vrijwel zinloos als je insuline in je lijf hebt (vetverbranding is vrijwel onmogelijk bij hoge insulinespiegels). Dus: alleen gebruiken als je fasted bent en niet eten (of zeer laag GI) tot +- een half uur na je cardio.

Yohimbine geeft je overigens ook een kk-harde lul en wordt daarom ook wel 'poor mans viagra' genoemd.

[ Bericht 6% gewijzigd door star_gazer op 07-05-2014 08:02:11 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:45:05 #234
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139652117
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:53 schreef star_gazer het volgende:

[..]

"Ik ken iemand" die een tijdje yohimbine heeft gebruikt en het werkt wel degelijk.

Yohimbine werkt, omdat het als alpha2-antagonist lichaamsvet in 'lastige' gebieden omzet in losse vetzuren die je lichaam direct kan verbranden. Om dit uiteindelijke verbranden te bewerkstelligen, moet je wel iets van LISS cardio doen. Doe je dat niet, dan worden de vetzuren gewoon weer opgeslagen. Een zichtbaar verschil maakt het overigens pas als je ~12% bent, omdat je daarboven nog teveel vet op andere delen van je lijf hebt die preferentieel verbrand zullen worden.

Qua dosering moet je yohimbine voorzichtig stapsgewijs richting je doel (0.2mg per kg lichaamsgewicht) opwaarderen. Sommige mensen reageren er tamelijk helftig op (nervositeit, slapeloosheid, etc.), dus voorzichtig beginnen.

Yohimbine is vrijwel zinloos als je insuline in je lijf hebt (vetverbranding is vrijwel onmogelijk bij hoge insulinespiegels). Dus: alleen gebruiken als je fasted bent en niet eten (of zeer laag GI) tot +- een half uur na je cardio.

Yohimbine geeft je overigens ook een kk-harde lul en wordt daarom ook wel 'poor mans viagra' genoemd.
BUY ALL THE EFEDRINE/YOHIMBINE

Maar srs, dat moet je dus uit de UK laten komen (Kaizen of Diamond Labs?) en de vraag is of het dan ooit aan komt.
Deathlift or Die.
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:45:58 #235
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139653029
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:45 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

BUY ALL THE EFEDRINE/YOHIMBINE

Maar srs, dat moet je dus uit de UK laten komen (Kaizen of Diamond Labs?) en de vraag is of het dan ooit aan komt.
Komt wel aan, weet je toevallig yohimbine adres?
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:49:26 #236
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_139654408
Last van aanhechting borstbeen. Vermoed dat het door dippen komt, iemand ervaring mee? Doet bij tijd en wijlen aardig zeer.
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:56:08 #237
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_139654544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:49 schreef H1N1 het volgende:
Last van aanhechting borstbeen. Vermoed dat het door dippen komt, iemand ervaring mee? Doet bij tijd en wijlen aardig zeer.
Schouders laag en naar achteren houden heeft dit voor mij verholpen. Hierdoor gingen mijn ellebogen ook strak naar achter waardoor ik niet 'te' ver doorzakte tijdens dips en mijn aanhechting ging zeuren.
  woensdag 7 mei 2014 @ 11:24:12 #238
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_139655211
Oke, volgende keer eens opletten. Man, ik cringe af en toe gewoon van onverwachtse pijnscheuten.
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:02:32 #239
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139656224
Vandaag PR gezet op "strict" ohp
Magische grens van 100 eindelijk voorbij

Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:04:57 #240
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139656280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vandaag PR gezet op "strict" ohp
Magische grens van 100 eindelijk voorbij

[ afbeelding ]
^O^
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:15:45 #241
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139656538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vandaag PR gezet op "strict" ohp
Magische grens van 100 eindelijk voorbij

[ afbeelding ]
jij pusht 100 keys boven je iddi? Kaolo ziek!
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:21:44 #242
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_139656702
100 op OHP, herhalingen hoop ik? Echt ziek!
pi_139657484
Geen idee of je wel eens aan de X gaat Hiatus, maar met yohimbine beter ff wachten.
pi_139658000
Zieke OHP.
Hoe lang heb je erover gedaan om daar naar toe te werken?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:28:03 #245
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139658610
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vandaag PR gezet op "strict" ohp
Magische grens van 100 eindelijk voorbij

[ afbeelding ]
_O_

Ziek man!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:29:36 #246
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139658670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:49 schreef H1N1 het volgende:
Last van aanhechting borstbeen. Vermoed dat het door dippen komt, iemand ervaring mee? Doet bij tijd en wijlen aardig zeer.
Beetje alsof je een hartaanval krijgt met steken in het hart?
Symptomen komen zowat overeen met tietse. Ik was 6 maanden geleden naar huisarts geweest maar er is niet echt progressie. Heb het volgens mij ook van te zwaar dippen en squaten gekregen.
Ik raad je aan veel rust te nemen. Beter nu een maand niet dan 1 jaar niet omdat je nu door traint.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:35:21 #247
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139658848
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:49 schreef H1N1 het volgende:
Last van aanhechting borstbeen. Vermoed dat het door dippen komt, iemand ervaring mee? Doet bij tijd en wijlen aardig zeer.
Costochondritis heet dat. Heel erg irritant en soms inderdaad extreem pijnlijk (niezen :') ). Heb er zelf dik een jaar last van gehad en het ettert soms nog steeds. Ik ben gestopt met dippen en ben mijn bovenrug+rear delts goed gaan trainen om de pecs te balanceren. Dat lijkt te helpen. Wel even het benchen licht pakken als het acuut is en inderdaad NIET dippen en zeker ook geen flyes doen. Als benchen zeer doet, kun je floor presses proberen; minder ROM maar beter dan niks.

Er is vrij weinig aan te doen en het geneest langzaam, dus er voorzichtig omheen trainen is het beste.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:37:13 #248
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139658920
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:45 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

BUY ALL THE EFEDRINE/YOHIMBINE

Maar srs, dat moet je dus uit de UK laten komen (Kaizen of Diamond Labs?) en de vraag is of het dan ooit aan komt.
Ik koop primaforce spul via smartpowders. Een link mag denk ik niet, maar als je IQ hoger dan 3 is kom je er zelf wel uit.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139659095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:02 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vandaag PR gezet op "strict" ohp
Magische grens van 100 eindelijk voorbij

[ afbeelding ]
Baas. Congrats!

Je hebt natuurlijk geen filmpje gemaakt? ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:15 schreef Hiatus het volgende:

[..]

jij pusht 100 keys boven je iddi? Kaolo ziek!
Waar train jij?
If not now, then when.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:48:55 #250
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139659301
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

^O^
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:15 schreef Hiatus het volgende:

[..]

jij pusht 100 keys boven je iddi? Kaolo ziek!
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef star_gazer het volgende:

[..]

_O_

Ziek man!
Thnx *;

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:21 schreef H1N1 het volgende:
100 op OHP, herhalingen hoop ik? Echt ziek!
Dat helaas nog niet, moet ff mn squat weer rechttrekken na een vervelende knie"blessure" daarna ga ik een smolov jr doen voor de ohp dan wil k m reppen

quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:10 schreef Beach het volgende:
Zieke OHP.
Hoe lang heb je erover gedaan om daar naar toe te werken?
Ik train nog niet zo heel lang sinds 2012 april af en aan en sinds vorig jaar eind juli begin augustus serieus gaan liften 5 a 6 x p week

quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Baas. Congrats!

Je hebt natuurlijk geen filmpje gemaakt? ;(

[..]

Waar train jij?
Nein, wist ook niet dat ik ging pr-en vandaag + ben niet zo van het filmen :@
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:21:13 #251
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_139660327
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Costochondritis heet dat. Heel erg irritant en soms inderdaad extreem pijnlijk (niezen :') ). Heb er zelf dik een jaar last van gehad en het ettert soms nog steeds. Ik ben gestopt met dippen en ben mijn bovenrug+rear delts goed gaan trainen om de pecs te balanceren. Dat lijkt te helpen. Wel even het benchen licht pakken als het acuut is en inderdaad NIET dippen en zeker ook geen flyes doen. Als benchen zeer doet, kun je floor presses proberen; minder ROM maar beter dan niks.

Er is vrij weinig aan te doen en het geneest langzaam, dus er voorzichtig omheen trainen is het beste.
Oke thanks. Rust nemen dus, klote! Toen ik cablefly's deed voelde ik ze idd ook. Voorlopig maar rustig benchen dan, als dat gaat.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:26:08 #252
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139660467
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:21 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Oke thanks. Rust nemen dus, klote! Toen ik cablefly's deed voelde ik ze idd ook. Voorlopig maar rustig benchen dan, als dat gaat.
Ja. Je grip iets nauwer pakken (close grip bench) werkt goed om je borstbeen wat te ontzien. Daarnaast floor press zoals ik eerder zei en veel lat / rear delt werk om de boel bovenin in balans te brengen.

Af en toe een doorway stretch doen om je pecs wat te strekken; het kan goed dat je pecs overontwikkeld en te stijf zijn en dus aan je aanhechting 'trekken' als je ze uitstrekt. Stretchen kan hierbij helpen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:21:11 #253
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139661976
Ik heb er anders geen last van met flyes (3kg ).
Tuurlijk geem gewicht aanhangen en benchen deed bij mij ook niks.
Geen een oefening in principe. Deadliften een beetje maar dan hang je er ook meteen kilo's aan.
Ik wacht nog even en ga dan weer t trainen oppakken. Maar zwaar deadliften gaat er gewoon niet meer in zitten...
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:24:30 #254
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139662094
Tsja, 3kg. Niet zo gek dat het geen pijn doet ;)

Tietze is net iets anders volgens mij; dat zitten meer tussen / achter je ribben. Costo zit echt op het borstbeen. Ligt er maar net aan waar de pijn zit denk ik.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:29:24 #255
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139662218
Vandaag de volgende workout gedaan:

Bench (5/3/1): 8x50 (warmup), 3x72.5, 3x82.5, 3x92.5
OHP (BBB): 5x10x30kg
DB floor press: 3x10x30kg
Trcieps push down (touw): 3x8x25kg
Face pull: 3x12x32kg
Pull-ups: 5x5

Had het gevoel dat er iets miste; voelde me net niet helemaal voldaan. Begrijp dat je niet altijd helemaal verrot hoeft te gaan, maar als iemand een idee heeft om deze workout wat op te leuekn, hoor ik het graag.

Er zat trouwens in de gym een chick 140kg leg press te reppen :D Ze heeft de geraffineerde bouw van een Russische boerin, maargoed.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139662481
Smolov JR (bench) gaat nog steeds goed. Alleen nog vrijdag + zaterdag, voordat week 3 klaar is. Dan een week rust met een 1RM test. Beetje nerveus. :') Aan de ene kant wil ik maxen zonder dat een spotter (per ongeluk) m'n 1RM verneukt, aan de andere kant wil ik niet dood door het zonder spotter te doen. Vind maar is een goede spotter... :D

quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:29 schreef star_gazer het volgende:
Had het gevoel dat er iets miste; voelde me net niet helemaal voldaan. Begrijp dat je niet altijd helemaal verrot hoeft te gaan, maar als iemand een idee heeft om deze workout wat op te leuekn, hoor ik het graag.
Incline DB?
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:39:53 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139662517
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef Faeroer het volgende:
Smolov JR (bench) gaat nog steeds goed. Alleen nog vrijdag + zaterdag, voordat week 3 klaar is. Dan een week rust met een 1RM test. Beetje nerveus. :') Aan de ene kant wil ik maxen zonder dat een spotter (per ongeluk) m'n 1RM verneukt, aan de andere kant wil ik niet dood door het zonder spotter te doen. Vind maar is een goede spotter... :D
Even babbelen met diegene voor je lift en uitleggen dat hij van de bar af moet blijven, tenzij het echt nodig is.
pi_139662962
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef Faeroer het volgende:
Smolov JR (bench) gaat nog steeds goed. Alleen nog vrijdag + zaterdag, voordat week 3 klaar is. Dan een week rust met een 1RM test. Beetje nerveus. :') Aan de ene kant wil ik maxen zonder dat een spotter (per ongeluk) m'n 1RM verneukt, aan de andere kant wil ik niet dood door het zonder spotter te doen. Vind maar is een goede spotter... :D

[..]

Incline DB?
Daarom probeer ik mn 1rm bench het liefste als ik met een vriend samen ga sporten, die weet precies hoe ik het spotten wil :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:04:07 #259
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139663229
Ik werd een keer gevraagd om iemand te spotten die 140kg voor reps wou benchen, hij wou specifiek dat als het langzamer begon te gaan ik net genoeg hielp om het tempo erin te houden. Ik was denk ik nerveuzer dan hij omdat ik zijn set niet wilde verneuken :@
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:22:25 #260
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139663692
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:24 schreef star_gazer het volgende:
Tsja, 3kg. Niet zo gek dat het geen pijn doet ;)

Tietze is net iets anders volgens mij; dat zitten meer tussen / achter je ribben. Costo zit echt op het borstbeen. Ligt er maar net aan waar de pijn zit denk ik.
Tietze is de chronische vorm van Costochondritis als ik 't goed heb.
Tietze gaat iig nooit over, chronisch.

Maargoed, er is ook geen oorzaak voor en geen echte concrete oplossing helaas.
Ik voel mij te rot om te trainen er door, volgens mij wordt ik er ook super moe van (herstel).
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:35:59 #261
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_139664085
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:29 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag de volgende workout gedaan:

Bench (5/3/1): 8x50 (warmup), 3x72.5, 3x82.5, 3x92.5
OHP (BBB): 5x10x30kg
DB floor press: 3x10x30kg
Trcieps push down (touw): 3x8x25kg
Face pull: 3x12x32kg
Pull-ups: 5x5

Had het gevoel dat er iets miste; voelde me net niet helemaal voldaan. Begrijp dat je niet altijd helemaal verrot hoeft te gaan, maar als iemand een idee heeft om deze workout wat op te leuekn, hoor ik het graag.

Er zat trouwens in de gym een chick 140kg leg press te reppen :D Ze heeft de geraffineerde bouw van een Russische boerin, maargoed.
Triple dropset lateral raises. :9
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:50:56 #262
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139664577
Hoe doe je dumbbell lateral raises correct? Armen gestrekt of onder een hoek? Als onder een hoek; wat voor hoek ongeveer? 90 graden voorwaarts en handen op dezelfde plaats houden en een soort 'chicken tonight' doen om de lateral delts echt te pakken? KLinkt raar, maar volgens mij werkt dat wel.

Met gestrekte armen kan ik er misschien net 5kg mee pakken :')

Aparte vraag, maar het is een oefening waar je volgens mij je rotator cuffs mee kan verzieken als je hem niet goed doet.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:59:26 #263
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139664883
foutje

[ Bericht 99% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 07-05-2014 17:07:19 ]
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_139665173
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:50 schreef star_gazer het volgende:
Hoe doe je dumbbell lateral raises correct? Armen gestrekt of onder een hoek? Als onder een hoek; wat voor hoek ongeveer? 90 graden voorwaarts en handen op dezelfde plaats houden en een soort 'chicken tonight' doen om de lateral delts echt te pakken? KLinkt raar, maar volgens mij werkt dat wel.

Met gestrekte armen kan ik er misschien net 5kg mee pakken :')

Aparte vraag, maar het is een oefening waar je volgens mij je rotator cuffs mee kan verzieken als je hem niet goed doet.
Ik doe met horizontale rug en met zeer laag gewicht (3 of 4 kg) voor post delt. Je kan ook lying rear lat raises met een incline bankje doen, maar lukt niet echt (tenzij verhoogt bankje) als je lang ben. Ik doe meestal supersets met normale lateral raises, dan voel je ook meteen of je niet per ongeluk een gewone lateral raise (lat delt) doet omdat het gewicht dan niet meer omhoog gaat door de verzuring. :')

Eerst post verzuren, dan gaat lat bij mij altijd goed. :D
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:07:02 #265
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_139665176
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Volgensmij is dat echt een oefening die ieeeeedereen anders doet ..
Ik doe hem of zittend en dan gewoon strak langs het lichaam en niet te hoog
Dan zijn mijn armen echt helemaal recht

En als ik sta dan begin ik voor mijn lichaam met de DB armen iets gebogen en omhoog

Denk ook dat dit zo een oefening is "als je hem maar doet"
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:16:46 #266
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139665515
Ik doe 5x10 OH in die workout, dus post delts krijgen genoeg werk. Lateral delts zouden op zich wel kunnen, al doe ik die al op een andere dag. Wellicht nog een borst oefening?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139665520
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ik doe hem of zittend en dan gewoon strak langs het lichaam en niet te hoog
Dan zijn mijn armen echt helemaal recht

En als ik sta dan begin ik voor mijn lichaam met de DB armen iets gebogen en omhoog

Denk ook dat dit zo een oefening is "als je hem maar doet"
Je kan ook je schouders naar achter gooien en je borst vooruit. Dan kan je in principe niet boven de horizontale plane liften.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:51:55 #268
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139666628
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:37 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik koop primaforce spul via smartpowders. Een link mag denk ik niet, maar als je IQ hoger dan 3 is kom je er zelf wel uit.
Daar kan je echter geen ephedrine kopen. Liever samen. :D
Deathlift or Die.
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:26:02 #269
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_139667579
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:52 schreef Xa1pt het volgende:
Geen idee of je wel eens aan de X gaat Hiatus, maar met yohimbine beter ff wachten.
aan de x, wat is dat
  woensdag 7 mei 2014 @ 18:59:48 #270
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_139668618
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:26 schreef Hiatus het volgende:

[..]

aan de x, wat is dat
Ekstesie
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:08:42 #271
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139672080
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:29 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag de volgende workout gedaan:

Bench (5/3/1): 8x50 (warmup), 3x72.5, 3x82.5, 3x92.5
OHP (BBB): 5x10x30kg
DB floor press: 3x10x30kg
Trcieps push down (touw): 3x8x25kg
Face pull: 3x12x32kg
Pull-ups: 5x5

Had het gevoel dat er iets miste; voelde me net niet helemaal voldaan. Begrijp dat je niet altijd helemaal verrot hoeft te gaan, maar als iemand een idee heeft om deze workout wat op te leuekn, hoor ik het graag.

Er zat trouwens in de gym een chick 140kg leg press te reppen :D Ze heeft de geraffineerde bouw van een Russische boerin, maargoed.
Mijn benchdag is:
5/3/1 BP
5x10 OHP
incline BP 3x10
weighted dips 3x8
CGPB 3x10
3x8 strict dead hang chinups

Daarna als ik kracht heb nog 2 supersets curls met tricep kickbacks/pushdowns. Ik ben iedere work-out blij dat het erop zit :@
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 17:16 schreef star_gazer het volgende:
Ik doe 5x10 OH in die workout, dus post delts krijgen genoeg werk. Lateral delts zouden op zich wel kunnen, al doe ik die al op een andere dag. Wellicht nog een borst oefening?
Bij je benchdag zou ik nog wat zware dips doen.
Mijn laterals pak ik op OHP-dag met 5x10 strict lateral raises.
Deathlift or Die.
pi_139680302
Waarom altijd honger? :'(
  woensdag 7 mei 2014 @ 22:35:34 #273
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139680470
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:32 schreef Faeroer het volgende:
Waarom altijd honger? :'(
Omdat ik gister en eergister klote slaapte heb ik mij nu brinta gemaakt.
Lekker slapen met 1000kcal in t buikje.
Ik slaap zoo lekker op brinta :) !
pi_139680820
Turkse slager wilde geen kip meer snijden om 17:30. :') Geen vlees vandaag, wel chocomelk. :D
  donderdag 8 mei 2014 @ 00:16:05 #275
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_139684798
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:50 schreef star_gazer het volgende:
Hoe doe je dumbbell lateral raises correct? Armen gestrekt of onder een hoek? Als onder een hoek; wat voor hoek ongeveer? 90 graden voorwaarts en handen op dezelfde plaats houden en een soort 'chicken tonight' doen om de lateral delts echt te pakken? KLinkt raar, maar volgens mij werkt dat wel.

Met gestrekte armen kan ik er misschien net 5kg mee pakken :')

Aparte vraag, maar het is een oefening waar je volgens mij je rotator cuffs mee kan verzieken als je hem niet goed doet.
Ikzelf doe 'm als volgt:
- Benen op schouderbreedte
- handen met handpalmen naar elkaar toe.
- gestrekte armen verticaal naar boven bewegen.
- wanneer het wat zwaarder word armen licht buigen, maar toch proberen te strekken.

9kg x10, 7kg x10 en 5kg x10 dit 3 keer herhalen dus een totaal van 90 herhalingen voor zieke shoulder action gains.
  donderdag 8 mei 2014 @ 01:15:07 #276
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139686022
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 20:08 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Mijn benchdag is:
5/3/1 BP
5x10 OHP
incline BP 3x10
weighted dips 3x8
CGPB 3x10
3x8 strict dead hang chinups

Daarna als ik kracht heb nog 2 supersets curls met tricep kickbacks/pushdowns. Ik ben iedere work-out blij dat het erop zit :@

[..]

Bij je benchdag zou ik nog wat zware dips doen.
Mijn laterals pak ik op OHP-dag met 5x10 strict lateral raises.
dips kan ik dus helaas niet (zie discussie over costochondritis).
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:08:03 #277
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139687587
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 21:41 schreef Snakey het volgende:
Ik heb vanmorgen een kilometer gezwommen. :')

Was lekker though.

Ik ben nu bijna 7 kilo (vet) kwijt. Nog zo'n 7 te gaan. :P
Goed bezig gek :D :P
  donderdag 8 mei 2014 @ 07:17:02 #278
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139687620
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 22:41 schreef Faeroer het volgende:
Turkse slager wilde geen kip meer snijden om 17:30. :') Geen vlees vandaag, wel chocomelk. :D
Wat een tering Turk-slager heb jij dan :(

Ik liep op bevreidingsdag naar de Jumbo (die was alleen open, rest niet, dat wist ik niet). De Turkseslager was z'n toko aan het schoonmaken maar zag me aan komen lopen zo van "zo, ff vlees halen tra la la" lol
Ging die voor mij de deur open maken en kip en biefstuk uit de koeling halen :D _O_ _O_ w/

c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 08-05-2014 07:42:23 ]
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:00:38 #279
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139687886
Ik heb op aanraden van die masseur van mij dit ding gekocht om beter te zitten op m'n werk





http://www.backjoyeurope.com/?language=nl

Het zorgt voor een actieve zithouding waardoor je die arce beter houd.

PS: even over dat laatste plaatje, je hoeft niet perse naakt achter je pc te gaan zitten om hem te gebruiken... :+

PS2: de stoel op m'n werk was te zacht waardoor die in de zitting verdween, nu heb ik er een plaatje trespa tussen gelegd en werkt perfect.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:36:01 #280
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_139689231
George Leeman's work out vandaag. :P

quote:
405x13 close grip bench pausing the first and last rep
315x16 incline pause bench
100'sx 30 dumbbell shoulder press
135x22 skull crusher
75'sx22 side lateral

recorded the full workout! putting it together for my channel soon.
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:43:23 #281
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_139689396
9gag is niet de beste source, maar hij vat wel wat samen:



Ben dus eigenlijk een echte ecto.
pi_139689675
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:17 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat een tering Turk-slager heb jij dan :(

Ik liep op bevreidingsdag naar de Jumbo (die was alleen open, rest niet, dat wist ik niet). De Turkseslager was z'n toko aan het schoonmaken maar zag me aan komen lopen zo van "zo, ff vlees halen tra la la" lol
Ging die voor mij de deur open maken en kip en biefstuk uit de koeling halen :D _O_ _O_ w/

c_/
nou nou nou
pi_139689696
quote:
3s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:00 schreef RaymondK het volgende:
Ik heb op aanraden van die masseur van mij dit ding gekocht om beter te zitten op m'n werk

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.backjoyeurope.com/?language=nl

Het zorgt voor een actieve zithouding waardoor je die arce beter houd.

PS: even over dat laatste plaatje, je hoeft niet perse naakt achter je pc te gaan zitten om hem te gebruiken... :+

PS2: de stoel op m'n werk was te zacht waardoor die in de zitting verdween, nu heb ik er een plaatje trespa tussen gelegd en werkt perfect.
Rijst ed. in de lunch eten is nog daar aan toe, maar een oranje schild meenemen naar je werk....
Maar zit er idd wel handig uit, hoeveel was je daar voor kwijt?
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:56:45 #284
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139689736
quote:
9s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:55 schreef Travel. het volgende:

[..]

Rijst ed. in de lunch eten is nog daar aan toe, maar een oranje schild meenemen naar je werk....
Maar zit er idd wel handig uit, hoeveel was je daar voor kwijt?
haha
ik heb zwart gekocht. zijn meer kleurtjes

39,95
werk vergoed
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:28:36 #285
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139690524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef Opblaaspop077 het volgende:
9gag is niet de beste source, maar hij vat wel wat samen:

[ afbeelding ]

Ben dus eigenlijk een echte ecto.


Ik ben een ekte endo

;(
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:50:05 #286
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_139692862
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:17 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat een tering Turk-slager heb jij dan :(

Ik liep op bevreidingsdag naar de Jumbo (die was alleen open, rest niet, dat wist ik niet). De Turkseslager was z'n toko aan het schoonmaken maar zag me aan komen lopen zo van "zo, ff vlees halen tra la la" lol
Ging die voor mij de deur open maken en kip en biefstuk uit de koeling halen :D _O_ _O_ w/

c_/
Heb je Generation Iron al gezien? Je had er zo in mee kunnen spelen ;)
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:55:14 #287
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_139693020
Obvious endo genetics. #teamendo
Deathlift or Die.
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:59:58 #288
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139693156
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:50 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Heb je Generation Iron al gezien? Je had er zo in mee kunnen spelen ;)
haha, mee spelen als gym bitch dan lol

nee niet gezien

gaat i daar inbreken in de slagerij? lol
pi_139693271
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:28 schreef Kostertjuh het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ben een ekte endo

;(
Ik ook.
pi_139693642
Erryday upperbody day over twee weken. Zwaar beschadigde banden vanaf mn tenen tot halverwege mn onderbeen. :')
"Fear is only as deep as the mind allows."
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:26:40 #291
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139694169
Duuuussss, ik heb net voor het eerst gehoord van dit fenomeen @ Planet Fitness



:') ;(
pi_139694186
quote:
11s.gif Op donderdag 8 mei 2014 07:17 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Wat een tering Turk-slager heb jij dan :(

Ik liep op bevreidingsdag naar de Jumbo (die was alleen open, rest niet, dat wist ik niet). De Turkseslager was z'n toko aan het schoonmaken maar zag me aan komen lopen zo van "zo, ff vlees halen tra la la" lol
Ging die voor mij de deur open maken en kip en biefstuk uit de koeling halen :D _O_ _O_ w/

c_/
:D Ik wil ook die slager. Echt kut hier. Ben nooit echt eerder dan 17:15 17:45 thuis van het werk, dus de meeste slagers zijn dan dicht. Misschien moet ik maar mijn eigen koeien en kippen houden.
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:29:16 #293
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139694284
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:27 schreef Faeroer het volgende:

[..]

:D Ik wil ook die slager. Echt kut hier. Ben nooit echt eerder dan 17:15 17:45 thuis van het werk, dus de meeste slagers zijn dan dicht. Misschien moet ik maar mijn eigen koeien en kippen houden.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:27 schreef Faeroer het volgende:

[..]

:D Ik wil ook die slager. Echt kut hier. Ben nooit echt eerder dan 17:15 17:45 thuis van het werk, dus de meeste slagers zijn dan dicht. Misschien moet ik maar mijn eigen koeien en kippen houden.
Dat is kut.
Kun je niet aan hem vragen of hij het vooraf voor je maakt op een specifieke dag?
Zodat je het alleen maar hoeft af te halen?
pi_139694357
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:29 schreef RaymondK het volgende:
Dat is kut.
Kun je niet aan hem vragen of hij het vooraf voor je maakt op een specifieke dag?
Zodat je het alleen maar hoeft af te halen?
Hij kan geen Nederlands, gaat niet zo goed. :D "Jij kiep lekker? Ok, ik kiep".
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:32:22 #295
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_139694419
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:30 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Hij kan geen Nederlands, gaat niet zo goed. :D "Jij kiep lekker? Ok, ik kiep".
_O-

goei biefstoek goei
pi_139694488
quote:
3s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:00 schreef RaymondK het volgende:
Ik heb op aanraden van die masseur van mij dit ding gekocht om beter te zitten op m'n werk

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.backjoyeurope.com/?language=nl

Het zorgt voor een actieve zithouding waardoor je die arce beter houd.

PS: even over dat laatste plaatje, je hoeft niet perse naakt achter je pc te gaan zitten om hem te gebruiken... :+

PS2: de stoel op m'n werk was te zacht waardoor die in de zitting verdween, nu heb ik er een plaatje trespa tussen gelegd en werkt perfect.
ben benieuwd hoe dit bevalt, misschien moet ik die ook maar eens gaan aanschaffen :) Ik lees graag je bevindingen .
pi_139694534
Wat doen jullie eigenlijk als je al aan de 1g/kg gewicht vet en 2.5g/kg gewicht eiwitten zit maar toch wil bulken? Zit al dik over de 500 carbs en meer eiwithoudend voedsel lijkt mij niet echt gezond voor me.
pi_139694574
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef Kostertjuh het volgende:
Duuuussss, ik heb net voor het eerst gehoord van dit fenomeen @ Planet Fitness

[ afbeelding ]

:') ;(
Er is dus echt een alarm war af gaat als je teveel lawaai maakt blijkbaar en bij 3 alarmen mag je er niet meer in.
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:40:14 #299
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_139694706
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:35 schreef Faeroer het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk als je al aan de 1g/kg gewicht vet en 2.5g/kg gewicht eiwitten zit maar toch wil bulken? Zit al dik over de 500 carbs en meer eiwithoudend voedsel lijkt mij niet echt gezond voor me.
Eet gewoon waar je lekker zin in hebt (met mate uiteraard :') ), zo nauw komt het allemaal niet.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:41:43 #300
419901 Kostertjuh
Always up front!
pi_139694763
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:36 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Er is dus echt een alarm war af gaat als je teveel lawaai maakt blijkbaar en bij 3 alarmen mag je er niet meer in.
Huilen
  donderdag 8 mei 2014 @ 13:08:31 #301
69994 seto
-|||--------|||-
pi_139695725
slotje
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')