Goede prijs daar!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb ze hier vandaan. http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen
Niet kopen bij www.athleteshop.nl Die leveren corrupt slecht (slechte ervaring mee).
Sorry, ik ben duidelijk moe. Ik dacht dat je het over een squat had om eea reden.quote:
Met andere dingen zijn ze wel gewoon op tijd. Ik denk dat ze de schoenen zelf pas bestellen als iemand een bestelling plaatst. Had Verbosity er niet ook zijn schoenen gekocht, met een ellendig lange wachttijd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb ze hier vandaan. http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen
Niet kopen bij www.athleteshop.nl Die leveren corrupt slecht (slechte ervaring mee).
Slechts 34 dagen wachttijd. Zou ze gewoon bij Nerlinger bestellen als ik het vooraf had geweten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met andere dingen zijn ze wel gewoon op tijd. Ik denk dat ze de schoenen zelf pas bestellen als iemand een bestelling plaatst. Had Verbosity er niet ook zijn schoenen gekocht, met een ellendig lange wachttijd?
Als je techniek goed is is dat geen probleem. Laat anders even iemand (die weet waar hij/zij het over heeft) meekijken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is 60kg om te beginnen met squatten trouwens een goed begin of is het te weinig? Ging voorbij parallel en hield m'n rug goed.
Ik heb ze ook van Nerlinger, goede service bij hem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Slechts 34 dagen wachttijd. Zou ze gewoon bij Nerlinger bestellen als ik het vooraf had geweten.
te weinig? :p pff haha ik begon met 40quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is 60kg om te beginnen met squatten trouwens een goed begin of is het te weinig? Ging voorbij parallel en hield m'n rug goed.
Begin maar gewoon met 20 (oly bar) of 25.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Blessure-risico?quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Begin maar gewoon met 20 (oly bar) of 25.
Is al zwaar genoeg hoor, je komt jezelf wel tegen als je hoger begint.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
Juist wel wat gewicht erop. De kracht op je rug is groter bij meer gewicht waardoor je een stabielere squat kan maken. Vind zelf zonder gewicht veel moeilijker squatten dan met 60 of 80 kilo omdat het zo instabiel is. Dat gewicht wil alleen maar recht naar beneden namelijk.quote:
Je begint de eerste training met 20 tot je form redelijk is. Vervolgens tijdens de eerste training stapjes maken tot dat de snelheid afneemt tijdens het omhoog komen. Zal waarschijnlijk een kilo of 40-60 zijn voor de meesten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:25 schreef Opblaaspop077 het volgende:
[..]
dit idd. Met deadlift heb ik dat ook. Ben té explosief met lage gewichten, als in het word al snel te veel 'gooien' er mee. Gewicht dwingt me de goede vorm te hanterenquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
Juist wel wat gewicht erop. De kracht op je rug is groter bij meer gewicht waardoor je een stabielere squat kan maken. Vind zelf zonder gewicht veel moeilijker squatten dan met 60 of 80 kilo omdat het zo instabiel is. Dat gewicht wil alleen maar recht naar beneden namelijk.
Bolestan cunt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:32 schreef 33 het volgende:
[..]
140 nu nog breh, maar na de cut moeten we naar 160.
Nu nog squatschoenen en ik ben compleet. Twijfel nog tussen adipower en romaleos.
Gewoon stang laten vallen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef MrGuma het volgende:
Hey hallo.
Bij het deadlifte, als ik de neerwaartse beweging maak, kom ik geregeld tegen de bovenkant van m'n (rechter)knie. Nu weet ik dat ik men heupen als eerste naar achter moet doen om dat zo dus te verkomen. Maar dat lukt nog niet helemaal. Hoe pak ik dit het beste aan?
Dit idd. Mijn vorm zonder gewicht is anders dan met gewicht. Komt meer omdat ik met gewicht de stang beter in mijn rug krijg.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
Juist wel wat gewicht erop. De kracht op je rug is groter bij meer gewicht waardoor je een stabielere squat kan maken. Vind zelf zonder gewicht veel moeilijker squatten dan met 60 of 80 kilo omdat het zo instabiel is. Dat gewicht wil alleen maar recht naar beneden namelijk.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bolestan cunt.Lekker hoor. Hoe gaat je cut?
Ik ga zelf wss binnenkort de power perfect 2 Adidas halen. Vind die iets vetter dan de adipower. Heb ook gehoord dat de hak van de adipower na verloop van tijd slapper wordt. Weet niet wat daarvan waar is though.
[..]
Gewoon stang laten vallen.
[..]
Dit idd. Mijn vorm zonder gewicht is anders dan met gewicht. Komt meer omdat ik met gewicht de stang beter in mijn rug krijg.
Sja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:16 schreef Push. het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Training geskipt door mid-terms. Way mad nu. Echt te kut gewoon.
Ja echt heel schraal. Gewoon écht te druk om te trainen.quote:
Time-management is a bitch.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:26 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja echt heel schraal. Gewoon écht te druk om te trainen.
Naja als ik 6 uur verplichte shit heb op een dag, 8 uur tuk, 2 uur douche etc., en dan nog moet studeren dan knelt t gewoonquote:
Als je lobar doet zou ik deze ook checkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef opreis het volgende:
Wat denken jullie, als je 2 verschillende trainingen doet (dus schema A en schema B), en je wil 'de grote 3' oefeningen doen (deadlift, squaten en bankdrukken). Dan moet je dus bij schema A of Schema B 2 van de grote oefeningen op dezelfde dag doen. Welke 2 zouden jullie op dezelfde dag doen?
Ik zat zelf te denken aan om deadliften en squaten op dezelfde dag te doen, en dan de ene week beginnen met de deadlift, en de andere beginnen met de squat.
En heeft iemand nog een goede tutorial ofzo van waar je allemaal op moet letten bij een squat.
kan ik deze geloven?
Komt goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Naja als ik 6 uur verplichte shit heb op een dag, 8 uur tuk, 2 uur douche etc., en dan nog moet studeren dan knelt t gewoon
Doe het zelf als volgt:quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:46 schreef opreis het volgende:
Wat denken jullie, als je 2 verschillende trainingen doet (dus schema A en schema B), en je wil 'de grote 3' oefeningen doen (deadlift, squaten en bankdrukken). Dan moet je dus bij schema A of Schema B 2 van de grote oefeningen op dezelfde dag doen. Welke 2 zouden jullie op dezelfde dag doen?
Ik zat zelf te denken aan om deadliften en squaten op dezelfde dag te doen, en dan de ene week beginnen met de deadlift, en de andere beginnen met de squat.
En heeft iemand nog een goede tutorial ofzo van waar je allemaal op moet letten bij een squat.
kan ik deze geloven?
Tot nu toe geen last gehad van schuiven in de addidas pp2. Maar ik squat nog geen 270kg+ zoals die vent in de video. Relatief goedkope vergeleken met de andere opties (Romaleos, Adipower)quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bolestan cunt.Lekker hoor. Hoe gaat je cut?
Ik ga zelf wss binnenkort de power perfect 2 Adidas halen. Vind die iets vetter dan de adipower. Heb ook gehoord dat de hak van de adipower na verloop van tijd slapper wordt. Weet niet wat daarvan waar is though.
Romaleos zijn ook erg goed ja heb ik gehoord. Altijd lastig zulke dingen.
Romaleos zijn duur idd. Ze zien er wel solid as fuck uit though.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 04:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tot nu toe geen last gehad van schuiven in de addidas pp2. Maar ik squat nog geen 270kg+ zoals die vent in de video. Relatief goedkope vergeleken met de andere opties (Romaleos, Adipower)
Ik heb het gevoel dat ik mijn duim eraf trek. Dan maar liever alternate.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, in het begin doet het pijn ja, maar dat gaat vanzelf weg.
Wat er met een zware leg press lockout gebeurt is dat je knieen licht door de 180 graden heen gaan zelfs. Verder dan dat je staat lijkt het wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:06 schreef star_gazer het volgende:
Leg press: lock out of niet? Ik heb het gevoel dat er heel veel spanning op je knieen komt als je hem volledig uittrapt?
Ja. Doe ik het juist door 'm dus niet te locken en heel licht gebogen te houden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 07:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat er met een zware leg press lockout gebeurt is dat je knieen licht door de 180 graden heen gaan zelfs. Verder dan dat je staat lijkt het wel.
Ik vind dat bijzonder kut aanvoelen zo zittend. Alsof je een beetje zonder controle er doorheen zwabbert...
Inventum PW406G gehaald. Werkt perfectquote:Op woensdag 16 april 2014 10:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste schalen wel betrouwbaar tegenwoordig. Als het iets afwijkt maakt het ook niet zoveel uit, zolang die afwijking maar constant is. Ik heb voor de keuken een digitale weegschaal van de Hema, werkt prima. 9,95 ofzo.
Ga gewoon liften ipv hier posten manquote:Op vrijdag 2 mei 2014 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Geen eigen muziek bij me en uiteraard ga ik net trainen op het moment dat er in de (open) groepsleszaal de Pilates-les begint. Met bijbehorende trage, lome, zweverige muziek/geluid.
Niet echt motiverend tijdens de DL-dag.
Dit is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
dit idd. Met deadlift heb ik dat ook. Ben té explosief met lage gewichten, als in het word al snel te veel 'gooien' er mee. Gewicht dwingt me de goede vorm te hanteren
quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:02 schreef Push. het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de neiging achterover te vallen als je zonder stang squat met je armen/handen in dezelfde positie als een squat met gewicht?quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit idd. Mijn vorm zonder gewicht is anders dan met gewicht. Komt meer omdat ik met gewicht de stang beter in mijn rug krijg.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:32 schreef Faeroer het volgende:
Vier dagen/week liften is niet genoeg...Wil meer! Annoying om te wachten op de recovery.
Neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:34 schreef Crixus het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de neiging achterover te vallen als je zonder stang squat met je armen/handen in dezelfde positie als een squat met gewicht?
In principe wel, hoewel ik m'n schoenen niet tussendoor zou omwisselen of op zweetsokken zou lopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort gewichthef schoenen zijn bijna alleen maar voor squats toch? Omdat je DL juist met zo plat mogelijke schoen moet doen.
Nee. Maar is gewoon veel stabieler voor mn gevoelquote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:34 schreef Crixus het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de neiging achterover te vallen als je zonder stang squat met je armen/handen in dezelfde positie als een squat met gewicht?
Ja precies, maar als je die schoenen dus zou kopen en niet aan oly weightlifting doet, dan betaal je meer dan 100 euro voor leg day schoenenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:36 schreef Faeroer het volgende:
[..]
In principe wel, hoewel ik m'n schoenen niet tussendoor zou omwisselen of op zweetsokken zou lopen.
Lol 2 uur douchen. Zelfs samen met mn vriendin haal ik dat nog niet in 2 sessiesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Naja als ik 6 uur verplichte shit heb op een dag, 8 uur tuk, 2 uur douche etc., en dan nog moet studeren dan knelt t gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |