Wide grip pull down.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:21 schreef Faeroer het volgende:
Welke exercises raden jullie aan voor het 'laten' groeien van een gigantische V rug?
Behalve DL en BOR, wat nog meer? Pull-ups trek ik nog niet.
Dan wil ik wel eens een pull-up contest doenquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Komt door al die spieren die jullie omhoog moeten trekkenDaarom combineer ik liften ook met bw training
Stuk of 20 haal jij wel gok ik?quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens een pull-up contest doen
Haha, wij hebben ong. dezelfde stats, ben 1.74 bij 71KG. Alleen kwa kracht win je het wel keihardquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens een pull-up contest doen
Push ups train ik nooit, maar ik red er standaard een stuk of 50. Bij dips haal ik de 30 reps en pull ups waarschijnlijk een stuk of 20 tot 24 denk ik. Voer alleen nooit pull ups voor reps uit. Vind ze ontiegelijk saai om high rep uit te voeren. Maak er altijd muscle ups (8 tot 12 reps) van of weighted pull ups.quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haha, wij hebben ong. dezelfde stats, ben 1.74 bij 71KG. Alleen kwa kracht win je het wel keihardUithoudingsvermogen denk ik niet, push-ups e.d.
Ik heb niks gezegd, train al 3 weken voor een muscle upquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Push ups train ik nooit, maar ik red er standaard een stuk of 50. Bij dips haal ik de 30 reps en pull ups waarschijnlijk een stuk of 20 tot 24 denk ik. Voer alleen nooit pull ups voor reps uit. Vind ze ontiegelijk saai om high rep uit te voeren. Maak er altijd muscle ups (8 tot 12 reps) van of weighted pull ups.
Ik had een paar weken geleden muscle ups geleerdquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Push ups train ik nooit, maar ik red er standaard een stuk of 50. Bij dips haal ik de 30 reps en pull ups waarschijnlijk een stuk of 20 tot 24 denk ik. Voer alleen nooit pull ups voor reps uit. Vind ze ontiegelijk saai om high rep uit te voeren. Maak er altijd muscle ups (8 tot 12 reps) van of weighted pull ups.
140 nu nog breh, maar na de cut moeten we naar 160.quote:
Effe kijken waar ik m'n training morgen inplan. Eerst vanaf half 8 voor een paar verder met wat meer sloopwerk hier.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weer eens kijken of ik m'n 1 x 75 kan verbeteren. Ik heb me zo'n anderhalve maand beperkt tot 5 - 7 x 60.
Adipower. 15kg op 5RM direct na aandoen, geen joke.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:32 schreef 33 het volgende:
[..]
140 nu nog breh, maar na de cut moeten we naar 160.
Nu nog squatschoenen en ik ben compleet. Twijfel nog tussen adipower en romaleos.
Ik heb ergens een wazig filmpje gezien van mensen die voor een muur oefenen met squatten, om zo ervoor te zorgen dat je goed je heup naar achter gooitquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef MrGuma het volgende:
Hey hallo.
Bij het deadlifte, als ik de neerwaartse beweging maak, kom ik geregeld tegen de bovenkant van m'n (rechter)knie. Nu weet ik dat ik men heupen als eerste naar achter moet doen om dat zo dus te verkomen. Maar dat lukt nog niet helemaal. Hoe pak ik dit het beste aan?
Waarmee raak je je knie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:30 schreef MrGuma het volgende:
Hey hallo.
Bij het deadlifte, als ik de neerwaartse beweging maak, kom ik geregeld tegen de bovenkant van m'n (rechter)knie. Nu weet ik dat ik men heupen als eerste naar achter moet doen om dat zo dus te verkomen. Maar dat lukt nog niet helemaal. Hoe pak ik dit het beste aan?
Goede prijs daar!quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb ze hier vandaan. http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen
Niet kopen bij www.athleteshop.nl Die leveren corrupt slecht (slechte ervaring mee).
Sorry, ik ben duidelijk moe. Ik dacht dat je het over een squat had om eea reden.quote:
Met andere dingen zijn ze wel gewoon op tijd. Ik denk dat ze de schoenen zelf pas bestellen als iemand een bestelling plaatst. Had Verbosity er niet ook zijn schoenen gekocht, met een ellendig lange wachttijd?quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:26 schreef Faeroer het volgende:
Ik heb ze hier vandaan. http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen
Niet kopen bij www.athleteshop.nl Die leveren corrupt slecht (slechte ervaring mee).
Slechts 34 dagen wachttijd. Zou ze gewoon bij Nerlinger bestellen als ik het vooraf had geweten.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met andere dingen zijn ze wel gewoon op tijd. Ik denk dat ze de schoenen zelf pas bestellen als iemand een bestelling plaatst. Had Verbosity er niet ook zijn schoenen gekocht, met een ellendig lange wachttijd?
Als je techniek goed is is dat geen probleem. Laat anders even iemand (die weet waar hij/zij het over heeft) meekijken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is 60kg om te beginnen met squatten trouwens een goed begin of is het te weinig? Ging voorbij parallel en hield m'n rug goed.
Ik heb ze ook van Nerlinger, goede service bij hem.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:09 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Slechts 34 dagen wachttijd. Zou ze gewoon bij Nerlinger bestellen als ik het vooraf had geweten.
te weinig? :p pff haha ik begon met 40quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is 60kg om te beginnen met squatten trouwens een goed begin of is het te weinig? Ging voorbij parallel en hield m'n rug goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |