Damn, goede feels dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:18 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Je weet zelf, it wasn't me. Test gedaan alles, ring of fire. Feeling like a million bucks.
Snap ik, mja, ik ben dan ook meer een voorstander om gewoon je zwakte aan te pakken ipv te 'maskeren'.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb het over 150+ voor reps. Ik merk dat bij 3 a 4 reps het wel lastig gaat worden. Ik krijg ze er nog wel netjes uit, maar heb wel het gevoel dat ik binnenkort een keer onbedoeld angry cat form ga trekken.
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:18 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Je weet zelf, it wasn't me. Test gedaan alles, ring of fire. Feeling like a million bucks.
Heb 3 a 4 maanden gestressed en alleen maar getraind, melatonine om toch 8 uur slaap te krijgen per nacht. Geswitched van een normale 3 split naar John Otis Hollywood routine. En als gevolg, sterker dan ooit gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BW: 75kg @1.75m
Voorheen:
BP: 90kg x1
SQ: 120kg x1
DL: 150kg x1
Huidig:
BP: 105kg x1
SQ: 145kg x1
DL: 180kg x1
Je schouders pak je sowieso wel een beetje mee met bench press. Merk je ook direct, beetje pump in je front delts.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:35 schreef Faeroer het volgende:
Als jij schouders pakt met bench, ben jij over 5 jaar kreupel.
Als je het helemaal technisch wilt bekijken ja, maar ik mag hopen dat hij het niet als main exercise doet voor schouders. Dan krijg je echt hele rare blessures.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je schouders pak je sowieso wel een beetje mee met bench press. Merk je ook direct, beetje pump in je front delts.
Okay!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef Klokov het volgende:
Als je het toch niet belangrijk vindt kan je die PWO ook wel laten zitten. Drink gewoon wat koffie en eet wat bananen.
Nee, tuurlijk niet. Maar borst pak ik dus 2x in de week. Op dag 1 eerst barbell, daarna dumbbell. Op dag 3 met barbell, terwijl schouders alleen op dag 3 aan bod komt met een raise of press. Maar ik wissel de dumbbell op dag 1 wel gewoon in met OHP.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als je het helemaal technisch wilt bekijken ja, maar ik mag hopen dat hij het niet als main exercise doet voor schouders. Dan krijg je echt hele rare blessures.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar borst pak ik dus 2x in de week. Op dag 1 eerst barbell, daarna dumbbell. Op dag 3 met barbell, terwijl schouders alleen op dag 3 aan bod komt met een raise of press. Maar ik wissel de dumbbell op dag 1 wel gewoon in met OHP.
Ja, schouders blijven nu nog een beetje achter t.o.v. de rest, vandaar. Ik pak nog 2 of 3 cycles van 4 weken Westside mee en ga dan ook eens kijken naar een 531 template.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]![]()
Meeste schema's doen 1x schouders per week (SS, SL, standaard 531, Madcow) etc. en mensen groeien daar voldoende. Gooi gewoon wat lat raises, front raises en reverse flies bij je OHP en je krijgt echt wel voldoende boulder shoulders vind ik.
Super tof! Toevallig 15 juni in de buurt van Eindhoven?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hey,
Ik ben gevraagd om mee te doen aan een kleine powerlift wedstrijd. Lijkt me wel leuk om gewoon een keertje mee te doen..niet dat het mijn lust en mijn leven is.
De volgende lifts zijn onderdeel..
Squat (1x110)
Bench Press ( 1X55)
Deadlift( 1x 97,5)
Ja mijn Squat is hoger dan DL, dat wil ik veranderen eerst betere grip krijgen.
Ik wil dus die stats omhoog gooien, doe alles nu zonder PWO..zit er over na te denken om PWO te gebruiken, maar welke?
idd. ik heb ze uit America laten komen. Dan ben je incl verzenden en inklaren 200eu kwijtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb jij ook rogues? Die kan je toch niet krijgen hier EU. Ik wil die met 1/2 inch sole hebben verdorrie.
Doe anders ff een mailtje naar http://www.rogueeurope.euquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb jij ook rogues? Die kan je toch niet krijgen hier EU. Ik wil die met 1/2 inch sole hebben verdorrie.
Of kijk yuri lief aan voor wat caffeine om te testen. En reukzout om helemaal loco te gaan voor je pr-pogingquote:
Pfff balen man, succes het het herstel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer
Hoe is het gekomen dan? En na 3 weken mag je de belasting alweer opvoeren. Pas met 2 maanden mag je hem weer volledig belasten (Sport als voetbal etc. weer rustig oppakken).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Klote.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Knap kut. Sterkte!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Sucks dure Every dat upper body dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Was jij die fysio hier?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe is het gekomen dan? En na 3 weken mag je de belasting alweer opvoeren. Pas met 2 maanden mag je hem weer volledig belasten (Sport als voetbal etc. weer rustig oppakken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |