beter 200 eu aan een paar Do-win's dan 200 euro aan een paar speciale nike's waarvan je er al 1 op de plank hebt staan omdat ze niet vies mogen wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies, maar als je die schoenen dus zou kopen en niet aan oly weightlifting doet, dan betaal je meer dan 100 euro voor leg day schoenen
Sta je dan niet voorover?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beter 200 eu aan een paar Do-win's dan 200 euro aan een paar speciale nike's waarvan je er al 1 op de plank hebt staan omdat ze niet vies mogen worden![]()
oh wacht ff![]()
met lift shoes kun je ook prima Dl'en
je staat gewoon als een huis op die dingen. De arce in je voet zit er goed in, je schoen ondersteunt door z'n dubbele sluiting je hele voet.
Nee totaal niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sta je dan niet voorover?
Lijkt me niet fijn iig
Die hak "lijkt" mij altijd vrij hoogquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee totaal niet.
Anders zou je dat toch ook met een squat hebben?
die 5cm extra rom maakt niet uit dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 13:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
beter 200 eu aan een paar Do-win's dan 200 euro aan een paar speciale nike's waarvan je er al 1 op de plank hebt staan omdat ze niet vies mogen worden![]()
![]()
oh wacht ff![]()
met lift shoes kun je ook prima Dl'en
je staat gewoon als een huis op die dingen. De arce in je voet zit er goed in, je schoen ondersteunt door z'n dubbele sluiting je hele voet.
Het heeft wat moeite en extra motivatie gekost, maar ik heb er 5 x 135kg DL weten uit te persen.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 12:34 schreef Crixus het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie de neiging achterover te vallen als je zonder stang squat met je armen/handen in dezelfde positie als een squat met gewicht?
De andere kant op.. 3 inch is 7,5 centimeter. Anders zouden we ook hele kleine tv's hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
5cm?
3/4 inch, dat is 1,9cm. En de zool onder je tenen is ook nog best wel aanwezig, dus ik denk dat je nog niet over 1,5cm praat
[ afbeelding ]
Heb jij ook rogues? Die kan je toch niet krijgen hier EU. Ik wil die met 1/2 inch sole hebben verdorrie.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
5cm?
3/4 inch, dat is 1,9cm. En de zool onder je tenen is ook nog best wel aanwezig, dus ik denk dat je nog niet over 1,5cm praat
[ afbeelding ]
Ik zou de OHP van dag 1 weglaten en vervangen voor incline dumbbell BP. OHP naar dag 2, shrugs er helemaal uit, en legg press er in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb even jullie expertise en mening nodig. Een maat van me heeft me gevraagd een schema te maken. Hij kan door werk en privé-omstandigheden helaas maar 2 keer per week trainen (ma - vr), dus heb ik 'm een full body schema geadviseerd. Wat vinden jullie hier van:
Dag 1
Squat 4 x 8
Bench Press 4 x 8
OHP 4 x 8
Dumbbell Rows 4 x 8
Good Morning 3 x 10
Dag 2
Deadlift 4 x 8
Incline Bench Press 4 x 8
Dumbbell Shrugs 4 x 8
Lat Pull Down 4 x 8
Barbell Lunges 3 x 10
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:11 schreef SuperwormJim het volgende:
Dag 1
Squat 4 x 8
Bench Press 4 x 8
OHP Barbell Rows 4 x 8
Dumbbell Rows 3 x 8
"Good Morning 3 x 10" (Vervangen door een machine, aangezien einde training/moeheid)
Dag 2
Deadlift 4 x 8
OHP 4 x 8
Incline Bench Press 2 x 8 (Als OHP niet lekker gaat, als IBP afmaken)
Dumbbell Shrugs 4 x 8
Lat Pull Down 3 x 8 (Wide/Onderhands/Gewoon?)
"Barbell/Dumbell Lunges 3 x 10" (Vervangen door machine leg press/curl/extension)
True.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:50 schreef seto het volgende:
Pull-ups zijn zwaar superieur aan lat pulldown imo.
Neen. Een laffe 3 x 90 BP. Zoals boven wat OHP's, en toen ben ik naar de sauna afgedropen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je de gym gesloopt?
Snap wel dat je kapot bent idd, vooral schouders merk je direct met dat soort werk
En pullups zijn idd goed, maar ik doe zelf liever ook nog even pulldown erbij, gewoon omdat je die heel geconcentreerd uit komt voeren.
Dus op dag 1 geen schouders en dag 2 geen borst (of de incline bench press daar laten staan)? Wat betreft de lunges en good mornings is het wel verstandig om ze inderdaad te vervangen door eenvoudigere oefeningen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou de OHP van dag 1 weglaten en vervangen voor incline dumbbell BP. OHP naar dag 2, shrugs er helemaal uit, en legg press er in.
Als het een newbie is zou ik er geen lunges en good mornings in doen, dat vergt een hoop co-ordinatie en kan er eventueel later in. 1 van beiden kan je vervangen voor bv straight leg DL. Met DL pak je je de hammies ook al. Ik zou er nog ergens back extentions in gooien.
Zoiets.
Barbell rows en dumbbell rows na elkaar? Of bedoel je soms de upright row?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |