Je schouders pak je sowieso wel een beetje mee met bench press. Merk je ook direct, beetje pump in je front delts.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:35 schreef Faeroer het volgende:
Als jij schouders pakt met bench, ben jij over 5 jaar kreupel.
Als je het helemaal technisch wilt bekijken ja, maar ik mag hopen dat hij het niet als main exercise doet voor schouders. Dan krijg je echt hele rare blessures.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je schouders pak je sowieso wel een beetje mee met bench press. Merk je ook direct, beetje pump in je front delts.
Okay!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:54 schreef Klokov het volgende:
Als je het toch niet belangrijk vindt kan je die PWO ook wel laten zitten. Drink gewoon wat koffie en eet wat bananen.
Nee, tuurlijk niet. Maar borst pak ik dus 2x in de week. Op dag 1 eerst barbell, daarna dumbbell. Op dag 3 met barbell, terwijl schouders alleen op dag 3 aan bod komt met een raise of press. Maar ik wissel de dumbbell op dag 1 wel gewoon in met OHP.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:13 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als je het helemaal technisch wilt bekijken ja, maar ik mag hopen dat hij het niet als main exercise doet voor schouders. Dan krijg je echt hele rare blessures.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar borst pak ik dus 2x in de week. Op dag 1 eerst barbell, daarna dumbbell. Op dag 3 met barbell, terwijl schouders alleen op dag 3 aan bod komt met een raise of press. Maar ik wissel de dumbbell op dag 1 wel gewoon in met OHP.
Ja, schouders blijven nu nog een beetje achter t.o.v. de rest, vandaar. Ik pak nog 2 of 3 cycles van 4 weken Westside mee en ga dan ook eens kijken naar een 531 template.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]![]()
Meeste schema's doen 1x schouders per week (SS, SL, standaard 531, Madcow) etc. en mensen groeien daar voldoende. Gooi gewoon wat lat raises, front raises en reverse flies bij je OHP en je krijgt echt wel voldoende boulder shoulders vind ik.
Super tof! Toevallig 15 juni in de buurt van Eindhoven?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hey,
Ik ben gevraagd om mee te doen aan een kleine powerlift wedstrijd. Lijkt me wel leuk om gewoon een keertje mee te doen..niet dat het mijn lust en mijn leven is.
De volgende lifts zijn onderdeel..
Squat (1x110)
Bench Press ( 1X55)
Deadlift( 1x 97,5)
Ja mijn Squat is hoger dan DL, dat wil ik veranderen eerst betere grip krijgen.
Ik wil dus die stats omhoog gooien, doe alles nu zonder PWO..zit er over na te denken om PWO te gebruiken, maar welke?
idd. ik heb ze uit America laten komen. Dan ben je incl verzenden en inklaren 200eu kwijtquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb jij ook rogues? Die kan je toch niet krijgen hier EU. Ik wil die met 1/2 inch sole hebben verdorrie.
Doe anders ff een mailtje naar http://www.rogueeurope.euquote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:24 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Heb jij ook rogues? Die kan je toch niet krijgen hier EU. Ik wil die met 1/2 inch sole hebben verdorrie.
Of kijk yuri lief aan voor wat caffeine om te testen. En reukzout om helemaal loco te gaan voor je pr-pogingquote:
Pfff balen man, succes het het herstel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Enkelbanden gescheurd. Tot over 2 maanden maar weer
Hoe is het gekomen dan? En na 3 weken mag je de belasting alweer opvoeren. Pas met 2 maanden mag je hem weer volledig belasten (Sport als voetbal etc. weer rustig oppakken).quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Klote.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Knap kut. Sterkte!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Sucks dure Every dat upper body dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
Was jij die fysio hier?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe is het gekomen dan? En na 3 weken mag je de belasting alweer opvoeren. Pas met 2 maanden mag je hem weer volledig belasten (Sport als voetbal etc. weer rustig oppakken).
1. Een squat van 110kg? Nice!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey hey,
Ik ben gevraagd om mee te doen aan een kleine powerlift wedstrijd. Lijkt me wel leuk om gewoon een keertje mee te doen..niet dat het mijn lust en mijn leven is.
De volgende lifts zijn onderdeel..
Squat (1x110)
Bench Press ( 1X55)
Deadlift( 1x 97,5)
Ja mijn Squat is hoger dan DL, dat wil ik veranderen eerst betere grip krijgen.
Ik wil dus die stats omhoog gooien, doe alles nu zonder PWO..zit er over na te denken om PWO te gebruiken, maar welke?
In opleidingquote:
Even strekken voordat je ze doet en gewoon blijven doen, dan komt het vanzelf.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hoe word ik wat mobieler met mijn "polsen" dat ik iig fatsoenlijk mn vingertoppen onder de bar krijg bij een front squat/powerclean enzo
Dat doe ik idd maar dacht misschien extra oefeningen ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:25 schreef seto het volgende:
[..]
Even strekken voordat je ze doet en gewoon blijven doen, dan komt het vanzelf.
Ik doe altijd 2 stretches voor polsen en 1 voor tricep. Zo gedaan en dan ben ik ready to goquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat doe ik idd maar dacht misschien extra oefeningen ofzo
1/2 is beter voor deads squats ohp etc. 3/4 is optimaal voor oly lifts.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe anders ff een mailtje naar http://www.rogueeurope.eu
misschien dat zij het mee kunnen laten komen voor je? Of gewoon kunnen leveren. Staat niet op hun site though die shoes.
1/2 inch staat ook niet meer op de amerikaanse site trouwens. alleen 3/4
waarom wil je graag 1/2 ?
Denk niet dat je bang hoeft te zijn voor die 3/4 't is niet dat het is alsof je op pumps loopt![]()
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:12 schreef Push. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |