abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137651077

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 12-03-2014 14:43:23 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137651133
Vet snel man.
Ja doei.
pi_137651180
Ik loop of na mijn avondeten of na de lunch. Maar eet niks meer dan normaal. En het ging om een halve kilo. Schrok daar best wel van. Na het hardlopen pak ik trouwens ook niks extra's te eten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137651196
Ohhh joh een halve kg is niks. Kan ook gewoon zijn dat je meer gedronken hebt :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:35:38 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137651225
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop of na mijn avondeten of na de lunch. Maar eet niks meer dan normaal. En het ging om een halve kilo. Schrok daar best wel van. Na het hardlopen pak ik trouwens ook niks extra's te eten.
Het klinkt alsof je je dagelijks weegt? Tip: niet dagelijks wegen.
pi_137651248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Schrikken van een halve kilo.. mens. Doe normaal.
Ja doei.
pi_137651252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhh joh een halve kg is niks. Kan ook gewoon zijn dat je meer gedronken hebt :o
Weeg altijd op Zondag ochtend voor het ontbijten en na het plassen. Maarja zal wel zien. zag het gewoon toenemen de laatste twee weken. had echt zo iets van hoe kan dat nou. Maarja spier is niet erg zolang ik niet nog meer vetjes krijg ^^
pi_137651256
Jumparound toch zat je niet zo gek met je route. Ik had verwacht dat een stukje tussendoor wat sneller zou zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik kom hier op uit.

https://www.google.nl/map(...)08a3e70c8a5d!1m0!3e1
pi_137651288
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Schrikken van een halve kilo.. mens. Doe normaal.
Joh ik doe ontzettend mijn best om kilo's kwijt te raken. Ja dan schrik ik van een halve kilo. Dus doe zelf normaal.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:38:47 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137651364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jumparound toch zat je niet zo gek met je route. Ik had verwacht dat een stukje tussendoor wat sneller zou zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik kom hier op uit.

https://www.google.nl/map(...)08a3e70c8a5d!1m0!3e1
ah, oke. Mij ging het vooral om het stuk langs de N417, dat is niet de meest fijne weg om te nemen.

Dat het wat om is geeft niet :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_137651401
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je je dagelijks weegt? Tip: niet dagelijks wegen.
Nee 1 keer per week, iedere zondag voor het ontbijt na het plassen :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:40:05 #12
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137651408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Joh ik doe ontzettend mijn best om kilo's kwijt te raken. Ja dan schrik ik van een halve kilo. Dus doe zelf normaal.
Je gewicht kan per dag zelfs nog 2 kg verschillen... niet te druk om maken.. al snap ik je wel... ik neem dan ook weer vaker de fiets ipv de auto hoor :P
life goes on.. be proud of yourself!
pi_137651449
Misschien ook leuk om dan elke zondag (of elke 2 weken) een foto van jezelf te maken. Wie weet zeggen de kg's niet meer zoveel maar word je steeds strakker. Ach.. zo lang je je gewoon beter gaat voelen bij het hardlopen?
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:41:22 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137651456
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee 1 keer per week, iedere zondag voor het ontbijt na het plassen :)
Wat mij iig hielp, was meten, niet wegen :) Zo zag ik 3 jaar geleden dat ik geen kg afviel, maar wel 20cm rond m'n taille kwijt was ;).

Nu ook maar weer gaan doen eigenlijk..
pi_137651473
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Je gewicht kan per dag zelfs nog 2 kg verschillen... niet te druk om maken.. al snap ik je wel... ik neem dan ook weer vaker de fiets ipv de auto hoor :P
Beweging zit wel goed hoor :) Hond vraagt nogal wat beweging, squashen zwemmen, nu ook hardlopen erbij. En met regelmaat een lekker stukje fietsen. Mijn gewicht blijft gewoon een puntje wat me dwars zit zeg maar ^^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 11:42:58 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137651509
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien ook leuk om dan elke zondag (of elke 2 weken) een foto van jezelf te maken. Wie weet zeggen de kg's niet meer zoveel maar word je steeds strakker. Ach.. zo lang je je gewoon beter gaat voelen bij het hardlopen?
:Y O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137651515
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat mij iig hielp, was meten, niet wegen :) Zo zag ik 3 jaar geleden dat ik geen kg afviel, maar wel 20cm rond m'n taille kwijt was ;).

Nu ook maar weer gaan doen eigenlijk..
Dat zou ik weleens kunnen doen idd :)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Het lopen gaat volgens mij prima. Gisteren ging voor mijn gevoel echt perfect.

Foto's ja daar moet ik eens over nadenken. Thanks voor de tip :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:48:26 #18
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137651708
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Beweging zit wel goed hoor :) Hond vraagt nogal wat beweging, squashen zwemmen, nu ook hardlopen erbij. En met regelmaat een lekker stukje fietsen. Mijn gewicht blijft gewoon een puntje wat me dwars zit zeg maar ^^
komt vast wel goed!!!
pi_137651737
Hophopwopwop! *O* De andere persoon uit Eindhoven heeft gereageerd. :D Met HRM, tien euro onder de nieuwprijs van de versie zonder HRM. Veel beter gevoel bij haar ook. Nog even bedenken of ik 'm ga halen of dat ik op haar aanbod van het opsturen in ga. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:50:31 #20
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137651796
Trouwens... weet iemand of t veel omhoog en omlaag gaat bij de marikenloop??? bedoel echte heuvels of bergen of hoe je t noemen wilt :P
pi_137651799
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

komt vast wel goed!!!
Ga gewoon stug door ^^. Ooit moet het goedkomen ^^
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:52:19 #22
92409 Twinky
Little star.
pi_137651884
Als je te hard bent gegaan in de training, kan het ook zo zijn dat je de dagen daarna extra zin hebt in zoet.
pi_137651946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Stipstreep, erg goed nieuws! ^O^ Hoop dat het je allemaal voor de wind gaat! En Nikkie_86 hele mooie mijlpaal! _O_ Op naar de marathon :P ~O>

Hier ook nog 2 fotootjes van de Sallandtrail, wat een verschil tussen de foto's trouwens, lijkt alsof ik tijdens de wedstrijd ineens bruin ben geworden, en oud :P .
Die 2e foto was al na 20 km ergens. De eerste weet ik eigenlijk niet wanneer die was genomen.
SPOILER
Wat ik me elke keer afvraag. Doe je aan spierversterkende oefeningen, en hoe vaak?
Je hebt best prima benen voor een loper namelijk. Borst en armen lijken ook niet echt ontzettend mager ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 07:57 schreef mosselmossel het volgende:
En het niet erg vinden om achteraan te lopen bij die groep is nog wel de beste tip. Altijd een valkuil: mee willen in het tempo van de groep (lees: de snelste van de groep). Ren langzamer.
Mee eens, zelf ervaren toen ik de eerste (en enige) keer bij de groep meeliep. Conditioneel kon ik overigens prima mee met de "kop" van de groep, maar op dat moment was dat alles behalve een verstandige beslissing. Dat was wss de druppel die m`n scheenbeenblessure weer heeft doen overlopen.
pi_137651959
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:52 schreef Twinky het volgende:
Als je te hard bent gegaan in de training, kan het ook zo zijn dat je de dagen daarna extra zin hebt in zoet.
Heb dat vaak na het zwemmen echt zo'n zin in zoetigheid. maar heb gewoon niks in huis dat werkt het beste haha.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:03:37 #25
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137652233
Net toch maar even een herstel loopje gelopen. Spierpijn in m'n billen is er veel minder op geworden. Hopen dat het even zo blijft :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_137652236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ah, oke. Mij ging het vooral om het stuk langs de N417, dat is niet de meest fijne weg om te nemen.

Dat het wat om is geeft niet :)
dan is het pad wat pijl aan gaf de meest logische oplossing.
pi_137652289
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Trouwens... weet iemand of t veel omhoog en omlaag gaat bij de marikenloop??? bedoel echte heuvels of bergen of hoe je t noemen wilt :P
Bergen hebben we in Nederland niet :P

Heuvels valt volgens mij heel erg mee bij de Marikenloop, is in ieder geval veel vlakker dan de zevenheuvelenloop.
pi_137652311
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zie http://www.marikenloop.nl/home/deelneemsters/parcours

Het is niet heuvelachtig zeggen ze. Misschien dat in de buurt van het vliegveld het wat glooiend is, maar het is niet te vergelijken met de Zevenheuvelenloop.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:06:40 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137652324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Sarasi het volgende:
Hophopwopwop! *O* De andere persoon uit Eindhoven heeft gereageerd. :D Met HRM, tien euro onder de nieuwprijs van de versie zonder HRM. Veel beter gevoel bij haar ook. Nog even bedenken of ik 'm ga halen of dat ik op haar aanbod van het opsturen in ga. :)
Jeuj, goed geregeld!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137652349
En de Zevenheuvelenloop is nou ook weer niet zo superspannend.
pi_137652369
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:54 schreef Levitas het volgende:

[..]

Wat ik me elke keer afvraag. Doe je aan spierversterkende oefeningen, en hoe vaak?
Je hebt best prima benen voor een loper namelijk. Borst en armen lijken ook niet echt ontzettend mager ;)

[..]

Mee eens, zelf ervaren toen ik de eerste (en enige) keer bij de groep meeliep. Conditioneel kon ik overigens prima mee met de "kop" van de groep, maar op dat moment was dat alles behalve een verstandige beslissing. Dat was wss de druppel die m`n scheenbeenblessure weer heeft doen overlopen.
Nee eigenlijk doe ik niet zo veel ernaast. Moet ik wel doen van mezelf, maar kom er maar niet aan toe. Soms doe ik wel eens krachttraining mee met mijn vriendin, maar dat is 1x in de 3 weken ofzo. Ik wil eigenlijk wel weer een fitnessabo om te kunnen squatten en deadliften met goede gewichten, mja ben nu al zoveel geld kwijt.
Mijn werk is wel best fysiek, dat scheelt ook wel een hoop. Moet best wat tillen enzo. Fietsen naar het werk (7km enkele reis) en natuurlijk FiveFingers en trailrunning ;).

Jij tot nu toe geen last meer gehad na je trainingen? Al gewend aan de zooltjes enzo helemaal?
pi_137652415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
Net toch maar even een herstel loopje gelopen. Spierpijn in m'n billen is er veel minder op geworden. Hopen dat het even zo blijft :)
Alles weer lekker warm gehutsebuts ^^
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:10:21 #33
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef pijll het volgende:

[..]

Het is niet heuvelachtig zeggen ze. Misschien dat in de buurt van het vliegveld het wat glooiend is, maar het is niet te vergelijken met de Zevenheuvelenloop.
Ohhh dan valt het alweer mee...loop wel eens een heuvel maar meerdere moet ik echt voor gaan trainen anders...
pi_137652424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Sarasi het volgende:
Begrijp ik dan goed dat je een tweedehands horloge hebt voor maar iets van vier tientjes minder dan een nieuwe? Da's geen goeie deal.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137652479
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Begrijp ik dan goed dat je een tweedehands horloge hebt voor maar iets van vier tientjes minder dan een nieuwe? Da's geen goeie deal.
Vijftig euro korting inderdaad, horloge van januari met aankoopbon en twee jaar garantie. Dat is 25% korting, vind ik best een goede deal. Of niet? :@
pi_137652515
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vijftig euro korting inderdaad, horloge van januari met aankoopbon en twee jaar garantie. Dat is 25% korting, vind ik best een goede deal. Of niet? :@
Zou ik ook wel een goede deal vinden. Waarschijnlijk van een persoon met goede voornemens die 2x gegaan is of zo.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:14:41 #37
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652532
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef pijll het volgende:

[..]

tien km route lijkt veel langer dan die van de vijf... bedoel dat t meer als t dubbele lijkt :P
pi_137652535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef hatsaflats het volgende:
Ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Ik heb er zelf nog nooit gelopen, maar kan me voorstellen dat als je alleen maar vlak lopen gewend bent, het best zwaar is.
pi_137652585
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ow, ik dacht veel 'tweedehandser', maar een van januari met de garantie erop lijkt me wel een goeie deal ja.
pi_137652620
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zou ik ook wel een goede deal vinden. Waarschijnlijk van een persoon met goede voornemens die 2x gegaan is of zo.
Ja ze zegt dat ze 'm hooguit 8-12x gebruikt heeft. Er zit een ieniemienie pitje in het horlogebandje waar ze heel eerlijk over was en een heel duidelijke foto van heeft gestuurd. Doosje, boekjes, alles zit erbij.
pi_137652635
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:14 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

tien km route lijkt veel langer dan die van de vijf... bedoel dat t meer als t dubbele lijkt :P
Dat is altijd zo... Komt omdat je onbewust het omsloten oppervlak vergelijkt, en dat gaat kwadratisch.
pi_137652667
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee eigenlijk doe ik niet zo veel ernaast. Moet ik wel doen van mezelf, maar kom er maar niet aan toe. Soms doe ik wel eens krachttraining mee met mijn vriendin, maar dat is 1x in de 3 weken ofzo. Ik wil eigenlijk wel weer een fitnessabo om te kunnen squatten en deadliften met goede gewichten, mja ben nu al zoveel geld kwijt.
Mijn werk is wel best fysiek, dat scheelt ook wel een hoop. Moet best wat tillen enzo. Fietsen naar het werk (7km enkele reis) en natuurlijk FiveFingers en trailrunning ;).

Jij tot nu toe geen last meer gehad na je trainingen? Al gewend aan de zooltjes enzo helemaal?
Dan heb je een best net fysiek, voor zo onregelmatig krachttrainen. Dat fysieke werk en het trailen zal het dan vooral zijn ja :)

Ik heb geen enkele last van m`n scheenbeen tijdens of na het lopen. Ik merk wel dat de plek waar vorige keer een ontsteking zat nog ietwat gevoelig is de dag na een loopje met wat groter volume (10km bijvoorbeeld), maar alleen als ik erop druk. Dit is verder geen pijn ofzo.
De zooltjes waren in het begin echt heel erg wennen. Begon op een gegeven moment ook wat pijn te doen aan de voeten waar gecorrigeerd werd. Toen ben ik eigenlijk begonnen met het gebruiken van de zooltjes in de normale schoenen en heb ze nu dus de hele dag in - Helemaal aan gewend en lijken hun werk goed te doen ^O^
Even afwachten hoe de omschakeling naar 3x in de week lopen weer gaat. Pak vandaag iig een extra rustdag (i.v.m de 10km van maandag), voor de zekerheid. Als het goed is, is volgende week m`n laatste "opbouw" week en kan ik daarna weer normaal trainen. Dan weer voorzichtig wat intervals/ tempotrainingen erin gaan verwerken en weer op naar het oude niveau! :D
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:00 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137652668
Ik had nog allerlei reacties op de eet discussie maar we zijn nu weer lekker over lopen aan het lullen, dus ... lama ;)
pi_137652669
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ow, ik dacht veel 'tweedehandser', maar een van januari met de garantie erop lijkt me wel een goeie deal ja.
Fjoe, dankje. :') Ik was al even bang dat ik echt een hele slechte deal aan het maken was. :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:15 #45
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat is altijd zo... Komt omdat je onbewust het omsloten oppervlak vergelijkt, en dat gaat kwadratisch.
komt vast goed... heb een uur en 10 minuten.. gister liep k m binnen t uur... dus moet goedkomen...
pi_137652685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef hatsaflats het volgende:
Inderdaad een hoop gedoe om eigenlijk niks, een verdomd snel parcours is dat gewoon.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:20:00 #47
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652705
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had nog allerlei reacties op de eet discussie maar we zijn nu weer lekker over lopen aan het lullen, dus ... lama ;)
hihi te laat.. maar mag van mij alsnog hoor :P
pi_137652772
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Inderdaad een hoop gedoe om eigenlijk niks, een verdomd snel parcours is dat gewoon.
:Y

Die heuveltjes zorgen er juist voor dat je benen wat afwisselender belast worden. Alleen dat laatste stukje vals plat was wat minder :P
pi_137652773
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

komt vast goed... heb een uur en 10 minuten.. gister liep k m binnen t uur... dus moet goedkomen...
Zeker weten. Op een wedstrijd loop je ook nog eens harder, is mijn ervaring.

quote:

[..]

Het wereldrecord is daar gelopen, dus het kan niet echt zwaar zijn. (Natuurlijk is het maar een incourante afstand. Maar toch.)

De eerste keer dat ik de 7H liep, vielen de heuveltjes erg mee. Iedere keer daarna vond ik het parcours zwaarder dan verwacht.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:23:19 #50
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652809
quote:

[..]

Ik hou van een snel parcours.. ben k er ook "snel weer vanaf " _O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 12:23:33 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137652816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die heuveltjes zorgen er juist voor dat je benen wat afwisselender belast worden. Alleen dat laatste stukje vals plat was wat minder :P
Ik denk nu opeens aan kilometer 17 tm 19 van de CPC }:|
pi_137652831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dan heb je een best net fysiek, voor zo onregelmatig krachttrainen. Dat fysieke werk en het trailen zal het dan vooral zijn ja :)

Ik heb geen enkele last van m`n scheenbeen tijdens of na het lopen. Ik merk wel dat de plek waar vorige keer een ontsteking zat nog ietwat gevoelig is de dag na een loopje met wat groter volume (10km bijvoorbeeld), maar alleen als ik erop druk. Dit is verder geen pijn ofzo.
De zooltjes waren in het begin echt heel erg wennen. Begon op een gegeven moment ook wat pijn te doen aan de voeten waar gecorrigeerd werd. Toen ben ik eigenlijk begonnen met het gebruiken van de zooltjes in de normale schoenen en heb ze nu dus de hele dag in - Helemaal aan gewend en lijken hun werk goed te doen ^O^
Even afwachten hoe de omschakeling naar 3x in de week lopen weer gaat. Pak vandaag iig een extra rustdag (i.v.m de 10km van maandag), voor de zekerheid. Als het goed is, is volgende week m`n laatste "opbouw" week en kan ik daarna weer normaal trainen. Dan weer voorzichtig wat intervals/ tempotrainingen erin gaan verwerken en weer op naar het oude niveau! :D
^O^ Klinkt goed, gebruik je nu ook nog wel eens de Kinvara, of zijn die een beetje naar de achtergrond verdrongen?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:21 schreef pijll het volgende:

[..]

Zeker weten. Op een wedstrijd loop je ook nog eens harder, is mijn ervaring.

[..]

Het wereldrecord is daar gelopen, dus het kan niet echt zwaar zijn. (Natuurlijk is het maar een incourante afstand. Maar toch.)

De eerste keer dat ik de 7H liep, vielen de heuveltjes erg mee. Iedere keer daarna vond ik het parcours zwaarder dan verwacht.
Dat had ik ook, heb hem nu pas 2 keer gelopen, maar de 2e keer vond ik hem veel zwaarder dan ik in gedachten had. Misschien ook omdat ik hem de 2e keer tijdens een blessure liep en slecht had getraind, maar de heuvels waren ook wat hoger dan ik dacht. :)
pi_137652883
Ok, het is niet hardlopen, maar toch erg gaaf om te zien. Beetje een real-life Forrest Gump. 4500km lopen in China en daarbij een timelapse van zijn gezicht. Zitten ook erg mooie en leuke stukken tussen al gaat het redelijk snel.

http://www.lifebuzz.com/chris-walks/
pi_137652893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Klinkt goed, gebruik je nu ook nog wel eens de Kinvara, of zijn die een beetje naar de achtergrond verdrongen?
Die durf ik nu nog niet aan te trekken. Het plan is om die van de zomer er weer bij te betrekken. Dan is m`n lichaam -als het goed is- weer helemaal gewend aan de belasting en kan ik voorzichtig op gaan bouwen om 1x per week op de Kinvara's te lopen. Ik wil ze uiteindelijk voor al m`n tempotrainingen (korte intervallen dan voornamelijk) gaan gebruiken.
pi_137653171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:26 schreef Levitas het volgende:

[..]

Die durf ik nu nog niet aan te trekken. Het plan is om die van de zomer er weer bij te betrekken. Dan is m`n lichaam -als het goed is- weer helemaal gewend aan de belasting en kan ik voorzichtig op gaan bouwen om 1x per week op de Kinvara's te lopen. Ik wil ze uiteindelijk voor al m`n tempotrainingen (korte intervallen dan voornamelijk) gaan gebruiken.
Met of zonder zooltjes? ;)
pi_137653223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:34 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Met of zonder zooltjes? ;)
Dat zie ik tegen die tijd wel weer. Weet ook niet of het verstandig zou zijn om van Omni's met veel demping + zooltjes ineens over te stappen naar Kinvara's (toch redelijk minimalistisch) zonder zooltjes...
Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al wel vervangers voor m`n Omni's trouwens
pi_137653263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat zie ik tegen die tijd wel weer. Weet ook niet of het verstandig zou zijn om van Omni's met veel demping + zooltjes ineens over te stappen naar Kinvara's (toch redelijk minimalistisch) zonder zooltjes...
Nee, dat lijkt me ook wel een lastige. Wordt gewoon een beetje uitproberen denk ik. Hoop in ieder geval wel dat je pijnvrij blijft! ^O^
pi_137653390
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me ook wel een lastige. Wordt gewoon een beetje uitproberen denk ik. Hoop in ieder geval wel dat je pijnvrij blijft! ^O^
Verstandig zijn gaat de key zijn. Vorig jaar - achteraf gezien - een grote fout gemaakt. Binnen 8 maanden van nul naar een HM. Dat ging toen goed, tot de laatste paar weken (30+ km per week) voor de HM en de HM zelf. Die belasting was gewoon te zwaar op m`n lichaam en heeft me de kop gekost.
Nu ben ik in principe weer terug bij af en ik moet nu gewoon wat geduldiger zijn - Daarom ga ik dit jaar ook lekker focussen op 10km, misschien een 15km. Als het echt heel goed gaat, zou een HM aan het einde van 2014 een optie kunnen zijn, maar dat is nu echt nog te vroeg om over na te denken..
pi_137653506
Zo, vandaag weer een stukje gelopen, een paar uur eerder dan maandag, maar kreeg het op het einde toch te warm, dus maar het bos ingedoken ipv de open heide.

http://runkeeper.com/acti(...)126986&fb_source=708

Ohja, ik kreeg een belangrijk telefoontje, dus daardoor iets langer maar blijkbaar ook iets sneller gelopen dan normaal :D Maar dit is wel (bijna) mijn streef tempo. Moet nog flink aan de bak wil ik over 5 weken de mini marathon van Rotterdam met een leuke tijd kunnen lopen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_137654064
En de deal is rond. Binnenkort heb ik een hardloophorloge. :D
pi_137654252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef Sarasi het volgende:
En de deal is rond. Binnenkort heb ik een hardloophorloge. :D
Gaaf! Werkt toch echt een heel stuk fijner dan een telefoon! ^O^
pi_137654301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Met een goede armband heb ik geen last van mn telefoon. En vind de muziek wel prettig onderweg (en in mijn geval Evy van Start to Run).
pi_137654372
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Met een goede armband heb ik geen last van mn telefoon. En vind de muziek wel prettig onderweg (en in mijn geval Evy van Start to Run).
Het is ook geen kwestie van last van hebben, een horloge is gewoon beter afleesbaar en meestal nauwkeuriger.
pi_137654378
quote:

[..]

Dat hoop ik! Zal vast nog wel een weekje duren voor ik 'm heb (weekend en postnl }:| ) maar ik ben er nu al blij mee. :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:10:39 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137654381
quote:

[..]

Zeker! :Y Goeie koop volgens mij Sarasi!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 13:11:10 #66
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137654398
Ik wil een Ambit R maar ik heb nog geen verantwoording gevonden.
pi_137654420
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Het is ook geen kwestie van last van hebben, een horloge is gewoon beter afleesbaar en meestal nauwkeuriger.
Voor de hartslag bedoel je? Die kan ik nu helaas niet bijhouden nee.
pi_137654487
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Zeker! :Y Goeie koop volgens mij Sarasi!
Ik hoop het. O+ Maar vast! Ik ben in ieder geval nu al bij dat ik die andere niet gekocht heb, deze afhandeling voelt veel fijner. :)
pi_137654564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Voor de hartslag bedoel je? Die kan ik nu helaas niet bijhouden nee.
Kan jij tijdens het lopen makkelijk zien hoe hard je op dat moment loopt?
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:17:59 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137654620
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

dan is het pad wat pijl aan gaf de meest logische oplossing.
top, ga straks kijken of het niet dood loopt :D
Jullie horen van me :D
Ecosia
pi_137654687
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Kan jij tijdens het lopen makkelijk zien hoe hard je op dat moment loopt?
Ja, ik draai mijn arm iets bij en tik op de "home" knop, heb ingesteld dat die op mijn 'lock screen' belangrijkste data weergeeft. Maar in de praktijk doe ik dat nooit, ik voel goed aan mijn lichaam hoever ik kan gaan en push op basis daarvan meer of minder.
pi_137654841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:17 schreef Jumparound het volgende:

[..]

top, ga straks kijken of het niet dood loopt :D
Jullie horen van me :D
Dat loopt zeker niet dood, ik heb er al vaak genoeg gelopen. ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 13:25:24 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137654907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ja, ik draai mijn arm iets bij en tik op de "home" knop, heb ingesteld dat die op mijn 'lock screen' belangrijkste data weergeeft. Maar in de praktijk doe ik dat nooit, ik voel goed aan mijn lichaam hoever ik kan gaan en push op basis daarvan meer of minder.
En als je vlak wilt lopen? Of intervallen met een bepaald hoog en laag tempo?
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:25:35 #74
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137654915
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat loopt zeker niet dood, ik heb er al vaak genoeg gelopen. ^O^
mooi, dan komt het wel recht ;)
Ecosia
pi_137655033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mijn smartphone kan dat niet, heeft geen in te stellen lock screen en is niet te ontgrendelen door het plastic heen. Daarbij is het scherm miniem (HTC ChaCha) en met mijn multitasking skills ben ik tegen een boom gelopen voordat ik enige informatie heb kunnen aflezen. En ik mis die feeling voor mijn eigen snelheid. Mezelf continu kapot rennen is niet leuk, dus dan kan ik of voor een nieuwe smartphone gaan of voor een horloge. Dan vind ik een horloge gemakkelijker, goedkoper en zinvoller, want verder voldoet mijn smartphone nog prima. En stiekem wel ik op den duur toch ook wel een beetje meer richting de echte wedstrijden, als ik dat kan, en dan is zo'n horloge ook wel handig.

Maar in jouw geval had ik 'm waarschijnlijk ook niet gekocht. Geen idee ook waarom ik dit allemaal typ maar ik ben gewoon ontzettend enthousiast nu. :D
pi_137655034
quote:
5s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En als je vlak wilt lopen? Of intervallen met een bepaald hoog en laag tempo?
Zover ben ik (nog) niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 13:33:11 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137655181
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zover ben ik (nog) niet.
Als je 'm niet mist, of denkt wat te missen heb je inderdaad geen horloge nodig en is een smartphone meer dan prima. Ik heb anderhalf jaar met smartphone gelopen voor ik een horloge kocht.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:34:09 #78
92409 Twinky
Little star.
pi_137655203
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:
Mijn smartphone kan dat niet, heeft geen in te stellen lock screen en is niet te ontgrendelen door het plastic heen. Daarbij is het scherm miniem (HTC ChaCha) en met mijn multitasking skills ben ik tegen een boom gelopen voordat ik enige informatie heb kunnen aflezen. En ik mis die feeling voor mijn eigen snelheid. Mezelf continu kapot rennen is niet leuk, dus dan kan ik of voor een nieuwe smartphone gaan of voor een horloge. Dan vind ik een horloge gemakkelijker, goedkoper en zinvoller, want verder voldoet mijn smartphone nog prima. En stiekem wel ik op den duur toch ook wel een beetje meer richting de echte wedstrijden, als ik dat kan, en dan is zo'n horloge ook wel handig.

haha ik heb toevallig vandaag een meisje dat bijna tegen een boom liep omdat ze aan het kutten was met haar telefoonarmband, de tip gegeven om een SPI-belt te kopen.
Dus bij deze:
koop een SPI-belt.
pi_137655250
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef Twinky het volgende:

[..]

haha ik heb toevallig vandaag een meisje dat bijna tegen een boom liep omdat ze aan het kutten was met haar telefoonarmband, de tip gegeven om een SPI-belt te kopen.
Dus bij deze:
koop een SPI-belt.
SPI-belt is wel ideaal inderdaad, maar dan zie je natuurlijk helemaal niets. En moet je alles doen met de audio-output. Als je even wilt kijken hoe hard je gaat kan dat dan niet ;) .
pi_137655328
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef Twinky het volgende:

[..]

Dus bij deze:
koop een SPI-belt.
Haha, dan nog, zodra ik naar mijn telefoon kijk, loop ik vast ergens tegenaan. Ik kan me de laatste dag dat ik mezelf niet op een domme manier pijn deed, niet eens herinneren. :@ Maar dat ding ziet er verder best handig uit inderdaad, al heb ik 'm niet nodig. :)
pi_137655400
Je hoeft jezelf toch ook niet stuk te lopen zonder horloge/telefoon :o Gewoon beginnen op een tempo waarvan je denkt; dit is echt veeel te langzaam. En na een tijdje voel je dan vanzelf wel of je sneller kan of dat je toch moe wordt.
pi_137655403
quote:
4s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als je 'm niet mist, of denkt wat te missen heb je inderdaad geen horloge nodig en is een smartphone meer dan prima. Ik heb anderhalf jaar met smartphone gelopen voor ik een horloge kocht.
Zou je weer terug kunnen/willen naar alleen een smartphone? Ik niet gebruikt toch wel iets te intensief.
pi_137655410
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

SPI-belt is wel ideaal inderdaad, maar dan zie je natuurlijk helemaal niets. En moet je alles doen met de audio-output. Als je even wilt kijken hoe hard je gaat kan dat dan niet ;) .
Ook al is het misschien niet optimaal, ben tot nu toe erg tevreden met m'n armband. Snap best dat een SPI-belt ideaal is als je meerdere dingen mee wilt nemen voor tijdens het lopen, maar heb daar (nu nog) geen behoefte aan. Ik kijk eigenlijk nooit op m'n telefoon tijdens het hardlopen, vind de audio-coach wel voldoende.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:41:37 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137655418
Ik heb toen ik met Evy liep nooit gekeken naar m'n telefoon? :? Tempo boeit dan toch geen fuck, belangrijkste is minuten hardlopen volhouden.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 13:44:57 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137655516
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zou je weer terug kunnen/willen naar alleen een smartphone? Ik niet gebruikt toch wel iets te intensief.
Ik nu niet meer nee. vooral omdat ik vaak een bepaald tempo probeer vast te houden of HR. Ligt natuurlijk ook aan waar je voor traint. Die eerste anderhalf jaar was ik lekker aan het opbouwen en niet gericht voor een afstand of tijd aan het trainen
pi_137655517
De vorige keer dat ik in het bos liep had ik een gopro meegenomen om een timelapse te maken, tijdens het lopen keek ik even of hij het nog deed wat resulteerde in bijna voorover vallend mijn evenwicht weer in balans te krijgen.
pi_137655596
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Je hoeft jezelf toch ook niet stuk te lopen zonder horloge/telefoon :o Gewoon beginnen op een tempo waarvan je denkt; dit is echt veeel te langzaam. En na een tijdje voel je dan vanzelf wel of je sneller kan of dat je toch moe wordt.
Dat probeer ik, en dan ga ik nog te hard. Ik loop ook niet vlak, ik ga onbewust na elke minuut weer wat harder rennen, waarna ik weer wat afzak gedurende die minuut. Is ook wel te zien in Endomondo, die piekjes. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om wat over te houden, dat lukt me niet. En dat voelt niet altijd lekker. Ik heb ook al geprobeerd of het anders was als ik wel op ritalin liep (ADHD), maar dat maakte niet echt een verschil en het lopen was veel minder leuk. Ik moet die stabiliteit voor mezelf vinden en dat is gemakkelijker als je het kan afdwingen door op constante snelheid te gaan lopen. Dan is een current pace wel handig. :)
pi_137655652
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat probeer ik, en dan ga ik nog te hard. Ik loop ook niet vlak, ik ga onbewust na elke minuut weer wat harder rennen, waarna ik weer wat afzak gedurende die minuut. Is ook wel te zien in Endomondo, die piekjes. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om wat over te houden, dat lukt me niet. En dat voelt niet altijd lekker. Ik heb ook al geprobeerd of het anders was als ik wel op ritalin liep (ADHD), maar dat maakte niet echt een verschil en het lopen was veel minder leuk. Ik moet die stabiliteit voor mezelf vinden en dat is gemakkelijker als je het kan afdwingen door op constante snelheid te gaan lopen. Dan is een current pace wel handig. :)
Stel je van current pace trouwens niet teveel voor, dat schommelt ook heel erg, ook al loop je heel vlak. GPS is nooit helemaal precies. Ik kijk altijd naar gemiddelde rondetijd, met auto-rondes op 1 km.
pi_137655756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Stel je van current pace trouwens niet teveel voor, dat schommelt ook heel erg, ook al loop je heel vlak. GPS is nooit helemaal precies. Ik kijk altijd naar gemiddelde rondetijd, met auto-rondes op 1 km.
Maar ik neem aan dat het verschil tussen 5min/km en 7-8min/km wel een beetje in de gaten te houden is toch? Ik kan inderdaad ook nog naar ronde tijden kijken inderdaad, goede tip. Of naar hartslag.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:52:11 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137655768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Of ingestelde intervallen, waarbij je je rondetijden v/d interval ziet (dus als je bv met Evy loopt, je kan zien wat je gemiddelde pace tijdens de loopstukken is geweest).
pi_137655780
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar in jouw geval had ik 'm waarschijnlijk ook niet gekocht. Geen idee ook waarom ik dit allemaal typ maar ik ben gewoon ontzettend enthousiast nu. :D
Snap ik, op termijn zal ik ook zeker wel gaan kijken naar een horloge denk ik, maar dan moet ik ook echt het idee hebben dat het mijn prestaties gaat helpen.

quote:
4s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ooh joh, ik loop pas een maand :P
pi_137655817
Smartphone = Batavus-fiets
Goed Horloge = BMW
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:54:34 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137655828
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:54 schreef mosselmossel het volgende:
Smartphone = Batavus-fiets
Goed Horloge = BMW
:D :')
pi_137656095
quote:
16s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een Ambit R maar ik heb nog geen verantwoording gevonden.
Die ziet er goed uit! Maar hier ook geen verantwoording :P
pi_137656098
http://www.groupon.be/dea(...)ealco-ny-be/35497254
Weet alleen niet of je het ook in .nl kan bestellen. Is de Belgische site.
pi_137656127
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat het verschil tussen 5min/km en 7-8min/km wel een beetje in de gaten te houden is toch? Ik kan inderdaad ook nog naar ronde tijden kijken inderdaad, goede tip. Of naar hartslag.
Ik zie (achteraf, want ik heb de huidige snelheid niet op mijn schermpje) regelmatig afwijkingen van een minuut/km of meer. Ook mijn "lap speed" is de eerste 100 meter van een nieuwe km erg onbetrouwbaar.
pi_137656128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die ziet er goed uit! Maar hier ook geen verantwoording :P
¤516? Dan denk ik dat die verantwoording hier nooit zal komen ook... Man, wat een geld :o
pi_137656161
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik zie (achteraf, want ik heb de huidige snelheid niet op mijn schermpje) regelmatig afwijkingen van een minuut/km of meer. Ook mijn "lap speed" is de eerste 100 meter van een nieuwe km erg onbetrouwbaar.
Wat dat betreft is een horloge met footpod weer nauwkeuriger. OVer het totaal kan hij misschien wel wat meters afwijken, maar blijft tijdens het lopen heel constant.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:07:24 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137656205
Niet zo moeilijk doen, ga gewoon lopen. En als je vindt dat je te hard loopt, ga je volgende keer langzamer. Of andersom :)
F means you're fucked
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:08:52 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137656235
Mijn reden voor een Garmin:

Beiden @ CPC 5 km, boven met smartphone (2012), onder met Garmin 220 (2014) :) Ja, ik ben wel stabieler gaan lopen sinds de bovenste, maar het verschil in GPS nauwkeurigheid.. _O_
En dat zonder persoonlijke satellieten die erboven zweven zoals bij de Suunto!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 14:08:57 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137656237
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Levitas het volgende:

[..]

¤516? Dan denk ik dat die verantwoording hier nooit zal komen ook... Man, wat een geld :o
Iets goedkoper
http://hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1606.html
pi_137656266
quote:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
Met HR is ie 300 en zonder 250... Nog steeds veel geld, maar niet buitensporig.
pi_137656293
quote:

[..]

Nee toch, het is toch een uitgeklede 2s en zal daardoor ook goedkoper moeten zijn.
pi_137656344
Zit bij die 2R de cadansmeter/accelerometer in het horloge zelf? Dat is helemaal relaxed! :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 14:15:10 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137656401
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Zit bij die 2R de cadansmeter/accelerometer in het horloge zelf? Dat is helemaal relaxed! :)
Ja. Overigens word in de ambit 1 bij het koppelen van een footpod ook direct de afstand via de footpod en niet via de GPS gemeten. Terwijl ik het ding alleen voor cadence gekocht had }:|

Dat is de enige verantwoording die ik heb voor een Ambit R :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:15:28 #106
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_137656409
Met dank aan streamnl een overzicht documentje van de inschrijvers van de ekiden:

https://docs.google.com/s(...)sPQ/edit?usp=sharing
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_137656488
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja. Overigens word in de ambit 1 bij het koppelen van een footpod ook direct de afstand via de footpod en niet via de GPS gemeten. Terwijl ik het ding alleen voor cadence gekocht had }:|

Dat is de enige verantwoording die ik heb voor een Ambit R :P
Kun je dat niet uitzetten? Bij Garmin kun je kiezen. Nog een voordeel tegenover de Ambit 1 is dat ie niet zo gigantisch lomp is :P

DC Rainmaker heeft een overzichtje van de verschillen:
http://www.dcrainmaker.com/2014/01/look-suuntos-ambit2r.html

Alle meuk die ik toch niet gebruik is eruit gesloopt :P
pi_137656517
Zo wat een bedragen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:19:16 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137656538
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
Met dank aan streamnl een overzicht documentje van de inschrijvers van de ekiden:

^O^
Ingevuld namens YUR et moi. We doen gewoon ovb mee, mits niet tegelijkertijd (en ik geen 10km :P)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 14:19:19 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137656539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Kun je dat niet uitzetten?
Nee }:|

quote:
Bij Garmin kun je kiezen. Nog een voordeel tegenover de Ambit 1 is dat ie niet zo gigantisch lomp is :P

DC Rainmaker heeft een overzichtje van de verschillen:
http://www.dcrainmaker.com/2014/01/look-suuntos-ambit2r.html

Alle meuk die ik toch niet gebruik is eruit gesloopt :P
Ja precies. Goedkoopste die ik nu gevonden heb is 270,- met HR en 225,- zonder
pi_137656546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo wat een bedragen.
Ja, maar aan de andere kant gaat zo'n ding wel jaren mee en heb je verder eigenlijk heel weinig kosten aan hardlopen vergeleken met andere sporten.
pi_137656575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, maar aan de andere kant gaat zo'n ding wel jaren mee en heb je verder eigenlijk heel weinig kosten aan hardlopen vergeleken met andere sporten.
Ik snap het wel hoor. Ik steek dat geld ook zonder blikken en blozen in mijn camera bijvoorbeeld. Maar sta er steeds toch weer van te kijken wat dat soort dingetjes kosten. :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:20:44 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137656579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je kan het idd zo duur of zo goedkoop maken als je zelf wil/moet/kunt ^O^
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:21:34 #114
236410 MaleDuck
pi_137656612
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef GotC het volgende:

[..]

^O^
Ingevuld namens YUR et moi. We doen gewoon ovb mee, mits niet tegelijkertijd (en ik geen 10km :P)
Top, neem ik dat ook me in mijn persoonlijke administratie :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:21:57 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137656627
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Oh ja, excuus! :@
pi_137656648
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik heb ook ingevuld dat ik alleen 5km wil lopen als ik kom.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:23:42 #117
236410 MaleDuck
pi_137656659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Oh ja, excuus! :@
Nu vind ik het geen probleem, omdat ik het hier nu toch lees, maar ik lees lang niet alles meer, dus vandaar de reminder om ook een pm te sturen en niet alleen in de sheet te zetten of hier in het topic te roepen ;)
pi_137656669
Iemand ervaring met de GPS van een Iphone 5s toevallig?
pi_137656694
Er zit weer tempo in de topics :)

Ik leef vandaag nog op wat adrenaline van gisteren, maar ik mag vandaag niet lopen :'(, dus checklistje afwerken. Er zit genoeg hardloopgerelateerds in: De batterij van de hartslagband vervangen, en MD een PM gestuurd. En ik heb mijn schoenen schoongemaakt. Dat doe ik vrijwel nooit, maar er zat meer modder aan de binnenkant dan aan de buitenkant, heel apart. Morgen rustige training met hopelijk wat loopscholing en dan zaterdag funrun, en als ik me niet vergis zijn er naast Jero daar nog meer van de partij?

SPOILER
pi_137656716
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja, werkt ie niet goed bij jou?
pi_137656759
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja, werkt ie niet goed bij jou?
Ik wil er misschien een aanschaffen. Maar ben wel benieuwd of de GPS een beetje nauwkeurig is. Voor een telefoon dan he :) Mijn HTC one S gedraagt zich best goed. maar die heb ik laatst laten vallen en is binnenkort toch echt aan vervanging toe :)
pi_137656760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?
Met HR is ie 300 en zonder 250... Nog steeds veel geld, maar niet buitensporig.
http://www.sportxl.nl/mer(...)eter-outdoor-horloge

Maar dat is de Sapphire editie, zie ik nu. Dat zal het verschil wel zijn..
pi_137656788
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef Levitas het volgende:

[..]

http://www.sportxl.nl/mer(...)eter-outdoor-horloge

Maar dat is de Sapphire editie, zie ik nu. Dat zal het verschil wel zijn..
Dat is de gewone Ambit2, niet de R.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 14:32:13 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137656911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik wil er misschien een aanschaffen. Maar ben wel benieuwd of de GPS een beetje nauwkeurig is. Voor een telefoon dan he :) Mijn HTC one S gedraagt zich best goed. maar die heb ik laatst laten vallen en is binnenkort toch echt aan vervanging toe :)
Hij werkt prima :)
pi_137656915
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er zit weer tempo in de topics :)

Ik leef vandaag nog op wat adrenaline van gisteren, maar ik mag vandaag niet lopen :'(, dus checklistje afwerken. Er zit genoeg hardloopgerelateerds in: De batterij van de hartslagband vervangen, en MD een PM gestuurd. En ik heb mijn schoenen schoongemaakt. Dat doe ik vrijwel nooit, maar er zat meer modder aan de binnenkant dan aan de buitenkant, heel apart. Morgen rustige training met hopelijk wat loopscholing en dan zaterdag funrun, en als ik me niet vergis zijn er naast Jero daar nog meer van de partij?

SPOILER
Jazeker, streamnl, guard en cafca en vrouw zijn er ook bij! :) Wordt een gezellige dag. Al zal ik misschien erg zenuwachtig zijn :P . Gelukkig hoef ik eerst vooral te kijken hoe Paula en Paul het doen geloof ik. :)

MD ook een bericht gestuurd en mezelf toegevoegd aan de excellsheet! ^O^
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:33:08 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137656941
Jero, ben je nog steeds zo enorm zenuwachtig voor een wedstrijd? :D
pi_137656946
Ik geloof dat ik net een Polar RS300x met GPS en hartslagband voor een zacht prijsje van iemand overgenomen heb. :o

Volgende keer moet ik gewoon niet meelezen als dit soort discussies gevoerd worden da's niet goed voor mijn portemonee.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137657005
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Meestal loop ik met een Garmin, maar als ik mijn telefoon gebruik is ie redelijk nauwkeurig. De 4s sneed wel af en toe een bocht af, en ik verwacht dat de 5s dat ook doet. Ik heb er nog niet zo vaak mee gerend dat me dat is opgevallen maar het zou me niets verbazen. Als je niet op een paar meter kijkt dan voldoet ie prima. Mijn grootste bezwaar is dat het best een groot en zwaar ding is om op je arm te dragen. In een Spibelt gaat het prima, maar als je 'm als hardloop GPS gebruikt wil je er waarschijnlijk ook af en toe op kunnen kijken.
pi_137657014
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Zal dat de reden zijn dat hij altijd zo langzaam is?
pi_137657039
quote:
En dan is het zaterdag niet eens een wedstrijd :P
pi_137657128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hij werkt prima :)
Thanx :)

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Meestal loop ik met een Garmin, maar als ik mijn telefoon gebruik is ie redelijk nauwkeurig. De 4s sneed wel af en toe een bocht af, en ik verwacht dat de 5s dat ook doet. Ik heb er nog niet zo vaak mee gerend dat me dat is opgevallen maar het zou me niets verbazen. Als je niet op een paar meter kijkt dan voldoet ie prima. Mijn grootste bezwaar is dat het best een groot en zwaar ding is om op je arm te dragen. In een Spibelt gaat het prima, maar als je 'm als hardloop GPS gebruikt wil je er waarschijnlijk ook af en toe op kunnen kijken.
Ik hoef niet te kijken want ik loop op Evy, Kijk aan het einde van de rit wel weer hoe ver ik deze keer gekomen ben haha. En af en toe een bochtje vind ik nog niet zo erg. maar zie bij een vriend van mij die heeft een Sony dat hij hem gewoon dwars laat oversteken op een parkje terwijl hij er netjes omheen is gelopen. Dat zou ik wel storend vinden.

Een garmin komt hier ook nog eens. Ook voor het geocachen en wandelen in de bergen. Maar voor zolang doe ik het nog gewoon even met een telefoon. Bedankt voor je toelichting iig :)
pi_137657188
quote:
Nou, voor de Sallandtrail viel het mee. Maar daar wou ik gewoon genieten en een mooi tempo volhouden. Als ik had geweten dat ik mee kon komen met de kopgroep was ik veel zenuwachtiger geweest :P. Maar heb wel lekker geslapen toen.
Zaterdag zal het meer zijn omdat ik een van de ambassadeurs/coaches ben/behoor te zijn :P.
Maar ligt aan mijn eigen verwachtingen hoe zenuwachtig ik ben voor een wedstrijd, die kunnen nog steeds erg hoog zijn :P Voor de TdF ben ik nog wel erg bang trouwens :D
pi_137657240
Net ff een rondje loonse duinen gedaan, was vergeten hoe zwaar dat mulle zand was. Maar wel lekker, goeie training ook! :)

SPOILER
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:48:20 #134
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137657379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor de TdF ben ik nog wel erg bang trouwens :D
En dat terwijl je ook daar niet met de kopgroep mee verwacht te gaan. Wat zou het dan toch kunnen zijn waar je zenuwachtig van wordt... :P
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:54:02 #135
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137657522
Je slaapt iig 's nachts Jero, dat is al heel wat :P Misschien wen je er gewoon aan!

Ik kwam in de zoektocht naar foto's nog een leuk bericht tegen van een ander 'forum':
quote:
20-12-2013 13:57
Ik wil meedoen, maar ik twijfel nog een beetje. De CPC 5 km loop is begin maart, lijkt me nog zo koud... Ladiesrun wil ik sowieso doen, maar zal ik dan de 5 of 10 km pakken? Afhankelijk of ik al ga starten voo de training voor de CPC 5 km loop, zou ik in juni ook de 10 km kunnen doen misschien?
_O- :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:54:16 #136
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137657528
Ik ga einde van de middag weer een rondje.. heb nog wel spierpijn in mijn bovenbenen trouwens.
pi_137657597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef GotC het volgende:
Je slaapt iig 's nachts Jero, dat is al heel wat :P Misschien wen je er gewoon aan!

Ik kwam in de zoektocht naar foto's nog een leuk bericht tegen van een ander 'forum':

[..]

_O- :D
:D Maar vorig jaar was het natuurlijk wel hartstikke koud.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137657603
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef cafca het volgende:
Net ff een rondje loonse duinen gedaan, was vergeten hoe zwaar dat mulle zand was. Maar wel lekker, goeie training ook! :)

SPOILER
Dat stuk was niet afgefikt, toch?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:58:03 #139
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137657630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:56 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

:D Maar vorig jaar was het natuurlijk wel hartstikke koud.
Dat zeker! Maar het jaar daarvoor was het ook heet..oftewel: You never know!
Ladiesrun 2012 was ook snikheet :%
pi_137657938
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef MaleDuck het volgende:

Ook even het vervoerstukje ingevuld.
pi_137658085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:56 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat stuk was niet afgefikt, toch?
Nee da's aan de andere kant, bij de Roestelberg geloof ik
pi_137658143
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef cafca het volgende:

SPOILER
Niet door het as hoeven ploeteren?
Edit: Nee dus.

Ik heb echt héél veel zin om een stukje te lopen. Dit weer doet echt wonderen, wat dat betreft :P
Morgen 19 graden (volgens de huidige weersvoorspellingen) en lekker 5km lopen. Zaterdag met Mossel een leuke 10km lopen.
Goede 2e helft van de week voor de boeg!
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:59:47 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137659427
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Alleen met de 3gs en die is prut :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 16:02:57 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137659535
Net bij de Lopers Company geweest, echt wat een topservice hebben ze daar!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137660737
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:02 schreef Ynske het volgende:
Net bij de Lopers Company geweest, echt wat een topservice hebben ze daar!
Wel een rare naam, kromme combi van Nederlands en Engels....

of ben ik nu een taalmierenneuker? (met 2 nnen! ;) )
pi_137660813
Yay, nog een enigszins leuke hardloopfoto van zaterdag. De rest is om te janken _O-

Dit was rond km 21 ofzo geloof ik? :')
Ja doei.
  woensdag 12 maart 2014 @ 16:46:20 #147
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137660893
Ja, toen was ik al wel defect...

Toch lijkt het nog bijna een zweeffoto te zijn! :o

pi_137661061
Een zweetfoto is ook altijd nog een optie.
Gisteren een vreselijk mislukt trainingsrondje gedaan waarbij ik stukjes lopen wilde afwisselen met swingovers (heb ik voor mijn huis hangen). Maar de armen waren nog behoorlijk leeg, dus het ging nergens naar.

Morgen 5 km wedstrijdje op de atletiekbaan in Zwolle bij de vereniging van een collega Roparunner. Maar eens kijken hoe en of ik me daar nog op voor kan bereiden. En nadenken wat een verstandig tempo is om te gaan lopen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 16:55:01 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137661133
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:40 schreef cafca het volgende:

[..]

Wel een rare naam, kromme combi van Nederlands en Engels....

of ben ik nu een taalmierenneuker? (met 2 nnen! ;) )
:D
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:08:54 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137661577
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk nu opeens aan kilometer 17 tm 19 van de CPC }:|
Die waren zo goed als vlak :Y
F means you're fucked
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:15:47 #151
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137661791
Straks eerste stukje rennen na de CPC. Ben verkouden aan t worden dus ben benieuwd hoe het gaat. Hopelijk red ik nog net een rondje bij daglicht (ben bijna thuis dus heb hoop!)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137662002
Net terug van een mooi rondje over de hei en door het bos. Gewoon lekker dichtbij huis gebleven en 10km gelopen. Ging soepeler dan verwacht na dit weekend en het was weer ontzettend lekker weer! Wel weer een paar mensen met lange broek en lang shirt aan gezien, zelfs eentje die haar jasje mee had, onderhand al wel omgeknoopt, maar echt.... 8)7 Zulk lekker weer, wat denken die mensen?
Was gezellig druk op de heide :) .

http://www.endomondo.com/workouts/307567096/2368823
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 17:23:05 #153
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137662043
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Net terug van een mooi rondje over de hei en door het bos. Gewoon lekker dichtbij huis gebleven en 10km gelopen. Ging soepeler dan verwacht na dit weekend en het was weer ontzettend lekker weer! Wel weer een paar mensen met lange broek en lang shirt aan gezien, zelfs eentje die haar jasje mee had, onderhand al wel omgeknoopt, maar echt.... 8)7 Zulk lekker weer, wat denken die mensen?
Was gezellig druk op de heide :) .

ik zou ook niet snel in kort kort gaan, hoeveel warmer moet je eigenlijk denken dan bij gewoon gekleed met dit weer?
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:24:32 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137662091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik zou ook niet snel in kort kort gaan, hoeveel warmer moet je eigenlijk denken dan bij gewoon gekleed met dit weer?
# graden buiten + 10 :)
pi_137662153
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Dus vandaag tegen de 30 ;)
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:27:05 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137662188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:26 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dus vandaag tegen de 30 ;)
Is het 20 graden vandaag buiten? :o
pi_137662281
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Nou, hier in het zonnetje komt het zeker in de buurt heb ik het idee. ^O^ Maar kan er ook naast zitten, was in ieder geval goed hard zweten :P
pi_137662308
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Eersel, 19 graden op dit moment.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:31:06 #159
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137662311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:30 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nou, hier in het zonnetje komt het zeker in de buurt heb ik het idee. ^O^ Maar kan er ook naast zitten, was in ieder geval goed hard zweten :P
Je hebt weer lekker gezweefd iig! ^O^
pi_137662430
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:31 schreef GotC het volgende:

[..]

Je hebt weer lekker gezweefd iig! ^O^
Nee, gezweet :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 17:36:39 #161
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137662464
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Oeh, dan is t idd strippen vandaag :+
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:38:02 #162
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137662496
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

Oeh, dan is t idd strippen vandaag :+
Oeh, dat worden foto's vandaag :o
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 17:38:54 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137662519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Oeh, dat worden foto's vandaag :o
:D niet van mij :') dat wil ik jullie niet aandoen
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:39:24 #164
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137662529
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:38 schreef Ynske het volgende:

[..]

:D niet van mij :') dat wil ik jullie niet aandoen
Daar oordelen wij wel over

of mocht dat nou precies niet, oordelen?
F means you're fucked
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:43:17 #165
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137662638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Net terug van een mooi rondje doolhof rondje :Y

Even aangepast voor je, na een blik op het endomondo kaartje _O-
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 17:44:12 #166
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137662671
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Daar oordelen wij wel over

of mocht dat nou precies niet, oordelen?
:D O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137662697
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef flipsen het volgende:

[..]

Even aangepast voor je, na een blik op het endomondo kaartje _O-
Leuke kleine paadjes meenemen :)
Ken ze allemaal al, maar loopt toch wat leuker!
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:47:43 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137662778
Zeggeh.... Ekiden: mag ik ook een introducée meenemen (die ook nog eens best snel kan rennen), of is het alleen incrowd? :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:49:28 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137662822
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:47 schreef Quoi het volgende:
Zeggeh.... Ekiden: mag ik ook een introducée meenemen (die ook nog eens best snel kan rennen), of is het alleen incrowd? :)
Mr.Q? O+
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:52:28 #170
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137662905
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:52:53 #171
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137662921
Die moet mee :Y
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:52:55 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137662922
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef Quoi het volgende:
Ja nee die mag natuurlijk niet. Voor introducees geldt: Alleen vrouwen :9
F means you're fucked
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:56:11 #173
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137663033
Helaas, een vrouwelijke introducée heb ik niet in de aanbieding.
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:56:36 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137663047
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef GotC het volgende:
Die moet mee :Y
Ja hé? :P
pi_137663080
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik voorspel een partnerruil? :X :P
pi_137663093
Mr Q is in feite incrowd.
pi_137663119
Kan ie niet zijn eigen clubje zolderautisten vinden? :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:59:59 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137663135
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Geen twijfel over mogelijk!
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:00:07 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137663139
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:58 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik voorspel een partnerruil? :X :P
Hè nee, al is het alleen maar vanwege de google ads die ik nu krijg :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:00:30 #180
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137663153
F means you're fucked
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 18:01:39 #181
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137663178
Nu stukkie hardlopen, voor het eerst na de CPC.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 18:04:58 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137663270
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Die waren zo goed als vlak :Y
Daarom heet het ook vals plat.
pi_137663537
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hè nee, al is het alleen maar vanwege de google ads die ik nu krijg :D
_O-
Hier nog niets bijzonders :P
pi_137664007
quote:
Dat is toch wel een issue hoor, met die gekke ultralopen, de verhalen zijn zo lang.
  woensdag 12 maart 2014 @ 18:35:37 #186
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137664107
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:01 schreef Xilantof het volgende:
Nu stukkie hardlopen, voor het eerst na de CPC.
Leuk, have fun!
Ik ben net klaar. 7 km op bijna 10 km/u. Ben ziek aan t worden dus heel tevree. Had t wel zwaar. Maar dat is fijn O+
pi_137664399
quote:
Je maag omkeren met nog 100km voor de boeg, wat een romantiek ! O+
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 18:50:25 #188
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137664651
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat is toch wel een issue hoor, met die gekke ultralopen, de verhalen zijn zo lang.
pi_137664788
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je maag omkeren met nog 100km voor de boeg, wat een romantiek ! O+
Dat wil jij toch ook wel? :9

En Hats, alleen maar extra veel plezier ^O^
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 19:04:46 #190
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137665270
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:35 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Leuk, have fun!
Ik ben net klaar. 7 km op bijna 10 km/u. Ben ziek aan t worden dus heel tevree. Had t wel zwaar. Maar dat is fijn O+
Hier 5 km joggen. En precies zoals na een evenement: zware benen. En een zeurend spiertje in mijn bil.

Vrijdag maar weer een stukkie.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:07:42 #191
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137665432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Hier 5 km joggen. En precies zoals na een evenement: zware benen. En een zeurend spiertje in mijn bil.

Vrijdag maar weer een stukkie.
zolang het een beetje zeurt is het niet zo erg. als het blijft klieren is t minder.

hmm wat is joggen en wat is rennen? ;)

Mijn benen zijn ook zwaar. de hele week al. Ik snapte het al niet, want ik heb dat nooit zo lang als ik niet heel raar heb gedaan met lopen. Maar er sluimert dus een griepje dus mijn lijf zeurt de hele tijd.

keihard negeren dus :Y
Ik ga ook weer vrijdag. We zitten op hetzelfde schema *O*
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:10:16 #192
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137665554
Pffff, compleet kapot na mijn inmiddels 4e week, 2e dag (4x 5 minuten hard, 1 minuut rust). En dan zou ik vrijdag nog een extra keer moeten :X Om het maar helemaal niet te hebben over volgende week maandag, 2x 10 minuten :X :X

Aan de andere kant: wel weer een bekertje, die 3km gaat steeds vlotter :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 19:12:08 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137665657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

zolang het een beetje zeurt is het niet zo erg. als het blijft klieren is t minder.

hmm wat is joggen en wat is rennen? ;)

Mijn benen zijn ook zwaar. de hele week al. Ik snapte het al niet, want ik heb dat nooit zo lang als ik niet heel raar heb gedaan met lopen. Maar er sluimert dus een griepje dus mijn lijf zeurt de hele tijd.

keihard negeren dus :Y
Ik ga ook weer vrijdag. We zitten op hetzelfde schema *O*
Had van het spiertje geen last de afgelopen dagen. Pas nu met weer sporten voelde ik hem. Eens zien hoe ie zich vrijdag gedraagt. ;)

En joggen gaat mij iets langzamer dan rennen :+

Een zeurend lijf kan zich inderdaad op gekke manieren uiten.

Vrijdag een langer stukje al?
Voor mij week joggen, herstellen. Zondag dan weer iets langer en wat vlotter.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_137665850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
Pffff, compleet kapot na mijn inmiddels 4e week, 2e dag (4x 5 minuten hard, 1 minuut rust). En dan zou ik vrijdag nog een extra keer moeten :X Om het maar helemaal niet te hebben over volgende week maandag, 2x 10 minuten :X :X

Het devies voor die 10 minuten...LANGZAAM starten. Als je op het eind nog wat over hebt kun je altijd nog versnellen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:18:09 #195
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137665927
quote:

Snelheid boeit niet, dat weet je he? :* Liever rustig aan doen en je minuten fluitend halen dan kapot gaan :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:18:10 #196
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137665930
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
net wakker na een nachtje autoongelukslachtoffersknippen dus ik wil hem best nog een keer aanzwengelen hoor ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_137665991
Pfoe!

5km met 5.30min/km, daarna 150 m wandelen en daarna nog 5km uitdribbelen. Beetje m'n laptimes en alles opgefucked omdat ik toen ik stopte om een foto te maken van een mooie ondergaande zon wat uiteindelijk niet gelukt is omdat de telefooncamera niets deed, op lap drukte ipv op stop en daarna toen ik ging lopen dus wel op stop drukte en daar na 100m achter kwam ofzo :') _O-

Maargoed, doel was die 5km snel en daarna uithobbelen, dus dat is in elk geval gelukt _O- *)

*puf* *zweet* *steun* *kreun* *blij*

http://www.endomondo.com/workouts/307661085/881511
Ja doei.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:27:00 #198
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137666391
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:16 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Het devies voor die 10 minuten...LANGZAAM starten. Als je op het eind nog wat over hebt kun je altijd nog versnellen.
Mijn advies voor de 10 minuten: Niet doodgaan!
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:27:52 #199
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137666425
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef SiIk het volgende:

[..]

Mijn advies voor de 10 minuten: Niet doodgaan!
Ik beloof niets :D
pi_137666426
quote:

Neem wat gas terug. Die opbouwlessen gaan om uithoudingsvermogen (=tijd), niet om snelheid. Je hoeft je niet elke training helemaal dood te lopen om 'goed bezig te zijn'!
Ja doei.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:28:37 #201
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137666465
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neem wat gas terug. Die opbouwlessen gaan om uithoudingsvermogen (=tijd), niet om snelheid. Je hoeft je niet elke training helemaal dood te lopen om 'goed bezig te zijn'!
Maar ik gá al zo langzaam! Dat die 3km steeds "sneller" gaat komt omdat ik meer ren dan loop intussen, that´s it. Dus dat gaan vanzelf :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:30:34 #202
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137666554
Ecosia
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 19:30:55 #203
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137666568
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hier werd idd gezegd dat je aan t eind moest denken ik kan nog wel even. Energie overhouden voor de volgende les
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137666624
quote:

Dan ga je dus te hard..
pi_137666722
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:52 schreef Quoi het volgende:
Dat is toch geen onbekende? Was hij vorig jaar bij de vredesloop er ook niet bij? :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_137666755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

net wakker na een nachtje autoongelukslachtoffersknippen dus ik wil hem best nog een keer aanzwengelen hoor ;)
-O- Oefening of echte slachtoffers?...
Anders zijn dat geen leuke dingen...
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:35:16 #207
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137666756
quote:
* flipsen checkt TT...
* flipsen peinst: "Fietsen?"

:P
pi_137666840
Net een fijne interval gedaan O+
blokken van 1.6km op flink doorlooptempo, 2 min rust. Tempo had ik vorig jaar rond deze tijd niet langer dan 3 minuten vol kunnen houden.

Blijf mijzelf toch verbazen over mijn kunnen, zo raar is dat. * De_kluizenaar twijfelt teveel aan zichzelf.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_137666934
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
blokken van 1.6km op flink doorlooptempo, 2 min rust. Tempo had ik vorig jaar rond deze tijd niet langer dan 3 minuten vol kunnen houden.

Blijf mijzelf toch verbazen over mijn kunnen, zo raar is dat. * De_kluizenaar twijfelt teveel aan zichzelf.
^O^ Niet twijfelen, gewoon gaan! En dat doe je nu dus ook, netjes!

En flipsen, zolang je helemaal kapot gaat is het inderdaad nog steeds te snel. Zo bouw je ook geen conditie op, door steeds tot het gaatje te gaan. Dus net als wat de anderen zeggen, gewoon iets gas terug :).
pi_137666945
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:46 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, toen was ik al wel defect...

Toch lijkt het nog bijna een zweeffoto te zijn! :o

[ afbeelding ]
Leuke foto hoor.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:40:33 #211
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137667052
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

-O- Oefening of echte slachtoffers?...
Anders zijn dat geen leuke dingen...
een slachtoffer....weinig uiterlijke schade maar hij zat bekneld en de (bovengrondse) electriciteitskabels lagen overal verspreid dus het duurde een tijdje voordat wij er bij konden.
Maar ja...zo lang ze nog geluid maken gaat het redelijk.

Het klinkt hard Jero maar je raakt er aan gewend, je doe je werk, schuif hem/haar in de "meat truck" en ga weer naar huis.
Alleen kinderen, dat went nooit....maar een ouwe zak die op woensdagavond even wat bier achterover moest werken, daar heb ik weinig medelijden mee
pi_137667088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

^O^ Niet twijfelen, gewoon gaan! En dat doe je nu dus ook, netjes!

Jawel, maar afgelopen zondag ging de duurloop ronduit kut, en dan denk ik daarna soms wel eens "wat als ik het nou ineens niet meer kan? :o "
Dus hier was ik weer aan toe :P :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:43:13 #213
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137667236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:08 schreef GotC het volgende:
Mijn reden voor een Garmin:

[ afbeelding ]

Beiden @ CPC 5 km, boven met smartphone (2012), onder met Garmin 220 (2014) :) Ja, ik ben wel stabieler gaan lopen sinds de bovenste, maar het verschil in GPS nauwkeurigheid.. _O_
En dat zonder persoonlijke satellieten die erboven zweven zoals bij de Suunto!
Hooooooly shit, wat loop jij vlak!! :o
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:43:25 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137667250
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een slachtoffer....weinig uiterlijke schade maar hij zat bekneld en de (bovengrondse) electriciteitskabels lagen overal verspreid dus het duurde een tijdje voordat wij er bij konden.

Het klinkt hard Jero maar je raakt er aan gewend, je doe je werk, schuif hem/haar in de "meat truck" en ga weer naar huis.
Alleen kinderen, dat went nooit....maar een ouwe zak die op woensdagavond even wat bier achterover moest werken, daar heb ik weinig medelijden mee
Wow, dat klinkt toch wel heftig -O-..
pi_137667260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik zou het niet kunnen in ieder geval... ;(
pi_137667292
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef flipsen het volgende:

[..]

* flipsen checkt TT...

Mijn eerste gedachte was: sooow, die heeft hard gelopen! :o
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:45:02 #217
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137667353
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Had van het spiertje geen last de afgelopen dagen. Pas nu met weer sporten voelde ik hem. Eens zien hoe ie zich vrijdag gedraagt. ;)

En joggen gaat mij iets langzamer dan rennen :+

Een zeurend lijf kan zich inderdaad op gekke manieren uiten.

Vrijdag een langer stukje al?
Voor mij week joggen, herstellen. Zondag dan weer iets langer en wat vlotter.
ah, ok, ff afwachten inderdaad.

ja, dat snap ik op zich wel, maar ik vraag me af of dat dan een bepaalde snelheid is, of dat het gewoon persoonsafhankelijk is wat joggen is en wat hardlopen is?
Eigenlijk ook niet zo belangrijk haha. lekker bezig zijn is het belangrijkste *O*

Jah. gewoon verkouden denk ik. Soms voel ik me wat koortsig achtig en soms ook dat alles pijn gaat doen, maar soms ook weer niet. het zal wel.

Vrijdag ga ik denk ik een vergelijkbare afstand lopen. Eens een leuk interval iets zoeken denk ik.

Zondag weer langere afstand als ik wat fitter ben. 11 of 12 km zou leuk zijn *O*

Ga jij volgende week weer verder opbouwen?
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:45:58 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137667421
quote:

Goed, zelfverzekerd begin aan je schema zo te horen ^O^
pi_137667544
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Goed, zelfverzekerd begin aan je schema zo te horen ^O^
Ja! :D
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 19:47:43 #220
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137667546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ah, ok, ff afwachten inderdaad.

ja, dat snap ik op zich wel, maar ik vraag me af of dat dan een bepaalde snelheid is, of dat het gewoon persoonsafhankelijk is wat joggen is en wat hardlopen is?
Eigenlijk ook niet zo belangrijk haha. lekker bezig zijn is het belangrijkste *O*

Jah. gewoon verkouden denk ik. Soms voel ik me wat koortsig achtig en soms ook dat alles pijn gaat doen, maar soms ook weer niet. het zal wel.

Vrijdag ga ik denk ik een vergelijkbare afstand lopen. Eens een leuk interval iets zoeken denk ik.

Zondag weer langere afstand als ik wat fitter ben. 11 of 12 km zou leuk zijn *O*

Ga jij volgende week weer verder opbouwen?
Volgende week ga ik weer wat verder, staat 8, 8 en 12 op de planning.

edit:
Mijn schema zegt dat het joggen is als ik rond de 7 min per kilometer zit, zie ik nu.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:48:01 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137667571
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

Haha thanks :D Zit nog veel ruimte voor verbetering gezien m'n kmtijden, maar gaat al stuk beter :)
pi_137667573
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef flipsen het volgende:

[..]

Maar ik gá al zo langzaam! Dat die 3km steeds "sneller" gaat komt omdat ik meer ren dan loop intussen, that´s it. Dus dat gaan vanzelf :P
Je loopt met hardlopen en wandelen nog altijd een snellere tijd per kilometer dan ik met alleen hardlopen. Trek zelf je conclusies maar. ;)
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:48:56 #223
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137667614
quote:

:*
Inderdaad niet doen.
En het gaat toch met ups en downs (althans bij mij) dus ineens niet meer kunnen zal wel meevallen ;) Tenzij blessures etc (daar ben ik ook heel bang voor)
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:49:22 #224
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137667638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Volgende week ga ik weer wat verder, staat 8, 8 en 12 op de planning.

edit:
Mijn schema zegt dat het joggen is als ik rond de 7 min per kilometer zit, zie ik nu.
*O* lekker!!!

edit: ah ok. dat was mijn starttempo bij de CPC. Soms loop ik wel op die snelheid ja. meestal net iets harder (6 tot 6.20 ergens)
pi_137667729
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef GotC het volgende:

[..]

Haha thanks :D Zit nog veel ruimte voor verbetering gezien m'n kmtijden, maar gaat al stuk beter :)
Ik vind vooral je eindsprint puik!
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:53:01 #226
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137667839
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:50 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik vind vooral je eindsprint puik!
Dank O+ Ook blij mee! Was vanaf het moment dat Yur me een high five gaf. Kreeg er vleugels van *; Cliché, maar zo voelde het wel.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:55:08 #227
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137667956
quote:

[..]

nietus :N
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:03:09 #228
92409 Twinky
Little star.
pi_137668440
quote:

[..]

Joh, er is hier een speciale afsplitsing 'FOK!king doorzetters' (koosnaampje FOK!king sloom). Ook een team voor de Ekiden :P. dat houdt in dat je niks kan, behalve regelmatig hardlopen waarbij je in principe sneller dan 5 km/u vooruitkomt. Het gaat er dan om dat je het gedurende een aantal maanden blijft doen, regelmatig geblesseerd bent maar dan door blijft gaan (eventueel met beleid). Je postings in dit topic hebben als inhoud 'pfoe dat was zwaar', 'ik ben weer geweest' en 'het ging vandaag best lekker'.

Snelheid is niet belangrijk. Afstand is niet belangrijk. Alleen het gaan is belangrijk.

Eventueel kun je foto's van Jero, YUR en andere snelheidsduivels boven je bed hangen.
pi_137668510
Wat is zo'n douche na een goede training toch hémels O+
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 20:04:55 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137668544
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Twinky het volgende:

[..]

Joh, er is hier een speciale afsplitsing 'FOK!king doorzetters' (koosnaampje FOK!king sloom). Ook een team voor de Ekiden :P. dat houdt in dat je niks kan, behalve regelmatig hardlopen waarbij je in principe sneller dan 5 km/u vooruitkomt. Het gaat er dan om dat je het gedurende een aantal maanden blijft doen, regelmatig geblesseerd bent maar dan door blijft gaan (eventueel met beleid). Je postings in dit topic hebben als inhoud 'pfoe dat was zwaar', 'ik ben weer geweest' en 'het ging vandaag best lekker'.

Snelheid is niet belangrijk. Afstand is niet belangrijk. Alleen het gaan is beluangrijk.

Eventueel kun je foto's van Jero, YUR en andere snelheidsduivels boven je bed hangen.
O+ en plezier hebben :Y
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:05:26 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137668582
quote:

[..]

Snelheid is niet belangrijk. Afstand is niet belangrijk. Alleen het gaan is belangrijk.

_O_
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:05:47 #232
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137668594
quote:

[..]

Ik ben hier niet goed genoeg voor :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:06:28 #233
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137668640
quote:

[..]

_O_

En ik heb Yur naast me in bed, mag dat ook? *)
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:07:17 #234
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137668688
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:06 schreef GotC het volgende:

[..]

_O_

En ik heb Yur naast me in bed, mag dat ook? *)
Geil.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 20:07:29 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137668700
Ik wil geen foto van Yur of Jero boven m'n bed }:|
pi_137668705
quote:

[..]

Nice :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:07:40 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137668708
quote:

[..]

O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_137668713
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nou! Dat viel mij ook al op! Misschien moet ik ook maar een 220, want met de 305 krijg ik 'm niet zo vlak.
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:07:55 #239
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_137668726
quote:
*O*
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:08:05 #240
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137668736
quote:
18s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil geen foto van Yur of Jero boven m'n bed }:|
Ik hang hats boven m'n bed. Gewoon, omdat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 20:08:47 #241
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137668785
Laat ik de hats in m'n bed grap maar niet inkoppen.
pi_137668836
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Of de flats....

:X
Ja doei.
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:09:50 #243
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137668845
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
je weet nooit wie er meeleest......
pi_137668858
quote:

[..]
^O^ _O_
quote:
Pics van (boven) je bed? *O*
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:10:03 #245
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137668859
quote:

[..]

Maar ik ben wel weer geweest vandaag :Y, het was wel zwaar...
pi_137668887
Ik heb ook regelmatig Jero in mijn bed! O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 20:11:23 #247
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137668951
K heb vandaag eens mogen voelen hoe die fivefingers zitten. Dat is apart :D
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:12:06 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137668992
Ik ben bloated vanavond, dus ik ga niet :( :r
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:12:08 #249
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137668995
Ik pas momenteel meer in het mietjesteam. Veel te lang niet meer wezen lopen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137669060
Ik denk dat ik een hele grote foto van mij boven mijn bed ga hangen :7
pi_137669124
quote:
2s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben bloated vanavond, dus ik ga niet :( :r
Afhaakster :{w
pi_137669153
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Ynske het volgende:
K heb vandaag eens mogen voelen hoe die fivefingers zitten. Dat is apart :D
Ook nog wat in gelopen? En hoe vond je het, verder dan apart? :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:15:35 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137669202
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef pijll het volgende:

[..]

Nou! Dat viel mij ook al op! Misschien moet ik ook maar een 220, want met de 305 krijg ik 'm niet zo vlak.
Het ligt niet geheel aan m'n 220 hoor :D Tenminste, dat mag ik hopen. Heb genoeg loopjes die nog niet vlak zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 20:16:15 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137669236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ook nog wat in gelopen? En hoe vond je het, verder dan apart? :P
in de winkel wat op en neer. Stelt niet zoveel voor.
Denk dat t voor mij nu niets is want te zwaar.
Maar t voelde niet slecht. Alleen de tenen.... Daar zou ik echt aan moeten wennen.
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:16:47 #255
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_137669264
Ik denk dat ik ruzie met Swets krijg als ik een foto van Yur of Jero boven ons bed hang.. ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:17:32 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137669305
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Afhaakster :{w
Terecht hoor... boo ;(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 20:17:35 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137669309
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

je weet nooit wie er meeleest......
Nee stel je voor dat m'n vrouw het leest.
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:20:33 #258
92409 Twinky
Little star.
pi_137669499
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Jero_nimo het volgende:

Pics van (boven) je bed? *O*
-edit wacht even.
pi_137669530
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef pijll het volgende:

[..]

Volgens mij een filter.

BTW, navigeren (wat jij wel eens gebruikt) zit niet op de 220 (en de meeste nieuwere modellen): http://www.dcrainmaker.co(...)19940%2C3079#results
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 20:22:41 #260
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137669591
Hmm. Mag ik ook een loper uitzoeken? O-)

SPOILER
Today is life -

Dale Carnegie
pi_137669604
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef Twinky het volgende:

[..]

Nou, ik wilde echt even printen maar toen keek mr. Twinky heel boos. :P
En laptopscherm is moeilijk een goeie foto van te maken!
Lol! :P
Ik wil geen relationele ruzies op mijn geweten hebben :+ Geldt ook voor E.T. natuurlijk :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:25:58 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137669811
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ja! :D
Wat voor schema doe je?
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:26:19 #263
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137669825
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef flipsen het volgende:

[..]

* flipsen checkt TT...

ja sorry. Wil gaan triatlonnen :)
Ecosia
pi_137669836
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:22 schreef Ynske het volgende:
Hmm. Mag ik ook een loper uitzoeken? O-)

SPOILER
Een date met VFF FunRun, genoeg lopers om uit te kiezen :P guard, streamnl, cafca, stipstreep, alleen een paar zijn wel al bezet :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:26:51 #265
92409 Twinky
Little star.
pi_137669853
zo slaap ik altijd.

Moderator woensdag 12 maart 2014 @ 20:27:15 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_137669873
_O_ voor Twinky's bed

Wij hadden dat bed trouwens ook! Mooi ontwerp, maar het kraakte bij ons als de ziekte :') ben blij dat ie weg is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_137669954
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Twinky het volgende:
zo slaap ik altijd.

[ afbeelding ]
_O-
Wel gaaf bed ja! Zal Mr. T wel leuk vinden natuurlijk ^O^ Nu heb jij ook wat :P :')
pi_137669974
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat voor schema doe je?
Ik heb er zelf 1 gemaakt.. Doel is rustig 15k en sub 65 minuten op de 10 kunnen doen.
7 wkn voor uitgetrokken maar kan er ook wat langer over doen. :)
pi_137670244
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik hang hats boven m'n bed. Gewoon, omdat.
Le fu. Schop je vriendgeval maar vaker naar buiten, dan is ie binnen no time sneller dan ik en hoef ik niet boven je bed te hangen. Lijkt me voor iedereen beter :P

Ik blijf voorlopig ook nog wel afwisselen tussen lekker lopen en lekker falen.
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:34:30 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137670263
Je bedlampjes! :o O+!!
pi_137670290
quote:
zo slaap ik altijd.

[ afbeelding ]
Die uilen O+ O+ O+
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:35:20 #272
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137670309
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Volgens mij een filter.

BTW, navigeren (wat jij wel eens gebruikt) zit niet op de 220 (en de meeste nieuwere modellen): http://www.dcrainmaker.co(...)19940%2C3079#results
Een filter? Waar? Of wat? :+
pi_137670410
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Volgens mij een filter.

Wel op de Suunto Ambit2 R :P
pi_137670430
Zo, weer een standaard rondje met een standaard tijd gerend. Ik heb nu Endomundo en die is een stuk exacter qua navigatie, tijd en snelheidsmetingen. Maar hoe krijg ik daar een .gpx bestandje van gemaakt dat ik op mijn computer kan zetten?
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:37:40 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137670434
Uiltjes. O+

quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Le fu. Schop je vriendgeval maar vaker naar buiten, dan is ie binnen no time sneller dan ik en hoef ik niet boven je bed te hangen. Lijkt me voor iedereen beter :P

Ik blijf voorlopig ook nog wel afwisselen tussen lekker lopen en lekker falen.
:7

En langer licht en droger helpt daar vast wel bij. /mooiweerlopert
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:39:10 #276
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_137670502
Ik denk dat ik ook mee ga doen met de Ekiden. Lijkt mij wel leuk :)

Net weer een kort loopje gedaan. Heerlijk weer is het!

http://www.endomondo.com/workouts/307699175/11790891
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:39:22 #277
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137670509
quote:
5s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, weer een standaard rondje met een standaard tijd gerend. Ik heb nu Endomundo en die is een stuk exacter qua navigatie, tijd en snelheidsmetingen. Maar hoe krijg ik daar een .gpx bestandje van gemaakt dat ik op mijn computer kan zetten?
Naar de training die je wil exporten ->more options->export->gpx selecteren
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:39:27 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137670514
Leuke slaapkamer!
pi_137670538
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Een filter? Waar? Of wat? :+
Ik dacht dat de 220 alleen maar paces in 5-tallen heeft. Dus 6:00, 6:05, 6:10, maar niks er tussenin. Klopt dit, of is dat alleen bij de instantane pace? Er wordt hoe dan ook smoothing toegepast.
pi_137670601
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Naar de training die je wil exporten ->more options->export->gpx selecteren
Heb ik een premium account nodig ofzo? Ik zie geen 'more options' staan ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137670840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Boven het route kaartje, rechts
pi_137670870
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je kan op endomondo.com gewoon inloggen op je account en daar staat je loopje dan al. Je hoeft het niet van je telefoon te downloaden.
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:46:44 #283
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137670879
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik dacht dat de 220 alleen maar paces in 5-tallen heeft. Dus 6:00, 6:05, 6:10, maar niks er tussenin. Klopt dit, of is dat alleen bij de instantane pace? Er wordt hoe dan ook smoothing toegepast.
Huidige pace weergave is idd wel per 5 sec, maar in Garmin en Endomondo is de data gewoon per seconde :) In de meeste loopjes zie je alsnog flinke *bumps* op Endomondo trouwens.

Ah, van garmin.com:
quote:
The Forerunner 620, 220 and 10 features Rounded Pace, which will demonstrate the current pace value rounded to the nearest 5 seconds. For seconds 1 and 2, the watch will round down and 3 and 4 will round up. For example, a current pace of 7:32 will display a pace of 7:30 and a pace of 7:33 will show a 7:35 pace.

The lap pace value will show when the watch displays the lap banner, when Auto Lap is enabled.

The actual pace for a particular portion of the activity will show within Garmin Connect or other fitness software on the graph.
pi_137670969
Godverdomme. Even afreageren hoor. Soms word ik er zo moe van dat ik zooooveel energie moet geven, niks terug krijg en vervolgens toch weer alle shit over me heen krijg, terwijl ik net een afspraak heb. En dan zo'n 'ja veel plezier vanavond...' er tussendoor. Verdomme. Frustratieloopje zou nu erg goed gaan. :(
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 20:50:18 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137671082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:48 schreef Sarasi het volgende:
Godverdomme. Even afreageren hoor. Soms word ik er zo moe van dat ik zooooveel energie moet geven, niks terug krijg en vervolgens toch weer alle shit over me heen krijg, terwijl ik net een afspraak heb. En dan zo'n 'ja veel plezier vanavond...' er tussendoor. Verdomme. Frustratieloopje zou nu erg goed gaan. :(
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:51:33 #286
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_137671146
quote:
*;
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_137671177
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Boven het route kaartje, rechts
Ik denk dat ik een andere versie heb, want ik heb dat niet :')
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Je kan op endomondo.com gewoon inloggen op je account en daar staat je loopje dan al. Je hoeft het niet van je telefoon te downloaden.
Thanks, dat is al een stuk uitgebreider *O* thanks
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:52:24 #288
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137671200
quote:
zo slaap ik altijd.

[ afbeelding ]
De hiel-tik-sprong-finish-foto van Jero! Dat blijft toch wel een aardig getimede foto!
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:53:03 #289
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137671245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Ik gebruik de app nooit, vandaar ;)
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:53:48 #290
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137671286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

De hiel-tik-sprong-finish-foto van Jero! Dat blijft toch wel een aardig getimede foto!
Dan kan ze 2 dezelfde foto's van 2 verschillende mannen naast elkaar zetten :+
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:54:19 #291
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137671322
quote:
pi_137671349
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja, gewoon die van YUR ernaast! Had ze ze allebei, met eenzelfde soort foto :D ^O^
Gewoon precies wat jij ook zegt, maar ja :P
pi_137671371
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

Oh je zat op de app te kijken, excuus. Ik dacht dat je al op de endosite zat...
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:55:15 #294
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_137671384
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Niet teveel van de weegschaal uitgaan maar van de spiegel / kleding. Ik weeg elke ochtend en ram die data in Libra en dat verschilt soms wel 1,5 kilo per dag. Vocht enzo. Dag erna is t weer heel anders.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:56:53 #295
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137671464
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja, gewoon die van YUR ernaast! Had ze ze allebei, met eenzelfde soort foto :D ^O^
Gewoon precies wat jij ook zegt, maar ja :P
:D Komt wel goed schatje.😉
pi_137671502
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Niet teveel van de weegschaal uitgaan maar van de spiegel / kleding. Ik weeg elke ochtend en ram die data in Libra en dat verschilt soms wel 1,5 kilo per dag. Vocht enzo. Dag erna is t weer heel anders.
Libra gebruik ik ook idd maar doe het dan wekelijks. Zal wel eens zien. Als over een tijd mijn kleren ruimer gaan zitten ben ik goed bezig. Sorry mijn gewicht is gewoon een onzeker puntje van mij :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:02:58 #297
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_137671816
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Libra gebruik ik ook idd maar doe het dan wekelijks. Zal wel eens zien. Als over een tijd mijn kleren ruimer gaan zitten ben ik goed bezig. Sorry mijn gewicht is gewoon een onzeker puntje van mij :)
Ik weet uit ervaring dat frustraties over je gewicht ook kunnen omslaan naar het negatieve. Zolang je goed en gezond eet, en voldoende sport komt het goed.
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:03:40 #298
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137671853
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Oja, klopt! Was die bij de vooroeverloop?
pi_137671979
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat frustraties over je gewicht ook kunnen omslaan naar het negatieve. Zolang je goed en gezond eet, en voldoende sport komt het goed.
Daar probeer ik ook voor te waken. Zolang ik geniet van het sporten en niet sport voor het afvallen is het goed :)
pi_137672086
Ah joh, maak je niet dik :')
Ja doei.
  woensdag 12 maart 2014 @ 21:07:26 #301
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_137672102
Wat denken we van andersom.... ofvallen omdat je beter wil sporten? Zal voor velen wellicht neit zo'n issue zijn, maar als je al snel bent en nog sneller wil worden...?
pi_137672103
*) Oh, jij had de LaPo Wolve. *)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')