ik zou ook niet snel in kort kort gaan, hoeveel warmer moet je eigenlijk denken dan bij gewoon gekleed met dit weer?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Net terug van een mooi rondje over de hei en door het bos. Gewoon lekker dichtbij huis gebleven en 10km gelopen. Ging soepeler dan verwacht na dit weekend en het was weer ontzettend lekker weer! Wel weer een paar mensen met lange broek en lang shirt aan gezien, zelfs eentje die haar jasje mee had, onderhand al wel omgeknoopt, maar echt....Zulk lekker weer, wat denken die mensen?
Was gezellig druk op de heide.
http://www.endomondo.com/workouts/307567096/2368823
# graden buiten + 10quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou ook niet snel in kort kort gaan, hoeveel warmer moet je eigenlijk denken dan bij gewoon gekleed met dit weer?
Nou, hier in het zonnetje komt het zeker in de buurt heb ik het idee.quote:
Je hebt weer lekker gezweefd iig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nou, hier in het zonnetje komt het zeker in de buurt heb ik het idee.Maar kan er ook naast zitten, was in ieder geval goed hard zweten
Oeh, dan is t idd strippen vandaagquote:
quote:
Daar oordelen wij wel overquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]niet van mij
dat wil ik jullie niet aandoen
Even aangepast voor je, na een blik op het endomondo kaartjequote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Net terug van een mooi rondje doolhof rondje
http://www.endomondo.com/workouts/307567096/2368823
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar oordelen wij wel over
of mocht dat nou precies niet, oordelen?
Leuke kleine paadjes meenemenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even aangepast voor je, na een blik op het endomondo kaartje
Mr.Q?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:47 schreef Quoi het volgende:
Zeggeh.... Ekiden: mag ik ook een introducée meenemen (die ook nog eens best snel kan rennen), of is het alleen incrowd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |