Ja ben er echt blij mee.Vond het toen ik klaar was ook echt jammer dat ik klaar was haha.quote:
Jeej goed gedaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
eerste keer 10 km is een feit.. helemaal trots op mezelf![]()
Altijd lekker om een mijlpaal te halen,quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed nieuws!
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.Yeah! Goede berichten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
In "welke tak van sport"? Meld je alvast aan in het ondernemingstopicquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
en in de resterende tijd eigen baas ben.
jaa voelt goed vooral omdat ik met mn knie liep te klooien en wel heb ingeschreven voor de marikenloop 10 kilometer dus was btje benauwd maar nu dus niet meer gelukkigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef Voccar het volgende:
[..]
Altijd lekker om een mijlpaal te halen,
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.Gefeliciteerd en succes met je onderneming!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie mijlpaal! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
thnxxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en succes met je onderneming!
[..]
Mooie mijlpaal! Gefeliciteerd!
Top!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ben er echt blij mee.Vond het toen ik klaar was ook echt jammer dat ik klaar was haha.
Tof hoor. Waar letten ze bij zo'n training op? Donderdag lesje 8 Jeej. Gaat dat goed in eens 2 weken overslaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Top!
Ik ga overmorgen naar de 6 minuten, en als dat goed gaat begin ik volgende week in de week met 8 - 10 - 8 minuten. Maar even voorzichtig proberen en op voorwaarde dat ik m'n tempo laag en vlak kan houden. Dan sla ik twee weken over, volgens mij. Maar goed ik moet ook maar kijken wat voor advies ze zaterdag voor me hebben bij looptraining.
Niet meteen beginnen met dat soort afstanden en het langzamer opbouwen zodat je lichaam kan wennen aan de hardloopbelasting. Dat je iets conditioneel volhoudt zegt niet dat je lichaam erop berekend is. Zie OP (schema-spoiler) voor opbouwschema's. Dan hoef je wellicht niet bij een week 1 te beginnen, maar halverwege zo'n 5K schema is al een stuk verantwoorderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef ibri het volgende:
Ik had een vraagje over het beginnen van hardlopen. Ik heb nu twee keer gelopen (zaterdag en vandaag). 4km 24 minuten/ 5 km 30 minuten. Ik wil natuurlijk geen blessures oplopen dus iemand die informatie kan geven jullie eerste week hardlopen?
Op allebei: geen idee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tof hoor. Waar letten ze bij zo'n training op? Donderdag lesje 8 Jeej. Gaat dat goed in eens 2 weken overslaan?
ah oke ik blijf maar lekker het schema volgen denk al ging het vandaag wel heel relaxed maar veel te blij mezelf weer een blessure te lopen haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Op allebei: geen idee.Zaterdag is mijn eerste looptraining, dus dan zal ik het wel zien. En ik merk dat als ik op een normaal tempo loop, ik 4min echt bijna zonder spatje zweet of hijgje voor elkaar krijg. Mijn moeder zei ook dat ik wel een paar weken kon overslaan. Dus ik begin gewoon mikkend op de 6min donderdag en dan kijken hoe dat voelt. Ik kan altijd halverwege terugschakelen naar 4min of 5min natuurlijk.
Bedankt voor je advies. Ik gebruik wel wheyshake en kwark (voor krachttraining). Ik neem aan dat door de hoeveelheid eiwitten mijn been spieren ook gewoon sneller herstellen. Dit zou dus de oorzaak zijn dat ik na zo'n zware training (voor beginner) weinig last had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet meteen beginnen met dat soort afstanden en het langzamer opbouwen zodat je lichaam kan wennen aan de hardloopbelasting. Dat je iets conditioneel volhoudt zegt niet dat je lichaam erop berekend is. Zie OP (schema-spoiler) voor opbouwschema's. Dan hoef je wellicht niet bij een week 1 te beginnen, maar halverwege zo'n 5K schema is al een stuk verantwoorder
Heb ik vorig jaar ook gedaan hoor, maar het voelt dit keer zo anders, dat ik wel even wil kijken hoe dat gaat. Misschien dat ik dan ook vanzelf in een wat beter tempo val ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ah oke ik blijf maar lekker het schema volgen denk al ging het vandaag wel heel relaxed maar veel te blij mezelf weer een blessure te lopen haha.
Gewoon kijken hoe je lijf zich gedraagt. Ik heb al een verrotte knie dus houd het lekker rustig haha. Ben benieuwd hoe het je gaat afvallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gedaan hoor, maar het voelt dit keer zo anders, dat ik wel even wil kijken hoe dat gaat. Misschien dat ik dan ook vanzelf in een wat beter tempo val ofzo.
Je gaat hier geen ander advies krijgen dan rustig opbouwen. Als je dat niet wil horen, verder niet om advies vragen over beginnersschema's.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef ibri het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies. Ik gebruik wel wheyshake en kwark (voor krachttraining). Ik neem aan dat door de hoeveelheid eiwitten mijn been spieren ook gewoon sneller herstellen. Dit zou dus de oorzaak zijn dat ik na zo'n zware training (voor beginner) weinig last had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft de pijn in mijn knieën:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar.. Is het nou echt door de schoenen? Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat meneer/mevrouw te hard of teveel loopt, als beginner zijnde en daardoor klachten in de knie krijgt..
Een te grote schoen lijkt me trouwens geen knieklachten te veroorzaken, ik zou eerder denken aan verder naar beneden (kuiten, enkels, scheenbeen misschien)
[..]
"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen).
Garantie ben je sowieso kwijt (tenzij het horloge binnen de garantie periode valt, maar dan is helft van de prijs wss een hoax) en van de vrachtwagen gevallen krijg je in ieder geval een nieuwe, ook al is die niet helemaal legaal verkregenIk ga daar in ieder geval niet harder of zachter van rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |