ieeeeuwquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Nanook24 het volgende:
Wij zaten hier al commentaar te geven dat die muts bij het Malieveld marathon bleef zeggen.Pas het laatste half uur ofzo corrigeerde ze zichzelf en begon ze halve marathon te zeggen.
Ik zag net gave schoenen en nou wil ik ze.![]()
[ afbeelding ]
Ik loop, net als in de jaren 80, nog steeds voornamelijk in het zwartquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Objectief gezien neigt de huidige kledingtrend in het hardlopen meer en meer naar een carnavalsoutfit. Over een paar jaar lachen we om al die malle kleurtjes en patronen, net zoals we dat nu doen om de jaren 80-mode.
Knalkleuren zijn tofquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:43 schreef YUR het volgende:
* YUR is dol op zijn knaloranje schoenen
Loop nu al op mn derde of vierde paar van dezelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.briljante foto
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Knalkleuren zijn tof
Maar dan wel ้้n knalkleur. Of twee. Niet 18.Mooi kleurtje is dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Knalkleuren zijn tof
Maar dan wel ้้n knalkleur. Of twee. Niet 18.Toen ik deze in de vrouwenschappen zag staan bij RW, baalde ik heel even dat ik geen vrouw ben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Toen ik deze in de vrouwenschappen zag staan bij RW, baalde ik heel even dat ik geen vrouw ben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom wel terug als de schoenen discussie afgelopen is, ik word er hebberig van. Die zijn idd ook gaaf!
Ik ben me aan het ori๋nteren op een paar flyknits.
"De loper kent slechts ้้n leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Die draag ik casual. Heerlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Ik kom wel terug als de schoenen discussie afgelopen is, ik word er hebberig van. Die zijn idd ook gaaf!
Ik ben me aan het ori๋nteren op een paar flyknits.![]()
Ik ook, kom terug als mijn "kapotte nieuwe schoenen probleem" opgelost is......quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Ik kom wel terug als de schoenen discussie afgelopen is, ik word er hebberig van. Die zijn idd ook gaaf!
Nog geen nieuws van "headquarters"?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik ook, kom terug als mijn "kapotte nieuwe schoenen probleem" opgelost is......
Vandaag die Boost even gepast. Ze zaten erg fijn om de voet. En ze hebben dezelfde maatvoering als mijn Salomon's. Word weer een spaarpot slopen voor een paar (150 euro)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben best wel benieuwd naar de Boost schoenen. Mijn adidas wedstrijdsloffen zijn iig goedgekeurd. Maar eerst nieuwe Kinvaravervangers in mei.
Je hebt nu meerdere soorten boost! Ik moet eerst weer tijd vinden om 4x per week te gaan trainen, nu zou ik niet weten wat ik ermee moetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef raimen het volgende:
[..]
Vandaag die Boost even gepast. Ze zaten erg fijn om de voet. En ze hebben dezelfde maatvoering als mijn Salomon's. Word weer een spaarpot slopen voor een paar (150 euro)
Simpel: Even verder kijken dan (die andere optie in Eindhoven klinkt dan beter jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik studeer psychologie, in dat beroep later is een nette VOG wel zo handig. Zeker omdat ik forensisch overweeg. En ik kan ook niet zomaar even langsgaan, want het is in Eindhoven en ik woon in Groningen. Daarbij komt dat ik nogal een schijtkipje ben en als ik daar nog moet beslissen of ik het risico neem of niet... Als de verkoper dan een bulky dude blijkt te zijn, durf ik al geen nee meer te zeggen. Dus dan zou er ook nog iemand mee moeten helemaal naar Eindhoven en dat gaat geen succes worden denk ik.
Had je zondag even bij de Adidas Boost stand moeten gaan kijken. Kreeg je nog een gratis hardloopshirt ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben best wel benieuwd naar de Boost schoenen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn finishfoto lijkt opeens acceptabel.
Ik heb gekeken, maar passen met m'n opgezwollen zweetvoeten leek me vrij nutteloos en ook een beetje vies. Dan maar geen shirt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Simpel: Even verder kijken dan (die andere optie in Eindhoven klinkt dan beter ja)
[..]
Had je zondag even bij de Adidas Boost stand moeten gaan kijken. Kreeg je nog een gratis hardloopshirt ook
Nee, nog niets!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nog geen nieuws van "headquarters"?
Ik herken je frustratie helemaal. Ik zou voor 10 maart wel of geen goedkeuring krijgen van de verzekering. Je raad het al...nog niks van ze gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Toen ik deze in de vrouwenschappen zag staan bij RW, baalde ik heel even dat ik geen vrouw ben:Jaaaaaaaaa die zijn ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej dat was les 7 van Evy. Ging lekker. Eenmaal bezig waren die 4 minuten ineens niet meer zo eng en prima vol te houden ^^
Dat is een mooi trainingsrondje toch? Je hebt vast nog wel een paar reserveschoenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nee, nog niets!
En als ik ze terug moet sturen moet ik ook nog eens speciaal naar het postkantoor in Invercargill...40km verderop
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej dat was les 7 van Evy. Ging lekker. Eenmaal bezig waren die 4 minuten ineens niet meer zo eng en prima vol te houden ^^
Gaat goed bij jou!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |