Dat is lief!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mocht je 'm echt willen checken hier in Eindhoven wil ik best met je mee, hoor.
Het was mij nog niet opgevallen. Zal binnenkort ook eens kijken wat voor verschillen er zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef _MvN_ het volgende:
@Yur: Dat niet nee, viel me vandaag pas voor het eerst op.
Idd Yuki, zie ik nou pas
Wow!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Nanook24 het volgende:
Wij zaten hier al commentaar te geven dat die muts bij het Malieveld marathon bleef zeggen.Pas het laatste half uur ofzo corrigeerde ze zichzelf en begon ze halve marathon te zeggen.
Ik zag net gave schoenen en nou wil ik ze.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het in stukken gekeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Quoi het volgende:
Jeutje, als ik die video's van TV West terugkijk: wát een verslaggeversZwabber, heb je het echt uitgehouden die 4 uur? Je afvragen waarom iemand met een ballon met een tijd loopt. Of hij die heeft gekregen omdat 'ie precies 1:50 liep
En die arme mensen maar ophouden die achteraan lopen te zwoegen om überhaupt nog te mogen finishen
Dan maakt het niet uit welk shirtje je uit de kast pakt. Het matched altijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wow!
Niet te veel naar beneden kijken als je loopt, straks heb je een epileptisch insult
Klinkt als hoogstaande televisie.... Wat dat betreft ben je een doorzetter Zwabber!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Quoi het volgende:
Jeutje, als ik die video's van TV West terugkijk: wát een verslaggeversZwabber, heb je het echt uitgehouden die 4 uur? Je afvragen waarom iemand met een ballon met een tijd loopt. Of hij die heeft gekregen omdat 'ie precies 1:50 liep
En die arme mensen maar ophouden die achteraan lopen te zwoegen om überhaupt nog te mogen finishen
Haha, nu nog als hardloper.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Klinkt als hoogstaande televisie.... Wat dat betreft ben je een doorzetter Zwabber!
Noosa'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Nanook24 het volgende:
Wij zaten hier al commentaar te geven dat die muts bij het Malieveld marathon bleef zeggen.Pas het laatste half uur ofzo corrigeerde ze zichzelf en begon ze halve marathon te zeggen.
Ik zag net gave schoenen en nou wil ik ze.![]()
[ afbeelding ]
Is het wel gewoon een goede schoen YUR?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Noosa's
De vorige modellen waren nog veel hysterischer
https://www.google.nl/sea(...)sa&safe=off&tbm=isch
Het is een goede anti-pronatieschoenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Is het wel gewoon een goede schoen YUR?
Ik ben geen Yur, maar ja, Asics maakt wel goeie hardloopschoenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Is het wel gewoon een goede schoen YUR?
Ik voel me een beetje een conservatief oud wijf, ik vind ze te drukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Noosa's
De vorige modellen waren nog veel hysterischer
https://www.google.nl/sea(...)sa&safe=off&tbm=isch
Asics maakt ook veel schoenen in het wat goedkopere segment. Die zijn over het algemeen wat minder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben geen Yur, maar ja, Asics maakt wel goeie hardloopschoenen.
Dat geloof ik ook wel maar omdat bijvoorbeeld een Zalando ze ook verkoopt twijfelde ik of het wel een echte hardloopschoen was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben geen Yur, maar ja, Asics maakt wel goeie hardloopschoenen.
Ik denk dat winkels ze vooral goed verkopen aan beginners omdat ze in een relatief laag prijs-segment zitten. Ik kreeg ook de GT-2000 mee bij mijn bezoek aan RW.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Asics maakt ook veel schoenen in het wat goedkopere segment. Die zijn over het algemeen wat minder.
Persoonlijk heb ik overigens helemaal niets met Asics. Maar gezien ze nog steeds het populairst zijn, is dat echt echt persoonlijk
Die serie doet het al jaren goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:36 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
Saai grijs met blauw, maar zit als een pantoffelHet is dat ik wat meer steun/demping nodig heb in de voorvoet (ze zijn "beurs" geworden) en ze daarom binnenkort moet vervangen, want ik zou er het liefst nog jaren op lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik doe op 5km al wel eens PFOE
♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |