Maar.. Is het nou echt door de schoenen? Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat meneer/mevrouw te hard of teveel loopt, als beginner zijnde en daardoor klachten in de knie krijgt..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef GotC het volgende:
Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel.
"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, en ik krijg ook altijd de kriebels als de verkoper dan mailt in slecht Nederlands... Het voelt gewoon als een 'van de vrachtwagen gevallen' verhaal.Dus maar niet doen dan... Verstandig zijn enzo.
Die had planningtechnisch voor mij bijna niet op een slechtere dag kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie
Plus dat je strafbaar bent als je gepakt wordt. Je zal niet de eerste zijn die ik tegenkom bij de rechter, omdat iets te mooi om waar te zijn was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen).
Garantie ben je sowieso kwijt (tenzij het horloge binnen de garantie periode valt, maar dan is helft van de prijs wss een hoax) en van de vrachtwagen gevallen krijg je in ieder geval een nieuwe, ook al is die niet helemaal legaal verkregenIk ga daar in ieder geval niet harder of zachter van rennen
Ik ga vooral lekker lopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Quoi het volgende:
[..]Ga je je 28 nog wat aanvallen? Nu weet ik wie je bent iig
Ik loop de week erop een andere loop dus ik skip deze in Eindhoven. Omdat ik in Eersel woon kan ik ¤5,- korting krijgen. Laat maar weten of ik iets voor je kan betekenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie
Als in, mensen stappen naar de rechter omdat ze iets gekocht hebben wat niet helemaal via de legale weg is aangekocht, en er later problemen/ spijt van hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
Je zal niet de eerste zijn die ik tegenkom bij de rechter, omdat iets te mooi om waar te zijn was.
Hier zeg je dus met zoveel woorden dat je de keuze moet maken een misdrijf te plegen of niet. Het kopen van spul waarvan je redelijkerwijs kun aannemen dat het door misdrijf is verkregen is ook strafbaar. Kun je gewoon een celstraf voor krijgen. (Hoewel dat met klein spul nog zal meevallen)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo, als je iets splinternieuw voor de helft van de prijs kunt kopen, weet je dat het 9 van de 10 keer niet pluis is. Dan heb je zelf de keuze of je toch tot de aankoop verder gaat, of niet.
Tssss. Luie donder, je duurloop van afgelopen weekend was maar 21km!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Na 7KM vond ik het wel mooi vandaag. Gelet op de kilometers die ik gelopen heb en die nog komen gaan leek het me verstandig om een klein beetje gas terug te nemen nu.
Wel al 425KM gelopen dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja het was maar een kort rondje. En ik had 'm nog snel afgeraffeld ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tssss. Luie donder, je duurloop van afgelopen weekend was maar 21km!
Lui varreken dat je dr bentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja het was maar een kort rondje. En ik had 'm nog snel afgeraffeld ook.
En dan ga je over 2,5 week weer zo'n kort rondje lopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja het was maar een kort rondje. En ik had 'm nog snel afgeraffeld ook.
Jaquote:
Over 2 en een halve week? Zaterdag 35quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan ga je over 2,5 week weer zo'n kort rondje lopen...
HM in Naaldwijk toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Over 2 en een halve week? Zaterdag 35
Geen idee....is het belangrijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef _MvN_ het volgende:
Als ik mijn garmin overzet naar Endomondo (gpx) telt hij er ruim 2.5 minuut bij op. Kan ik hem natuurlijk wel handmatig aanpassen maar dan kloppen de kilometer tijden niet meer. Is dit een vaker voorkomend iets
Ik studeer psychologie, in dat beroep later is een nette VOG wel zo handig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen).
Garantie ben je sowieso kwijt (tenzij het horloge binnen de garantie periode valt, maar dan is helft van de prijs wss een hoax) en van de vrachtwagen gevallen krijg je in ieder geval een nieuwe, ook al is die niet helemaal legaal verkregenIk ga daar in ieder geval niet harder of zachter van rennen
Waarom upload je niet rechtstreeks vanaf je Garmin? Die optie is er ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef _MvN_ het volgende:
Als ik mijn garmin overzet naar Endomondo (gpx) telt hij er ruim 2.5 minuut bij op. Kan ik hem natuurlijk wel handmatig aanpassen maar dan kloppen de kilometer tijden niet meer. Is dit een vaker voorkomend iets
Ja, maar dat is pas over 2 en halve week. Aanstaande zaterdag staat 35KM op het programma, de langste LDL voor de marathon.quote:
Mocht je 'm echt willen checken hier in Eindhoven wil ik best met je mee, hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie, in dat beroep later is een nette VOG wel zo handig.Zeker omdat ik forensisch overweeg. En ik kan ook niet zomaar even langsgaan, want het is in Eindhoven en ik woon in Groningen. Daarbij komt dat ik nogal een schijtkipje ben en als ik daar nog moet beslissen of ik het risico neem of niet... Als de verkoper dan een bulky dude blijkt te zijn, durf ik al geen nee meer te zeggen. Dus dan zou er ook nog iemand mee moeten helemaal naar Eindhoven en dat gaat geen succes worden denk ik.
Daarom, over 2,5 week weer een kort rondjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dat is pas over 2 en halve week. Aanstaande zaterdag staat 35KM op het programma, de langste LDL voor de marathon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |