parkoers even bekeken, twee keer het zelfde stuk vanaf 5km.... ben er niet bekend maar had dat niet anders gekund?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:51 schreef pijll het volgende:
[..]
22e ook een optie? Dan ga ik wsch de 32 van Kampen doen, en je mag mee!
Jeuj!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef Quoi het volgende:
Mijn foto's zijn ook stomHeb ik mijn voeten wel opgetild?
23 maart Bertusloop ja... Alleen uitgenodigd voor etentje de avond ervoor en ik wil wel weer eens doorzakken op zaterdagavond. Tijd niet gedaan vanwege HM schema
Naaldwijk 10km wordt een GO!
Parcours is vernieuwd...voorheen waren het 2 rondjes. Maar de nieuwe route is best pr waardig, met veel AV poppetjes om aan vast te klampenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef mosselmossel het volgende:
Zeg in Naaldwijk. Is dat een beetje een kek parkoers om eens een gooi te doen naar je pr op de 5km?
Ik vermoedde het ook al, maar geen zin om er een opmerking over te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat Pijll niet het shirtje bedoelde.
Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook… Persoonlijk zou ik het niet vertrouwen, het is toch een boel geldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Sarasi het volgende:
Oké en opeens vind ik het sporthorloge wat ik zocht op marktplaats, voor de helft van de prijs. Topdeal natuurlijk, maar ergens vertrouw ik het daardoor niet. Geen garantie, want opgekocht bij een faillissement, zogenaamd. Maar garantie kan eventueel wel via de verkoper (?).
Ik weet niet wat wijsheid is eigenlijk.Advies anyone? Gaat hier dus om een TT Runner incl HRM voor (verkopers inzetprijs) 115E. Bij Coolblue is het pakket 219E.
Ja, en ik krijg ook altijd de kriebels als de verkoper dan mailt in slecht Nederlands... Het voelt gewoon als een 'van de vrachtwagen gevallen' verhaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook… Persoonlijk zou ik het niet vertrouwen, het is toch een boel geld
Ik denk dat je er anders uiteindelijk toch spijt van krijgt ja... zou zonde zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, en ik krijg ook altijd de kriebels als de verkoper dan mailt in slecht Nederlands... Het voelt gewoon als een 'van de vrachtwagen gevallen' verhaal.Dus maar niet doen dan... Verstandig zijn enzo.
Denk ik ook. Dan liever nog even wachten/doorsparen en 'm dan gewoon met garantie ergens ophalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat je er anders uiteindelijk toch spijt van krijgt ja... zou zonde zijn!
Even in de peiling houden. Kijken of ik zin en tijd heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Parcours is vernieuwd...voorheen waren het 2 rondjes. Maar de nieuwe route is best pr waardig, met veel AV poppetjes om aan vast te klampen
Wel veel bochten en 1 of 2 mini bruggetjes.
Je kan je op de dag zelf ook nog inschrijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Even in de peiling houden. Kijken of ik zin en tijd heb.
quote:
Ga je je er nu ineens makkelijk vanaf maken met je 5'jes?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef mosselmossel het volgende:
Zeg in Naaldwijk. Is dat een beetje een kek parkoers om eens een gooi te doen naar je pr op de 5km?
Daarom. En misschien is er hier in de buurt ook nog wel wat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan je op de dag zelf ook nog inschrijven
Ik ga gewoon dingen doen die ik leuk vind een paar wekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ga je je er nu ineens makkelijk vanaf maken met je 5'jes?![]()
Ik vind http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide sowieso fijner.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
Hardloopkalender voorlopig maar even niet gebruiken.
[ afbeelding ]
Maar daar zijn wij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daarom. En misschien is er hier in de buurt ook nog wel wat.
Idem hier hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon dingen doen die ik leuk vind een paar weken
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optiequote:
Die staat voor mij ook op het programmaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie
Grappigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |