SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel.![]()
Pijn is niet goed inderdaad, maar mijn Saucony hardloopschoenen zijn ook anderhalf maat groter dan mijn gewone schoenen.Your opinion of me is none of my business.![]()
Hier ook 2 maten groter. Maar de Mizuno Brooks die ik nu heb zien er tenminste niet uit als zeilboten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dank voor je input. Dat ga ik doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef GotC het volgende:
Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank voor je input. Dat ga ik doen.Hardlopen hoort leuk te zijn, niet iets waar je tegenop ziet. Komt goed!
![]()
Ik vind sowieso dusdanig last van je knieen wel heel vreemd. Lijkt me niet dat dat van je schoenen komt als je in een evy-ish opbouw fase zit.![]()
Ik heb zomaar het idee dat Pijll niet het shirtje bedoelde.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar die eerste moet ik echt maar uit m'n hoofd zetten denk ik.
En verder nog nergens een leuk shirtje tegengekomen. Wil niet iets wat gewoon egaal gekleurd is. Patroontjes zijn leuk
Mijn schoenen (Asics) zijn 1 maat groter dan normaal maar ik merk dat ze, nu ik er zooltjes in heb, voorin eigenlijk te krap worden.
Maar eens voorzichtig rondkijken voor nieuwe en dan bepalen of ik voor neutrale met zooltjes of anti-pronatie schoenen ga. Nadat ik van de podoloog te horen kreeg dat mijn Asics GT eigenlijk helemaal niet anti-pronatie zijn ben ik een beetje huiverig geworden."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wat is trouwens beter om conditie te verbeteren?
Ik loop nu 5km in +- 28min. Kan ik dan beter mijn snelheid omhoog gooien of proberen langere afstanden te lopen?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Wat jij wilt, beide kan en ook nog eens in hetzelfde traingsschema.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:19 schreef Pandaplint het volgende:
Wat is trouwens beter om conditie te verbeteren?
Ik loop nu 5km in +- 28min. Kan ik dan beter mijn snelheid omhoog gooien of proberen langere afstanden te lopen?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik zal het eerst even laten herstellen. Doet zo'n verrekte pijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:13 schreef GotC het volgende:
[..]Hardlopen hoort leuk te zijn, niet iets waar je tegenop ziet. Komt goed!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat Pijll niet het shirtje bedoelde.![]()
En daarmee, beken je al een hele hoop. Je had ook gewoon niet kunnen reageren.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik voel me echt eenzaam met m'n hardloopschoenen in dezelfde maat als m'n gewone schoenenVanaf het begin af aan al gehad, en het bevalt me prima
![]()
![]()
zelfde maat hardloopschoenen als normale schoenen boksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
Ik voel me echt eenzaam met m'n hardloopschoenen in dezelfde maat als m'n gewone schoenenVanaf het begin af aan al gehad, en het bevalt me prima
![]()
Jaaa boks met swets!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
zelfde maat hardloopschoenen als normale schoenen boks![]()
Ik heb ook zelfde maat hardloopschoenen als gewone schoenen. Heb wel grote maat schoenen gepast, maar die waren te groot.![]()
Kan misschien ook aan de breedte van je voet liggen? Ik heb Nikes ook standaard in 42 (heb 41). Echter is het de Engelse maat 7,5 en da's weer 41...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook 2 maten groter. Normaal 41, nu 43. En dan ook nog vaak het mannenmodel.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ja, het ligt ook aan de breedte van m'n kano'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kan misschien ook aan de breedte van je voet liggen? Ik heb Nikes ook standaard in 42 (heb 41). Echter is het de Engelse maat 7,5 en da's weer 41...
Ja doei.![]()
Hallo, ik ben van plan om te beginnen met hardlopen om mijn conditie een beetje op peil te houden en ik bekeek net even een beginners trainingsschema en daarop is te zien dat er drie trainingsdagen per week zijn, is het de bedoeling dat je drie dagen achter elkaar loopt en daarna een paar dagen rust houdt of dat je elke dag na een training een dag rust pakt? Of maakt dit helemaal niet zo uit?
Alvast bedankt
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''![]()
Rustdagen zijn zeer belangrijk in de opbouw, maar eigenlijk altijd wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef EnemyRock het volgende:
Hallo, ik ben van plan om te beginnen met hardlopen om mijn conditie een beetje op peil te houden en ik bekeek net even een beginners trainingsschema en daarop is te zien dat er drie trainingsdagen per week zijn, is het de bedoeling dat je drie dagen achter elkaar loopt en daarna een paar dagen rust houdt of dat je elke dag na een training een dag rust pakt? Of maakt dit helemaal niet zo uit?
Alvast bedankt
Doorgaans is het 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 2 dagen rust. Rinse and repeat.Ja doei.![]()
Dat probeer ik ook aan te houden, ben alleen bang dat een avond hockeyen niet mee telt als rust...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Rustdagen zijn zeer belangrijk in de opbouw, maar eigenlijk altijd wel.
Doorgaans is het 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 2 dagen rust. Rinse and repeat.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zo, met mamma mee gelopen en een veel vlakker rondje gemaakt. Veel rustiger ook, en ik kan eigenlijk wel een week of twee/drie opschuiven in het schema als ik dit tempo voor mezelf ook zo vlak kan aanhouden. Maar ik weet nu weer hoe het voelt, dus ik heb goede hoop!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.![]()
Vanavond ook weer rondje doen. Heb er zin in. En ben erg benieuwd hoe de 4 minuten gaan worden. Meteen nieuwe hardloop kleren proberen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mèèèèn, wat zie ik er beroerd uit op de foto in 't finishgebied van de CPC
De officiële foto's zijn stom.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Meh. Het ligt er hier nog een beetje aan of de NS zich aan z'n woord houdt dat de storing rond 6 uur weer is opgelost, anders mag ik helemaal niet![]()
![]()
Kun je in Garmin Connect nou ook makkelijk de trainingsschema's aanpassen?
Als in: op datum xx-xx-xxxx wil ik zoveel km in deze tijd lopen: en dat het programma daar een schema bij maakt?Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
My thoughts exactly (over mijn foto's dan he?)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:51 schreef Yuki het volgende:
De officiële foto's zijn stom.
Al zijn ze wel een goede weergave van hoe ik me op dat moment voelde
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kwam gewoon door de hitte!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:51 schreef Yuki het volgende:
De officiële foto's zijn stom.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Dat zal het zijn!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Twinky, de dag moet nog beginnen and you already made my day!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:57 schreef Twinky het volgende:
En toen dacht ik: ik ben een hardloper. Het is onderdeel van mijn leven, mijn identiteit. Ik ga gewoon, ik ga regelmatig, ik blijf maar doorgaan. Ook al ren ik even snel als dat hij wandelt, ik zet door en heb plezier in mijn eigen ontwikkeling. Hoe anders ben ik daarin dan hij, dat hij af en toe even 5km rentDat is gewoon niet met elkaar te vergelijken!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
CPC-fototip: zoek ook eens op de naam van een renner die gelijk met jou gefinisht is.
Ik heb via de collega met wie ik het laatste stuk samen gelopen heb toch nog een foto weten te vinden waar ik half-decent op sta:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn foto's zijn ook slecht! Ik heb volgens mij nog nooit zo lelijk op foto's gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond die route ook wel leuk hoor! Maar dit jaar wil ik toch wel de 10kmquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hmm...nouja, dan zie ik het wel. (Stiekem is de route van de 5 ook helemaal niet leuk. Nog meer reden om gewoon door te trainen.)
![]()
En vandaag ga ik niet lopen, want ik ben vandaag op m'n knie gevallen en dat is stom
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond die route ook wel leuk hoor! Maar dit jaar wil ik toch wel de 10km![]()
En vandaag ga ik niet lopen, want ik ben vandaag op m'n knie gevallen en dat is stomop je knie. Gestruikeld?
![]()
Ik doe blijkbaar ook aan snelwandelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk niet dat wij het over hetzelfde loopje hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond die route ook wel leuk hoor! Maar dit jaar wil ik toch wel de 10km![]()
En vandaag ga ik niet lopen, want ik ben vandaag op m'n knie gevallen en dat is stom
Ik loop de 18e mei in Hoorn en als je daar de 5 loopt loop je tot de dijk en dab weer terug terwijl je met de 10 een heel stuk over de dijk langs het Markermeer loopt. Dat is gewoon veel mooier lopen.
Beterschap voor je knie, morgen gaat het vast weer beter."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Jaquote:We hadden het 'goede idee' om even te gaan wandelen tijdens de lunch. So far so good. Maar ineens struikelde ik dus over zo'n spanbandje wat ook altijd om een doos zit en zo… Zucht… Broek kapot, knie ook, bloed en zo… Oh en m'n ego is ook gedeukt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb vandaag het terugkijken van de CPC voltooid. In totaal een uur of 4 aan opgenomen tv-uitzendingen.
Het deed wel een beetje pijn, maar ik heb toch met plezier gekeken. Sneu om te zien hoe de bezemwagen mensen van het parkoers haalde (niettemin zijn zij verder gekomen dan ik).
Mijn heup voelt al iets beter en ik hoop maandag weer te kunnen gaan trainen. Wel jammer dat ik in dit anti-mosselweer niet kan lopen.
Ik zit inmiddels weer vol plannen qua loopjes. Voor 23 maart kan ik kiezen uit de Bertusloop of de Dobbeloop. Keuzes keuzes.
Maar eerst even blessurevrij worden.![]()
Kom naar Naaldwijk op de 29stequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vandaag het terugkijken van de CPC voltooid. In totaal een uur of 4 aan opgenomen tv-uitzendingen.
Het deed wel een beetje pijn, maar ik heb toch met plezier gekeken. Sneu om te zien hoe de bezemwagen mensen van het parkoers haalde (niettemin zijn zij verder gekomen dan ik).
Mijn heup voelt al iets beter en ik hoop maandag weer te kunnen gaan trainen. Wel jammer dat ik in dit anti-mosselweer niet kan lopen.
Ik zit inmiddels weer vol plannen qua loopjes. Voor 23 maart kan ik kiezen uit de Bertusloop of de Dobbeloop. Keuzes keuzes.
Maar eerst even blessurevrij worden.
F means you're fucked![]()
Oh ja, ander loopje! Beter oplettenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het over hetzelfde loopje hebben.
Ik loop de 18e mei in Hoorn en als je daar de 5 loopt loop je tot de dijk en dab weer terug terwijl je met de 10 een heel stuk over de dijk langs het Markermeer loopt. Dat is gewoon veel mooier lopen.
Beterschap voor je knie, morgen gaat het vast weer beter.![]()
22e ook een optie? Dan ga ik wsch de 32 van Kampen doen, en je mag mee!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Maar eerst even blessurevrij worden.![]()
Ik heb dat weekend nachtdiensten, anders had ik zeker meegedaan!quote:Hmmmm... tempting (al ga ik niet de 32 doen).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:51 schreef pijll het volgende:
[..]
22e ook een optie? Dan ga ik wsch de 32 van Kampen doen, en je mag mee!![]()
Mijn foto's zijn ook stomHeb ik mijn voeten wel opgetild?
23 maart Bertusloop ja... Alleen uitgenodigd voor etentje de avond ervoor en ik wil wel weer eens doorzakken op zaterdagavond. Tijd niet gedaan vanwege HM schema
Naaldwijk 10km wordt een GO!![]()
parkoers even bekeken, twee keer het zelfde stuk vanaf 5km.... ben er niet bekend maar had dat niet anders gekund?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:51 schreef pijll het volgende:
[..]
22e ook een optie? Dan ga ik wsch de 32 van Kampen doen, en je mag mee!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jeuj!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef Quoi het volgende:
Mijn foto's zijn ook stomHeb ik mijn voeten wel opgetild?
23 maart Bertusloop ja... Alleen uitgenodigd voor etentje de avond ervoor en ik wil wel weer eens doorzakken op zaterdagavond. Tijd niet gedaan vanwege HM schema
Naaldwijk 10km wordt een GO!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zeg in Naaldwijk. Is dat een beetje een kek parkoers om eens een gooi te doen naar je pr op de 5km?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oké en opeens vind ik het sporthorloge wat ik zocht op marktplaats, voor de helft van de prijs. Topdeal natuurlijk, maar ergens vertrouw ik het daardoor niet. Geen garantie, want opgekocht bij een faillissement, zogenaamd. Maar garantie kan eventueel wel via de verkoper (?).
Ik weet niet wat wijsheid is eigenlijk.Advies anyone? Gaat hier dus om een TT Runner incl HRM voor (verkopers inzetprijs) 115E. Bij Coolblue is het pakket 219E.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Parcours is vernieuwd...voorheen waren het 2 rondjes. Maar de nieuwe route is best pr waardig, met veel AV poppetjes om aan vast te klampenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef mosselmossel het volgende:
Zeg in Naaldwijk. Is dat een beetje een kek parkoers om eens een gooi te doen naar je pr op de 5km?
Wel veel bochten en 1 of 2 mini bruggetjes.![]()
Ik zie nog niemand in de WWW voor de Ekiden?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik vermoedde het ook al, maar geen zin om er een opmerking over te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat Pijll niet het shirtje bedoelde.
Helaas zit het vrouwtje ook niet bij de prijs in.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook… Persoonlijk zou ik het niet vertrouwen, het is toch een boel geldquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Sarasi het volgende:
Oké en opeens vind ik het sporthorloge wat ik zocht op marktplaats, voor de helft van de prijs. Topdeal natuurlijk, maar ergens vertrouw ik het daardoor niet. Geen garantie, want opgekocht bij een faillissement, zogenaamd. Maar garantie kan eventueel wel via de verkoper (?).
Ik weet niet wat wijsheid is eigenlijk.Advies anyone? Gaat hier dus om een TT Runner incl HRM voor (verkopers inzetprijs) 115E. Bij Coolblue is het pakket 219E.
Ik ga morgen beginnen aan een zelfgemaakt schema van 7 wkn.
De lat ligt voor net buiten de comfort zone, dus uitdagend.
Ongeveer 25 km per week (is nu ogeveer 20 pw) Doel is om over 7 weken rustig 15km te kunnen lopen en de 10k binnen 65 minuten. (PR op 1:6:36)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, en ik krijg ook altijd de kriebels als de verkoper dan mailt in slecht Nederlands... Het voelt gewoon als een 'van de vrachtwagen gevallen' verhaal.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook… Persoonlijk zou ik het niet vertrouwen, het is toch een boel geldDus maar niet doen dan... Verstandig zijn enzo.
Ik denk dat je er anders uiteindelijk toch spijt van krijgt ja... zou zonde zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, en ik krijg ook altijd de kriebels als de verkoper dan mailt in slecht Nederlands... Het voelt gewoon als een 'van de vrachtwagen gevallen' verhaal.Dus maar niet doen dan... Verstandig zijn enzo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Denk ik ook. Dan liever nog even wachten/doorsparen en 'm dan gewoon met garantie ergens ophalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat je er anders uiteindelijk toch spijt van krijgt ja... zou zonde zijn!
Even in de peiling houden. Kijken of ik zin en tijd heb.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Parcours is vernieuwd...voorheen waren het 2 rondjes. Maar de nieuwe route is best pr waardig, met veel AV poppetjes om aan vast te klampen
Wel veel bochten en 1 of 2 mini bruggetjes.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je kan je op de dag zelf ook nog inschrijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Even in de peiling houden. Kijken of ik zin en tijd heb.![]()
![]()
quote:Ga je je 28 nog wat aanvallen? Nu weet ik wie je bent iig
Ga je je er nu ineens makkelijk vanaf maken met je 5'jes?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef mosselmossel het volgende:
Zeg in Naaldwijk. Is dat een beetje een kek parkoers om eens een gooi te doen naar je pr op de 5km?![]()
![]()
![]()
Daarom. En misschien is er hier in de buurt ook nog wel wat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan je op de dag zelf ook nog inschrijvenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Rondje gehobbeld van de training, een lachertje. 5x 1 min lopen/wandelen.
Maar wel even lekker met mn knie. Nu wat eten. En dan nog maar een blokje om wat wandelen. Hoofdpijn van de hitte op t werk.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ga gewoon dingen doen die ik leuk vind een paar wekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ga je je er nu ineens makkelijk vanaf maken met je 5'jes?![]()
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide sowieso fijner.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef mosselmossel het volgende:
Hardloopkalender voorlopig maar even niet gebruiken.
[ afbeelding ]![]()
Maar daar zijn wij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daarom. En misschien is er hier in de buurt ook nog wel wat.![]()
![]()
![]()
Idem hier hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon dingen doen die ik leuk vind een paar weken![]()
![]()
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optiequote:
Die staat voor mij ook op het programmaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie.
Grappigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie![]()
![]()
Maar.. Is het nou echt door de schoenen? Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat meneer/mevrouw te hard of teveel loopt, als beginner zijnde en daardoor klachten in de knie krijgt..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef GotC het volgende:
Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel.
Een te grote schoen lijkt me trouwens geen knieklachten te veroorzaken, ik zou eerder denken aan verder naar beneden (kuiten, enkels, scheenbeen misschien)"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, en ik krijg ook altijd de kriebels als de verkoper dan mailt in slecht Nederlands... Het voelt gewoon als een 'van de vrachtwagen gevallen' verhaal.Dus maar niet doen dan... Verstandig zijn enzo.
Garantie ben je sowieso kwijt (tenzij het horloge binnen de garantie periode valt, maar dan is helft van de prijs wss een hoax) en van de vrachtwagen gevallen krijg je in ieder geval een nieuwe, ook al is die niet helemaal legaal verkregenIk ga daar in ieder geval niet harder of zachter van rennen
![]()
Als iemand sinds de aankoop last heeft gekregen, dan gaan mijn gedachten als eerste naar de schoenen.
Maar het is nogal onduidelijk hoe het verder zit wb schema, mogelijk eerdere klachten etc.![]()
Die had planningtechnisch voor mij bijna niet op een slechtere dag kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie
Plus dat je strafbaar bent als je gepakt wordt. Je zal niet de eerste zijn die ik tegenkom bij de rechter, omdat iets te mooi om waar te zijn was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen).
Garantie ben je sowieso kwijt (tenzij het horloge binnen de garantie periode valt, maar dan is helft van de prijs wss een hoax) en van de vrachtwagen gevallen krijg je in ieder geval een nieuwe, ook al is die niet helemaal legaal verkregenIk ga daar in ieder geval niet harder of zachter van rennen
Ik ga vooral lekker lopenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Quoi het volgende:
[..]Ga je je 28 nog wat aanvallen? Nu weet ik wie je bent iig
PR zou mooi zijn, en is mogelijk met een betere start dan zondag. Toen ging m'n eerste km in 6:19; de rest allemaal dik onder de 6/km.
Maar het is (nu nog) geen doel voor die dag.
Tof dat jij ook gaat lopen!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Voor de mensen in omg. Amsterdam en Utrecht en zin om zeer binnenkort 10,20 of 30km te lopen: http://www.almere-lenteloop.nl/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hadden meer mensen bij Evy dat ze de tweede helft lekkerder liepen dan de eerste helft? Valt me iedere keer weer op.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik loop de week erop een andere loop dus ik skip deze in Eindhoven. Omdat ik in Eersel woon kan ik ¤5,- korting krijgen. Laat maar weten of ik iets voor je kan betekenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:04 schreef mosselmossel het volgende:
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie![]()
Als in, mensen stappen naar de rechter omdat ze iets gekocht hebben wat niet helemaal via de legale weg is aangekocht, en er later problemen/ spijt van hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
Je zal niet de eerste zijn die ik tegenkom bij de rechter, omdat iets te mooi om waar te zijn was.
Het lijkt me sowieso dat je geen schijn van kans maakt bij een rechter als je iets tweedehands koopt, waarvan de garantie al verlopen is. Zij het door het verlopen van de garantie, zij het van ontbreken van een geldig aankoopbewijs omdat die er simpelweg niet is.
Het is natuurlijk wel zo, als je iets splinternieuw voor de helft van de prijs kunt kopen, weet je dat het 9 van de 10 keer niet pluis is. Dan heb je zelf de keuze of je toch tot de aankoop verder gaat, of niet.
Als je als potentiële koper bij de adverteerder terecht kunt om het horloge te bekijken, en het werkt 100%, je hebt een relatief goed gevoel bij het product en verkoper (iets wat heel anders kan zijn via e-mail..) en je bent bereid het risico te nemen dat je geen garantie hebt.. Dan heb je mooi een goedkoop product.
Heb zelf zo al regelmatig dingen gekocht (ja, foei!) en er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Je eigenlijk gevoel en intuïtie zeggen een hoop.
En nee, ik zeg niet dat iedereen nu dingen illegaal moet kopen, want dat zou onzin zijn![]()
![]()
Hier zeg je dus met zoveel woorden dat je de keuze moet maken een misdrijf te plegen of niet. Het kopen van spul waarvan je redelijkerwijs kun aannemen dat het door misdrijf is verkregen is ook strafbaar. Kun je gewoon een celstraf voor krijgen. (Hoewel dat met klein spul nog zal meevallen)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo, als je iets splinternieuw voor de helft van de prijs kunt kopen, weet je dat het 9 van de 10 keer niet pluis is. Dan heb je zelf de keuze of je toch tot de aankoop verder gaat, of niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Na 7KM vond ik het wel mooi vandaag. Gelet op de kilometers die ik gelopen heb en die nog komen gaan leek het me verstandig om een klein beetje gas terug te nemen nu.
Wel al 425KM gelopen dit jaar![]()
![]()
Tssss. Luie donder, je duurloop van afgelopen weekend was maar 21km!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Na 7KM vond ik het wel mooi vandaag. Gelet op de kilometers die ik gelopen heb en die nog komen gaan leek het me verstandig om een klein beetje gas terug te nemen nu.
Wel al 425KM gelopen dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja het was maar een kort rondje. En ik had 'm nog snel afgeraffeld ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tssss. Luie donder, je duurloop van afgelopen weekend was maar 21km!![]()
Lui varreken dat je dr bentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja het was maar een kort rondje. En ik had 'm nog snel afgeraffeld ook.F means you're fucked![]()
En dan ga je over 2,5 week weer zo'n kort rondje lopen...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja het was maar een kort rondje. En ik had 'm nog snel afgeraffeld ook.
Jaquote:Over 2 en een halve week? Zaterdag 35quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan ga je over 2,5 week weer zo'n kort rondje lopen...![]()
![]()
HM in Naaldwijk toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Over 2 en een halve week? Zaterdag 35♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als ik mijn garmin overzet naar Endomondo (gpx) telt hij er ruim 2.5 minuut bij op. Kan ik hem natuurlijk wel handmatig aanpassen maar dan kloppen de kilometer tijden niet meer. Is dit een vaker voorkomend iets
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Geen idee....is het belangrijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef _MvN_ het volgende:
Als ik mijn garmin overzet naar Endomondo (gpx) telt hij er ruim 2.5 minuut bij op. Kan ik hem natuurlijk wel handmatig aanpassen maar dan kloppen de kilometer tijden niet meer. Is dit een vaker voorkomend ietsF means you're fucked![]()
Ik studeer psychologie, in dat beroep later is een nette VOG wel zo handig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen).
Zeker omdat ik forensisch overweeg. En ik kan ook niet zomaar even langsgaan, want het is in Eindhoven en ik woon in Groningen. Daarbij komt dat ik nogal een schijtkipje ben en als ik daar nog moet beslissen of ik het risico neem of niet... Als de verkoper dan een bulky dude blijkt te zijn, durf ik al geen nee meer te zeggen. Dus dan zou er ook nog iemand mee moeten helemaal naar Eindhoven en dat gaat geen succes worden denk ik.
Waarom upload je niet rechtstreeks vanaf je Garmin? Die optie is er ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef _MvN_ het volgende:
Als ik mijn garmin overzet naar Endomondo (gpx) telt hij er ruim 2.5 minuut bij op. Kan ik hem natuurlijk wel handmatig aanpassen maar dan kloppen de kilometer tijden niet meer. Is dit een vaker voorkomend iets
Ja, maar dat is pas over 2 en halve week. Aanstaande zaterdag staat 35KM op het programma, de langste LDL voor de marathon.quote:![]()
Mocht je 'm echt willen checken hier in Eindhoven wil ik best met je mee, hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie, in dat beroep later is een nette VOG wel zo handig.Zeker omdat ik forensisch overweeg. En ik kan ook niet zomaar even langsgaan, want het is in Eindhoven en ik woon in Groningen. Daarbij komt dat ik nogal een schijtkipje ben en als ik daar nog moet beslissen of ik het risico neem of niet... Als de verkoper dan een bulky dude blijkt te zijn, durf ik al geen nee meer te zeggen. Dus dan zou er ook nog iemand mee moeten helemaal naar Eindhoven en dat gaat geen succes worden denk ik.
.
Daarom, over 2,5 week weer een kort rondjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar dat is pas over 2 en halve week. Aanstaande zaterdag staat 35KM op het programma, de langste LDL voor de marathon.
35km... Holy shit, wat een eind.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
@Yur: Dat niet nee, viel me vandaag pas voor het eerst op.
Idd Yuki, zie ik nou pas
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dat is lief!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mocht je 'm echt willen checken hier in Eindhoven wil ik best met je mee, hoor.
Ik heb nog een andere op het oog in Eindhoven, wel een stukje duurder.
Maar die mevrouw heeft nog niet gereageerd op de mail, misschien dat ik haar morgen even bel. Als dat door gaat en je zou mee willen, zou dat wel super zijn.
Het was mij nog niet opgevallen. Zal binnenkort ook eens kijken wat voor verschillen er zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef _MvN_ het volgende:
@Yur: Dat niet nee, viel me vandaag pas voor het eerst op.
Idd Yuki, zie ik nou pas
Jeutje, als ik die video's van TV West terugkijk: wát een verslaggeversZwabber, heb je het echt uitgehouden die 4 uur? Je afvragen waarom iemand met een ballon met een tijd loopt. Of hij die heeft gekregen omdat 'ie precies 1:50 liep
En die arme mensen maar ophouden die achteraan lopen te zwoegen om überhaupt nog te mogen finishen
![]()
![]()
Wij zaten hier al commentaar te geven dat die muts bij het Malieveld marathon bleef zeggen.Pas het laatste half uur ofzo corrigeerde ze zichzelf en begon ze halve marathon te zeggen.
Ik zag net gave schoenen en nou wil ik ze.![]()
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wow!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Nanook24 het volgende:
Wij zaten hier al commentaar te geven dat die muts bij het Malieveld marathon bleef zeggen.Pas het laatste half uur ofzo corrigeerde ze zichzelf en begon ze halve marathon te zeggen.
[ afbeelding ]
Niet te veel naar beneden kijken als je loopt, straks heb je een epileptisch insult
Ik heb het in stukken gekeken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Quoi het volgende:
Jeutje, als ik die video's van TV West terugkijk: wát een verslaggeversZwabber, heb je het echt uitgehouden die 4 uur? Je afvragen waarom iemand met een ballon met een tijd loopt. Of hij die heeft gekregen omdat 'ie precies 1:50 liep
En die arme mensen maar ophouden die achteraan lopen te zwoegen om überhaupt nog te mogen finishen
Ik erger me nooit zo aan verslaggevers, tenzij ze iets te veel klaarkomen op Ajax.
Ik vond juist de stukken met de recreanten leuk, hoe simpel de vragen ook waren. Diepte-interviews lijken met niet zo geschikt in dit geval.![]()
Dan maakt het niet uit welk shirtje je uit de kast pakt. Het matched altijd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wow!
Niet te veel naar beneden kijken als je loopt, straks heb je een epileptisch insult
Klinkt als hoogstaande televisie.... Wat dat betreft ben je een doorzetter Zwabber!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Quoi het volgende:
Haha, nu nog als hardloper.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Klinkt als hoogstaande televisie.... Wat dat betreft ben je een doorzetter Zwabber!![]()
Noosa'squote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Nanook24 het volgende:
[ afbeelding ]
De vorige modellen waren nog veel hysterischer
https://www.google.nl/sea(...)sa&safe=off&tbm=ischF means you're fucked![]()
Is het wel gewoon een goede schoen YUR?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Noosa's
https://www.google.nl/sea(...)sa&safe=off&tbm=isch"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Het is een goede anti-pronatieschoenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Is het wel gewoon een goede schoen YUR?
Ik ben geen Yur, maar ja, Asics maakt wel goeie hardloopschoenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Is het wel gewoon een goede schoen YUR?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik voel me een beetje een conservatief oud wijf, ik vind ze te drukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Noosa's
https://www.google.nl/sea(...)sa&safe=off&tbm=isch
Behalve dees
Maar die is eigenlijk ook niet zo heel druk
Asics maakt ook veel schoenen in het wat goedkopere segment. Die zijn over het algemeen wat minder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben geen Yur, maar ja, Asics maakt wel goeie hardloopschoenen.
Persoonlijk heb ik overigens helemaal niets met Asics. Maar gezien ze nog steeds het populairst zijn, is dat echt echt persoonlijk
Ik heb nu deze:
Saai grijs met blauw, maar zit als een pantoffelHet is dat ik wat meer steun/demping nodig heb in de voorvoet (ze zijn "beurs" geworden) en ze daarom binnenkort moet vervangen, want ik zou er het liefst nog jaren op lopen.
Dat geloof ik ook wel maar omdat bijvoorbeeld een Zalando ze ook verkoopt twijfelde ik of het wel een echte hardloopschoen was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben geen Yur, maar ja, Asics maakt wel goeie hardloopschoenen.
Dat ze anti pronatie zijn komt wat mij betreft helemaal goed uit.Ik denk dat winkels ze vooral goed verkopen aan beginners omdat ze in een relatief laag prijs-segment zitten. Ik kreeg ook de GT-2000 mee bij mijn bezoek aan RW.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Asics maakt ook veel schoenen in het wat goedkopere segment. Die zijn over het algemeen wat minder.
Persoonlijk heb ik overigens helemaal niets met Asics. Maar gezien ze nog steeds het populairst zijn, is dat echt echt persoonlijk
Nu ik langer loop denk ik dat ik zou kiezen voor iets anders. Ik vind deze zwaar maar moet me nog verdiepen in wat het dan moet gaan worden."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Die serie doet het al jaren goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:36 schreef Yuki het volgende:
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
Saai grijs met blauw, maar zit als een pantoffelHet is dat ik wat meer steun/demping nodig heb in de voorvoet (ze zijn "beurs" geworden) en ze daarom binnenkort moet vervangen, want ik zou er het liefst nog jaren op lopen.
Objectief gezien neigt de huidige kledingtrend in het hardlopen meer en meer naar een carnavalsoutfit. Over een paar jaar lachen we om al die malle kleurtjes en patronen, net zoals we dat nu doen om de jaren 80-mode.![]()
Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Quoi het volgende:
Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind al die kleuren maar niks, was daarom ook erg blij dat ze toen ik schoenen ging passen met beetje neutrale kleur schoenen aankwam.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik doe op 5km al wel eens PFOE
Ik had mijn jaren 80 trainingspak met knalgeel en roze nu weer prima aan gekund inderdaad Zwabber. Alleen de parachute stof moet nog even terugkomen.
Phoe, da's wel heel goed of eigenlijk slecht, getimed Quoi."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
* YUR is dol op zijn knaloranje schoenen
Loop nu al op mn derde of vierde paar van dezelfde
ieeeeuwquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Nanook24 het volgende:
[ afbeelding ]Ik loop, net als in de jaren 80, nog steeds voornamelijk in het zwartquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Objectief gezien neigt de huidige kledingtrend in het hardlopen meer en meer naar een carnavalsoutfit. Over een paar jaar lachen we om al die malle kleurtjes en patronen, net zoals we dat nu doen om de jaren 80-mode.![]()
![]()
Moeders zweert ook bij Asics. Gel Nimbus heeft zij.
Doe mij maar Saucony, die zitten het lekkerst bij mij
Knalkleuren zijn tofquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:43 schreef YUR het volgende:
* YUR is dol op zijn knaloranje schoenen
Loop nu al op mn derde of vierde paar van dezelfde
Maar dan wel één knalkleur. Of twee. Niet 18.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.briljante foto
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Knalkleuren zijn tof
Maar dan wel één knalkleur. Of twee. Niet 18.Mooi kleurtje is dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Knalkleuren zijn tof
Maar dan wel één knalkleur. Of twee. Niet 18.Toen ik deze in de vrouwenschappen zag staan bij RW, baalde ik heel even dat ik geen vrouw ben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
Toen ik deze in de vrouwenschappen zag staan bij RW, baalde ik heel even dat ik geen vrouw ben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom wel terug als de schoenen discussie afgelopen is, ik word er hebberig van. Die zijn idd ook gaaf!
Ik ben me aan het oriënteren op een paar flyknits.
Die draag ik casual. Heerlijk!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Ik kom wel terug als de schoenen discussie afgelopen is, ik word er hebberig van. Die zijn idd ook gaaf!
Ik ben me aan het oriënteren op een paar flyknits.
Ik ook, kom terug als mijn "kapotte nieuwe schoenen probleem" opgelost is......quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Ik kom wel terug als de schoenen discussie afgelopen is, ik word er hebberig van. Die zijn idd ook gaaf!
Ik ben best wel benieuwd naar de Boost schoenen. Mijn adidas wedstrijdsloffen zijn iig goedgekeurd. Maar eerst nieuwe Kinvaravervangers in mei.![]()
Nog geen nieuws van "headquarters"?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik ook, kom terug als mijn "kapotte nieuwe schoenen probleem" opgelost is......
Ik herken je frustratie helemaal. Ik zou voor 10 maart wel of geen goedkeuring krijgen van de verzekering. Je raad het al...nog niks van ze gehoord.
Vandaag die Boost even gepast. Ze zaten erg fijn om de voet. En ze hebben dezelfde maatvoering als mijn Salomon's. Word weer een spaarpot slopen voor een paar (150 euro)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben best wel benieuwd naar de Boost schoenen. Mijn adidas wedstrijdsloffen zijn iig goedgekeurd. Maar eerst nieuwe Kinvaravervangers in mei.Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!![]()
Je hebt nu meerdere soorten boost! Ik moet eerst weer tijd vinden om 4x per week te gaan trainen, nu zou ik niet weten wat ik ermee moetquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef raimen het volgende:
[..]
Vandaag die Boost even gepast. Ze zaten erg fijn om de voet. En ze hebben dezelfde maatvoering als mijn Salomon's. Word weer een spaarpot slopen voor een paar (150 euro)![]()
![]()
Simpel: Even verder kijken dan (die andere optie in Eindhoven klinkt dan beter jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik studeer psychologie, in dat beroep later is een nette VOG wel zo handig. Zeker omdat ik forensisch overweeg. En ik kan ook niet zomaar even langsgaan, want het is in Eindhoven en ik woon in Groningen. Daarbij komt dat ik nogal een schijtkipje ben en als ik daar nog moet beslissen of ik het risico neem of niet... Als de verkoper dan een bulky dude blijkt te zijn, durf ik al geen nee meer te zeggen. Dus dan zou er ook nog iemand mee moeten helemaal naar Eindhoven en dat gaat geen succes worden denk ik.)
Had je zondag even bij de Adidas Boost stand moeten gaan kijken. Kreeg je nog een gratis hardloopshirt ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben best wel benieuwd naar de Boost schoenen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn finishfoto lijkt opeens acceptabel.
![]()
Ik heb gekeken, maar passen met m'n opgezwollen zweetvoeten leek me vrij nutteloos en ook een beetje vies. Dan maar geen shirt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Simpel: Even verder kijken dan (die andere optie in Eindhoven klinkt dan beter ja)
[..]
Had je zondag even bij de Adidas Boost stand moeten gaan kijken. Kreeg je nog een gratis hardloopshirt ook![]()
Nee, nog niets!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nog geen nieuws van "headquarters"?
Ik herken je frustratie helemaal. Ik zou voor 10 maart wel of geen goedkeuring krijgen van de verzekering. Je raad het al...nog niks van ze gehoord.
En als ik ze terug moet sturen moet ik ook nog eens speciaal naar het postkantoor in Invercargill...40km verderop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Meer foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jeej dat was les 7 van Evy. Ging lekker. Eenmaal bezig waren die 4 minuten ineens niet meer zo eng en prima vol te houden ^^I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Toen ik deze in de vrouwenschappen zag staan bij RW, baalde ik heel even dat ik geen vrouw ben:Jaaaaaaaaa die zijn ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej dat was les 7 van Evy. Ging lekker. Eenmaal bezig waren die 4 minuten ineens niet meer zo eng en prima vol te houden ^^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat is een mooi trainingsrondje toch? Je hebt vast nog wel een paar reserveschoenen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Nee, nog niets!
En als ik ze terug moet sturen moet ik ook nog eens speciaal naar het postkantoor in Invercargill...40km verderopquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej dat was les 7 van Evy. Ging lekker. Eenmaal bezig waren die 4 minuten ineens niet meer zo eng en prima vol te houden ^^
Gaat goed bij jou!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej dat was les 7 van Evy. Ging lekker. Eenmaal bezig waren die 4 minuten ineens niet meer zo eng en prima vol te houden ^^♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja ben er echt blij mee.Vond het toen ik klaar was ook echt jammer dat ik klaar was haha.quote:I solemnly swear i'm up to no good![]()
Jeej goed gedaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
eerste keer 10 km is een feit.. helemaal trots op mezelf
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Altijd lekker om een mijlpaal te halen,quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
eerste keer 10 km is een feit.. helemaal trots op mezelf![]()
![]()
![]()
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed nieuws!
![]()
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.Yeah! Goede berichten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In "welke tak van sport"? Meld je alvast aan in het ondernemingstopicquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
en in de resterende tijd eigen baas ben.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
jaa voelt goed vooral omdat ik met mn knie liep te klooien en wel heb ingeschreven voor de marikenloop 10 kilometer dus was btje benauwd maar nu dus niet meer gelukkigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef Voccar het volgende:
[..]
Altijd lekker om een mijlpaal te halen,
life goes on.. be proud of yourself!![]()
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.Gefeliciteerd en succes met je onderneming!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie mijlpaal! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
![]()
thnxxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en succes met je onderneming!
[..]
Mooie mijlpaal! Gefeliciteerd!life goes on.. be proud of yourself!![]()
Top!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ben er echt blij mee.Vond het toen ik klaar was ook echt jammer dat ik klaar was haha.
Ik ga overmorgen naar de 6 minuten, en als dat goed gaat begin ik volgende week in de week met 8 - 10 - 8 minuten. Maar even voorzichtig proberen en op voorwaarde dat ik m'n tempo laag en vlak kan houden. Dan sla ik twee weken over, volgens mij. Maar goed ik moet ook maar kijken wat voor advies ze zaterdag voor me hebben bij looptraining.Your opinion of me is none of my business.![]()
Hoe is springtouwen in combinatie met hardlopen? Ik weet eigenlijk nog niet zoveel van warming up en cooling down dus ik heb voor en na mijn eerste rondje maar even het touw erbij gepakt.''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''![]()
Tof hoor. Waar letten ze bij zo'n training op? Donderdag lesje 8 Jeej. Gaat dat goed in eens 2 weken overslaan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Top!
Ik ga overmorgen naar de 6 minuten, en als dat goed gaat begin ik volgende week in de week met 8 - 10 - 8 minuten. Maar even voorzichtig proberen en op voorwaarde dat ik m'n tempo laag en vlak kan houden. Dan sla ik twee weken over, volgens mij. Maar goed ik moet ook maar kijken wat voor advies ze zaterdag voor me hebben bij looptraining.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik had een vraagje over het beginnen van hardlopen. Ik heb nu twee keer gelopen (zaterdag en vandaag). 4km 24 minuten/ 5 km 30 minuten. Ik wil natuurlijk geen blessures oplopen dus iemand die informatie kan geven jullie eerste week hardlopen?![]()
Niet meteen beginnen met dat soort afstanden en het langzamer opbouwen zodat je lichaam kan wennen aan de hardloopbelasting. Dat je iets conditioneel volhoudt zegt niet dat je lichaam erop berekend is. Zie OP (schema-spoiler) voor opbouwschema's. Dan hoef je wellicht niet bij een week 1 te beginnen, maar halverwege zo'n 5K schema is al een stuk verantwoorderquote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:14 schreef ibri het volgende:
Ik had een vraagje over het beginnen van hardlopen. Ik heb nu twee keer gelopen (zaterdag en vandaag). 4km 24 minuten/ 5 km 30 minuten. Ik wil natuurlijk geen blessures oplopen dus iemand die informatie kan geven jullie eerste week hardlopen?
Ja doei.![]()
Op allebei: geen idee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tof hoor. Waar letten ze bij zo'n training op? Donderdag lesje 8 Jeej. Gaat dat goed in eens 2 weken overslaan?Zaterdag is mijn eerste looptraining, dus dan zal ik het wel zien. En ik merk dat als ik op een normaal tempo loop, ik 4min echt bijna zonder spatje zweet of hijgje voor elkaar krijg. Mijn moeder zei ook dat ik wel een paar weken kon overslaan. Dus ik begin gewoon mikkend op de 6min donderdag en dan kijken hoe dat voelt. Ik kan altijd halverwege terugschakelen naar 4min of 5min natuurlijk.
ah oke ik blijf maar lekker het schema volgen denk al ging het vandaag wel heel relaxed maar veel te blij mezelf weer een blessure te lopen haha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Op allebei: geen idee.Zaterdag is mijn eerste looptraining, dus dan zal ik het wel zien. En ik merk dat als ik op een normaal tempo loop, ik 4min echt bijna zonder spatje zweet of hijgje voor elkaar krijg. Mijn moeder zei ook dat ik wel een paar weken kon overslaan. Dus ik begin gewoon mikkend op de 6min donderdag en dan kijken hoe dat voelt. Ik kan altijd halverwege terugschakelen naar 4min of 5min natuurlijk.
Bedankt voor je advies. Ik gebruik wel wheyshake en kwark (voor krachttraining). Ik neem aan dat door de hoeveelheid eiwitten mijn been spieren ook gewoon sneller herstellen. Dit zou dus de oorzaak zijn dat ik na zo'n zware training (voor beginner) weinig last had.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet meteen beginnen met dat soort afstanden en het langzamer opbouwen zodat je lichaam kan wennen aan de hardloopbelasting. Dat je iets conditioneel volhoudt zegt niet dat je lichaam erop berekend is. Zie OP (schema-spoiler) voor opbouwschema's. Dan hoef je wellicht niet bij een week 1 te beginnen, maar halverwege zo'n 5K schema is al een stuk verantwoorder![]()
Heb ik vorig jaar ook gedaan hoor, maar het voelt dit keer zo anders, dat ik wel even wil kijken hoe dat gaat. Misschien dat ik dan ook vanzelf in een wat beter tempo val ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ah oke ik blijf maar lekker het schema volgen denk al ging het vandaag wel heel relaxed maar veel te blij mezelf weer een blessure te lopen haha.
Gewoon kijken hoe je lijf zich gedraagt. Ik heb al een verrotte knie dus houd het lekker rustig haha. Ben benieuwd hoe het je gaat afvallen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gedaan hoor, maar het voelt dit keer zo anders, dat ik wel even wil kijken hoe dat gaat. Misschien dat ik dan ook vanzelf in een wat beter tempo val ofzo.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Je gaat hier geen ander advies krijgen dan rustig opbouwen. Als je dat niet wil horen, verder niet om advies vragen over beginnersschema's.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:26 schreef ibri het volgende:
[..]
Bedankt voor je advies. Ik gebruik wel wheyshake en kwark (voor krachttraining). Ik neem aan dat door de hoeveelheid eiwitten mijn been spieren ook gewoon sneller herstellen. Dit zou dus de oorzaak zijn dat ik na zo'n zware training (voor beginner) weinig last had.
Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is. Luister naar je lijf. Je sport al, dus weet vast het verschil tussen pijn en ongemak. Pijn is niet cool. Ongemak is prima.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Stipstreep, erg goed nieuws!Hoop dat het je allemaal voor de wind gaat! En Nikkie_86 hele mooie mijlpaal!
Op naar de marathon
![]()
![]()
Hier ook nog 2 fotootjes van de Sallandtrail, wat een verschil tussen de foto's trouwens, lijkt alsof ik tijdens de wedstrijd ineens bruin ben geworden, en oud.
Die 2e foto was al na 20 km ergens. De eerste weet ik eigenlijk niet wanneer die was genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtige berichten stipstreep! Succes met zowel je baan als je ondernemerschap!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat betreft de pijn in mijn knieën:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Maar.. Is het nou echt door de schoenen? Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat meneer/mevrouw te hard of teveel loopt, als beginner zijnde en daardoor klachten in de knie krijgt..
Een te grote schoen lijkt me trouwens geen knieklachten te veroorzaken, ik zou eerder denken aan verder naar beneden (kuiten, enkels, scheenbeen misschien)
[..]
Ik doe mee aan het programma "start to run" van de atletiekunie.
Dit programma is pas gestart.
De pijn is veroorzaakt tijdens de training: 2min hardlopen, 2min wandelen. Ik zou dit 6 keer achter elkaar moeten doen. Maar na 2 keer ben ik gestopt van de pijn.
We trainen 1 keer per week samen met de groep, onder begeleiding van. En dienen 1, Max 2, keer per week, zelf te trainen.
De schoenen (Saucony Guide 7) zijn aangemeten door een professionele winkel, na video-opnames.
De reden dat ik "goede schoenen" ben gaan halen, is omdat ik wat overproneer en bij de vorige training (1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen) wat last van mijn enkels kreeg. Dat mijn enkels wat zwak zijn, is mij bekend. Maar ik heb nog nooit eerder last van mijn knieën gehad.
Enig idee?
Het programma is net begonnen en ik zou het heel teleurstellend vinden als ik nu al af moet haken. Al het enthousiasme en geld voor niets besteed.
[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 12-03-2014 03:41:33 ]"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Yeahhh nikkie! Supergoed!!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
Gauw een leuk evenement gaan meedoenis gezellig!
Edit: spuit 11. Je bent al lang ingeschreven
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vraag ff advies bij een sportfysio oid. Wij kunnen hier niet zien hoe en wat (lijkt mij)quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat betreft de pijn in mijn knieën:
De pijn is veroorzaakt tijdens de training: 2min hardlopen, 2min wandelen. Ik zou dit 6 keer achter elkaar moeten doen. Maar na 2 keer ben ik gestopt van de pijn.
We trainen 1 keer per week samen met de groep, onder begeleiding van. En dienen 1, Max 2, keer per week, zelf te trainen.
De schoenen (Saucony Guide 7) zijn aangemeten door een professionele winkel, na video-opnames.
De reden dat ik "goede schoenen" ben gaan halen, is omdat ik wat overproneer en bij de vorige training (1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen) wat last van mijn enkels kreeg. Dat mijn enkels wat zwak zijn, is mij bekend. Maar ik heb nog nooit eerder last van mijn knieën gehad.
Enig idee?
Het programma is net begonnen en ik zou het heel teleurstellend vinden als ik nu al af moet haken. Al het enthousiasme en geld voor niets besteed.
Wat ik wel weet is dat ik in t begin ook klachten had (achillespees en later nog iets maar weet niet meer wat). Toen paar weken rust genomen en weer verder gegaan (wel een paar stappen terug gegaan in niveau trouwens).Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
krijgen jullie zaterdag geen medische test?quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee?
Kaart t anders daar even aan.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.leuk, ik ben ook al een heul klein beetje ondernemerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kader van "minder goed nieuws" ben ik vanmorgen opgestaan met een gevoelige scheen. Daar ben ik rete sacherijnig over. Dat ik 'm voel als ik op de pijnlijke plek druk, soit. Maar als ik 'm nu 'gewoon' ook al voel zitten we wel op een glijdende schaal. Met nog 5 weken te gaan even goed oppassen dus.
Ik denk dat ik de donderdag training oversla of behoorlijk terugschroef in intensiteit.![]()
En het niet erg vinden om achteraan te lopen bij die groep is nog wel de beste tip. Altijd een valkuil: mee willen in het tempo van de groep (lees: de snelste van de groep). Ren langzamer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het kan zijn dat je knieën zijn gaan staan naar je overpronerende voeten en nu moeten wennen aan het feit dat je enkels weer recht staan. Ik zou het inderdaad even met je looptrainer overleggen en/of even langs de fysio.quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee?
Het programma is net begonnen en ik zou het heel teleurstellend vinden als ik nu al af moet haken. Al het enthousiasme en geld voor niets besteed.![]()
dat heb ik idd gedaan. Laat die lange latten maar voorop lopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:57 schreef mosselmossel het volgende:
En het niet erg vinden om achteraan te lopen bij die groep is nog wel de beste tip. Altijd een valkuil: mee willen in het tempo van de groep (lees: de snelste van de groep). Ren langzamer.
K ga vandaag wel even laten kijken of de schoenen die ik heb wel goede schoenen zijn.Today is life -
Dale Carnegie![]()
koude douche erop!quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
leuk, ik ben ook al een heul klein beetje ondernemer
In het kader van "minder goed nieuws" ben ik vanmorgen opgestaan met een gevoelige scheen. Daar ben ik rete sacherijnig over. Dat ik 'm voel als ik op de pijnlijke plek druk, soit. Maar als ik 'm nu 'gewoon' ook al voel zitten we wel op een glijdende schaal. Met nog 5 weken te gaan even goed oppassen dus.
Ik denk dat ik de donderdag training oversla of behoorlijk terugschroef in intensiteit.![]()
quote:Ja gewoon een icepack is makkelijker. Maar dat is symptoom bestrijding en doet niets voor de oorzaak.
![]()
Ah joh, gisteren deed bij mij alles pijn. Nu nog maar de helftquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja gewoon een icepack is makkelijker. Maar dat is symptoom bestrijding en doet niets voor de oorzaak.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Stipstreep, erg goed nieuws!Hoop dat het je allemaal voor de wind gaat! En Nikkie_86 hele mooie mijlpaal!
Op naar de marathon
![]()
![]()
Hier ook nog 2 fotootjes van de Sallandtrail, wat een verschil tussen de foto's trouwens, lijkt alsof ik tijdens de wedstrijd ineens bruin ben geworden, en oud.
Die 2e foto was al na 20 km ergens. De eerste weet ik eigenlijk niet wanneer die was genomen.hahaha enige wat onveranderd is is het duimpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan alweer normaal een trap aflopen, ipv trede voor trede gecontroleerd naar beneden "vallen"quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah joh, gisteren deed bij mij alles pijn. Nu nog maar de helft
Hehe, zoals zo'n traploopveerdingquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:13 schreef Guard het volgende:
[..]
ik kan alweer normaal een trap aflopen, ipv trede voor trede gecontroleerd naar beneden "vallen"
/80'sF means you're fucked![]()
Klopt, ik ben pas net begonnen met de inventarisatie, zal binnenkort wel een lijstje aangeven... (op het moment al wel 13 mensen die interesse kenbaar gemaakt hebben en 4 die het wel genoemd hebben, maar nog niet concreet naar mij gecommuniceerd hebben)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zie nog niemand in de WWW voor de Ekiden?Ghehe, die vond ik altijd reuze interessantquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, zoals zo'n traploopveerding
/80's
[ Bericht 5% gewijzigd door MaleDuck op 12-03-2014 08:39:06 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De rest van m'n lijf doet ook pijn, maar de rest moet niet zeiken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah joh, gisteren deed bij mij alles pijn. Nu nog maar de helft
Die traploopveren bestaan nog steeds! M'n kinderen hebben er al wat in de knoop geholpen... en dan janken natuurlijk en papa een avond lang kutten om ze weer goed te krijgen
Toffe foto's Jero!![]()
Traploopveren
Mijn benen voelen vandaag ook beter. Trap af gaat idd minder des traploopveersAchillespees nog wel stijfjes, maar al minder.
Kom nu met de trein langs een stukje Schiedam/Rdam waar ik oa LDLs heb gelopen. Wat een enden waren het ook!![]()
Vandaag voor 2 uur afspraken naar Groningen op en neer. Zitdagje dus![]()
![]()
Ik heb een thuiswerkdagje vandaag
Misschien ga ik in de loop van de middag nog voor een kleine hobbel, het is erg mooi weer. Gisteren halverwege de training gestopt, lopen ging wel, maar ik was gewoon op, dus vandaag kan eventueel wel weer. Het is erg mooi weer![]()
![]()
TWC,
weet jij toevallig of je vanaf hier naar Egelshoek kunt fietsen? Op googlemaps kan ik geen fietspad zien
https://goo.gl/maps/3Wbs6
Thanks
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
gister 4 km hard hard gelopen, pfff dat was wel weer eens lekker...
Bijna 12 km/h
Ecosia
Lekker. Je moet ook weer gaan opbouwen richting vooroeverloopquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:10 schreef Jumparound het volgende:
gister 4 km hard hard gelopen, pfff dat was wel weer eens lekker...
Bijna 12 km/h![]()
![]()
(Y)quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lekker. Je moet ook weer gaan opbouwen richting vooroeverloop
momenteel alleen wat baby-zaken aan mn hoofd
Ecosia
Prioriteiten stellen! JIJ hoeft niet te bevallenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
(Y)
momenteel alleen wat baby-zaken aan mn hoofd![]()
![]()
daarom was ik gister dan ook aan het hardlopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen! JIJ hoeft niet te bevallen
Ecosia
Precies, of je nou met een sigaar op de gang wacht in het ziekenhuis of een stukkie loopt. Same-samequote:Op woensdag 12 maart 2014 09:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
daarom was ik gister dan ook aan het hardlopen![]()
Jaa maar dit wordt wel voorlopig de langste afstand hoor.. Mn lichaam protesteert aan alle kanten hoor...maar goed volgende week weer een keertje en de rest gewoon mn 7 km tochtje aanhouden. thnx murmeliquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Yeahhh nikkie! Supergoed!!! Gefeliciteerd!
Gauw een leuk evenement gaan meedoenis gezellig!
Edit: spuit 11. Je bent al lang ingeschrevenlife goes on.. be proud of yourself!![]()
dus ik zit hier in mijn hardloopkleertjes te twijfelen of ik ga voor Evy's nieuwe week of nog een keer week 4.
Is dit mijn horoscoop:Duidelijk. Week 4.quote:Je hebt de neiging om erg ondoordacht en drastisch te werk te gaan vandaag. Je moet die neiging toch een beetje in toom houden, want de schade kan wel eens groter worden dan je je nu kunt voorstellen.![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:51 schreef Twinky het volgende:
dus ik zit hier in mijn hardloopkleertjes te twijfelen of ik ga voor Evy's nieuwe week of nog een keer week 4.
Is dit mijn horoscoop:
[..]
Duidelijk. Week 4.
http://groupthink.jezebel(...)oldsismyspiritguide1
Mooi stuk over..tsja. Iemand maakt een mooiepost over een man met overgewicht die hardloopt en hoe dat wel niet moet voelen voor hem.
Het leuke: De hardloper met overgewicht reageert.
Het einde is vooral:
Nu schrijf ik toch over hem, maargoedquote:I am a runner. I was a runner at 420 pounds and I am a runner today.
And runners do one thing.
They run. Not write about other runners.![]()
![]()
die reactiequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:03 schreef GotC het volgende:
Mooi stuk over..tsja. Iemand maakt een mooiepost over een man met overgewicht die hardloopt en hoe dat wel niet moet voelen voor hem.
Het einde is vooral:
[..]
Nu schrijf ik toch over hem, maargoed
mensen moeten idd eens ophouden met oordelen over anderen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Helemaal mee eens, ik probeer vooral te genieten van de hardlopers die ik ziequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
die reactie
mensen moeten idd eens ophouden met oordelen over anderen.![]()
Ik heb meer moeite om niet te oordelen over mensen met extreem overgewicht, die je op een scooter voorbij komen tuffen, al rochelend... Maar ook daar moet ik eigenlijk niet over oordelen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou ja eerlijk gezegd... zo was ik zelf.... maar ik betrap mezelf er nu ook op.9 terwijl ik er nog niet ben).. meer op manier van arme man wat ik kan kan jij ook. Doe er wat aan het kan nu nog... Maar ja je weet de achtergronden niet he... ff voor de duidelijkheid.. ik denk het.. zeg het niet!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik probeer vooral te genieten van de hardlopers die ik zie![]()
Ik heb meer moeite om niet te oordelen over mensen met extreem overgewicht, die je op een scooter voorbij komen tuffen, al rochelend... Maar ook daar moet ik eigenlijk niet over oordelenlife goes on.. be proud of yourself!![]()
Nee, maar dat laatste is wel heel moeilijk om niet over te oordelen. Ik heb meestal zoiets van: wat zonde dat je je lichaam zo verpest. Maar goed, de kern is: iedereen heeft zijn eigen verhaal, waar mensen die over hen oordelen niets vanaf weten. Leven en laten levenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik probeer vooral te genieten van de hardlopers die ik zie![]()
Ik heb meer moeite om niet te oordelen over mensen met extreem overgewicht, die je op een scooter voorbij komen tuffen, al rochelend... Maar ook daar moet ik eigenlijk niet over oordelen![]()
![]()
ik denk vooral ook dat het niet aan mij is om van iemand te vragen zijn leven te veranderen. Iedereen heeft een weg gevolgd en is gekomen waar hij nu is, en kennelijk ben je nog niet daar waar je moet zijn om te veranderen. Daar moet je namelijk ook sterk genoeg voor zijn, en als je het idee hebt dat je dat nog niet bent, gaat het ook niet lukken...![]()
Oordelen is heel makkelijk. Hij doet tenminste iets. Mensen die lopen te zeveren dat ze te zwaar zijn om vervolgens weer een zak chips naar binnen te werken daar ben ik dan weer wat minder vriendelijk denkend over
Ik word alleen chagrijnig van mensen die fluitend en bijna huppelend voorbij komen als ik net enorm aan het zwoegen ben. Van die lange dunne dennen die ogenschijnlijk geen enkele moeite hebben met hun kilometersquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite om niet te oordelen over mensen met extreem overgewicht, die je op een scooter voorbij komen tuffen, al rochelend... Maar ook daar moet ik eigenlijk niet over oordelen.
Die hebben misschien ook jaren moeten zwoegen en allerlei ellende moeten verslaan om zo ver te kunnen komen. Je weet het niet he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word alleen chagrijnig van mensen die fluitend en bijna huppelend voorbij komen als ik net enorm aan het zwoegen ben. Van die lange dunne dennen die ogenschijnlijk geen enkele moeite hebben met hun kilometers.
hihiquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word alleen chagrijnig van mensen die fluitend en bijna huppelend voorbij komen als ik net enorm aan het zwoegen ben. Van die lange dunne dennen die ogenschijnlijk geen enkele moeite hebben met hun kilometers.
ja dat. Of dat je iemand 2x tegenkomt en dat hij dan tussen die 2 keer zeker drie keer zo ver heeft gelopen![]()
![]()
Ooh dat klopt ook, ik vind die mensen dan ook niet stom maar meer als zelf reflectiequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Die hebben misschien ook jaren moeten zwoegen en allerlei ellende moeten verslaan om zo ver te kunnen komen. Je weet het niet he?.
i know, maar vaak zit je in zon neerwaartse spiraal en is eten een verslaving geworden waar je niet makkelijk vanaf komt.. Ik weet van mezelf nu dat ik echt een eetprobleem heb en rustig een dag kan afwijken van mijn dieet, maar daarna gelijk weer strak trekken want anders ga ik weer de verkeerde kant op. En vaak is je geest de grootste boosdoener van allemaal...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oordelen is heel makkelijk. Hij doet tenminste iets. Mensen die lopen te zeveren dat ze te zwaar zijn om vervolgens weer een zak chips naar binnen te werken daar ben ik dan weer wat minder vriendelijk denkend overlife goes on.. be proud of yourself!![]()
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Die hebben misschien ook jaren moeten zwoegen en allerlei ellende moeten verslaan om zo ver te kunnen komen. Je weet het niet he?![]()
![]()
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Weet je zeker dat je mee wil doen aan de Ekiden? Ik zal proberen je zo in te delen, dat ik je kom inhalen goed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
![]()
![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En ik vind jou juist een mooie, dunne, hardlopende denquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe je loopt weet ik nog niet, maar gezien je tijd @ cpc en je blij ei foto's ging het best goed volgens mij
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mee wil doen aan de Ekiden? Ik zal proberen je zo in te delen, dat ik je kom inhalen goed?![]()
![]()
!
![]()
Zo probeer ik altijd ook te ogen als ik ergens langsheen ploeter haha en ik ben ze nog niet voorbij of mn ademhaling is ruk haha ik doe t mezelf gewoon aan...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
zure reactie van die dikke zeg
wees blij dat er iemand überhaupt aandacht aan je besteed en in plaats van de dialoog aan te gaan ga je vol in de aanval.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mee wil doen aan de Ekiden? Ik zal proberen je zo in te delen, dat ik je kom inhalen goed?![]()
![]()
Ecosia
pure zelfverdediging...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef Jumparound het volgende:
wees blij dat er iemand überhaupt aandacht aan je besteed en in plaats van de dialoog aan te gaan ga je vol in de aanval.
Duw ze omver. Ze wegen vaak toch bijna niets.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
![]()
moet ie gvd meer afvallenquote:
Ecosia
Hmpf ik wil eigenlijk weer gaan lopen maar eergisteren iets te fanatiek wezen squaten![]()
Gisteren flinke spierpijn in achterkant bovenbenen en billen. En vandaag nog steeds. Denk dat lopen dan ook niet echt verstandig is. Of juist wel?Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
juist wel, niet te ver en te hard maar gewoon ff de benen los.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:27 schreef Pandaplint het volgende:
Hmpf ik wil eigenlijk weer gaan lopen maar eergisteren iets te fanatiek wezen squaten![]()
Gisteren flinke spierpijn in achterkant bovenbenen en billen. En vandaag nog steeds. Denk dat lopen dan ook niet echt verstandig is. Of juist wel?
(of ga een stuk fietsen)
Ecosia
hmmm sorry maar das niet altijd makkelijk en voor iedereen weggelegd.. je hebt ook vreselijke ziektes waardoor mensen zo dik zijn... en sommigen weten niet beter... Ik ben ook met eten opgegroeid.. heb zelf met hulp van vriendin mn hele eetpatroon omgegooid en mijn knop omgezet, maar dat is verdomde moeilijk hoor.... net wat ik net aangaf eten is een verslaving !!quote:life goes on.. be proud of yourself!![]()
Aww dat is lief! Haha volgens mij heel lelijk (sinds mijn steunzolen raken mijn knieeen elkaar eindelijk niet meer lol).quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:23 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik vind jou juist een mooie, dunne, hardlopende denHoe je loopt weet ik nog niet, maar gezien je tijd @ cpc en je blij ei foto's ging het best goed volgens mij
Is goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
! Wel huppelend en fluitend, he?
Ah het mag dus toch?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
juist wel, niet te ver en te hard maar gewoon ff de benen los.
(of ga een stuk fietsen)
Ook zo mooi, een vriend van me liep ook mee op de CPC. Laatste hardloopprestatie op 5 januari een 5,6 km in 26 minuten, rent even de 10k in 49 minuten uit.
Ik ken het wel hoor. Ik moet zelf ook heel erg uitkijken want anders vreet ik zo weer een zak koekjes naar binnen. Ik ken totaal geen mate. Dus nu mag ik alleen in het weekend lekkers van mezelf en dan gaat het goed ^^quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
i know, maar vaak zit je in zon neerwaartse spiraal en is eten een verslaving geworden waar je niet makkelijk vanaf komt.. Ik weet van mezelf nu dat ik echt een eetprobleem heb en rustig een dag kan afwijken van mijn dieet, maar daarna gelijk weer strak trekken want anders ga ik weer de verkeerde kant op. En vaak is je geest de grootste boosdoener van allemaal...I solemnly swear i'm up to no good![]()
ja en met zo'n afschuwelijk perfecte voorvoetlanding.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is goed! Wel huppelend en fluitend, he?
![]()
ik weet wat je bedoeld hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm sorry maar das niet altijd makkelijk en voor iedereen weggelegd.. je hebt ook vreselijke ziektes waardoor mensen zo dik zijn... en sommigen weten niet beter... Ik ben ook met eten opgegroeid.. heb zelf met hulp van vriendin mn hele eetpatroon omgegooid en mijn knop omgezet, maar dat is verdomde moeilijk hoor.... net wat ik net aangaf eten is een verslaving !!Zelf ook de neiging om te vreten (wat me nu weer tot 86 kg heeft gedreven (nadat ik 2 jaar geleden nog 74 woog))
Het zit in onze genen om te vreten wat er is en ik kan helaas ook geen nee zeggen. Dus zonder sporten zou ik nu de oude swets zijn.
En ja, je weet niet wat er in iemands leven speelde voor de knop om ging, maar in de meeste gevallen is het "gewoon" ongeremd eten. Dat je daardoor psychische problemen krijgt en nog meer gaat eten... 180 kg weeg je niet zomaar, zeg maar.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
een herstelloopje kan nu wel ff lekker zijnquote:
Ecosia
Ik lees zijn reactie toch iets anders..quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:25 schreef Jumparound het volgende:
wees blij dat er iemand überhaupt aandacht aan je besteed en in plaats van de dialoog aan te gaan ga je vol in de aanval.
Hij krijgt een heel verleden (ook wb eten) opgespeld, inclusief alle bijbehorende vooroordelen. Niet echt fijn om te lezen, gok ik zo
Hij wil simpelweg hardlopen zonder dat iemand hem negatief óf positief beoordeeld. Snap ik ook wel, tegenwoordig. Kijk maar gewoon liever niet, zeg maar.![]()
hihi hier net zo je moet balans vinden voor jezelf! goed bezig !quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor. Ik moet zelf ook heel erg uitkijken want anders vreet ik zo weer een zak koekjes naar binnen. Ik ken totaal geen mate. Dus nu mag ik alleen in het weekend lekkers van mezelf en dan gaat het goed ^^life goes on.. be proud of yourself!![]()
Ben dus niet de enige die het een stomme reactie vindt...quote:
De (positieve) ironie zit 'm (wmb) juist in het feit dat de originele schrijven wíl laten zien dat er een verhaal zit achter elke sporter van elk formaat, óók achter de 'dikke medemens' die niet huppelend en fluitend voorbij zweeft.Ja doei.![]()
Ja precies. En jij ook. heb je alweer gelopen? Moet volgende week ook week 4 gaan doen. Lijkt me best pittig als ik het zo zie.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hihi hier net zo je moet balans vinden voor jezelf! goed bezig !I solemnly swear i'm up to no good![]()
ach ja psyche zit soms raar in elkaar... je voelt je kut omdat je te dik bent, om vervolgens een zak chips leeg te eten je even fijn voelt en erna nog klotener omdat je die zak hebt opgegeten.... en het pesten op school niet te vergeten enzo.... maar goed... vast niet iedereen zal het licht zien.... mijn moeder bijvoorbeeld ziet hoe ik ben veranderd.. maar haar lukt het niet, heeft overal smoesjes en excuses voor dus ik heb t bij haar opgegeven om dr te proberen te helpen... heb dr er wel bijgezegd dat ze bij mij er niet over hoeft te klagen...als ze er klaar voor is zal ik haar helpen zo goed als ik kan, maar als je niet wilt houd het op...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoeld hoorZelf ook de neiging om te vreten (wat me nu weer tot 86 kg heeft gedreven (nadat ik 2 jaar geleden nog 74 woog))
Het zit in onze genen om te vreten wat er is en ik kan helaas ook geen nee zeggen. Dus zonder sporten zou ik nu de oude swets zijn.
En ja, je weet niet wat er in iemands leven speelde voor de knop om ging, maar in de meeste gevallen is het "gewoon" ongeremd eten. Dat je daardoor psychische problemen krijgt en nog meer gaat eten... 180 kg weeg je niet zomaar, zeg maar.life goes on.. be proud of yourself!![]()
Waar bij egelshoek? Ga je vliegen? Als ik de goede egelshoek voor mij heb kan het op zijn minst op 3 manieren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:10 schreef Jumparound het volgende:
TWC,
weet jij toevallig of je vanaf hier naar Egelshoek kunt fietsen? Op googlemaps kan ik geen fietspad zien
https://goo.gl/maps/3Wbs6
Thanks![]()
Ja, en daarvoor kiest hij dus een concreet iemand uit. Tja, dan bestaat altijd het gevaar dat die persoon dat niet waardeert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die het een stomme reactie vindt...
De (positieve) ironie zit 'm (wmb) juist in het feit dat de originele schrijven wíl laten zien dat er een verhaal zit achter elke sporter van elk formaat, óók achter de 'dikke medemens' die niet huppelend en fluitend voorbij zweeft.
Ik heb er niets mee, met dat soort "inspirationele" posts als die eerste. Hardlopers zijn niet bewonderenswaardig omdat ze hardlopen. Hardlopen doe ik omdat ik het leuk vind; ik ga ervanuit dat de meeste hardlopers zijn zoals mij; en door te doen wat je leuk vind ben je niet ineens een speciaal persoon.
Ik heb ook niets met de reactie. Hij beschrijft hoe hij voelt dat er om hem gelachen wordt, en dat hij zich daarom voor het lopen schaamde. Ga gewoon lopen man! Nergens wat van aantrekken! Alles wat je doet lokt reacties uit, zowel positieve als negatieve, of er nu reden voor is of niet. Dus negeer ze.![]()
Precies, en daarom vind ik het verwonderlijk dat ie vol in de aanval gaatquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die het een stomme reactie vindt...
De (positieve) ironie zit 'm (wmb) juist in het feit dat de originele schrijven wíl laten zien dat er een verhaal zit achter elke sporter van elk formaat, óók achter de 'dikke medemens' die niet huppelend en fluitend voorbij zweeft.
Wat positivisme m.b.t. dikke mensen kan prima.
En succesverhalen (zoals flink afvallen) kan een inspiratie zijn voor je medemens om vooral goed voor je lichaam te zorgen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Oh, verzoekje: als iemand nog een startnummer voor de 5k Ladiesrun Rotterdam 1 juni over heeft, dan is 'ie van harte welkom hier.
Hmm heb evy afgerond, het hielp voor mij gigantisch om niet te kijken wat er die week kwam.. gewoon gaan lopen... viel een les tegen? deed ik de keer erop dezelfde les nog een keer... ik heb er ook wel langer dan normaal over gedaan om de vijf km te lopen maar dat boeide me vrij weinig... niet te snel willen en t gewoon over je heen laten komen!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies. En jij ook. heb je alweer gelopen? Moet volgende week ook week 4 gaan doen. Lijkt me best pittig als ik het zo zie.
heb gister nog gelopen, voor t eerst 10 km zag er mega tegenop en op zere knie en enkels na ging het best goed!life goes on.. be proud of yourself!![]()
probeer het stuk van blauw kapel naar Hollandsche Rading af te snijden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waar bij egelshoek? Ga je vliegen? Als ik de goede egelshoek voor mij heb kan het op zijn minst op 3 manieren.
Vind het niet erg om wat om te fietsen hoor, maar dit is niet de meest economische route.
http://www.endomondo.com/workouts/307359796/3690596
dus als je een route weet tussen het punt op de kaart en egelshoek die vrij direct is lees ik het graag
Ecosia
Oh dan heb ik je door elkaar gehaald met iemand anders oops ^^quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Hmm heb evy afgerond, het hielp voor mij gigantisch om niet te kijken wat er die week kwam.. gewoon gaan lopen... viel een les tegen? deed ik de keer erop dezelfde les nog een keer... ik heb er ook wel langer dan normaal over gedaan om de vijf km te lopen maar dat boeide me vrij weinig... niet te snel willen en t gewoon over je heen laten komen!!
heb gister nog gelopen, voor t eerst 10 km zag er mega tegenop en op zere knie en enkels na ging het best goed!I solemnly swear i'm up to no good![]()
Geeft niks hoor kan gebeuren hihiquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dan heb ik je door elkaar gehaald met iemand anders oops ^^life goes on.. be proud of yourself!![]()
Sowieso zijn de aannames over mensen met overgewicht badinerend. Ook al zijn ze goed bedoeld. Heel mijn leven zie ik ongeloof als ik vertel hoeveel ik eet. "Dat kan niet" wordt er simpelweg gezegd. Inderdaad "Each lap you run, you're paying off the debt of another midnight snack, another desser, another beer.." ondanks dat het positief bedoeld is direct de aanname dat iedereen die dik is wel 's nachts in de koelkast MOET grazen, want als je "normaal" eet wordt je nooit dik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:03 schreef GotC het volgende:
Het einde is vooral:
[..]
Nu schrijf ik toch over hem, maargoed![]()
Op http://www.opencyclemap.org staat een fietspad tussen de Korssesteeg en de Graaf Floris V weg dat niet op Google Maps staat. OCM is een variant van OpenStreetMap die vooral op fietsers is gericht, en vaak wat completer is dan GM.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
probeer het stuk van blauw kapel naar Hollandsche Rading af te snijden.
Vind het niet erg om wat om te fietsen hoor, maar dit is niet de meest economische route.
dus als je een route weet tussen het punt op de kaart en egelshoek die vrij direct is lees ik het graag![]()
Maar desalniettemin, Goed bezig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Geeft niks hoor kan gebeuren hihiI solemnly swear i'm up to no good![]()
Thanks!quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:47 schreef pijll het volgende:
[..]
Op http://www.opencyclemap.org staat een fietspad tussen de Korssesteeg en de Graaf Floris V weg dat niet op Google Maps staat. OCM is een variant van OpenStreetMap die vooral op fietsers is gericht, en vaak wat completer is dan GM.
Ik ga vanmiddag gelijk de fietspad checken
Ecosia
Klopt. Er zijn zeker mensen die dik zijn om medische/psychische redenen. Maar ik geloof niet dat dit bij het meerendeel zo is. Het meerendeel heeft het denk ik vooral aan luiheid en ongezond eten te danken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso zijn de aannames over mensen met overgewicht badinerend. Ook al zijn ze goed bedoeld. Heel mijn leven zie ik ongeloof als ik vertel hoeveel ik eet. "Dat kan niet" wordt er simpelweg gezegd. Inderdaad "Each lap you run, you're paying off the debt of another midnight snack, another desser, another beer.." ondanks dat het positief bedoeld is direct de aanname dat iedereen die dik is wel 's nachts in de koelkast MOET grazen, want als je "normaal" eet wordt je nooit dik.
Een gezond iemand met een beetje discipline wordt niet dik.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Dankjequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar desalniettemin, Goed bezig!
Succes ermee. Ik zie trouwens dat in in dit geval het pad ook op Google Maps staat. Dat kan je zien als je de fietsplanner gebruikt, dan maakt 'ie alle fietspaden fel groen. Dat gebruik ik ook nog wel eens om hardlooproutes te verzinnen, want fietspaden lopen vaak lekker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:51 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga vanmiddag gelijk de fietspad checken![]()
Maar hoe loopt hij nu de trap af?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:32 schreef Debsterr het volgende:
Ook zo mooi, een vriend van me liep ook mee op de CPC. Laatste hardloopprestatie op 5 januari een 5,6 km in 26 minuten, rent even de 10k in 49 minuten uit.
![]()
Klopt... daarom note to self: Niet zomaar oordelenquote:
Ik heb helemaal geen medische aandoening en ik barst van de zelfdiscipline. Maar als je van 4 boterhammen per dag dik wordt is het simpelweg een heel moeizaam verhaal om dat jaar in jaar uit vol te houden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn zeker mensen die dik zijn om medische/psychische redenen. Maar ik geloof niet dat dit bij het meerendeel zo is. Het meerendeel heeft het denk ik vooral aan luiheid en ongezond eten te danken.
Een gezond iemand met een beetje zelfdiscipline wordt niet dik.
Momenteel eet ik tussen de 1500 en 1800 kcal per dag, ben ik met een MARATHONtraining bezig en fiets dagelijks naar m'n werk. En als ik niet oppas kom ik gewoon aan.
Voor je beeldvorming, dat is per dag 2 cracottes, 2 boterhammen met magere 20+ smeerkaas, groenten, wat aardappels en een stukje vlees. Bakje kwark 2 stuks fruit een halve komkommer en wat tomaatjes. Als 'extraatje' 2 of 3 tarwebiscuitjes....![]()
Ah deze route moet dus wat economischer. Overigens wel raar dat je dwars door overvecht rijdt terwijl je er makkelijker omheen kan rijden. Vanaf die route die laat zien is er 1 optie die je hebt meteen de meest logische.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
probeer het stuk van blauw kapel naar Hollandsche Rading af te snijden.
dus als je een route weet tussen het punt op de kaart en egelshoek die vrij direct is lees ik het graag![]()
Wow. Dan zou je dus kunnen zeggen dat je een bijzonder efficiënt lichaam hebtquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen medische aandoening en ik barst van de zelfdiscipline. Maar als je van 4 boterhammen per dag dik wordt is het simpelweg een heel moeizaam verhaal om dat jaar in jaar uit vol te houden.
Momenteel eet ik tussen de 1500 en 1800 kcal per dag, ben ik met een MARATHONtraining bezig en fiets dagelijks naar m'n werk. En als ik niet oppas kom ik gewoon aan.
Voor je beeldvorming, dat is per dag 2 cracottes, 2 boterhammen met magere 20+ smeerkaas, groenten, wat aardappels en een stukje vlees. Bakje kwark 2 stuks fruit een halve komkommer en wat tomaatjes. Als 'extraatje' 2 of 3 tarwebiscuitjes....
je, ken niet helemaal de weg daar. en het ging nogal mis vanmorgen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ah deze route moet dus wat economischer. Overigens wel raar dat je dwars door overvecht rijdt terwijl je er makkelijker omheen kan rijden. Vanaf die route die laat zien is er 1 optie die je hebt meteen de meest logische.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
In de hongerwinter zou ik de kingpin geweest zijn. Maar ja... we hebben overvloedzomer.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wow. Dan zou je dus kunnen zeggen dat je een bijzonder efficiënt lichaam hebt![]()
Gezonde mensen zonder zelfdiscipline worden niet dik
Misschien had ik tijdens mijn HM hier en daar ook wat kort door de bocht moeten gaan.![]()
Maar.. 1500-1800 kcal eten per dag en dan ook nog met een marathontraining bezig zijn kan toch ook niet gezond zijn? Eet je dan niet juist te weinig? Probeert je lichaam niet elk extratje als reserve op te slaan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen medische aandoening en ik barst van de zelfdiscipline. Maar als je van 4 boterhammen per dag dik wordt is het simpelweg een heel moeizaam verhaal om dat jaar in jaar uit vol te houden.
Voor je beeldvorming, dat is per dag 2 cracottes, 2 boterhammen met magere 20+ smeerkaas, groenten, wat aardappels en een stukje vlees. Bakje kwark 2 stuks fruit een halve komkommer en wat tomaatjes. Als 'extraatje' 2 of 3 tarwebiscuitjes....![]()
Verhuizen naar de Krimquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de hongerwinter zou ik de kingpin geweest zijn. Maar ja... we hebben overvloedzomer.
Ik ben behoorlijk gezond, heb alleen geen zefdiscipline dus ik ben dik.
Hebben we dat gehad
Dan ga ik nu na 3 uur uitstellen toch maar hardlopen.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Maar.. 1500-1800 kcal eten per dag en dan ook nog met een marathontraining bezig zijn kan toch ook niet gezond zijn? Eet je dan niet juist te weinig? Probeert je lichaam niet elk extratje als reserve op te slaan?daar hebben we het "je zet je lichaam in spaarstand" weer
Nee echt niet. Dat werkt een paar maanden misschien zo, maar niet 3 jaar lang
Vorige week bij Sport Medisch Onderzoek zij de arts ook dat je uit 1500 tot 1800 Kcal precies de juiste voeding kan halen. Moet je wel redelijk gevarieerd eten. En op dagen dat ik 20+ kilometer meer eet, eet ik soms een boterhammetje extra.![]()
Paar keer per jaar in deze reeksquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]daar hebben we het "je zet je lichaam in spaarstand" weer
![]()
![]()
![]()
Snap dat je dat heel vaak te horen hebt gekregen.. Excuus!quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]daar hebben we het "je zet je lichaam in spaarstand" weer
Nee echt niet. Dat werkt een paar maanden misschien zo, maar niet 3 jaar lang
Vorige week bij Sport Medisch Onderzoek zij de arts ook dat je uit 1500 tot 1800 Kcal precies de juiste voeding kan halen. Moet je wel redelijk gevarieerd eten. En op dagen dat ik 20+ kilometer meer eet, eet ik soms een boterhammetje extra.Is er geen enkele medische verklaring voor gevonden? Ik vind het altijd zo wonderbaarlijk dat mensen bij wijze van spreken aan kunnen komen terwijl ze enkel naar die extra boterham kijken...
![]()
Ik vind het blindstaren op kcal gevaarlijk... want als je spijsvertering genoeg voedingstoffen haalt uit die hoeveelheid kcal, dan is het toch goed. Vorig jaar at ik rond de Roparun, toen ik veel km maakte (maar half zoveel als swets nu) ongeveer 3000 kcal en kwam nog te kort...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Maar.. 1500-1800 kcal eten per dag en dan ook nog met een marathontraining bezig zijn kan toch ook niet gezond zijn? Eet je dan niet juist te weinig? Probeert je lichaam niet elk extratje als reserve op te slaan?
Nu weet ik dat mijn spijsvertering ook niet optimaal werkt, waardoor ik nu in een traject ben gestapt om dat te verbeteren...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Precies. Gekookt, gebakken, scrambled, gepocheerd...quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef hatsaflats het volgende:
De ene calorei is ook de andere niet.Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:11 schreef Quoi het volgende:
Het is gewoon de oude discussie: de kip of de calorei![]()
![]()
Ik viel eerst ook niet af, vanaf het moment dat ik geen aardappels meer eet vlogen ze bij wijze van spreken ervanaf... als avondeten eet ik nu dus veel groente en vlees.. en als ik echt honger heb doe ik er wat witte rijst bij... miss proberen???? tis maar een idee hoor... een kennis van mij had hetzelfde met brood... dus die eet nu geen brood meer...is per persoon vershillend;;quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor je beeldvorming, dat is per dag 2 cracottes, 2 boterhammen met magere 20+ smeerkaas, groenten, wat aardappels en een stukje vlees. Bakje kwark 2 stuks fruit een halve komkommer en wat tomaatjes. Als 'extraatje' 2 of 3 tarwebiscuitjes....life goes on.. be proud of yourself!![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:26 schreef Devv het volgende:
Duw ze omver. Ze wegen vaak toch bijna niets.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het is een godswonder dat ik niet tegen de 100kg weeg, maar slechts 76. Gezien die koelkasten die ik leegvreet. Ik heb een mazzellijf wat dat betreft.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ontbeet vroeger met chocoladeijs en kwam geen grammetje aan.. helaas werkt dat nu niet meerquote:Op woensdag 12 maart 2014 11:15 schreef mosselmossel het volgende:
Het is een godswonder dat ik niet tegen de 100kg weeg, maar slechts 76. Gezien die koelkasten die ik leegvreet. Ik heb een mazzellijf wat dat betreft.![]()
![]()
^^quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:04 schreef Twinky het volgende:
Ik ben behoorlijk gezond, heb alleen geen zefdiscipline dus ik ben dik.
Hebben we dat gehad
Dan ga ik nu na 3 uur uitstellen toch maar hardlopen.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Vervelend is dat dan hequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:16 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Ik ontbeet vroeger met chocoladeijs en kwam geen grammetje aan.. helaas werkt dat nu niet meer
Misschien kan ik het weer aan als ik 3x per week train.quote:En anders trakteer ik mezelf met een bak als afsluiting van mijn studententijd over een half jaar!
![]()
![]()
Ik ga morgen een keer op een doordeweekse avond mijn LDL doen ipv in het weekend. Ben benieuwd hoe dat bevalt, normaal gesproken heb ik zo rond 5 uur een 'honger-moe-chagrijnig' moment en kan ik er misschien nog wel een paar km uitpersen voor het eten, maar niet >10. Maar ik wil het toch gaan proberen, zeker als ik weer met serieuzere trainingsschema's aan de gang ga binnenkort moet het wel..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan ga ik nu maar even genieten van een klein portie noten, krijg trek van deze discussie
Toen ik nog aan de medicijnen zat, moest ik op dieet om op gewicht te blijven. Idioot was dat, en heel naar. En zelfs op dieet kwam ik nog aan.Het hongergevoel wat ik op den duur had... Mijn God. Afschuwelijk.
Tegenwoordig ligt elk extra pondje gewoon aan mezelf, veel fijner. Niet dat ik te dik ben ofzo, maar met 4kg minder zou ik ook blij zijn. Gewoon omdat ik nogal klein ben en dan vind ik dat mooier. Maar ik laat er niet echt iets voor, kies alleen voor het kleinere taartstuk.Mijn behoefte ligt ook erg laag, ik denk rond de 1600-1800? Ik ben wel een klein meisje natuurlijk en ik ren geen marathons, maar het is gemakkelijk om eroverheen te eten als je met iemand mee eet.
Het enige waar ik slecht tegen kan zijn mensen die klagen dat ze te dik zijn, terwijl ze een zaak chips leeg eten. Hongergevoel stillen a la, maar dat kan ook met iets gezonds (ook al voorkomt dat gewichtstoename nog niet altijd). Kies je daar niet voor, zeur dan ook niet.
Wat zou het makkelijk zijn als je gewoon precies zoveel trek had als wat je nodig had om op gewicht te blijven
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wou dat ik gewoon eens wat minder snaai trek heb. Ik eet het niet meer hoor daar niet van maar de trek blijft. En oh ja sinds ik gestart ben met hardlopen kom ik aan. Klinkt dat bekend bij iemand? Ik eet er niet meer om.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Spieren wegen meer dan vet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wou dat ik gewoon eens wat minder snaai trek heb. Ik eet het niet meer hoor daar niet van maar de trek blijft. En oh ja sinds ik gestart ben met hardlopen kom ik aan. Klinkt dat bekend bij iemand? Ik eet er niet meer om.Ja doei.![]()
Maar van hardlopen krijg je niet zo snel enorme spieren.quote:
Wat het ook gewoon kan zijn is dat je hongergevoel meer toeneemt dan de extra energie die je verbruikt, dat is bij mij altijd wel een ding. Dus gewoon opletten dat je niet heel veel meer gaat eten, voor afstanden <5km heb je eigenlijk niet meer nodig dan op een normale dag. Voor 10 km ook maar een boterhammetje of 2.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: