Prioriteiten stellen! JIJ hoeft niet te bevallenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
(Y)
momenteel alleen wat baby-zaken aan mn hoofd
daarom was ik gister dan ook aan het hardlopenquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen! JIJ hoeft niet te bevallen
Precies, of je nou met een sigaar op de gang wacht in het ziekenhuis of een stukkie loopt. Same-samequote:Op woensdag 12 maart 2014 09:35 schreef Jumparound het volgende:
[..]
daarom was ik gister dan ook aan het hardlopen
Jaa maar dit wordt wel voorlopig de langste afstand hoor.. Mn lichaam protesteert aan alle kanten hoor...maar goed volgende week weer een keertje en de rest gewoon mn 7 km tochtje aanhouden. thnx murmeliquote:Op woensdag 12 maart 2014 07:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Yeahhh nikkie! Supergoed!!! Gefeliciteerd!
Gauw een leuk evenement gaan meedoenis gezellig!
Edit: spuit 11. Je bent al lang ingeschreven
Duidelijk. Week 4.quote:Je hebt de neiging om erg ondoordacht en drastisch te werk te gaan vandaag. Je moet die neiging toch een beetje in toom houden, want de schade kan wel eens groter worden dan je je nu kunt voorstellen.
Succesquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:51 schreef Twinky het volgende:
dus ik zit hier in mijn hardloopkleertjes te twijfelen of ik ga voor Evy's nieuwe week of nog een keer week 4.
Is dit mijn horoscoop:
[..]
Duidelijk. Week 4.
Nu schrijf ik toch over hem, maargoedquote:I am a runner. I was a runner at 420 pounds and I am a runner today.
And runners do one thing.
They run. Not write about other runners.
die reactiequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:03 schreef GotC het volgende:
http://groupthink.jezebel(...)oldsismyspiritguide1
Mooi stuk over..tsja. Iemand maakt een mooiepost over een man met overgewicht die hardloopt en hoe dat wel niet moet voelen voor hem.
Het leuke: De hardloper met overgewicht reageert.
Het einde is vooral:
[..]
Nu schrijf ik toch over hem, maargoed
Helemaal mee eens, ik probeer vooral te genieten van de hardlopers die ik ziequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
die reactie
mensen moeten idd eens ophouden met oordelen over anderen.
Nou ja eerlijk gezegd... zo was ik zelf.... maar ik betrap mezelf er nu ook op.9 terwijl ik er nog niet ben).. meer op manier van arme man wat ik kan kan jij ook. Doe er wat aan het kan nu nog... Maar ja je weet de achtergronden niet he... ff voor de duidelijkheid.. ik denk het.. zeg het niet!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik probeer vooral te genieten van de hardlopers die ik zie![]()
Ik heb meer moeite om niet te oordelen over mensen met extreem overgewicht, die je op een scooter voorbij komen tuffen, al rochelend... Maar ook daar moet ik eigenlijk niet over oordelen
Nee, maar dat laatste is wel heel moeilijk om niet over te oordelen. Ik heb meestal zoiets van: wat zonde dat je je lichaam zo verpest. Maar goed, de kern is: iedereen heeft zijn eigen verhaal, waar mensen die over hen oordelen niets vanaf weten. Leven en laten levenquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik probeer vooral te genieten van de hardlopers die ik zie![]()
Ik heb meer moeite om niet te oordelen over mensen met extreem overgewicht, die je op een scooter voorbij komen tuffen, al rochelend... Maar ook daar moet ik eigenlijk niet over oordelen
Ik word alleen chagrijnig van mensen die fluitend en bijna huppelend voorbij komen als ik net enorm aan het zwoegen ben. Van die lange dunne dennen die ogenschijnlijk geen enkele moeite hebben met hun kilometersquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die hebben misschien ook jaren moeten zwoegen en allerlei ellende moeten verslaan om zo ver te kunnen komen. Je weet het niet he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word alleen chagrijnig van mensen die fluitend en bijna huppelend voorbij komen als ik net enorm aan het zwoegen ben. Van die lange dunne dennen die ogenschijnlijk geen enkele moeite hebben met hun kilometers.
hihiquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word alleen chagrijnig van mensen die fluitend en bijna huppelend voorbij komen als ik net enorm aan het zwoegen ben. Van die lange dunne dennen die ogenschijnlijk geen enkele moeite hebben met hun kilometers.
Ooh dat klopt ook, ik vind die mensen dan ook niet stom maar meer als zelf reflectiequote:Op woensdag 12 maart 2014 10:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Die hebben misschien ook jaren moeten zwoegen en allerlei ellende moeten verslaan om zo ver te kunnen komen. Je weet het niet he?
i know, maar vaak zit je in zon neerwaartse spiraal en is eten een verslaving geworden waar je niet makkelijk vanaf komt.. Ik weet van mezelf nu dat ik echt een eetprobleem heb en rustig een dag kan afwijken van mijn dieet, maar daarna gelijk weer strak trekken want anders ga ik weer de verkeerde kant op. En vaak is je geest de grootste boosdoener van allemaal...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oordelen is heel makkelijk. Hij doet tenminste iets. Mensen die lopen te zeveren dat ze te zwaar zijn om vervolgens weer een zak chips naar binnen te werken daar ben ik dan weer wat minder vriendelijk denkend over
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Die hebben misschien ook jaren moeten zwoegen en allerlei ellende moeten verslaan om zo ver te kunnen komen. Je weet het niet he?
Weet je zeker dat je mee wil doen aan de Ekiden? Ik zal proberen je zo in te delen, dat ik je kom inhalen goed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ik vind jou juist een mooie, dunne, hardlopende denquote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je mee wil doen aan de Ekiden? Ik zal proberen je zo in te delen, dat ik je kom inhalen goed?![]()
![]()
Zo probeer ik altijd ook te ogen als ik ergens langsheen ploeter haha en ik ben ze nog niet voorbij of mn ademhaling is ruk haha ik doe t mezelf gewoon aan...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |