Yeahhh nikkie! Supergoed!!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
eerste keer 10 km is een feit.. helemaal trots op mezelf![]()
Vraag ff advies bij een sportfysio oid. Wij kunnen hier niet zien hoe en wat (lijkt mij)quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat betreft de pijn in mijn knieën:
Ik doe mee aan het programma "start to run" van de atletiekunie.
Dit programma is pas gestart.
De pijn is veroorzaakt tijdens de training: 2min hardlopen, 2min wandelen. Ik zou dit 6 keer achter elkaar moeten doen. Maar na 2 keer ben ik gestopt van de pijn.
We trainen 1 keer per week samen met de groep, onder begeleiding van. En dienen 1, Max 2, keer per week, zelf te trainen.
De schoenen (Saucony Guide 7) zijn aangemeten door een professionele winkel, na video-opnames.
De reden dat ik "goede schoenen" ben gaan halen, is omdat ik wat overproneer en bij de vorige training (1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen) wat last van mijn enkels kreeg. Dat mijn enkels wat zwak zijn, is mij bekend. Maar ik heb nog nooit eerder last van mijn knieën gehad.
Enig idee?
Het programma is net begonnen en ik zou het heel teleurstellend vinden als ik nu al af moet haken. Al het enthousiasme en geld voor niets besteed.
krijgen jullie zaterdag geen medische test?quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:32 schreef capricia het volgende:
[..]
De pijn is veroorzaakt tijdens de training: 2min hardlopen, 2min wandelen. Ik zou dit 6 keer achter elkaar moeten doen. Maar na 2 keer ben ik gestopt van de pijn.
We trainen 1 keer per week samen met de groep, onder begeleiding van. En dienen 1, Max 2, keer per week, zelf te trainen.
De schoenen (Saucony Guide 7) zijn aangemeten door een professionele winkel, na video-opnames.
De reden dat ik "goede schoenen" ben gaan halen, is omdat ik wat overproneer en bij de vorige training (1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen) wat last van mijn enkels kreeg. Dat mijn enkels wat zwak zijn, is mij bekend. Maar ik heb nog nooit eerder last van mijn knieën gehad.
Enig idee?
Het programma is net begonnen en ik zou het heel teleurstellend vinden als ik nu al af moet haken. Al het enthousiasme en geld voor niets besteed.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een erg drukke dag afgesloten met een erg lekkere training. Uurtje d2 met een paar stevige versnellingen van telkens ongeveer 500m. Het voelde heerlijk.leuk, ik ben ook al een heul klein beetje ondernemerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kader van "minder goed nieuws" ben ik vanmorgen opgestaan met een gevoelige scheen. Daar ben ik rete sacherijnig over. Dat ik 'm voel als ik op de pijnlijke plek druk, soit. Maar als ik 'm nu 'gewoon' ook al voel zitten we wel op een glijdende schaal. Met nog 5 weken te gaan even goed oppassen dus.
Ik denk dat ik de donderdag training oversla of behoorlijk terugschroef in intensiteit.
Het kan zijn dat je knieën zijn gaan staan naar je overpronerende voeten en nu moeten wennen aan het feit dat je enkels weer recht staan. Ik zou het inderdaad even met je looptrainer overleggen en/of even langs de fysio.quote:Op woensdag 12 maart 2014 03:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Enig idee?
dat heb ik idd gedaan. Laat die lange latten maar voorop lopen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:57 schreef mosselmossel het volgende:
En het niet erg vinden om achteraan te lopen bij die groep is nog wel de beste tip. Altijd een valkuil: mee willen in het tempo van de groep (lees: de snelste van de groep). Ren langzamer.
koude douche erop!quote:Op woensdag 12 maart 2014 07:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
leuk, ik ben ook al een heul klein beetje ondernemer
In het kader van "minder goed nieuws" ben ik vanmorgen opgestaan met een gevoelige scheen. Daar ben ik rete sacherijnig over. Dat ik 'm voel als ik op de pijnlijke plek druk, soit. Maar als ik 'm nu 'gewoon' ook al voel zitten we wel op een glijdende schaal. Met nog 5 weken te gaan even goed oppassen dus.
Ik denk dat ik de donderdag training oversla of behoorlijk terugschroef in intensiteit.
quote:
Ah joh, gisteren deed bij mij alles pijn. Nu nog maar de helftquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ja gewoon een icepack is makkelijker. Maar dat is symptoom bestrijding en doet niets voor de oorzaak.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Stipstreep, erg goed nieuws!Hoop dat het je allemaal voor de wind gaat! En Nikkie_86 hele mooie mijlpaal!
Op naar de marathon
![]()
![]()
Hier ook nog 2 fotootjes van de Sallandtrail, wat een verschil tussen de foto's trouwens, lijkt alsof ik tijdens de wedstrijd ineens bruin ben geworden, en oud.
Die 2e foto was al na 20 km ergens. De eerste weet ik eigenlijk niet wanneer die was genomen.hahaha enige wat onveranderd is is het duimpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
ik kan alweer normaal een trap aflopen, ipv trede voor trede gecontroleerd naar beneden "vallen"quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah joh, gisteren deed bij mij alles pijn. Nu nog maar de helft
Hehe, zoals zo'n traploopveerdingquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:13 schreef Guard het volgende:
[..]
ik kan alweer normaal een trap aflopen, ipv trede voor trede gecontroleerd naar beneden "vallen"
Klopt, ik ben pas net begonnen met de inventarisatie, zal binnenkort wel een lijstje aangeven... (op het moment al wel 13 mensen die interesse kenbaar gemaakt hebben en 4 die het wel genoemd hebben, maar nog niet concreet naar mij gecommuniceerd hebben)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zie nog niemand in de WWW voor de Ekiden?
Ghehe, die vond ik altijd reuze interessantquote:Op woensdag 12 maart 2014 08:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, zoals zo'n traploopveerding
/80's
De rest van m'n lijf doet ook pijn, maar de rest moet niet zeiken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 08:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ah joh, gisteren deed bij mij alles pijn. Nu nog maar de helft
Lekker. Je moet ook weer gaan opbouwen richting vooroeverloopquote:Op woensdag 12 maart 2014 09:10 schreef Jumparound het volgende:
gister 4 km hard hard gelopen, pfff dat was wel weer eens lekker...
Bijna 12 km/h
(Y)quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lekker. Je moet ook weer gaan opbouwen richting vooroeverloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |