SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
My thoughts exactly (over mijn foto's dan he?)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:51 schreef Yuki het volgende:
Mèèèèn, wat zie ik er beroerd uit op de foto in 't finishgebied van de CPC
De officiële foto's zijn stom.
Kwam gewoon door de hitte!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:51 schreef Yuki het volgende:
Mèèèèn, wat zie ik er beroerd uit op de foto in 't finishgebied van de CPC
De officiële foto's zijn stom.
Dat zal het zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Twinky, de dag moet nog beginnen and you already made my day!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:57 schreef Twinky het volgende:
En toen dacht ik: ik ben een hardloper. Het is onderdeel van mijn leven, mijn identiteit. Ik ga gewoon, ik ga regelmatig, ik blijf maar doorgaan. Ook al ren ik even snel als dat hij wandelt, ik zet door en heb plezier in mijn eigen ontwikkeling. Hoe anders ben ik daarin dan hij, dat hij af en toe even 5km rentDat is gewoon niet met elkaar te vergelijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond die route ook wel leuk hoor! Maar dit jaar wil ik toch wel de 10kmquote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hmm...nouja, dan zie ik het wel. (Stiekem is de route van de 5 ook helemaal niet leuk. Nog meer reden om gewoon door te trainen.)
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond die route ook wel leuk hoor! Maar dit jaar wil ik toch wel de 10km![]()
En vandaag ga ik niet lopen, want ik ben vandaag op m'n knie gevallen en dat is stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik denk niet dat wij het over hetzelfde loopje hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond die route ook wel leuk hoor! Maar dit jaar wil ik toch wel de 10km![]()
En vandaag ga ik niet lopen, want ik ben vandaag op m'n knie gevallen en dat is stom
Jaquote:
Kom naar Naaldwijk op de 29stequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vandaag het terugkijken van de CPC voltooid. In totaal een uur of 4 aan opgenomen tv-uitzendingen.
Het deed wel een beetje pijn, maar ik heb toch met plezier gekeken. Sneu om te zien hoe de bezemwagen mensen van het parkoers haalde (niettemin zijn zij verder gekomen dan ik).
Mijn heup voelt al iets beter en ik hoop maandag weer te kunnen gaan trainen. Wel jammer dat ik in dit anti-mosselweer niet kan lopen.
Ik zit inmiddels weer vol plannen qua loopjes. Voor 23 maart kan ik kiezen uit de Bertusloop of de Dobbeloop. Keuzes keuzes.
Maar eerst even blessurevrij worden.
Oh ja, ander loopje! Beter oplettenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij het over hetzelfde loopje hebben.
Ik loop de 18e mei in Hoorn en als je daar de 5 loopt loop je tot de dijk en dab weer terug terwijl je met de 10 een heel stuk over de dijk langs het Markermeer loopt. Dat is gewoon veel mooier lopen.
Beterschap voor je knie, morgen gaat het vast weer beter.
22e ook een optie? Dan ga ik wsch de 32 van Kampen doen, en je mag mee!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vandaag het terugkijken van de CPC voltooid. In totaal een uur of 4 aan opgenomen tv-uitzendingen.
Het deed wel een beetje pijn, maar ik heb toch met plezier gekeken. Sneu om te zien hoe de bezemwagen mensen van het parkoers haalde (niettemin zijn zij verder gekomen dan ik).
Mijn heup voelt al iets beter en ik hoop maandag weer te kunnen gaan trainen. Wel jammer dat ik in dit anti-mosselweer niet kan lopen.
Ik zit inmiddels weer vol plannen qua loopjes. Voor 23 maart kan ik kiezen uit de Bertusloop of de Dobbeloop. Keuzes keuzes.
Maar eerst even blessurevrij worden.
Ik heb dat weekend nachtdiensten, anders had ik zeker meegedaan!quote:
Hmmmm... tempting (al ga ik niet de 32 doen).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:51 schreef pijll het volgende:
[..]
22e ook een optie? Dan ga ik wsch de 32 van Kampen doen, en je mag mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |