Meestal loop ik met een Garmin, maar als ik mijn telefoon gebruik is ie redelijk nauwkeurig. De 4s sneed wel af en toe een bocht af, en ik verwacht dat de 5s dat ook doet. Ik heb er nog niet zo vaak mee gerend dat me dat is opgevallen maar het zou me niets verbazen. Als je niet op een paar meter kijkt dan voldoet ie prima. Mijn grootste bezwaar is dat het best een groot en zwaar ding is om op je arm te dragen. In een Spibelt gaat het prima, maar als je 'm als hardloop GPS gebruikt wil je er waarschijnlijk ook af en toe op kunnen kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil er misschien een aanschaffen. Maar ben wel benieuwd of de GPS een beetje nauwkeurig is. Voor een telefoon dan heMijn HTC one S gedraagt zich best goed. maar die heb ik laatst laten vallen en is binnenkort toch echt aan vervanging toe
Zal dat de reden zijn dat hij altijd zo langzaam is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Jero, ben je nog steeds zo enorm zenuwachtig voor een wedstrijd?
En dan is het zaterdag niet eens een wedstrijdquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Thanxquote:
Ik hoef niet te kijken want ik loop op Evy, Kijk aan het einde van de rit wel weer hoe ver ik deze keer gekomen ben haha. En af en toe een bochtje vind ik nog niet zo erg. maar zie bij een vriend van mij die heeft een Sony dat hij hem gewoon dwars laat oversteken op een parkje terwijl hij er netjes omheen is gelopen. Dat zou ik wel storend vinden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Meestal loop ik met een Garmin, maar als ik mijn telefoon gebruik is ie redelijk nauwkeurig. De 4s sneed wel af en toe een bocht af, en ik verwacht dat de 5s dat ook doet. Ik heb er nog niet zo vaak mee gerend dat me dat is opgevallen maar het zou me niets verbazen. Als je niet op een paar meter kijkt dan voldoet ie prima. Mijn grootste bezwaar is dat het best een groot en zwaar ding is om op je arm te dragen. In een Spibelt gaat het prima, maar als je 'm als hardloop GPS gebruikt wil je er waarschijnlijk ook af en toe op kunnen kijken.
Nou, voor de Sallandtrail viel het mee. Maar daar wou ik gewoon genieten en een mooi tempo volhouden. Als ik had geweten dat ik mee kon komen met de kopgroep was ik veel zenuwachtiger geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat terwijl je ook daar niet met de kopgroep mee verwacht te gaan. Wat zou het dan toch kunnen zijn waar je zenuwachtig van wordt...quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor de TdF ben ik nog wel erg bang trouwens
quote:20-12-2013 13:57
Ik wil meedoen, maar ik twijfel nog een beetje. De CPC 5 km loop is begin maart, lijkt me nog zo koud... Ladiesrun wil ik sowieso doen, maar zal ik dan de 5 of 10 km pakken? Afhankelijk of ik al ga starten voo de training voor de CPC 5 km loop, zou ik in juni ook de 10 km kunnen doen misschien?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:54 schreef GotC het volgende:
Je slaapt iig 's nachts Jero, dat is al heel watMisschien wen je er gewoon aan!
Ik kwam in de zoektocht naar foto's nog een leuk bericht tegen van een ander 'forum':
[..]![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef cafca het volgende:
Net ff een rondje loonse duinen gedaan, was vergeten hoe zwaar dat mulle zand was. Maar wel lekker, goeie training ook!Dat stuk was niet afgefikt, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Dat zeker! Maar het jaar daarvoor was het ook heet..oftewel: You never know!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:56 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Maar vorig jaar was het natuurlijk wel hartstikke koud.
Ook even het vervoerstukje ingevuld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
Met dank aan streamnl een overzicht documentje van de inschrijvers van de ekiden:
https://docs.google.com/s(...)sPQ/edit?usp=sharing
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef cafca het volgende:
Net ff een rondje loonse duinen gedaan, was vergeten hoe zwaar dat mulle zand was. Maar wel lekker, goeie training ook!Niet door het as hoeven ploeteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Nee dus.
Ik heb echt héél veel zin om een stukje te lopen. Dit weer doet echt wonderen, wat dat betreft![]()
Morgen 19 graden (volgens de huidige weersvoorspellingen) en lekker 5km lopen. Zaterdag met Mossel een leuke 10km lopen.
Goede 2e helft van de week voor de boeg!
Alleen met de 3gs en die is prutquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand ervaring met de GPS van een Iphone 5s toevallig?
Wel een rare naam, kromme combi van Nederlands en Engels....quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:02 schreef Ynske het volgende:
Net bij de Lopers Company geweest, echt wat een topservice hebben ze daar!
quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Wel een rare naam, kromme combi van Nederlands en Engels....
of ben ik nu een taalmierenneuker? (met 2 nnen!)
Die waren zo goed als vlakquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk nu opeens aan kilometer 17 tm 19 van de CPC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |