Iets goedkoperquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
¤516? Dan denk ik dat die verantwoording hier nooit zal komen ook... Man, wat een geld
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
¤516? Dan denk ik dat die verantwoording hier nooit zal komen ook... Man, wat een geld
Nee toch, het is toch een uitgeklede 2s en zal daardoor ook goedkoper moeten zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja. Overigens word in de ambit 1 bij het koppelen van een footpod ook direct de afstand via de footpod en niet via de GPS gemeten. Terwijl ik het ding alleen voor cadence gekocht hadquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Zit bij die 2R de cadansmeter/accelerometer in het horloge zelf? Dat is helemaal relaxed!
Kun je dat niet uitzetten? Bij Garmin kun je kiezen. Nog een voordeel tegenover de Ambit 1 is dat ie niet zo gigantisch lomp isquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja. Overigens word in de ambit 1 bij het koppelen van een footpod ook direct de afstand via de footpod en niet via de GPS gemeten. Terwijl ik het ding alleen voor cadence gekocht had
Dat is de enige verantwoording die ik heb voor een Ambit R
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
Met dank aan streamnl een overzicht documentje van de inschrijvers van de ekiden:
https://docs.google.com/s(...)sPQ/edit?usp=sharing
Neequote:
Ja precies. Goedkoopste die ik nu gevonden heb is 270,- met HR en 225,- zonderquote:Bij Garmin kun je kiezen. Nog een voordeel tegenover de Ambit 1 is dat ie niet zo gigantisch lomp is
DC Rainmaker heeft een overzichtje van de verschillen:
http://www.dcrainmaker.com/2014/01/look-suuntos-ambit2r.html
Alle meuk die ik toch niet gebruik is eruit gesloopt
Ja, maar aan de andere kant gaat zo'n ding wel jaren mee en heb je verder eigenlijk heel weinig kosten aan hardlopen vergeleken met andere sporten.quote:
Ik snap het wel hoor. Ik steek dat geld ook zonder blikken en blozen in mijn camera bijvoorbeeld. Maar sta er steeds toch weer van te kijken wat dat soort dingetjes kosten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant gaat zo'n ding wel jaren mee en heb je verder eigenlijk heel weinig kosten aan hardlopen vergeleken met andere sporten.
Je kan het idd zo duur of zo goedkoop maken als je zelf wil/moet/kuntquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant gaat zo'n ding wel jaren mee en heb je verder eigenlijk heel weinig kosten aan hardlopen vergeleken met andere sporten.
Top, neem ik dat ook me in mijn persoonlijke administratiequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ingevuld namens YUR et moi. We doen gewoon ovb mee, mits niet tegelijkertijd (en ik geen 10km)
Oh ja, excuus!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Top, neem ik dat ook me in mijn persoonlijke administratie
Ik heb ook ingevuld dat ik alleen 5km wil lopen als ik kom.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Top, neem ik dat ook me in mijn persoonlijke administratie
Nu vind ik het geen probleem, omdat ik het hier nu toch lees, maar ik lees lang niet alles meer, dus vandaar de reminder om ook een pm te sturen en niet alleen in de sheet te zetten of hier in het topic te roepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, werkt ie niet goed bij jou?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand ervaring met de GPS van een Iphone 5s toevallig?
Ik wil er misschien een aanschaffen. Maar ben wel benieuwd of de GPS een beetje nauwkeurig is. Voor een telefoon dan hequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja, werkt ie niet goed bij jou?
http://www.sportxl.nl/mer(...)eter-outdoor-horlogequote:Op woensdag 12 maart 2014 14:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Met HR is ie 300 en zonder 250... Nog steeds veel geld, maar niet buitensporig.
Dat is de gewone Ambit2, niet de R.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
http://www.sportxl.nl/mer(...)eter-outdoor-horloge
Maar dat is de Sapphire editie, zie ik nu. Dat zal het verschil wel zijn..
Hij werkt primaquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wil er misschien een aanschaffen. Maar ben wel benieuwd of de GPS een beetje nauwkeurig is. Voor een telefoon dan heMijn HTC one S gedraagt zich best goed. maar die heb ik laatst laten vallen en is binnenkort toch echt aan vervanging toe
quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er zit weer tempo in de topics
Ik leef vandaag nog op wat adrenaline van gisteren, maar ik mag vandaag niet lopen, dus checklistje afwerken. Er zit genoeg hardloopgerelateerds in: De batterij van de hartslagband vervangen, en MD een PM gestuurd. En ik heb mijn schoenen schoongemaakt. Dat doe ik vrijwel nooit, maar er zat meer modder aan de binnenkant dan aan de buitenkant, heel apart. Morgen rustige training met hopelijk wat loopscholing en dan zaterdag funrun, en als ik me niet vergis zijn er naast Jero daar nog meer van de partij?
Jazeker, streamnl, guard en cafca en vrouw zijn er ook bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt een gezellige dag. Al zal ik misschien erg zenuwachtig zijn
. Gelukkig hoef ik eerst vooral te kijken hoe Paula en Paul het doen geloof ik.
![]()
MD ook een bericht gestuurd en mezelf toegevoegd aan de excellsheet!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |