abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137651077

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 12-03-2014 14:43:23 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_137651133
Vet snel man.
Ja doei.
pi_137651180
Ik loop of na mijn avondeten of na de lunch. Maar eet niks meer dan normaal. En het ging om een halve kilo. Schrok daar best wel van. Na het hardlopen pak ik trouwens ook niks extra's te eten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137651196
Ohhh joh een halve kg is niks. Kan ook gewoon zijn dat je meer gedronken hebt :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:35:38 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137651225
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik loop of na mijn avondeten of na de lunch. Maar eet niks meer dan normaal. En het ging om een halve kilo. Schrok daar best wel van. Na het hardlopen pak ik trouwens ook niks extra's te eten.
Het klinkt alsof je je dagelijks weegt? Tip: niet dagelijks wegen.
pi_137651248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Schrikken van een halve kilo.. mens. Doe normaal.
Ja doei.
pi_137651252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhh joh een halve kg is niks. Kan ook gewoon zijn dat je meer gedronken hebt :o
Weeg altijd op Zondag ochtend voor het ontbijten en na het plassen. Maarja zal wel zien. zag het gewoon toenemen de laatste twee weken. had echt zo iets van hoe kan dat nou. Maarja spier is niet erg zolang ik niet nog meer vetjes krijg ^^
pi_137651256
Jumparound toch zat je niet zo gek met je route. Ik had verwacht dat een stukje tussendoor wat sneller zou zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik kom hier op uit.

https://www.google.nl/map(...)08a3e70c8a5d!1m0!3e1
pi_137651288
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Schrikken van een halve kilo.. mens. Doe normaal.
Joh ik doe ontzettend mijn best om kilo's kwijt te raken. Ja dan schrik ik van een halve kilo. Dus doe zelf normaal.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:38:47 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137651364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jumparound toch zat je niet zo gek met je route. Ik had verwacht dat een stukje tussendoor wat sneller zou zijn maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik kom hier op uit.

https://www.google.nl/map(...)08a3e70c8a5d!1m0!3e1
ah, oke. Mij ging het vooral om het stuk langs de N417, dat is niet de meest fijne weg om te nemen.

Dat het wat om is geeft niet :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_137651401
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Het klinkt alsof je je dagelijks weegt? Tip: niet dagelijks wegen.
Nee 1 keer per week, iedere zondag voor het ontbijt na het plassen :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:40:05 #12
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137651408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Joh ik doe ontzettend mijn best om kilo's kwijt te raken. Ja dan schrik ik van een halve kilo. Dus doe zelf normaal.
Je gewicht kan per dag zelfs nog 2 kg verschillen... niet te druk om maken.. al snap ik je wel... ik neem dan ook weer vaker de fiets ipv de auto hoor :P
life goes on.. be proud of yourself!
pi_137651449
Misschien ook leuk om dan elke zondag (of elke 2 weken) een foto van jezelf te maken. Wie weet zeggen de kg's niet meer zoveel maar word je steeds strakker. Ach.. zo lang je je gewoon beter gaat voelen bij het hardlopen?
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:41:22 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137651456
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee 1 keer per week, iedere zondag voor het ontbijt na het plassen :)
Wat mij iig hielp, was meten, niet wegen :) Zo zag ik 3 jaar geleden dat ik geen kg afviel, maar wel 20cm rond m'n taille kwijt was ;).

Nu ook maar weer gaan doen eigenlijk..
pi_137651473
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:40 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

Je gewicht kan per dag zelfs nog 2 kg verschillen... niet te druk om maken.. al snap ik je wel... ik neem dan ook weer vaker de fiets ipv de auto hoor :P
Beweging zit wel goed hoor :) Hond vraagt nogal wat beweging, squashen zwemmen, nu ook hardlopen erbij. En met regelmaat een lekker stukje fietsen. Mijn gewicht blijft gewoon een puntje wat me dwars zit zeg maar ^^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2014 @ 11:42:58 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137651509
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Misschien ook leuk om dan elke zondag (of elke 2 weken) een foto van jezelf te maken. Wie weet zeggen de kg's niet meer zoveel maar word je steeds strakker. Ach.. zo lang je je gewoon beter gaat voelen bij het hardlopen?
:Y O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137651515
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat mij iig hielp, was meten, niet wegen :) Zo zag ik 3 jaar geleden dat ik geen kg afviel, maar wel 20cm rond m'n taille kwijt was ;).

Nu ook maar weer gaan doen eigenlijk..
Dat zou ik weleens kunnen doen idd :)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Het lopen gaat volgens mij prima. Gisteren ging voor mijn gevoel echt perfect.

Foto's ja daar moet ik eens over nadenken. Thanks voor de tip :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:48:26 #18
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137651708
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Beweging zit wel goed hoor :) Hond vraagt nogal wat beweging, squashen zwemmen, nu ook hardlopen erbij. En met regelmaat een lekker stukje fietsen. Mijn gewicht blijft gewoon een puntje wat me dwars zit zeg maar ^^
komt vast wel goed!!!
pi_137651737
Hophopwopwop! *O* De andere persoon uit Eindhoven heeft gereageerd. :D Met HRM, tien euro onder de nieuwprijs van de versie zonder HRM. Veel beter gevoel bij haar ook. Nog even bedenken of ik 'm ga halen of dat ik op haar aanbod van het opsturen in ga. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:50:31 #20
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137651796
Trouwens... weet iemand of t veel omhoog en omlaag gaat bij de marikenloop??? bedoel echte heuvels of bergen of hoe je t noemen wilt :P
pi_137651799
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

komt vast wel goed!!!
Ga gewoon stug door ^^. Ooit moet het goedkomen ^^
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:52:19 #22
92409 Twinky
Little star.
pi_137651884
Als je te hard bent gegaan in de training, kan het ook zo zijn dat je de dagen daarna extra zin hebt in zoet.
pi_137651946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 01:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Stipstreep, erg goed nieuws! ^O^ Hoop dat het je allemaal voor de wind gaat! En Nikkie_86 hele mooie mijlpaal! _O_ Op naar de marathon :P ~O>

Hier ook nog 2 fotootjes van de Sallandtrail, wat een verschil tussen de foto's trouwens, lijkt alsof ik tijdens de wedstrijd ineens bruin ben geworden, en oud :P .
Die 2e foto was al na 20 km ergens. De eerste weet ik eigenlijk niet wanneer die was genomen.
SPOILER
Wat ik me elke keer afvraag. Doe je aan spierversterkende oefeningen, en hoe vaak?
Je hebt best prima benen voor een loper namelijk. Borst en armen lijken ook niet echt ontzettend mager ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 07:57 schreef mosselmossel het volgende:
En het niet erg vinden om achteraan te lopen bij die groep is nog wel de beste tip. Altijd een valkuil: mee willen in het tempo van de groep (lees: de snelste van de groep). Ren langzamer.
Mee eens, zelf ervaren toen ik de eerste (en enige) keer bij de groep meeliep. Conditioneel kon ik overigens prima mee met de "kop" van de groep, maar op dat moment was dat alles behalve een verstandige beslissing. Dat was wss de druppel die m`n scheenbeenblessure weer heeft doen overlopen.
pi_137651959
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:52 schreef Twinky het volgende:
Als je te hard bent gegaan in de training, kan het ook zo zijn dat je de dagen daarna extra zin hebt in zoet.
Heb dat vaak na het zwemmen echt zo'n zin in zoetigheid. maar heb gewoon niks in huis dat werkt het beste haha.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:03:37 #25
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137652233
Net toch maar even een herstel loopje gelopen. Spierpijn in m'n billen is er veel minder op geworden. Hopen dat het even zo blijft :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_137652236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ah, oke. Mij ging het vooral om het stuk langs de N417, dat is niet de meest fijne weg om te nemen.

Dat het wat om is geeft niet :)
dan is het pad wat pijl aan gaf de meest logische oplossing.
pi_137652289
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Trouwens... weet iemand of t veel omhoog en omlaag gaat bij de marikenloop??? bedoel echte heuvels of bergen of hoe je t noemen wilt :P
Bergen hebben we in Nederland niet :P

Heuvels valt volgens mij heel erg mee bij de Marikenloop, is in ieder geval veel vlakker dan de zevenheuvelenloop.
pi_137652311
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zie http://www.marikenloop.nl/home/deelneemsters/parcours

Het is niet heuvelachtig zeggen ze. Misschien dat in de buurt van het vliegveld het wat glooiend is, maar het is niet te vergelijken met de Zevenheuvelenloop.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:06:40 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137652324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Sarasi het volgende:
Hophopwopwop! *O* De andere persoon uit Eindhoven heeft gereageerd. :D Met HRM, tien euro onder de nieuwprijs van de versie zonder HRM. Veel beter gevoel bij haar ook. Nog even bedenken of ik 'm ga halen of dat ik op haar aanbod van het opsturen in ga. :)
Jeuj, goed geregeld!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137652349
En de Zevenheuvelenloop is nou ook weer niet zo superspannend.
pi_137652369
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:54 schreef Levitas het volgende:

[..]

Wat ik me elke keer afvraag. Doe je aan spierversterkende oefeningen, en hoe vaak?
Je hebt best prima benen voor een loper namelijk. Borst en armen lijken ook niet echt ontzettend mager ;)

[..]

Mee eens, zelf ervaren toen ik de eerste (en enige) keer bij de groep meeliep. Conditioneel kon ik overigens prima mee met de "kop" van de groep, maar op dat moment was dat alles behalve een verstandige beslissing. Dat was wss de druppel die m`n scheenbeenblessure weer heeft doen overlopen.
Nee eigenlijk doe ik niet zo veel ernaast. Moet ik wel doen van mezelf, maar kom er maar niet aan toe. Soms doe ik wel eens krachttraining mee met mijn vriendin, maar dat is 1x in de 3 weken ofzo. Ik wil eigenlijk wel weer een fitnessabo om te kunnen squatten en deadliften met goede gewichten, mja ben nu al zoveel geld kwijt.
Mijn werk is wel best fysiek, dat scheelt ook wel een hoop. Moet best wat tillen enzo. Fietsen naar het werk (7km enkele reis) en natuurlijk FiveFingers en trailrunning ;).

Jij tot nu toe geen last meer gehad na je trainingen? Al gewend aan de zooltjes enzo helemaal?
pi_137652415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
Net toch maar even een herstel loopje gelopen. Spierpijn in m'n billen is er veel minder op geworden. Hopen dat het even zo blijft :)
Alles weer lekker warm gehutsebuts ^^
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:10:21 #33
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef pijll het volgende:

[..]

Het is niet heuvelachtig zeggen ze. Misschien dat in de buurt van het vliegveld het wat glooiend is, maar het is niet te vergelijken met de Zevenheuvelenloop.
Ohhh dan valt het alweer mee...loop wel eens een heuvel maar meerdere moet ik echt voor gaan trainen anders...
pi_137652424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Sarasi het volgende:
Begrijp ik dan goed dat je een tweedehands horloge hebt voor maar iets van vier tientjes minder dan een nieuwe? Da's geen goeie deal.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137652479
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Begrijp ik dan goed dat je een tweedehands horloge hebt voor maar iets van vier tientjes minder dan een nieuwe? Da's geen goeie deal.
Vijftig euro korting inderdaad, horloge van januari met aankoopbon en twee jaar garantie. Dat is 25% korting, vind ik best een goede deal. Of niet? :@
pi_137652515
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vijftig euro korting inderdaad, horloge van januari met aankoopbon en twee jaar garantie. Dat is 25% korting, vind ik best een goede deal. Of niet? :@
Zou ik ook wel een goede deal vinden. Waarschijnlijk van een persoon met goede voornemens die 2x gegaan is of zo.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:14:41 #37
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652532
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef pijll het volgende:

[..]

tien km route lijkt veel langer dan die van de vijf... bedoel dat t meer als t dubbele lijkt :P
pi_137652535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef hatsaflats het volgende:
Ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Ik heb er zelf nog nooit gelopen, maar kan me voorstellen dat als je alleen maar vlak lopen gewend bent, het best zwaar is.
pi_137652585
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ow, ik dacht veel 'tweedehandser', maar een van januari met de garantie erop lijkt me wel een goeie deal ja.
pi_137652620
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zou ik ook wel een goede deal vinden. Waarschijnlijk van een persoon met goede voornemens die 2x gegaan is of zo.
Ja ze zegt dat ze 'm hooguit 8-12x gebruikt heeft. Er zit een ieniemienie pitje in het horlogebandje waar ze heel eerlijk over was en een heel duidelijke foto van heeft gestuurd. Doosje, boekjes, alles zit erbij.
pi_137652635
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:14 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

tien km route lijkt veel langer dan die van de vijf... bedoel dat t meer als t dubbele lijkt :P
Dat is altijd zo... Komt omdat je onbewust het omsloten oppervlak vergelijkt, en dat gaat kwadratisch.
pi_137652667
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee eigenlijk doe ik niet zo veel ernaast. Moet ik wel doen van mezelf, maar kom er maar niet aan toe. Soms doe ik wel eens krachttraining mee met mijn vriendin, maar dat is 1x in de 3 weken ofzo. Ik wil eigenlijk wel weer een fitnessabo om te kunnen squatten en deadliften met goede gewichten, mja ben nu al zoveel geld kwijt.
Mijn werk is wel best fysiek, dat scheelt ook wel een hoop. Moet best wat tillen enzo. Fietsen naar het werk (7km enkele reis) en natuurlijk FiveFingers en trailrunning ;).

Jij tot nu toe geen last meer gehad na je trainingen? Al gewend aan de zooltjes enzo helemaal?
Dan heb je een best net fysiek, voor zo onregelmatig krachttrainen. Dat fysieke werk en het trailen zal het dan vooral zijn ja :)

Ik heb geen enkele last van m`n scheenbeen tijdens of na het lopen. Ik merk wel dat de plek waar vorige keer een ontsteking zat nog ietwat gevoelig is de dag na een loopje met wat groter volume (10km bijvoorbeeld), maar alleen als ik erop druk. Dit is verder geen pijn ofzo.
De zooltjes waren in het begin echt heel erg wennen. Begon op een gegeven moment ook wat pijn te doen aan de voeten waar gecorrigeerd werd. Toen ben ik eigenlijk begonnen met het gebruiken van de zooltjes in de normale schoenen en heb ze nu dus de hele dag in - Helemaal aan gewend en lijken hun werk goed te doen ^O^
Even afwachten hoe de omschakeling naar 3x in de week lopen weer gaat. Pak vandaag iig een extra rustdag (i.v.m de 10km van maandag), voor de zekerheid. Als het goed is, is volgende week m`n laatste "opbouw" week en kan ik daarna weer normaal trainen. Dan weer voorzichtig wat intervals/ tempotrainingen erin gaan verwerken en weer op naar het oude niveau! :D
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:00 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137652668
Ik had nog allerlei reacties op de eet discussie maar we zijn nu weer lekker over lopen aan het lullen, dus ... lama ;)
pi_137652669
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ow, ik dacht veel 'tweedehandser', maar een van januari met de garantie erop lijkt me wel een goeie deal ja.
Fjoe, dankje. :') Ik was al even bang dat ik echt een hele slechte deal aan het maken was. :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:15 #45
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat is altijd zo... Komt omdat je onbewust het omsloten oppervlak vergelijkt, en dat gaat kwadratisch.
komt vast goed... heb een uur en 10 minuten.. gister liep k m binnen t uur... dus moet goedkomen...
pi_137652685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef hatsaflats het volgende:
Inderdaad een hoop gedoe om eigenlijk niks, een verdomd snel parcours is dat gewoon.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:20:00 #47
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652705
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had nog allerlei reacties op de eet discussie maar we zijn nu weer lekker over lopen aan het lullen, dus ... lama ;)
hihi te laat.. maar mag van mij alsnog hoor :P
pi_137652772
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Inderdaad een hoop gedoe om eigenlijk niks, een verdomd snel parcours is dat gewoon.
:Y

Die heuveltjes zorgen er juist voor dat je benen wat afwisselender belast worden. Alleen dat laatste stukje vals plat was wat minder :P
pi_137652773
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

komt vast goed... heb een uur en 10 minuten.. gister liep k m binnen t uur... dus moet goedkomen...
Zeker weten. Op een wedstrijd loop je ook nog eens harder, is mijn ervaring.

quote:

[..]

Het wereldrecord is daar gelopen, dus het kan niet echt zwaar zijn. (Natuurlijk is het maar een incourante afstand. Maar toch.)

De eerste keer dat ik de 7H liep, vielen de heuveltjes erg mee. Iedere keer daarna vond ik het parcours zwaarder dan verwacht.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:23:19 #50
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652809
quote:

[..]

Ik hou van een snel parcours.. ben k er ook "snel weer vanaf " _O-
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 12:23:33 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137652816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:Y

Die heuveltjes zorgen er juist voor dat je benen wat afwisselender belast worden. Alleen dat laatste stukje vals plat was wat minder :P
Ik denk nu opeens aan kilometer 17 tm 19 van de CPC }:|
pi_137652831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dan heb je een best net fysiek, voor zo onregelmatig krachttrainen. Dat fysieke werk en het trailen zal het dan vooral zijn ja :)

Ik heb geen enkele last van m`n scheenbeen tijdens of na het lopen. Ik merk wel dat de plek waar vorige keer een ontsteking zat nog ietwat gevoelig is de dag na een loopje met wat groter volume (10km bijvoorbeeld), maar alleen als ik erop druk. Dit is verder geen pijn ofzo.
De zooltjes waren in het begin echt heel erg wennen. Begon op een gegeven moment ook wat pijn te doen aan de voeten waar gecorrigeerd werd. Toen ben ik eigenlijk begonnen met het gebruiken van de zooltjes in de normale schoenen en heb ze nu dus de hele dag in - Helemaal aan gewend en lijken hun werk goed te doen ^O^
Even afwachten hoe de omschakeling naar 3x in de week lopen weer gaat. Pak vandaag iig een extra rustdag (i.v.m de 10km van maandag), voor de zekerheid. Als het goed is, is volgende week m`n laatste "opbouw" week en kan ik daarna weer normaal trainen. Dan weer voorzichtig wat intervals/ tempotrainingen erin gaan verwerken en weer op naar het oude niveau! :D
^O^ Klinkt goed, gebruik je nu ook nog wel eens de Kinvara, of zijn die een beetje naar de achtergrond verdrongen?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:21 schreef pijll het volgende:

[..]

Zeker weten. Op een wedstrijd loop je ook nog eens harder, is mijn ervaring.

[..]

Het wereldrecord is daar gelopen, dus het kan niet echt zwaar zijn. (Natuurlijk is het maar een incourante afstand. Maar toch.)

De eerste keer dat ik de 7H liep, vielen de heuveltjes erg mee. Iedere keer daarna vond ik het parcours zwaarder dan verwacht.
Dat had ik ook, heb hem nu pas 2 keer gelopen, maar de 2e keer vond ik hem veel zwaarder dan ik in gedachten had. Misschien ook omdat ik hem de 2e keer tijdens een blessure liep en slecht had getraind, maar de heuvels waren ook wat hoger dan ik dacht. :)
pi_137652883
Ok, het is niet hardlopen, maar toch erg gaaf om te zien. Beetje een real-life Forrest Gump. 4500km lopen in China en daarbij een timelapse van zijn gezicht. Zitten ook erg mooie en leuke stukken tussen al gaat het redelijk snel.

http://www.lifebuzz.com/chris-walks/
pi_137652893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Klinkt goed, gebruik je nu ook nog wel eens de Kinvara, of zijn die een beetje naar de achtergrond verdrongen?
Die durf ik nu nog niet aan te trekken. Het plan is om die van de zomer er weer bij te betrekken. Dan is m`n lichaam -als het goed is- weer helemaal gewend aan de belasting en kan ik voorzichtig op gaan bouwen om 1x per week op de Kinvara's te lopen. Ik wil ze uiteindelijk voor al m`n tempotrainingen (korte intervallen dan voornamelijk) gaan gebruiken.
pi_137653171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:26 schreef Levitas het volgende:

[..]

Die durf ik nu nog niet aan te trekken. Het plan is om die van de zomer er weer bij te betrekken. Dan is m`n lichaam -als het goed is- weer helemaal gewend aan de belasting en kan ik voorzichtig op gaan bouwen om 1x per week op de Kinvara's te lopen. Ik wil ze uiteindelijk voor al m`n tempotrainingen (korte intervallen dan voornamelijk) gaan gebruiken.
Met of zonder zooltjes? ;)
pi_137653223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:34 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Met of zonder zooltjes? ;)
Dat zie ik tegen die tijd wel weer. Weet ook niet of het verstandig zou zijn om van Omni's met veel demping + zooltjes ineens over te stappen naar Kinvara's (toch redelijk minimalistisch) zonder zooltjes...
Tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al wel vervangers voor m`n Omni's trouwens
pi_137653263
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:36 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat zie ik tegen die tijd wel weer. Weet ook niet of het verstandig zou zijn om van Omni's met veel demping + zooltjes ineens over te stappen naar Kinvara's (toch redelijk minimalistisch) zonder zooltjes...
Nee, dat lijkt me ook wel een lastige. Wordt gewoon een beetje uitproberen denk ik. Hoop in ieder geval wel dat je pijnvrij blijft! ^O^
pi_137653390
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me ook wel een lastige. Wordt gewoon een beetje uitproberen denk ik. Hoop in ieder geval wel dat je pijnvrij blijft! ^O^
Verstandig zijn gaat de key zijn. Vorig jaar - achteraf gezien - een grote fout gemaakt. Binnen 8 maanden van nul naar een HM. Dat ging toen goed, tot de laatste paar weken (30+ km per week) voor de HM en de HM zelf. Die belasting was gewoon te zwaar op m`n lichaam en heeft me de kop gekost.
Nu ben ik in principe weer terug bij af en ik moet nu gewoon wat geduldiger zijn - Daarom ga ik dit jaar ook lekker focussen op 10km, misschien een 15km. Als het echt heel goed gaat, zou een HM aan het einde van 2014 een optie kunnen zijn, maar dat is nu echt nog te vroeg om over na te denken..
pi_137653506
Zo, vandaag weer een stukje gelopen, een paar uur eerder dan maandag, maar kreeg het op het einde toch te warm, dus maar het bos ingedoken ipv de open heide.

http://runkeeper.com/acti(...)126986&fb_source=708

Ohja, ik kreeg een belangrijk telefoontje, dus daardoor iets langer maar blijkbaar ook iets sneller gelopen dan normaal :D Maar dit is wel (bijna) mijn streef tempo. Moet nog flink aan de bak wil ik over 5 weken de mini marathon van Rotterdam met een leuke tijd kunnen lopen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_137654064
En de deal is rond. Binnenkort heb ik een hardloophorloge. :D
pi_137654252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:01 schreef Sarasi het volgende:
En de deal is rond. Binnenkort heb ik een hardloophorloge. :D
Gaaf! Werkt toch echt een heel stuk fijner dan een telefoon! ^O^
pi_137654301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:07 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Met een goede armband heb ik geen last van mn telefoon. En vind de muziek wel prettig onderweg (en in mijn geval Evy van Start to Run).
pi_137654372
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Met een goede armband heb ik geen last van mn telefoon. En vind de muziek wel prettig onderweg (en in mijn geval Evy van Start to Run).
Het is ook geen kwestie van last van hebben, een horloge is gewoon beter afleesbaar en meestal nauwkeuriger.
pi_137654378
quote:

[..]

Dat hoop ik! Zal vast nog wel een weekje duren voor ik 'm heb (weekend en postnl }:| ) maar ik ben er nu al blij mee. :D
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:10:39 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137654381
quote:

[..]

Zeker! :Y Goeie koop volgens mij Sarasi!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 13:11:10 #66
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137654398
Ik wil een Ambit R maar ik heb nog geen verantwoording gevonden.
pi_137654420
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Het is ook geen kwestie van last van hebben, een horloge is gewoon beter afleesbaar en meestal nauwkeuriger.
Voor de hartslag bedoel je? Die kan ik nu helaas niet bijhouden nee.
pi_137654487
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Zeker! :Y Goeie koop volgens mij Sarasi!
Ik hoop het. O+ Maar vast! Ik ben in ieder geval nu al bij dat ik die andere niet gekocht heb, deze afhandeling voelt veel fijner. :)
pi_137654564
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Voor de hartslag bedoel je? Die kan ik nu helaas niet bijhouden nee.
Kan jij tijdens het lopen makkelijk zien hoe hard je op dat moment loopt?
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:17:59 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137654620
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

dan is het pad wat pijl aan gaf de meest logische oplossing.
top, ga straks kijken of het niet dood loopt :D
Jullie horen van me :D
Ecosia
pi_137654687
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Kan jij tijdens het lopen makkelijk zien hoe hard je op dat moment loopt?
Ja, ik draai mijn arm iets bij en tik op de "home" knop, heb ingesteld dat die op mijn 'lock screen' belangrijkste data weergeeft. Maar in de praktijk doe ik dat nooit, ik voel goed aan mijn lichaam hoever ik kan gaan en push op basis daarvan meer of minder.
pi_137654841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:17 schreef Jumparound het volgende:

[..]

top, ga straks kijken of het niet dood loopt :D
Jullie horen van me :D
Dat loopt zeker niet dood, ik heb er al vaak genoeg gelopen. ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 13:25:24 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137654907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ja, ik draai mijn arm iets bij en tik op de "home" knop, heb ingesteld dat die op mijn 'lock screen' belangrijkste data weergeeft. Maar in de praktijk doe ik dat nooit, ik voel goed aan mijn lichaam hoever ik kan gaan en push op basis daarvan meer of minder.
En als je vlak wilt lopen? Of intervallen met een bepaald hoog en laag tempo?
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:25:35 #74
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_137654915
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat loopt zeker niet dood, ik heb er al vaak genoeg gelopen. ^O^
mooi, dan komt het wel recht ;)
Ecosia
pi_137655033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:19 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mijn smartphone kan dat niet, heeft geen in te stellen lock screen en is niet te ontgrendelen door het plastic heen. Daarbij is het scherm miniem (HTC ChaCha) en met mijn multitasking skills ben ik tegen een boom gelopen voordat ik enige informatie heb kunnen aflezen. En ik mis die feeling voor mijn eigen snelheid. Mezelf continu kapot rennen is niet leuk, dus dan kan ik of voor een nieuwe smartphone gaan of voor een horloge. Dan vind ik een horloge gemakkelijker, goedkoper en zinvoller, want verder voldoet mijn smartphone nog prima. En stiekem wel ik op den duur toch ook wel een beetje meer richting de echte wedstrijden, als ik dat kan, en dan is zo'n horloge ook wel handig.

Maar in jouw geval had ik 'm waarschijnlijk ook niet gekocht. Geen idee ook waarom ik dit allemaal typ maar ik ben gewoon ontzettend enthousiast nu. :D
pi_137655034
quote:
5s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En als je vlak wilt lopen? Of intervallen met een bepaald hoog en laag tempo?
Zover ben ik (nog) niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 13:33:11 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137655181
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zover ben ik (nog) niet.
Als je 'm niet mist, of denkt wat te missen heb je inderdaad geen horloge nodig en is een smartphone meer dan prima. Ik heb anderhalf jaar met smartphone gelopen voor ik een horloge kocht.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:34:09 #78
92409 Twinky
Little star.
pi_137655203
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:
Mijn smartphone kan dat niet, heeft geen in te stellen lock screen en is niet te ontgrendelen door het plastic heen. Daarbij is het scherm miniem (HTC ChaCha) en met mijn multitasking skills ben ik tegen een boom gelopen voordat ik enige informatie heb kunnen aflezen. En ik mis die feeling voor mijn eigen snelheid. Mezelf continu kapot rennen is niet leuk, dus dan kan ik of voor een nieuwe smartphone gaan of voor een horloge. Dan vind ik een horloge gemakkelijker, goedkoper en zinvoller, want verder voldoet mijn smartphone nog prima. En stiekem wel ik op den duur toch ook wel een beetje meer richting de echte wedstrijden, als ik dat kan, en dan is zo'n horloge ook wel handig.

haha ik heb toevallig vandaag een meisje dat bijna tegen een boom liep omdat ze aan het kutten was met haar telefoonarmband, de tip gegeven om een SPI-belt te kopen.
Dus bij deze:
koop een SPI-belt.
pi_137655250
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef Twinky het volgende:

[..]

haha ik heb toevallig vandaag een meisje dat bijna tegen een boom liep omdat ze aan het kutten was met haar telefoonarmband, de tip gegeven om een SPI-belt te kopen.
Dus bij deze:
koop een SPI-belt.
SPI-belt is wel ideaal inderdaad, maar dan zie je natuurlijk helemaal niets. En moet je alles doen met de audio-output. Als je even wilt kijken hoe hard je gaat kan dat dan niet ;) .
pi_137655328
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:34 schreef Twinky het volgende:

[..]

Dus bij deze:
koop een SPI-belt.
Haha, dan nog, zodra ik naar mijn telefoon kijk, loop ik vast ergens tegenaan. Ik kan me de laatste dag dat ik mezelf niet op een domme manier pijn deed, niet eens herinneren. :@ Maar dat ding ziet er verder best handig uit inderdaad, al heb ik 'm niet nodig. :)
pi_137655400
Je hoeft jezelf toch ook niet stuk te lopen zonder horloge/telefoon :o Gewoon beginnen op een tempo waarvan je denkt; dit is echt veeel te langzaam. En na een tijdje voel je dan vanzelf wel of je sneller kan of dat je toch moe wordt.
pi_137655403
quote:
4s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Als je 'm niet mist, of denkt wat te missen heb je inderdaad geen horloge nodig en is een smartphone meer dan prima. Ik heb anderhalf jaar met smartphone gelopen voor ik een horloge kocht.
Zou je weer terug kunnen/willen naar alleen een smartphone? Ik niet gebruikt toch wel iets te intensief.
pi_137655410
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

SPI-belt is wel ideaal inderdaad, maar dan zie je natuurlijk helemaal niets. En moet je alles doen met de audio-output. Als je even wilt kijken hoe hard je gaat kan dat dan niet ;) .
Ook al is het misschien niet optimaal, ben tot nu toe erg tevreden met m'n armband. Snap best dat een SPI-belt ideaal is als je meerdere dingen mee wilt nemen voor tijdens het lopen, maar heb daar (nu nog) geen behoefte aan. Ik kijk eigenlijk nooit op m'n telefoon tijdens het hardlopen, vind de audio-coach wel voldoende.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:41:37 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137655418
Ik heb toen ik met Evy liep nooit gekeken naar m'n telefoon? :? Tempo boeit dan toch geen fuck, belangrijkste is minuten hardlopen volhouden.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 13:44:57 #85
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137655516
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zou je weer terug kunnen/willen naar alleen een smartphone? Ik niet gebruikt toch wel iets te intensief.
Ik nu niet meer nee. vooral omdat ik vaak een bepaald tempo probeer vast te houden of HR. Ligt natuurlijk ook aan waar je voor traint. Die eerste anderhalf jaar was ik lekker aan het opbouwen en niet gericht voor een afstand of tijd aan het trainen
pi_137655517
De vorige keer dat ik in het bos liep had ik een gopro meegenomen om een timelapse te maken, tijdens het lopen keek ik even of hij het nog deed wat resulteerde in bijna voorover vallend mijn evenwicht weer in balans te krijgen.
pi_137655596
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:40 schreef La_Tramposa het volgende:
Je hoeft jezelf toch ook niet stuk te lopen zonder horloge/telefoon :o Gewoon beginnen op een tempo waarvan je denkt; dit is echt veeel te langzaam. En na een tijdje voel je dan vanzelf wel of je sneller kan of dat je toch moe wordt.
Dat probeer ik, en dan ga ik nog te hard. Ik loop ook niet vlak, ik ga onbewust na elke minuut weer wat harder rennen, waarna ik weer wat afzak gedurende die minuut. Is ook wel te zien in Endomondo, die piekjes. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om wat over te houden, dat lukt me niet. En dat voelt niet altijd lekker. Ik heb ook al geprobeerd of het anders was als ik wel op ritalin liep (ADHD), maar dat maakte niet echt een verschil en het lopen was veel minder leuk. Ik moet die stabiliteit voor mezelf vinden en dat is gemakkelijker als je het kan afdwingen door op constante snelheid te gaan lopen. Dan is een current pace wel handig. :)
pi_137655652
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat probeer ik, en dan ga ik nog te hard. Ik loop ook niet vlak, ik ga onbewust na elke minuut weer wat harder rennen, waarna ik weer wat afzak gedurende die minuut. Is ook wel te zien in Endomondo, die piekjes. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om wat over te houden, dat lukt me niet. En dat voelt niet altijd lekker. Ik heb ook al geprobeerd of het anders was als ik wel op ritalin liep (ADHD), maar dat maakte niet echt een verschil en het lopen was veel minder leuk. Ik moet die stabiliteit voor mezelf vinden en dat is gemakkelijker als je het kan afdwingen door op constante snelheid te gaan lopen. Dan is een current pace wel handig. :)
Stel je van current pace trouwens niet teveel voor, dat schommelt ook heel erg, ook al loop je heel vlak. GPS is nooit helemaal precies. Ik kijk altijd naar gemiddelde rondetijd, met auto-rondes op 1 km.
pi_137655756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Stel je van current pace trouwens niet teveel voor, dat schommelt ook heel erg, ook al loop je heel vlak. GPS is nooit helemaal precies. Ik kijk altijd naar gemiddelde rondetijd, met auto-rondes op 1 km.
Maar ik neem aan dat het verschil tussen 5min/km en 7-8min/km wel een beetje in de gaten te houden is toch? Ik kan inderdaad ook nog naar ronde tijden kijken inderdaad, goede tip. Of naar hartslag.
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:52:11 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137655768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Of ingestelde intervallen, waarbij je je rondetijden v/d interval ziet (dus als je bv met Evy loopt, je kan zien wat je gemiddelde pace tijdens de loopstukken is geweest).
pi_137655780
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar in jouw geval had ik 'm waarschijnlijk ook niet gekocht. Geen idee ook waarom ik dit allemaal typ maar ik ben gewoon ontzettend enthousiast nu. :D
Snap ik, op termijn zal ik ook zeker wel gaan kijken naar een horloge denk ik, maar dan moet ik ook echt het idee hebben dat het mijn prestaties gaat helpen.

quote:
4s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ooh joh, ik loop pas een maand :P
pi_137655817
Smartphone = Batavus-fiets
Goed Horloge = BMW
  woensdag 12 maart 2014 @ 13:54:34 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137655828
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:54 schreef mosselmossel het volgende:
Smartphone = Batavus-fiets
Goed Horloge = BMW
:D :')
pi_137656095
quote:
16s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil een Ambit R maar ik heb nog geen verantwoording gevonden.
Die ziet er goed uit! Maar hier ook geen verantwoording :P
pi_137656098
http://www.groupon.be/dea(...)ealco-ny-be/35497254
Weet alleen niet of je het ook in .nl kan bestellen. Is de Belgische site.
pi_137656127
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat het verschil tussen 5min/km en 7-8min/km wel een beetje in de gaten te houden is toch? Ik kan inderdaad ook nog naar ronde tijden kijken inderdaad, goede tip. Of naar hartslag.
Ik zie (achteraf, want ik heb de huidige snelheid niet op mijn schermpje) regelmatig afwijkingen van een minuut/km of meer. Ook mijn "lap speed" is de eerste 100 meter van een nieuwe km erg onbetrouwbaar.
pi_137656128
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die ziet er goed uit! Maar hier ook geen verantwoording :P
¤516? Dan denk ik dat die verantwoording hier nooit zal komen ook... Man, wat een geld :o
pi_137656161
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik zie (achteraf, want ik heb de huidige snelheid niet op mijn schermpje) regelmatig afwijkingen van een minuut/km of meer. Ook mijn "lap speed" is de eerste 100 meter van een nieuwe km erg onbetrouwbaar.
Wat dat betreft is een horloge met footpod weer nauwkeuriger. OVer het totaal kan hij misschien wel wat meters afwijken, maar blijft tijdens het lopen heel constant.
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:07:24 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137656205
Niet zo moeilijk doen, ga gewoon lopen. En als je vindt dat je te hard loopt, ga je volgende keer langzamer. Of andersom :)
F means you're fucked
  woensdag 12 maart 2014 @ 14:08:52 #100
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_137656235
Mijn reden voor een Garmin:

Beiden @ CPC 5 km, boven met smartphone (2012), onder met Garmin 220 (2014) :) Ja, ik ben wel stabieler gaan lopen sinds de bovenste, maar het verschil in GPS nauwkeurigheid.. _O_
En dat zonder persoonlijke satellieten die erboven zweven zoals bij de Suunto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')