abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137652236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ah, oke. Mij ging het vooral om het stuk langs de N417, dat is niet de meest fijne weg om te nemen.

Dat het wat om is geeft niet :)
dan is het pad wat pijl aan gaf de meest logische oplossing.
pi_137652289
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Trouwens... weet iemand of t veel omhoog en omlaag gaat bij de marikenloop??? bedoel echte heuvels of bergen of hoe je t noemen wilt :P
Bergen hebben we in Nederland niet :P

Heuvels valt volgens mij heel erg mee bij de Marikenloop, is in ieder geval veel vlakker dan de zevenheuvelenloop.
pi_137652311
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
Trouwens... weet iemand of t veel omhoog en omlaag gaat bij de marikenloop??? bedoel echte heuvels of bergen of hoe je t noemen wilt :P
Zie http://www.marikenloop.nl/home/deelneemsters/parcours

Het is niet heuvelachtig zeggen ze. Misschien dat in de buurt van het vliegveld het wat glooiend is, maar het is niet te vergelijken met de Zevenheuvelenloop.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:06:40 #29
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137652324
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Sarasi het volgende:
Hophopwopwop! *O* De andere persoon uit Eindhoven heeft gereageerd. :D Met HRM, tien euro onder de nieuwprijs van de versie zonder HRM. Veel beter gevoel bij haar ook. Nog even bedenken of ik 'm ga halen of dat ik op haar aanbod van het opsturen in ga. :)
Jeuj, goed geregeld!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137652349
En de Zevenheuvelenloop is nou ook weer niet zo superspannend.
pi_137652369
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:54 schreef Levitas het volgende:

[..]

Wat ik me elke keer afvraag. Doe je aan spierversterkende oefeningen, en hoe vaak?
Je hebt best prima benen voor een loper namelijk. Borst en armen lijken ook niet echt ontzettend mager ;)

[..]

Mee eens, zelf ervaren toen ik de eerste (en enige) keer bij de groep meeliep. Conditioneel kon ik overigens prima mee met de "kop" van de groep, maar op dat moment was dat alles behalve een verstandige beslissing. Dat was wss de druppel die m`n scheenbeenblessure weer heeft doen overlopen.
Nee eigenlijk doe ik niet zo veel ernaast. Moet ik wel doen van mezelf, maar kom er maar niet aan toe. Soms doe ik wel eens krachttraining mee met mijn vriendin, maar dat is 1x in de 3 weken ofzo. Ik wil eigenlijk wel weer een fitnessabo om te kunnen squatten en deadliften met goede gewichten, mja ben nu al zoveel geld kwijt.
Mijn werk is wel best fysiek, dat scheelt ook wel een hoop. Moet best wat tillen enzo. Fietsen naar het werk (7km enkele reis) en natuurlijk FiveFingers en trailrunning ;).

Jij tot nu toe geen last meer gehad na je trainingen? Al gewend aan de zooltjes enzo helemaal?
pi_137652415
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef Pandaplint het volgende:
Net toch maar even een herstel loopje gelopen. Spierpijn in m'n billen is er veel minder op geworden. Hopen dat het even zo blijft :)
Alles weer lekker warm gehutsebuts ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:10:21 #33
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652421
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef pijll het volgende:

[..]

Het is niet heuvelachtig zeggen ze. Misschien dat in de buurt van het vliegveld het wat glooiend is, maar het is niet te vergelijken met de Zevenheuvelenloop.
Ohhh dan valt het alweer mee...loop wel eens een heuvel maar meerdere moet ik echt voor gaan trainen anders...
life goes on.. be proud of yourself!
pi_137652424
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:49 schreef Sarasi het volgende:
Hophopwopwop! *O* De andere persoon uit Eindhoven heeft gereageerd. :D Met HRM, tien euro onder de nieuwprijs van de versie zonder HRM. Veel beter gevoel bij haar ook. Nog even bedenken of ik 'm ga halen of dat ik op haar aanbod van het opsturen in ga. :)
Begrijp ik dan goed dat je een tweedehands horloge hebt voor maar iets van vier tientjes minder dan een nieuwe? Da's geen goeie deal.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137652479
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Begrijp ik dan goed dat je een tweedehands horloge hebt voor maar iets van vier tientjes minder dan een nieuwe? Da's geen goeie deal.
Vijftig euro korting inderdaad, horloge van januari met aankoopbon en twee jaar garantie. Dat is 25% korting, vind ik best een goede deal. Of niet? :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_137652515
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vijftig euro korting inderdaad, horloge van januari met aankoopbon en twee jaar garantie. Dat is 25% korting, vind ik best een goede deal. Of niet? :@
Zou ik ook wel een goede deal vinden. Waarschijnlijk van een persoon met goede voornemens die 2x gegaan is of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:14:41 #37
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652532
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef pijll het volgende:

[..]

tien km route lijkt veel langer dan die van de vijf... bedoel dat t meer als t dubbele lijkt :P
pi_137652535
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef hatsaflats het volgende:
Ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Ik heb er zelf nog nooit gelopen, maar kan me voorstellen dat als je alleen maar vlak lopen gewend bent, het best zwaar is.
pi_137652585
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ow, ik dacht veel 'tweedehandser', maar een van januari met de garantie erop lijkt me wel een goeie deal ja.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137652620
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zou ik ook wel een goede deal vinden. Waarschijnlijk van een persoon met goede voornemens die 2x gegaan is of zo.
Ja ze zegt dat ze 'm hooguit 8-12x gebruikt heeft. Er zit een ieniemienie pitje in het horlogebandje waar ze heel eerlijk over was en een heel duidelijke foto van heeft gestuurd. Doosje, boekjes, alles zit erbij.
pi_137652635
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:14 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

tien km route lijkt veel langer dan die van de vijf... bedoel dat t meer als t dubbele lijkt :P
Dat is altijd zo... Komt omdat je onbewust het omsloten oppervlak vergelijkt, en dat gaat kwadratisch.
pi_137652667
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Nee eigenlijk doe ik niet zo veel ernaast. Moet ik wel doen van mezelf, maar kom er maar niet aan toe. Soms doe ik wel eens krachttraining mee met mijn vriendin, maar dat is 1x in de 3 weken ofzo. Ik wil eigenlijk wel weer een fitnessabo om te kunnen squatten en deadliften met goede gewichten, mja ben nu al zoveel geld kwijt.
Mijn werk is wel best fysiek, dat scheelt ook wel een hoop. Moet best wat tillen enzo. Fietsen naar het werk (7km enkele reis) en natuurlijk FiveFingers en trailrunning ;).

Jij tot nu toe geen last meer gehad na je trainingen? Al gewend aan de zooltjes enzo helemaal?
Dan heb je een best net fysiek, voor zo onregelmatig krachttrainen. Dat fysieke werk en het trailen zal het dan vooral zijn ja :)

Ik heb geen enkele last van m`n scheenbeen tijdens of na het lopen. Ik merk wel dat de plek waar vorige keer een ontsteking zat nog ietwat gevoelig is de dag na een loopje met wat groter volume (10km bijvoorbeeld), maar alleen als ik erop druk. Dit is verder geen pijn ofzo.
De zooltjes waren in het begin echt heel erg wennen. Begon op een gegeven moment ook wat pijn te doen aan de voeten waar gecorrigeerd werd. Toen ben ik eigenlijk begonnen met het gebruiken van de zooltjes in de normale schoenen en heb ze nu dus de hele dag in - Helemaal aan gewend en lijken hun werk goed te doen ^O^
Even afwachten hoe de omschakeling naar 3x in de week lopen weer gaat. Pak vandaag iig een extra rustdag (i.v.m de 10km van maandag), voor de zekerheid. Als het goed is, is volgende week m`n laatste "opbouw" week en kan ik daarna weer normaal trainen. Dan weer voorzichtig wat intervals/ tempotrainingen erin gaan verwerken en weer op naar het oude niveau! :D
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:00 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137652668
Ik had nog allerlei reacties op de eet discussie maar we zijn nu weer lekker over lopen aan het lullen, dus ... lama ;)
pi_137652669
quote:
99s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ow, ik dacht veel 'tweedehandser', maar een van januari met de garantie erop lijkt me wel een goeie deal ja.
Fjoe, dankje. :') Ik was al even bang dat ik echt een hele slechte deal aan het maken was. :P
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:19:15 #45
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:18 schreef pijll het volgende:

[..]

Dat is altijd zo... Komt omdat je onbewust het omsloten oppervlak vergelijkt, en dat gaat kwadratisch.
komt vast goed... heb een uur en 10 minuten.. gister liep k m binnen t uur... dus moet goedkomen...
pi_137652685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef hatsaflats het volgende:
Inderdaad een hoop gedoe om eigenlijk niks, een verdomd snel parcours is dat gewoon.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:20:00 #47
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652705
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had nog allerlei reacties op de eet discussie maar we zijn nu weer lekker over lopen aan het lullen, dus ... lama ;)
hihi te laat.. maar mag van mij alsnog hoor :P
pi_137652772
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Inderdaad een hoop gedoe om eigenlijk niks, een verdomd snel parcours is dat gewoon.
:Y

Die heuveltjes zorgen er juist voor dat je benen wat afwisselender belast worden. Alleen dat laatste stukje vals plat was wat minder :P
pi_137652773
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

komt vast goed... heb een uur en 10 minuten.. gister liep k m binnen t uur... dus moet goedkomen...
Zeker weten. Op een wedstrijd loop je ook nog eens harder, is mijn ervaring.

quote:

[..]

Het wereldrecord is daar gelopen, dus het kan niet echt zwaar zijn. (Natuurlijk is het maar een incourante afstand. Maar toch.)

De eerste keer dat ik de 7H liep, vielen de heuveltjes erg mee. Iedere keer daarna vond ik het parcours zwaarder dan verwacht.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:23:19 #50
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_137652809
quote:

[..]

Ik hou van een snel parcours.. ben k er ook "snel weer vanaf " _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')