quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hè nee, al is het alleen maar vanwege de google ads die ik nu krijg
Dat is toch wel een issue hoor, met die gekke ultralopen, de verhalen zijn zo lang.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Prachtig leesvoer:
http://mudsweattrails.nl/TGC_2014_RR_Dunkerbeck
Trails
Leuk, have fun!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:01 schreef Xilantof het volgende:
Nu stukkie hardlopen, voor het eerst na de CPC.
Je maag omkeren met nog 100km voor de boeg, wat een romantiek !quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Prachtig leesvoer:
http://mudsweattrails.nl/TGC_2014_RR_Dunkerbeck
Trails
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is toch wel een issue hoor, met die gekke ultralopen, de verhalen zijn zo lang.
Dat wil jij toch ook wel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je maag omkeren met nog 100km voor de boeg, wat een romantiek !
Hier 5 km joggen. En precies zoals na een evenement: zware benen. En een zeurend spiertje in mijn bil.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk, have fun!
Ik ben net klaar. 7 km op bijna 10 km/u. Ben ziek aan t worden dus heel tevree. Had t wel zwaar. Maar dat is fijn
zolang het een beetje zeurt is het niet zo erg. als het blijft klieren is t minder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hier 5 km joggen. En precies zoals na een evenement: zware benen. En een zeurend spiertje in mijn bil.
Vrijdag maar weer een stukkie.
Had van het spiertje geen last de afgelopen dagen. Pas nu met weer sporten voelde ik hem. Eens zien hoe ie zich vrijdag gedraagt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zolang het een beetje zeurt is het niet zo erg. als het blijft klieren is t minder.
hmm wat is joggen en wat is rennen?![]()
Mijn benen zijn ook zwaar. de hele week al. Ik snapte het al niet, want ik heb dat nooit zo lang als ik niet heel raar heb gedaan met lopen. Maar er sluimert dus een griepje dus mijn lijf zeurt de hele tijd.
keihard negeren dus![]()
Ik ga ook weer vrijdag. We zitten op hetzelfde schema
Het devies voor die 10 minuten...LANGZAAM starten. Als je op het eind nog wat over hebt kun je altijd nog versnellen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
Pffff, compleet kapot na mijn inmiddels 4e week, 2e dag (4x 5 minuten hard, 1 minuut rust). En dan zou ik vrijdag nog een extra keer moetenOm het maar helemaal niet te hebben over volgende week maandag, 2x 10 minuten
![]()
Aan de andere kant: wel weer een bekertje, die 3km gaat steeds vlotter
Snelheid boeit niet, dat weet je he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
Pffff, compleet kapot na mijn inmiddels 4e week, 2e dag (4x 5 minuten hard, 1 minuut rust). En dan zou ik vrijdag nog een extra keer moetenOm het maar helemaal niet te hebben over volgende week maandag, 2x 10 minuten
![]()
net wakker na een nachtje autoongelukslachtoffersknippen dus ik wil hem best nog een keer aanzwengelen hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had nog allerlei reacties op de eet discussie maar we zijn nu weer lekker over lopen aan het lullen, dus ... lama
Mijn advies voor de 10 minuten: Niet doodgaan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het devies voor die 10 minuten...LANGZAAM starten. Als je op het eind nog wat over hebt kun je altijd nog versnellen.
Ik beloof nietsquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn advies voor de 10 minuten: Niet doodgaan!
Neem wat gas terug. Die opbouwlessen gaan om uithoudingsvermogen (=tijd), niet om snelheid. Je hoeft je niet elke training helemaal dood te lopen om 'goed bezig te zijn'!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |