ik zou ook niet snel in kort kort gaan, hoeveel warmer moet je eigenlijk denken dan bij gewoon gekleed met dit weer?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Net terug van een mooi rondje over de hei en door het bos. Gewoon lekker dichtbij huis gebleven en 10km gelopen. Ging soepeler dan verwacht na dit weekend en het was weer ontzettend lekker weer! Wel weer een paar mensen met lange broek en lang shirt aan gezien, zelfs eentje die haar jasje mee had, onderhand al wel omgeknoopt, maar echt....Zulk lekker weer, wat denken die mensen?
Was gezellig druk op de heide.
http://www.endomondo.com/workouts/307567096/2368823
# graden buiten + 10quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou ook niet snel in kort kort gaan, hoeveel warmer moet je eigenlijk denken dan bij gewoon gekleed met dit weer?
Nou, hier in het zonnetje komt het zeker in de buurt heb ik het idee.quote:
Je hebt weer lekker gezweefd iig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nou, hier in het zonnetje komt het zeker in de buurt heb ik het idee.Maar kan er ook naast zitten, was in ieder geval goed hard zweten
Oeh, dan is t idd strippen vandaagquote:
quote:
Daar oordelen wij wel overquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]niet van mij
dat wil ik jullie niet aandoen
Even aangepast voor je, na een blik op het endomondo kaartjequote:Op woensdag 12 maart 2014 17:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Net terug van een mooi rondje doolhof rondje
http://www.endomondo.com/workouts/307567096/2368823
quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar oordelen wij wel over
of mocht dat nou precies niet, oordelen?
Leuke kleine paadjes meenemenquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:43 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even aangepast voor je, na een blik op het endomondo kaartje
Mr.Q?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:47 schreef Quoi het volgende:
Zeggeh.... Ekiden: mag ik ook een introducée meenemen (die ook nog eens best snel kan rennen), of is het alleen incrowd?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hè nee, al is het alleen maar vanwege de google ads die ik nu krijg
Dat is toch wel een issue hoor, met die gekke ultralopen, de verhalen zijn zo lang.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Prachtig leesvoer:
http://mudsweattrails.nl/TGC_2014_RR_Dunkerbeck
Trails
Leuk, have fun!quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:01 schreef Xilantof het volgende:
Nu stukkie hardlopen, voor het eerst na de CPC.
Je maag omkeren met nog 100km voor de boeg, wat een romantiek !quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:20 schreef Jero_nimo het volgende:
Prachtig leesvoer:
http://mudsweattrails.nl/TGC_2014_RR_Dunkerbeck
Trails
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is toch wel een issue hoor, met die gekke ultralopen, de verhalen zijn zo lang.
Dat wil jij toch ook wel?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je maag omkeren met nog 100km voor de boeg, wat een romantiek !
Hier 5 km joggen. En precies zoals na een evenement: zware benen. En een zeurend spiertje in mijn bil.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk, have fun!
Ik ben net klaar. 7 km op bijna 10 km/u. Ben ziek aan t worden dus heel tevree. Had t wel zwaar. Maar dat is fijn
zolang het een beetje zeurt is het niet zo erg. als het blijft klieren is t minder.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hier 5 km joggen. En precies zoals na een evenement: zware benen. En een zeurend spiertje in mijn bil.
Vrijdag maar weer een stukkie.
Had van het spiertje geen last de afgelopen dagen. Pas nu met weer sporten voelde ik hem. Eens zien hoe ie zich vrijdag gedraagt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zolang het een beetje zeurt is het niet zo erg. als het blijft klieren is t minder.
hmm wat is joggen en wat is rennen?![]()
Mijn benen zijn ook zwaar. de hele week al. Ik snapte het al niet, want ik heb dat nooit zo lang als ik niet heel raar heb gedaan met lopen. Maar er sluimert dus een griepje dus mijn lijf zeurt de hele tijd.
keihard negeren dus![]()
Ik ga ook weer vrijdag. We zitten op hetzelfde schema
Het devies voor die 10 minuten...LANGZAAM starten. Als je op het eind nog wat over hebt kun je altijd nog versnellen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
Pffff, compleet kapot na mijn inmiddels 4e week, 2e dag (4x 5 minuten hard, 1 minuut rust). En dan zou ik vrijdag nog een extra keer moetenOm het maar helemaal niet te hebben over volgende week maandag, 2x 10 minuten
![]()
Aan de andere kant: wel weer een bekertje, die 3km gaat steeds vlotter
Snelheid boeit niet, dat weet je he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
Pffff, compleet kapot na mijn inmiddels 4e week, 2e dag (4x 5 minuten hard, 1 minuut rust). En dan zou ik vrijdag nog een extra keer moetenOm het maar helemaal niet te hebben over volgende week maandag, 2x 10 minuten
![]()
net wakker na een nachtje autoongelukslachtoffersknippen dus ik wil hem best nog een keer aanzwengelen hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had nog allerlei reacties op de eet discussie maar we zijn nu weer lekker over lopen aan het lullen, dus ... lama
Mijn advies voor de 10 minuten: Niet doodgaan!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:16 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Het devies voor die 10 minuten...LANGZAAM starten. Als je op het eind nog wat over hebt kun je altijd nog versnellen.
Ik beloof nietsquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn advies voor de 10 minuten: Niet doodgaan!
Neem wat gas terug. Die opbouwlessen gaan om uithoudingsvermogen (=tijd), niet om snelheid. Je hoeft je niet elke training helemaal dood te lopen om 'goed bezig te zijn'!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
![]()
Maar ik gá al zo langzaam! Dat die 3km steeds "sneller" gaat komt omdat ik meer ren dan loop intussen, that´s it. Dus dat gaan vanzelfquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem wat gas terug. Die opbouwlessen gaan om uithoudingsvermogen (=tijd), niet om snelheid. Je hoeft je niet elke training helemaal dood te lopen om 'goed bezig te zijn'!
hier werd idd gezegd dat je aan t eind moest denken ik kan nog wel even. Energie overhouden voor de volgende lesquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem wat gas terug. Die opbouwlessen gaan om uithoudingsvermogen (=tijd), niet om snelheid. Je hoeft je niet elke training helemaal dood te lopen om 'goed bezig te zijn'!
Dan ga je dus te hard..quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
![]()
Dat is toch geen onbekende? Was hij vorig jaar bij de vredesloop er ook niet bij?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net wakker na een nachtje autoongelukslachtoffersknippen dus ik wil hem best nog een keer aanzwengelen hoor
* flipsen checkt TT...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:30 schreef Jumparound het volgende:
gelukt
http://www.endomondo.com/workouts/307661835/3690596
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Net een fijne interval gedaan
blokken van 1.6km op flink doorlooptempo, 2 min rust. Tempo had ik vorig jaar rond deze tijd niet langer dan 3 minuten vol kunnen houden.
Blijf mijzelf toch verbazen over mijn kunnen, zo raar is dat. * De_kluizenaar twijfelt teveel aan zichzelf.
Leuke foto hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:46 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, toen was ik al wel defect...
Toch lijkt het nog bijna een zweeffoto te zijn!
[ afbeelding ]
een slachtoffer....weinig uiterlijke schade maar hij zat bekneld en de (bovengrondse) electriciteitskabels lagen overal verspreid dus het duurde een tijdje voordat wij er bij konden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Oefening of echte slachtoffers?...
Anders zijn dat geen leuke dingen...
Jawel, maar afgelopen zondag ging de duurloop ronduit kut, en dan denk ik daarna soms wel eens "wat als ik het nou ineens niet meer kan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Niet twijfelen, gewoon gaan! En dat doe je nu dus ook, netjes!
Hooooooly shit, wat loop jij vlak!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:08 schreef GotC het volgende:
Mijn reden voor een Garmin:
[ afbeelding ]
Beiden @ CPC 5 km, boven met smartphone (2012), onder met Garmin 220 (2014)Ja, ik ben wel stabieler gaan lopen sinds de bovenste, maar het verschil in GPS nauwkeurigheid..
En dat zonder persoonlijke satellieten die erboven zweven zoals bij de Suunto!
Wow, dat klinkt toch wel heftigquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een slachtoffer....weinig uiterlijke schade maar hij zat bekneld en de (bovengrondse) electriciteitskabels lagen overal verspreid dus het duurde een tijdje voordat wij er bij konden.
Maar ja...zo lang ze nog geluid maken gaat het redelijk.
Het klinkt hard Jero maar je raakt er aan gewend, je doe je werk, schuif hem/haar in de "meat truck" en ga weer naar huis.
Alleen kinderen, dat went nooit....maar een ouwe zak die op woensdagavond even wat bier achterover moest werken, daar heb ik weinig medelijden mee
Ik zou het niet kunnen in ieder geval...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een slachtoffer....weinig uiterlijke schade maar hij zat bekneld en de (bovengrondse) electriciteitskabels lagen overal verspreid dus het duurde een tijdje voordat wij er bij konden.
Maar ja...zo lang ze nog geluid maken gaat het redelijk.
Het klinkt hard Jero maar je raakt er aan gewend, je doe je werk, schuif hem/haar in de "meat truck" en ga weer naar huis.
Alleen kinderen, dat went nooit....maar een ouwe zak die op woensdagavond even wat bier achterover moest werken, daar heb ik weinig medelijden mee
Mijn eerste gedachte was: sooow, die heeft hard gelopen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
* flipsen checkt TT...
* flipsen peinst: "Fietsen?"
ah, ok, ff afwachten inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had van het spiertje geen last de afgelopen dagen. Pas nu met weer sporten voelde ik hem. Eens zien hoe ie zich vrijdag gedraagt.
En joggen gaat mij iets langzamer dan rennen
Een zeurend lijf kan zich inderdaad op gekke manieren uiten.
Vrijdag een langer stukje al?
Voor mij week joggen, herstellen. Zondag dan weer iets langer en wat vlotter.
Goed, zelfverzekerd begin aan je schema zo te horenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
blokken van 1.6km op flink doorlooptempo, 2 min rust. Tempo had ik vorig jaar rond deze tijd niet langer dan 3 minuten vol kunnen houden.
Blijf mijzelf toch verbazen over mijn kunnen, zo raar is dat. * De_kluizenaar twijfelt teveel aan zichzelf.
Ja!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed, zelfverzekerd begin aan je schema zo te horen
Volgende week ga ik weer wat verder, staat 8, 8 en 12 op de planning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah, ok, ff afwachten inderdaad.
ja, dat snap ik op zich wel, maar ik vraag me af of dat dan een bepaalde snelheid is, of dat het gewoon persoonsafhankelijk is wat joggen is en wat hardlopen is?
Eigenlijk ook niet zo belangrijk haha. lekker bezig zijn is het belangrijkste
Jah. gewoon verkouden denk ik. Soms voel ik me wat koortsig achtig en soms ook dat alles pijn gaat doen, maar soms ook weer niet. het zal wel.
Vrijdag ga ik denk ik een vergelijkbare afstand lopen. Eens een leuk interval iets zoeken denk ik.
Zondag weer langere afstand als ik wat fitter ben. 11 of 12 km zou leuk zijn
Ga jij volgende week weer verder opbouwen?
Je loopt met hardlopen en wandelen nog altijd een snellere tijd per kilometer dan ik met alleen hardlopen. Trek zelf je conclusies maar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ik gá al zo langzaam! Dat die 3km steeds "sneller" gaat komt omdat ik meer ren dan loop intussen, that´s it. Dus dat gaan vanzelf
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgende week ga ik weer wat verder, staat 8, 8 en 12 op de planning.
edit:
Mijn schema zegt dat het joggen is als ik rond de 7 min per kilometer zit, zie ik nu.
Ik vind vooral je eindsprint puik!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha thanksZit nog veel ruimte voor verbetering gezien m'n kmtijden, maar gaat al stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |