Naar de training die je wil exporten ->more options->export->gpx selecterenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, weer een standaard rondje met een standaard tijd gerend. Ik heb nu Endomundo en die is een stuk exacter qua navigatie, tijd en snelheidsmetingen. Maar hoe krijg ik daar een .gpx bestandje van gemaakt dat ik op mijn computer kan zetten?
Ik dacht dat de 220 alleen maar paces in 5-tallen heeft. Dus 6:00, 6:05, 6:10, maar niks er tussenin. Klopt dit, of is dat alleen bij de instantane pace? Er wordt hoe dan ook smoothing toegepast.quote:
Heb ik een premium account nodig ofzo? Ik zie geen 'more options' staanquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Naar de training die je wil exporten ->more options->export->gpx selecteren
Boven het route kaartje, rechtsquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb ik een premium account nodig ofzo? Ik zie geen 'more options' staan
Je kan op endomondo.com gewoon inloggen op je account en daar staat je loopje dan al. Je hoeft het niet van je telefoon te downloaden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb ik een premium account nodig ofzo? Ik zie geen 'more options' staan
Huidige pace weergave is idd wel per 5 sec, maar in Garmin en Endomondo is de data gewoon per secondequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik dacht dat de 220 alleen maar paces in 5-tallen heeft. Dus 6:00, 6:05, 6:10, maar niks er tussenin. Klopt dit, of is dat alleen bij de instantane pace? Er wordt hoe dan ook smoothing toegepast.
quote:The Forerunner 620, 220 and 10 features Rounded Pace, which will demonstrate the current pace value rounded to the nearest 5 seconds. For seconds 1 and 2, the watch will round down and 3 and 4 will round up. For example, a current pace of 7:32 will display a pace of 7:30 and a pace of 7:33 will show a 7:35 pace.
The lap pace value will show when the watch displays the lap banner, when Auto Lap is enabled.
The actual pace for a particular portion of the activity will show within Garmin Connect or other fitness software on the graph.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:48 schreef Sarasi het volgende:
Godverdomme. Even afreageren hoor. Soms word ik er zo moe van dat ik zooooveel energie moet geven, niks terug krijg en vervolgens toch weer alle shit over me heen krijg, terwijl ik net een afspraak heb. En dan zo'n 'ja veel plezier vanavond...' er tussendoor. Verdomme. Frustratieloopje zou nu erg goed gaan.
Godverdomme. Even afreageren hoor. Soms word ik er zo moe van dat ik zooooveel energie moet geven, niks terug krijg en vervolgens toch weer alle shit over me heen krijg, terwijl ik net een afspraak heb. En dan zo'n 'ja veel plezier vanavond...' er tussendoor. Verdomme. Frustratieloopje zou nu erg goed gaan.
Ik denk dat ik een andere versie heb, want ik heb dat nietquote:
Thanks, dat is al een stuk uitgebreiderquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Je kan op endomondo.com gewoon inloggen op je account en daar staat je loopje dan al. Je hoeft het niet van je telefoon te downloaden.
De hiel-tik-sprong-finish-foto van Jero! Dat blijft toch wel een aardig getimede foto!quote:
Ik gebruik de app nooit, vandaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een andere versie heb, want ik heb dat niet
[..]
Thanks, dat is al een stuk uitgebreiderthanks
Dan kan ze 2 dezelfde foto's van 2 verschillende mannen naast elkaar zettenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De hiel-tik-sprong-finish-foto van Jero! Dat blijft toch wel een aardig getimede foto!
Ja, gewoon die van YUR ernaast! Had ze ze allebei, met eenzelfde soort fotoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan kan ze 2 dezelfde foto's van 2 verschillende mannen naast elkaar zetten
Oh je zat op de app te kijken, excuus. Ik dacht dat je al op de endosite zat...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een andere versie heb, want ik heb dat niet
[..]
Thanks, dat is al een stuk uitgebreiderthanks
Niet teveel van de weegschaal uitgaan maar van de spiegel / kleding. Ik weeg elke ochtend en ram die data in Libra en dat verschilt soms wel 1,5 kilo per dag. Vocht enzo. Dag erna is t weer heel anders.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Joh ik doe ontzettend mijn best om kilo's kwijt te raken. Ja dan schrik ik van een halve kilo. Dus doe zelf normaal.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, gewoon die van YUR ernaast! Had ze ze allebei, met eenzelfde soort foto![]()
Gewoon precies wat jij ook zegt, maar ja
Libra gebruik ik ook idd maar doe het dan wekelijks. Zal wel eens zien. Als over een tijd mijn kleren ruimer gaan zitten ben ik goed bezig. Sorry mijn gewicht is gewoon een onzeker puntje van mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet teveel van de weegschaal uitgaan maar van de spiegel / kleding. Ik weeg elke ochtend en ram die data in Libra en dat verschilt soms wel 1,5 kilo per dag. Vocht enzo. Dag erna is t weer heel anders.
Ik weet uit ervaring dat frustraties over je gewicht ook kunnen omslaan naar het negatieve. Zolang je goed en gezond eet, en voldoende sport komt het goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Libra gebruik ik ook idd maar doe het dan wekelijks. Zal wel eens zien. Als over een tijd mijn kleren ruimer gaan zitten ben ik goed bezig. Sorry mijn gewicht is gewoon een onzeker puntje van mij
Oja, klopt! Was die bij de vooroeverloop?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan kan ze 2 dezelfde foto's van 2 verschillende mannen naast elkaar zetten
Daar probeer ik ook voor te waken. Zolang ik geniet van het sporten en niet sport voor het afvallen is het goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat frustraties over je gewicht ook kunnen omslaan naar het negatieve. Zolang je goed en gezond eet, en voldoende sport komt het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |