Maar ik gá al zo langzaam! Dat die 3km steeds "sneller" gaat komt omdat ik meer ren dan loop intussen, that´s it. Dus dat gaan vanzelfquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem wat gas terug. Die opbouwlessen gaan om uithoudingsvermogen (=tijd), niet om snelheid. Je hoeft je niet elke training helemaal dood te lopen om 'goed bezig te zijn'!
hier werd idd gezegd dat je aan t eind moest denken ik kan nog wel even. Energie overhouden voor de volgende lesquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem wat gas terug. Die opbouwlessen gaan om uithoudingsvermogen (=tijd), niet om snelheid. Je hoeft je niet elke training helemaal dood te lopen om 'goed bezig te zijn'!
Dan ga je dus te hard..quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef flipsen het volgende:
Pffff, compleet kapot na mijn inmiddels 4e week, 2e dag (4x 5 minuten hard, 1 minuut rust). En dan zou ik vrijdag nog een extra keer moetenOm het maar helemaal niet te hebben over volgende week maandag, 2x 10 minuten
![]()
Aan de andere kant: wel weer een bekertje, die 3km gaat steeds vlotter
Dat is toch geen onbekende? Was hij vorig jaar bij de vredesloop er ook niet bij?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
net wakker na een nachtje autoongelukslachtoffersknippen dus ik wil hem best nog een keer aanzwengelen hoor
* flipsen checkt TT...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:30 schreef Jumparound het volgende:
gelukt
http://www.endomondo.com/workouts/307661835/3690596
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Net een fijne interval gedaan
blokken van 1.6km op flink doorlooptempo, 2 min rust. Tempo had ik vorig jaar rond deze tijd niet langer dan 3 minuten vol kunnen houden.
Blijf mijzelf toch verbazen over mijn kunnen, zo raar is dat. * De_kluizenaar twijfelt teveel aan zichzelf.
Leuke foto hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:46 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, toen was ik al wel defect...
Toch lijkt het nog bijna een zweeffoto te zijn!
[ afbeelding ]
een slachtoffer....weinig uiterlijke schade maar hij zat bekneld en de (bovengrondse) electriciteitskabels lagen overal verspreid dus het duurde een tijdje voordat wij er bij konden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Oefening of echte slachtoffers?...
Anders zijn dat geen leuke dingen...
Jawel, maar afgelopen zondag ging de duurloop ronduit kut, en dan denk ik daarna soms wel eens "wat als ik het nou ineens niet meer kan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Niet twijfelen, gewoon gaan! En dat doe je nu dus ook, netjes!
Hooooooly shit, wat loop jij vlak!!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:08 schreef GotC het volgende:
Mijn reden voor een Garmin:
[ afbeelding ]
Beiden @ CPC 5 km, boven met smartphone (2012), onder met Garmin 220 (2014)Ja, ik ben wel stabieler gaan lopen sinds de bovenste, maar het verschil in GPS nauwkeurigheid..
En dat zonder persoonlijke satellieten die erboven zweven zoals bij de Suunto!
Wow, dat klinkt toch wel heftigquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een slachtoffer....weinig uiterlijke schade maar hij zat bekneld en de (bovengrondse) electriciteitskabels lagen overal verspreid dus het duurde een tijdje voordat wij er bij konden.
Maar ja...zo lang ze nog geluid maken gaat het redelijk.
Het klinkt hard Jero maar je raakt er aan gewend, je doe je werk, schuif hem/haar in de "meat truck" en ga weer naar huis.
Alleen kinderen, dat went nooit....maar een ouwe zak die op woensdagavond even wat bier achterover moest werken, daar heb ik weinig medelijden mee
Ik zou het niet kunnen in ieder geval...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een slachtoffer....weinig uiterlijke schade maar hij zat bekneld en de (bovengrondse) electriciteitskabels lagen overal verspreid dus het duurde een tijdje voordat wij er bij konden.
Maar ja...zo lang ze nog geluid maken gaat het redelijk.
Het klinkt hard Jero maar je raakt er aan gewend, je doe je werk, schuif hem/haar in de "meat truck" en ga weer naar huis.
Alleen kinderen, dat went nooit....maar een ouwe zak die op woensdagavond even wat bier achterover moest werken, daar heb ik weinig medelijden mee
Mijn eerste gedachte was: sooow, die heeft hard gelopen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
* flipsen checkt TT...
* flipsen peinst: "Fietsen?"
ah, ok, ff afwachten inderdaad.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Had van het spiertje geen last de afgelopen dagen. Pas nu met weer sporten voelde ik hem. Eens zien hoe ie zich vrijdag gedraagt.
En joggen gaat mij iets langzamer dan rennen
Een zeurend lijf kan zich inderdaad op gekke manieren uiten.
Vrijdag een langer stukje al?
Voor mij week joggen, herstellen. Zondag dan weer iets langer en wat vlotter.
Goed, zelfverzekerd begin aan je schema zo te horenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
blokken van 1.6km op flink doorlooptempo, 2 min rust. Tempo had ik vorig jaar rond deze tijd niet langer dan 3 minuten vol kunnen houden.
Blijf mijzelf toch verbazen over mijn kunnen, zo raar is dat. * De_kluizenaar twijfelt teveel aan zichzelf.
Ja!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed, zelfverzekerd begin aan je schema zo te horen
Volgende week ga ik weer wat verder, staat 8, 8 en 12 op de planning.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah, ok, ff afwachten inderdaad.
ja, dat snap ik op zich wel, maar ik vraag me af of dat dan een bepaalde snelheid is, of dat het gewoon persoonsafhankelijk is wat joggen is en wat hardlopen is?
Eigenlijk ook niet zo belangrijk haha. lekker bezig zijn is het belangrijkste
Jah. gewoon verkouden denk ik. Soms voel ik me wat koortsig achtig en soms ook dat alles pijn gaat doen, maar soms ook weer niet. het zal wel.
Vrijdag ga ik denk ik een vergelijkbare afstand lopen. Eens een leuk interval iets zoeken denk ik.
Zondag weer langere afstand als ik wat fitter ben. 11 of 12 km zou leuk zijn
Ga jij volgende week weer verder opbouwen?
Je loopt met hardlopen en wandelen nog altijd een snellere tijd per kilometer dan ik met alleen hardlopen. Trek zelf je conclusies maar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ik gá al zo langzaam! Dat die 3km steeds "sneller" gaat komt omdat ik meer ren dan loop intussen, that´s it. Dus dat gaan vanzelf
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgende week ga ik weer wat verder, staat 8, 8 en 12 op de planning.
edit:
Mijn schema zegt dat het joggen is als ik rond de 7 min per kilometer zit, zie ik nu.
Ik vind vooral je eindsprint puik!quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha thanksZit nog veel ruimte voor verbetering gezien m'n kmtijden, maar gaat al stuk beter
Dankquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind vooral je eindsprint puik!
nietusquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ik gá al zo langzaam! Dat die 3km steeds "sneller" gaat komt omdat ik meer ren dan loop intussen, that´s it. Dus dat gaan vanzelf
Joh, er is hier een speciale afsplitsing 'FOK!king doorzetters' (koosnaampje FOK!king sloom). Ook een team voor de Ekidenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:28 schreef flipsen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Twinky het volgende:
[..]
Joh, er is hier een speciale afsplitsing 'FOK!king doorzetters' (koosnaampje FOK!king sloom). Ook een team voor de Ekiden. dat houdt in dat je niks kan, behalve regelmatig hardlopen waarbij je in principe sneller dan 5 km/u vooruitkomt. Het gaat er dan om dat je het gedurende een aantal maanden blijft doen, regelmatig geblesseerd bent maar dan door blijft gaan (eventueel met beleid). Je postings in dit topic hebben als inhoud 'pfoe dat was zwaar', 'ik ben weer geweest' en 'het ging vandaag best lekker'.
Snelheid is niet belangrijk. Afstand is niet belangrijk. Alleen het gaan is beluangrijk.
Eventueel kun je foto's van Jero, YUR en andere snelheidsduivels boven je bed hangen.
[..]
Joh, er is hier een speciale afsplitsing 'FOK!king doorzetters' (koosnaampje FOK!king sloom). Ook een team voor de Ekiden. dat houdt in dat je niks kan, behalve regelmatig hardlopen waarbij je in principe sneller dan 5 km/u vooruitkomt. Het gaat er dan om dat je het gedurende een aantal maanden blijft doen, regelmatig geblesseerd bent maar dan door blijft gaan (eventueel met beleid). Je postings in dit topic hebben als inhoud 'pfoe dat was zwaar', 'ik ben weer geweest' en 'het ging vandaag best lekker'.
Snelheid is niet belangrijk. Afstand is niet belangrijk. Alleen het gaan is belangrijk.
Eventueel kun je foto's van Jero, YUR en andere snelheidsduivels boven je bed hangen.
Ik ben hier niet goed genoeg voorquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Twinky het volgende:
[..]
Snelheid is niet belangrijk. Afstand is niet belangrijk. Alleen het gaan is belangrijk.
[..]
Geil.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:06 schreef GotC het volgende:
[..]
En ik heb Yur naast me in bed, mag dat ook?
Nicequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Twinky het volgende:
[..]
[..]
Nou! Dat viel mij ook al op! Misschien moet ik ook maar een 220, want met de 305 krijg ik 'm niet zo vlak.quote:
Ik hang hats boven m'n bed. Gewoon, omdat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil geen foto van Yur of Jero boven m'n bed
Of de flats....quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat ik de hats in m'n bed grap maar niet inkoppen.
je weet nooit wie er meeleest......quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat ik de hats in m'n bed grap maar niet inkoppen.
[..]
Pics van (boven) je bed?quote:Eventueel kun je foto's van Jero, YUR en andere snelheidsduivels boven je bed hangen.
Maar ik ben wel weer geweest vandaagquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ook nog wat in gelopen? En hoe vond je het, verder dan apart?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Ynske het volgende:
K heb vandaag eens mogen voelen hoe die fivefingers zitten. Dat is apart
Het ligt niet geheel aan m'n 220 hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou! Dat viel mij ook al op! Misschien moet ik ook maar een 220, want met de 305 krijg ik 'm niet zo vlak.
in de winkel wat op en neer. Stelt niet zoveel voor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook nog wat in gelopen? En hoe vond je het, verder dan apart?
Terecht hoor... booquote:
Nee stel je voor dat m'n vrouw het leest.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je weet nooit wie er meeleest......
Volgens mij een filter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou! Dat viel mij ook al op! Misschien moet ik ook maar een 220, want met de 305 krijg ik 'm niet zo vlak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Lol!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
Nou, ik wilde echt even printen maar toen keek mr. Twinky heel boos.
En laptopscherm is moeilijk een goeie foto van te maken!
ja sorry. Wil gaan triatlonnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
* flipsen checkt TT...
* flipsen peinst: "Fietsen?"
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:22 schreef Ynske het volgende:
Hmm. Mag ik ook een loper uitzoeken?
Een date met VFF FunRun, genoeg lopers om uit te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.guard, streamnl, cafca, stipstreep, alleen een paar zijn wel al bezet
![]()
Ik heb er zelf 1 gemaakt.. Doel is rustig 15k en sub 65 minuten op de 10 kunnen doen.quote:
Le fu. Schop je vriendgeval maar vaker naar buiten, dan is ie binnen no time sneller dan ik en hoef ik niet boven je bed te hangen. Lijkt me voor iedereen beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hang hats boven m'n bed. Gewoon, omdat.
Een filter? Waar? Of wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij een filter.
BTW, navigeren (wat jij wel eens gebruikt) zit niet op de 220 (en de meeste nieuwere modellen): http://www.dcrainmaker.co(...)19940%2C3079#results
Wel op de Suunto Ambit2 Rquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij een filter.
BTW, navigeren (wat jij wel eens gebruikt) zit niet op de 220 (en de meeste nieuwere modellen): http://www.dcrainmaker.co(...)19940%2C3079#results
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Le fu. Schop je vriendgeval maar vaker naar buiten, dan is ie binnen no time sneller dan ik en hoef ik niet boven je bed te hangen. Lijkt me voor iedereen beter
Ik blijf voorlopig ook nog wel afwisselen tussen lekker lopen en lekker falen.
Naar de training die je wil exporten ->more options->export->gpx selecterenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo, weer een standaard rondje met een standaard tijd gerend. Ik heb nu Endomundo en die is een stuk exacter qua navigatie, tijd en snelheidsmetingen. Maar hoe krijg ik daar een .gpx bestandje van gemaakt dat ik op mijn computer kan zetten?
Ik dacht dat de 220 alleen maar paces in 5-tallen heeft. Dus 6:00, 6:05, 6:10, maar niks er tussenin. Klopt dit, of is dat alleen bij de instantane pace? Er wordt hoe dan ook smoothing toegepast.quote:
Heb ik een premium account nodig ofzo? Ik zie geen 'more options' staanquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Naar de training die je wil exporten ->more options->export->gpx selecteren
Boven het route kaartje, rechtsquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb ik een premium account nodig ofzo? Ik zie geen 'more options' staan
Je kan op endomondo.com gewoon inloggen op je account en daar staat je loopje dan al. Je hoeft het niet van je telefoon te downloaden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb ik een premium account nodig ofzo? Ik zie geen 'more options' staan
Huidige pace weergave is idd wel per 5 sec, maar in Garmin en Endomondo is de data gewoon per secondequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik dacht dat de 220 alleen maar paces in 5-tallen heeft. Dus 6:00, 6:05, 6:10, maar niks er tussenin. Klopt dit, of is dat alleen bij de instantane pace? Er wordt hoe dan ook smoothing toegepast.
quote:The Forerunner 620, 220 and 10 features Rounded Pace, which will demonstrate the current pace value rounded to the nearest 5 seconds. For seconds 1 and 2, the watch will round down and 3 and 4 will round up. For example, a current pace of 7:32 will display a pace of 7:30 and a pace of 7:33 will show a 7:35 pace.
The lap pace value will show when the watch displays the lap banner, when Auto Lap is enabled.
The actual pace for a particular portion of the activity will show within Garmin Connect or other fitness software on the graph.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:48 schreef Sarasi het volgende:
Godverdomme. Even afreageren hoor. Soms word ik er zo moe van dat ik zooooveel energie moet geven, niks terug krijg en vervolgens toch weer alle shit over me heen krijg, terwijl ik net een afspraak heb. En dan zo'n 'ja veel plezier vanavond...' er tussendoor. Verdomme. Frustratieloopje zou nu erg goed gaan.
Godverdomme. Even afreageren hoor. Soms word ik er zo moe van dat ik zooooveel energie moet geven, niks terug krijg en vervolgens toch weer alle shit over me heen krijg, terwijl ik net een afspraak heb. En dan zo'n 'ja veel plezier vanavond...' er tussendoor. Verdomme. Frustratieloopje zou nu erg goed gaan.
Ik denk dat ik een andere versie heb, want ik heb dat nietquote:
Thanks, dat is al een stuk uitgebreiderquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Je kan op endomondo.com gewoon inloggen op je account en daar staat je loopje dan al. Je hoeft het niet van je telefoon te downloaden.
De hiel-tik-sprong-finish-foto van Jero! Dat blijft toch wel een aardig getimede foto!quote:
Ik gebruik de app nooit, vandaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een andere versie heb, want ik heb dat niet
[..]
Thanks, dat is al een stuk uitgebreiderthanks
Dan kan ze 2 dezelfde foto's van 2 verschillende mannen naast elkaar zettenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De hiel-tik-sprong-finish-foto van Jero! Dat blijft toch wel een aardig getimede foto!
Ja, gewoon die van YUR ernaast! Had ze ze allebei, met eenzelfde soort fotoquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan kan ze 2 dezelfde foto's van 2 verschillende mannen naast elkaar zetten
Oh je zat op de app te kijken, excuus. Ik dacht dat je al op de endosite zat...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een andere versie heb, want ik heb dat niet
[..]
Thanks, dat is al een stuk uitgebreiderthanks
Niet teveel van de weegschaal uitgaan maar van de spiegel / kleding. Ik weeg elke ochtend en ram die data in Libra en dat verschilt soms wel 1,5 kilo per dag. Vocht enzo. Dag erna is t weer heel anders.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Joh ik doe ontzettend mijn best om kilo's kwijt te raken. Ja dan schrik ik van een halve kilo. Dus doe zelf normaal.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, gewoon die van YUR ernaast! Had ze ze allebei, met eenzelfde soort foto![]()
Gewoon precies wat jij ook zegt, maar ja
Libra gebruik ik ook idd maar doe het dan wekelijks. Zal wel eens zien. Als over een tijd mijn kleren ruimer gaan zitten ben ik goed bezig. Sorry mijn gewicht is gewoon een onzeker puntje van mijquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet teveel van de weegschaal uitgaan maar van de spiegel / kleding. Ik weeg elke ochtend en ram die data in Libra en dat verschilt soms wel 1,5 kilo per dag. Vocht enzo. Dag erna is t weer heel anders.
Ik weet uit ervaring dat frustraties over je gewicht ook kunnen omslaan naar het negatieve. Zolang je goed en gezond eet, en voldoende sport komt het goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Libra gebruik ik ook idd maar doe het dan wekelijks. Zal wel eens zien. Als over een tijd mijn kleren ruimer gaan zitten ben ik goed bezig. Sorry mijn gewicht is gewoon een onzeker puntje van mij
Oja, klopt! Was die bij de vooroeverloop?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan kan ze 2 dezelfde foto's van 2 verschillende mannen naast elkaar zetten
Daar probeer ik ook voor te waken. Zolang ik geniet van het sporten en niet sport voor het afvallen is het goedquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat frustraties over je gewicht ook kunnen omslaan naar het negatieve. Zolang je goed en gezond eet, en voldoende sport komt het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |