Ook nog wat in gelopen? En hoe vond je het, verder dan apart?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Ynske het volgende:
K heb vandaag eens mogen voelen hoe die fivefingers zitten. Dat is apart
Het ligt niet geheel aan m'n 220 hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou! Dat viel mij ook al op! Misschien moet ik ook maar een 220, want met de 305 krijg ik 'm niet zo vlak.
in de winkel wat op en neer. Stelt niet zoveel voor.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook nog wat in gelopen? En hoe vond je het, verder dan apart?
Terecht hoor... booquote:
Nee stel je voor dat m'n vrouw het leest.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je weet nooit wie er meeleest......
Volgens mij een filter.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Nou! Dat viel mij ook al op! Misschien moet ik ook maar een 220, want met de 305 krijg ik 'm niet zo vlak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Lol!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef Twinky het volgende:
[..]
Nou, ik wilde echt even printen maar toen keek mr. Twinky heel boos.
En laptopscherm is moeilijk een goeie foto van te maken!
ja sorry. Wil gaan triatlonnenquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
* flipsen checkt TT...
* flipsen peinst: "Fietsen?"
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:22 schreef Ynske het volgende:
Hmm. Mag ik ook een loper uitzoeken?
Een date met VFF FunRun, genoeg lopers om uit te kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.guard, streamnl, cafca, stipstreep, alleen een paar zijn wel al bezet
![]()
Ik heb er zelf 1 gemaakt.. Doel is rustig 15k en sub 65 minuten op de 10 kunnen doen.quote:
Le fu. Schop je vriendgeval maar vaker naar buiten, dan is ie binnen no time sneller dan ik en hoef ik niet boven je bed te hangen. Lijkt me voor iedereen beterquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hang hats boven m'n bed. Gewoon, omdat.
Een filter? Waar? Of wat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij een filter.
BTW, navigeren (wat jij wel eens gebruikt) zit niet op de 220 (en de meeste nieuwere modellen): http://www.dcrainmaker.co(...)19940%2C3079#results
Wel op de Suunto Ambit2 Rquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij een filter.
BTW, navigeren (wat jij wel eens gebruikt) zit niet op de 220 (en de meeste nieuwere modellen): http://www.dcrainmaker.co(...)19940%2C3079#results
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Le fu. Schop je vriendgeval maar vaker naar buiten, dan is ie binnen no time sneller dan ik en hoef ik niet boven je bed te hangen. Lijkt me voor iedereen beter
Ik blijf voorlopig ook nog wel afwisselen tussen lekker lopen en lekker falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |