SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
TV / Boer Zoekt Vrouw #132 - Boomchicken, frietjes en lekker opdubbelen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #133 - Speeddaten
TV / Boer Zoekt Vrouw #134 - Zweefteven
TV / Boer Zoekt Vrouw #135 - Waar blijft Jos?
TV / Boer Zoekt Vrouw #136 - Willemijn O+
TV / Boer Zoekt Vrouw #137 - Met ballenmeisjes
TV / Boer Zoekt Vrouw #138 - Met bossche bollenvrouwtjes en negerzoenen
TV / Boer Zoekt Vrouw #139 - Bitchfights in Canada
TV / Boer Zoekt Vrouw #140 - Beetje laaaaaaang
TV / Boer Zoekt Vrouw #141 - Duurt langg!
TV / Boer Zoekt Vrouw #142 - Ongemakkelijkheden ftw.
TV / Boer Zoekt Vrouw #143 - Schieten met Johans puddingbuks.
TV / Boer Zoekt Vrouw #144 - Zonder jacuzzi
TV / Boer Zoekt Vrouw #145 - Bananen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #146 - Leonie geven!
TV / Boer Zoekt Vrouw #147 - Microtron is diffucult!
TV / Boer Zoekt Vrouw #148 - Stiekem gluten voeren.
TV / Boer Zoekt Vrouw #149 - Zwemmen met Wim
TV / Boer Zoekt Vrouw #150 - HOP
TV / Boer Zoekt Vrouw #151 - Zoenuh
TV / Boer Zoekt Vrouw #152 - Waar acteurs worden ingehuurd
TV / Boer Zoekt Vrouw #153 - Waar geen zaken worden gedaan
TV / Boer Zoekt Vrouw #154 - Jos kiest voor praktisch
TV / Boer Zoekt Vrouw #155 -Leoniet O+
TV / Boer Zoekt Vrouw #156 -SaskijaO+
TV / Boer Zoekt Vrouw #157 This is the moment
TV / Boer Zoekt Vrouw #158 Gelukkig hebben we de foto's nog.
De BZV-wiki vind je hier.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Vorige post:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:18 schreef Godshand het volgende:
Een berichtje van Johan:
[..]
Bron: http://community.kro.nl/boer_zoekt_vrouw/f/1423/t/32814.aspx[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo kijkt ze.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Vanwaar diebij Aletta?
![]()
Dat was een van de beste tvprogramma's die er echt ooit bestaan heeft. Die zou ik zo inruilen voor drie seizoenen aan bzv.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:01 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Die is er al, alleen heet dat Wie trouwt mijn zoon![]()
Die bijna goddelijke/mythische status die Leonie bij Japie1967 heeft, is echt zwaar overdreven. Een leuke meid? Ja. Zouden veel mannen haar doen? Waarschijnlijk wel, maar zo bijzonder is ze verder niet. Kom op zeg, Japie1967 doet bijna alsof ze de mooiste vrouw op aarde is. Dan vraag ik me af of hij wel eens buiten zijn eigen woonplaats is geweest en hoeveel echte mooie vrouwen hij heeft gezien. Ik vind haar niet veel meer dan een gewone leuke meid. Op haar niet afgeschermde Facebook foto's is dat ook duidelijk te zien: een gewoon, naturel, leuk, Hollands meisje. Niets meer en niets minder! Je kunt het ook overdrijven...![]()
Even de boel opgeruimd hier. Laten we de discussie een beetje normaal houden.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Ben het wel met je eens, gewoon een leuk kaasmeisje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef NY_Giant het volgende:
Die bijna goddelijke/mythische status die Leonie bij Japie1967 heeft, is echt zwaar overdreven. Een leuke meid? Ja. Zouden veel mannen haar doen? Waarschijnlijk wel, maar zo bijzonder is ze verder niet. Kom op zeg, Japie1967 doet bijna alsof ze de mooiste vrouw op aarde is. Dan vraag ik me af of hij wel eens buiten zijn eigen woonplaats is geweest en hoeveel echte mooie vrouwen hij heeft gezien. Ik vind haar niet veel meer dan een gewone leuke meid. Op haar niet afgeschermde Facebook foto's is dat ook duidelijk te zien: een gewoon, naturel, leuk, Hollands meisje. Niets meer en niets minder! Je kunt het ook overdrijven...Gourmetten of steengrillen?![]()
Dat is precies de juiste omschrijving!quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, gewoon een leuk kaasmeisje.![]()
![]()
Jos etaleerde niet z'n hele hebben en houwen op TV om een paar maanden wat te neuken te hebben, maar om een partner te vinden waarmee hij een toekomst kon opbouwen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Deckard het volgende:
Je kan beter met Leonie voor een paar maanden scharrelen dan die andere.
Hij was vanaf de speeddate al van Saskia gecharmeerd en had toen ook al twijfels over Leonie.
En ik denk dat Leonie Jos ook aan alle kanten meeviel (ja, ze is leuk), maar Saskia was vanaf het begin de veilige keuze voor de toekomst.![]()
Voor veiligheid kiezen...quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jos etaleerde niet z'n hele hebben en houwen op TV om een paar maanden wat te neuken te hebben, maar om een partner te vinden waarmee hij een toekomst kon opbouwen.
Hij was vanaf de speeddate al van Saskia gecharmeerd en had toen ook al twijfels over Leonie.
En ik denk dat Leonie Jos ook aan alle kanten meeviel (ja, ze is leuk), maar Saskia was vanaf het begin de veilige keuze voor de toekomst.Dan durf je niet te leven.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Ja dat kan wel zijn, maar het leven van een boer is nou eenmaal weinig glamoureus en wild leven, je kunt niet zo even besluiten dat je morgen een paar dagen naar Parijs gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voor veiligheid kiezen...Dan durf je niet te leven.
![]()
Vind ik ook maar zo'n aanname, ingegeven door vooroordelen, dat hij voor veilig zou hebben gekozen.The love you take is equal to the love you make.![]()
Saskia is veilig maar hij blijft altijd in zijn achterhoofd rondlopen met de vraag "wat als ik Leonie had gekozen?". Wie weet had hij met Leonie ook een vaste relatie op kunnen bouwen, kinderen krijgen enzovoort. Dat zal nu permanent een zure nasmaak zijn als hij elke avond naast Saskia het bed in kruipt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar het leven van een boer is nou eenmaal weinig glamoureus en wild leven, je kunt niet zo even besluiten dat je morgen een paar dagen naar Parijs gaat.Land of the free. Home of the brave.![]()
Daar heeft iedereen last van die te veel 'wat nou als' denkt in plaats van zijn of haar leven te leiden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Saskia is veilig maar hij blijft altijd in zijn achterhoofd rondlopen met de vraag "wat als ik Leonie had gekozen?". Wie weet had hij met Leonie ook een vaste relatie op kunnen bouwen, kinderen krijgen enzovoort. Dat zal nu permanent een zure nasmaak zijn als hij elke avond naast Saskia het bed in kruipt.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ik denk ook dat hij dat helemaal niet heeft. Volgens mij vindt hij Saskia echt hartstikke leuk. Ik snap ook niet waarom, maar als hij dat vindt is het toch goed?![]()
Ik zou zelf ook niet hoteldebotel zijn van Jos, dus wat dat betreft moet je je eigen inschatting in dezen misschien niet zo zwaar laten tellen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk ook dat hij dat helemaal niet heeft. Volgens mij vindt hij Saskia echt hartstikke leuk. Ik snap ook niet waarom, maar als hij dat vindt is het toch goed?The love you take is equal to the love you make.![]()
Als die jongen nou tevreden is met Saskia, laat hem dan met haar gelukkig zijn.
BZV voor dit jaar zit erop.
Zo'n type als Daphne Deckers (of Yfke Storm) is jaren model geweest, nou dan zie ik toch 100x liever Leonie
Zouden de geruchten waar zij dat Playboy Leonie heeft benaderd. Met als covertekst: "Jos, al dit moois mis je nu?" Denk dat Leonie - als het al waar is - het niet doet, en dat is haar alleen maar te prijzen![]()
Nee, dat was jouw fantasie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef Japie1967 het volgende:
Zouden de geruchten waar zij dat Playboy Leonie heeft benaderd. Met als covertekst: "Jos, al dit moois mis je nu?"But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Ik denk dat hij helemaal niet met die "what if" gedachte zit, hij was immers vanaf het eerste moment al weg van Saskia.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Saskia is veilig maar hij blijft altijd in zijn achterhoofd rondlopen met de vraag "wat als ik Leonie had gekozen?". Wie weet had hij met Leonie ook een vaste relatie op kunnen bouwen, kinderen krijgen enzovoort. Dat zal nu permanent een zure nasmaak zijn als hij elke avond naast Saskia het bed in kruipt.![]()
Het is wachten op een fatsoenlijke terugblik aflevering ipv via Skype. Al valt er wellicht ook via de app en het forum het e.e.a. te lezen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Wat mij betreft kan de hele Leonie discussie wel in een apart topic. Hebben we het hier gewoon over bzv.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Graag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:11 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mij betreft kan de hele Leonie discussie wel in een apart topic. Hebben we het hier gewoon over bzv.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Het is gewoon gebrek aan inlevingsvermogen. Sommige mensen kunnen blijkbaar niet snappen dat smaken en voorkeuren verschillen. Aantrekkingskracht, liefde en verliefdheid zijn complexe zaken, zeker als je iemand werkelijk ontmoet en meemaakt. Een tv-schermpje vertelt je andere dingen dan wanneer je iemand daadwerkelijk, spreekt, voelt, hoort en (ook heel belangrijk) ruikt.
In de laatste uitzending zag je volgens mij duidelijk dat de feromonen tussen Saskia en Jos wel degelijk erg goede zaken doen
Stop the world, I want to get out.![]()
Voor de rest is het niet veel soeps om over te praten. Behalve dan over dat een Alletta een pot is, maar goed dan heb je het wel gehad.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:11 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mij betreft kan de hele Leonie discussie wel in een apart topic. Hebben we het hier gewoon over bzv.![]()
Ja maar dat heeft iedereen toch wel door, hoop ik? Wat mij betreft worden Saskia en Jos heel gelukkig, daarbij is wat zij van elkaar vinden het enige wat van belang is. Wat wij hier allemaal zitten te leuteren is volkomen futiel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:32 schreef Lkw het volgende:
Het is gewoon gebrek aan inlevingsvermogen. Sommige mensen kunnen blijkbaar niet snappen dat smaken en voorkeuren verschillen. Aantrekkingskracht, liefde en verliefdheid zijn complexe zaken, zeker als je iemand werkelijk ontmoet en meemaakt. Een tv-schermpje vertelt je andere dingen dan wanneer je iemand daadwerkelijk, spreekt, voelt, hoort en (ook heel belangrijk) ruikt.
In de laatste uitzending zag je volgens mij duidelijk dat de feromonen tussen Saskia en Jos wel degelijk erg goede zaken doen
Daarbij komen zij allemaal met hun kop op tv en durven wij niet te schrijven.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Zo en nu klaar met de discussie over de keuze van Jos, hij heeft duidelijk zijn hart gevolgdquote:Jos: ‘Ooit gaan wij trouwen’
Kijkers konden na de citytrip vragen insturen voor de boeren. Wij spraken met Jos en legden een selectie aan hem voor.
Jitske uit Den Dolder
Ben gewoon benieuwd hoe het nu met jullie gaat. Vind jullie een prachtig stel samen. Woont en of werkt Saskia al in de Dordogne?
'Het gaat hartstikke goed. We zijn nog steeds heel erg verliefd, en we zouden elkaar veel vaker willen zien dan dat we nu doen. Het is ook heel fijn dat we het nu aan iedereen mogen vertellen. Inmiddels heeft Saskia werk gevonden op een camping hier zo’n dertig kilometer vandaan. Dus dat scheelt al een hoop. Nu woont ze namelijk nog zo’n 620 kilometer verderop. En als ze met de trein naar mij zou komen, is ze net zo lang bezig als dat ze uit Nederland zou komen.'
Henk uit Katwijk aan Zee
Beste Jos, De meeste mannen hadden verwacht dat je Leonie zou kiezen. Had je een andere keuze gemaakt als je had geweten dat Leonie net als Saskia ook verliefd op je was?
'Nee, dat had niets uitgemaakt. Ik vond Leonie en Saskia allebei heel leuke en lieve meiden. Maar Saskia maakte toch bepaalde gevoelens bij mij los, die ik al heel lang niet meer had gehad. Wij hebben zo’n bijzondere klik. En nu ik Saskia beter leer kennen wordt het alleen maar bevestigd dat ik de goede keus heb gemaakt. Het is altijd rot om iemand af te wijzen. Hoe dichterbij het tweede keuzemoment kwam, hoe beroerder ik me voelde. Ik kreeg echt niets meer door mijn keel. Ik heb nog wel veel contact met Leonie en ook met Willemijn, je hebt toch samen een band opgebouwd. Gelukkig zien we elkaar allemaal weer op de afterparty.'
Marlies uit Oud-Beijerland
Jullie sliepen op 1 kamer zag ik … konden jullie wel met elkaar slapen? Voerden jullie hele nachten gesprekken?
'Na het eerste keuzemoment hebben Leonie, Saskia en ik tot drie uur ’s nachts beneden gekletst, daarna vielen we meteen als een blok in slaap. De volgende dag waren we blij dat we een beetje op tijd in bed lagen en de laatste avond was ik zo in mijn hoofd bezig met het keuzemoment dat ik eigenlijk meteen wilde slapen. Uren kletsen in bed was er dus niet bij. Wat ik erg leuk vond is dat ik elke avond van de meiden een nachtkusje kreeg. Je hebt niet elke dag twee vrouwen in je slaapkamer.'
Hannah uit Rotterdam
Jullie zijn zo lief samen! Wonen jullie al samen? Zijn jullie nog steeds verliefd?
'Ja we zijn nog steeds heel erg verliefd. Maar we wonen nog niet samen. We kennen elkaar nu drie maanden en daarvan hebben we elkaar twee weken gezien. We willen een beetje realistisch blijven en niet te hard van stapel lopen. Daarom hebben we samen besloten om allebei met één been van de roze wolk af te stappen. Over een paar weken begint Saskia met haar nieuwe baan op de camping, en voorlopig gaat ze wonen op de camping.'
Irma uit Nijkerk
Jos jij woont niet op jezelf maar ik heb begrepen dat je dat nu wel van plan bent. Wil je dan ook je eigen boerenbedrijf?
'Sinds kort ben ik geen koeienboer meer, maar een geitenboer met 750 geiten. Ik heb het bedrijf van Kor overgenomen en mijn broer werkt nu alleen op de boerderij. Kor en ik hebben er al vaker over gesproken, en nu is dan eindelijk alles rond. Ik ga wonen in een appartementje dat op het erf tegen de schuur aan staat. Daar moet nog wel het één en ander gebeuren. Gelukkig is Saskia straks vijf weken vrij, dus hopelijk kan ze me dan wat helpen met schilderen.'
Lisette uit Hellevoetsluis
Wat vonden jullie zelf het mooiste/leukste moment tijdens de Boer zoekt Vrouw periode?
'Wij allebei vonden het mooiste moment van de hele Boer zoekt Vrouw periode de wandeling over het strand. Dat was het moment dat we ons echt durfde te uiten en dat ik aan Saskia kon uitleggen waarom ik haar had gekozen. Daarvoor ben je nog zo bezig met je aandacht te verdelen, dat je nog niet verliefd kan worden. Op het strand werd ik echt zeker van mijn keus voor Saskia en kreeg ik ook echt verliefde gevoelens. En de zonsondergang maakte het hele plaatje compleet.'
Elvira uit Hardenberg
Gaan jullie ooit trouwen en willen jullie kinderen?
'Ooit gaan wij trouwen en ooit willen wij kinderen. Maar nu nog niet. We zijn heel gelukkig en het liefste zou ik vandaag nog trouwen, maar we hebben samen besloten om verstandig te zijn en gewoon nog even te wachten. We hebben nog tijd genoeg om van elkaar te genieten.'
Ik vind ze lief samen![]()
![]()
quote:Japie1967 uit Amersfoort
Jos je had echt voor Leonie moeten kiezen. Heb je eigenlijk haar 06 nog en wil je die met me delen?
'Ik denk dat je wat te oud voor haar bent, Japie. Bovendien respecteer ik haar privacy. Ik ben nu gelukkig met Saskia.'Gourmetten of steengrillen?![]()
Gister waren Leonie, Janne en Ingrid (groot) bij Live4You, Janne en Ingrid kwamen nog wel leuk over maar ik vond Leonie eigenlijk een beetje een chagrijnig typje... Prachtig om te zien hoor, zeker zonder blauwe make-up maar als zelfs Janne leuker overkomt dan uhhh denk ik dat Jos een goede keuze heeft gemaakt
Hij heeft sowieso een goede keuze gemaakt natuurlijk als je zijn interview leest!![]()
Vanaf 38min: http://www.rtlxl.nl/#!/ca(...)89-9c8c-3097b5b12072quote:Op maandag 10 februari 2014 14:48 schreef Starlie het volgende:
Gister waren Leonie, Janne en Ingrid (groot) bij Live4You, Janne en Ingrid kwamen nog wel leuk over maar ik vond Leonie eigenlijk een beetje een chagrijnig typje... Prachtig om te zien hoor, zeker zonder blauwe make-up maar als zelfs Janne leuker overkomt dan uhhh denk ik dat Jos een goede keuze heeft gemaakt
Hij heeft sowieso een goede keuze gemaakt natuurlijk als je zijn interview leest!
Ze is niet echt uitbunding/spontaan in de afleveringen inderdaad, maar chagrijnig type... mwoah.
Zonder die blauwe make-up ziet ze er een stuk beter uit.![]()
Nja oké misschien is chagrijnig ook niet helemaal het juiste woordquote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Vanaf 38min: http://www.rtlxl.nl/#!/ca(...)89-9c8c-3097b5b12072
Ze is niet echt uitbunding/spontaan in de afleveringen inderdaad, maar chagrijnig type... mwoah.
[ afbeelding ]
Zonder die blauwe make-up ziet ze er een stuk beter uit.![]()
![]()
Ze is toch gewoon rustig en beschaafd, zoals je dat in een TV-programma zou verwachten?
Janne daarentegen zit in het begin eerst tegen Leonie te kwebbelen terwijl Carlo en Irene met Ingrid praten, en als ze met Leonie praten zit Janne een beetje ongeïnteresseerd naar het plafond te kijken.
Ze zitten allemaal goed in de make-up trouwens, Janne en Ingrid zien er ook stukken beter uit.![]()
Dat is gewoon geregeld door de vieze gist (ofwel visagist ) van de TV....quote:Op maandag 10 februari 2014 16:07 schreef Leandra het volgende:
Ze zitten allemaal goed in de make-up trouwens, Janne en Ingrid zien er ook stukken beter uit.
Je wordt al bij Lingo als kandidaat al volgeplamuurd door dergelijke types ...[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Ja, duh.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is gewoon geregeld door de vieze gist (ofwel visagist ) van de TV....
Je wordt al bij Lingo als kandidaat al volgeplamuurd door dergelijke types ...The love you take is equal to the love you make.![]()
Wel begrijpelijk als je ziet hoeveel mensen er in die zaal zittenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef zoem het volgende:
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
De nadruk op het feit leggen dat het ze net niet geworden zijn, in plaats van gewoon leuke deelneemsters vind ik dan weer niet zo gepast eigenlijk. Het klopt, maar benoem het dan anders denk ik.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Qua uiterlijk misschien en voor vele andere mannen misschien maar blijkbaar niet voor Jos en daar gaat het toch om! Gelukkig mocht hij zelf kiezen !quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef Deckard het volgende:
Wel duidelijk dat Leonie toch de betere keuze was geweest.![]()
Jos zit gewoon volop in de ontkenning, ik geeft het nog een jaar en dan schopt hij een zwangere Saskia het huis uit. En 2 weken later zijn hij en Leonie getrouwd.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh, dat zou wel een leuk concept zijn trouwens.... dat de deelnemer een keuze van 3 uit 10 mag maken, en dat de kijker vervolgens beslist welke van de 3 het gaat worden.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Qua uiterlijk misschien en voor vele andere mannen misschien maar blijkbaar niet voor Jos en daar gaat het toch om! Gelukkig mocht hij zelf kiezen !
"FOK!ker zoekt verkering".![]()
Ik zie potentie voor zo'n programma.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel een leuk concept zijn trouwens.... dat de deelnemer een keuze van 3 uit 10 mag maken, en dat de kijker vervolgens beslist welke van de 3 het gaat worden.
"FOK!ker zoekt verkering".En dan mogen kijkers sms'en of bellen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij hebben ze keihard geile seks en zijn ze allebei even gelukkigquote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Qua uiterlijk misschien en voor vele andere mannen misschien maar blijkbaar niet voor Jos en daar gaat het toch om! Gelukkig mocht hij zelf kiezen !
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
De naald blijft hangen bij jouquote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef Deckard het volgende:
Wel duidelijk dat Leonie toch de betere keuze was geweest.![]()
![]()
Briljante oplossing!quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:11 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mij betreft kan de hele Leonie discussie wel in een apart topic. Hebben we het hier gewoon over bzv.
En ook; is de "Leonie Hysterie" hier niet "in scene gezet" door iemand van een ander forum? was er niet een paar aflevringen terug een bepaalde verontwaardiging op dat forum over de posts op FOK!![]()
Als je het programma niet gezien had en hier alleen het commentaar las, zou je denken dat Saskia eruit ziet als de gebochelde van de notre dame en Leonie als een soort Doutzen Kroes.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jos etaleerde niet z'n hele hebben en houwen op TV om een paar maanden wat te neuken te hebben, maar om een partner te vinden waarmee hij een toekomst kon opbouwen.
En ik denk dat Leonie Jos ook aan alle kanten meeviel (ja, ze is leuk), maar Saskia was vanaf het begin de veilige keuze voor de toekomst.
Volgens mij zijn Jos en Saskia erg gelukkig samen en had hij met haar de beste klik.
Eerlijk gezegd leek Leonie mij nogal saai. Saskia heeft het avontuur in Frankrijk opgezocht, terwijl de spannendste beelden van leonie, een kopje thee met haar moeder drinken was.![]()
Oh ja living on the edgequote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:44 schreef Leandra het volgende:
Ho ho.... ze ging wel op de motor naar haar moeder om thee te drinken![]()
![]()
Wel leuk dat er nu vrouwen zijn die Leonie afkraken omdat ze allemaal verdomd dichter bij het truttige van Saskie komen.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Saskia lijkt op Mandy:
[ afbeelding ]Wie is dat überhaupt?
[ Bericht 0% gewijzigd door Meke op 11-02-2014 14:38:31 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
QFTquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef utrecht1970 het volgende:
Als je het programma niet gezien had en hier alleen het commentaar las, zou je denken dat Saskia eruit ziet als de gebochelde van de notre dame en Leonie als een soort Doutzen Kroes.![]()
Gvd zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Saskia lijkt op Mandy:
[ afbeelding ]
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Zo bezien, is het best jammer dat het programma om een kandidate voor Rutte te kiezen, geen doorgang vond.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie potentie voor zo'n programma.En dan mogen kijkers sms'en of bellen.
![]()
Ja, maar toen was ik nog in dubio of 't echt was of niet. Maar Johènn & Ingrid lezen 't dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook op een van je blogs gereageerd?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik nog in dubio of 't echt was of niet. Maar Johènn & Ingrid lezen 't dus.![]()
![]()
Leuk!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Hahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Saskia lijkt op Mandy:
[ afbeelding ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ingrid heeft 2 zoons, van 28 en 30?quote:[VIDEO] Zo viert boer Johan Valentijn
Johan werd vorige week nog in het ziekenhuis opgenomen met symptomen van oververmoeidheid, maar gelukkig is hij weer net op tijd hersteld voor Valentijnsdag.
Het gelukkige koppel is echter niet alleen; niemand minder dan Boer Jan is uit Canada overgevlogen om een bezoekje aan Johan en Ingrid te brengen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Gek, ik reageer nu ook op je?quote:
Damnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Saskia lijkt op Mandy:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vorig weekend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:15 schreef Sorella het volgende:
Weet iemand wanneer de afterparty is ?![]()
Oh, je bedoelt de uitzending.... geen idee wanneer die is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef Sorella het volgende:
hij staat niet op uitzending gemist vandaar mijn vraag, ik dacht dat het nog niet geweest was.
![]()
Dat is ook gewoon een dag, niet een tv uitzending.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef Sorella het volgende:
hij staat niet op uitzending gemist vandaar mijn vraag, ik dacht dat het nog niet geweest was.
know'm sayin?
word? word.![]()
Wélke uitzending?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:04 schreef Sorella het volgende:
Ik al alle sites afzoeken, gelukkig heb ik dan nog niets gemist, dan maar wachten op de uitzendingTails tell tales![]()
is deze foto van Wim al besproken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
Dat was het stukje via Skype in de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:04 schreef Sorella het volgende:
Ik al alle sites afzoeken, gelukkig heb ik dan nog niets gemist, dan maar wachten op de uitzendingFriettent dikke Willie, met Willie![]()
Dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:52 schreef Teslynd het volgende:
Zo is het hoogteverschil gehalveerd. En Evelyne ziet er echt niet uit als een klein kind.
Niks mis mee
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Van Telegraaf.nlquote:Boer Jan ontmoet 'leuk meisje'
van onze redactie - AMSTERDAM -
Boer Jan heeft een leuke meid ontmoet op de Boer Zoekt Vrouw-afterparty. "Ze heeft net zo'n brace om haar been als ik", aldus Jan.
"Haar ouders hebben ook een kippenboerderij, ze woont in Groningen en ze hebben ook nog eens een Fries paard. Echt bizar," vertelt hij aan het KRO-programma.
"Ik ben ook al een keertje bij haar langsgeweest, en we sms'en nu nog met elkaar," zegt de populaire boer. Hij moest de vrouwen van zich afslaan tijdens de BZV-afterparty: "Er werd van alle kanten aan je getrokken en je kon geen kant op. Al die aandacht, dat ben ik niet gewend. Ik ben ook maar gewoon boer Jan."
Met Florence, die een leven met Jan in Canada wel zag zitten, heeft hij nog steeds contact. "Of dat nog wat wordt weet ik niet. Ik wil nu eerst even alles op een rijtje zetten. Het was zo veel al die aandacht, dat ik nu maar even moet bedenken wat ik er allemaal mee wil doen."Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Wel grappig wat bekendheid doet. Ik bedoel, in een normale situatie worden echt niet zo veel vrouwen nat van een stille boer ver weg in Canada.quote:Hij moest de vrouwen van zich afslaan tijdens de BZV-afterparty: "Er werd van alle kanten aan je getrokken en je kon geen kant op.''![]()
Leuk nieuws...quote:
Hoop dat er beelden van de party komen, klinkt grappig
Daarvoor moet je een kijkje nemen op boerzoektvrouw.nl.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk nieuws...
Hoop dat er beelden van de party komen, klinkt grappig![]()
![]()
Boer Gijs en Femke verwachten in september hun tweede kindje.The love you take is equal to the love you make.![]()
Sen en Seoquote:Boer Johan gaat samenwonen
Boer Johan uit het laatste seizoen van de populaire televisieserie Boer Zoekt Vrouw woont vanaf vandaag samen met zijn eigen 'prulleke' Ingrid.
Maar liefst twintig jaar was boer Johan alleen en daarom wil hij zo snel mogelijk genieten van het leven samen met zijn vriendin. Ze heeft zich uitgeschreven bij de gemeente Emmen om vanaf dinsdagavond definitief bij hem in Denemarken te gaan wonen.
Vorige week is ze met een grote bus naar Denemarken gereden om haar spullen te verhuizen. Dat ging niet zonder horten of stoten, want onderweg kreeg Ingrid twee lekke banden. De katten van Ingrid, Sen en Seo, verhuizen ook mee naar Denemarken.
"Foto's neerzetten, de omgeving samen met Johan verkennen en me laten introduceren bij de buren en als er tijd voor is misschien tennissen", aldus Ingrid.
Nothing has changed. Everything has changed.![]()
Wat een fantastische match die twee. Echt leuk!Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Dit!quote:Op woensdag 9 april 2014 08:35 schreef Injetta het volgende:
Wat een fantastische match die twee. Echt leuk!Ze zijn echt zo'n leuke match, ik kan daar echt vrolijk van worden!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Gemeente Emmen? What? Ze komt hier weg?![]()
Dat wist ik niet! *ik herkende de gemeentebalie wel haha*
Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is 'ze komt hier vandaan?' of 'ze gaat hier weg?'
Gekke Drent.
Haha, dat ze haar bank via een weggeefhoek heeft geruild voor koffiepads.Las ik ergens in een stukkie.
En dan Sen en Seo als kattennamen. Volgens mij heeft die boer wel lol met Ingrid.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Nee, hier in Drenthe is 'komt weg' de uitdrukking. Niks mis mee dusquote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gekke Drent.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gekke Drent.Somebody that I used to know![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Wilma wordt fulltime boerin
Een half jaar geleden trouwde Wilma met haar boer Martin. Nu is het tijd voor een volgende stap. Ze heeft haar baan opgezegd en is vanaf juli fulltime boerin op de boerderij. 'Ik wil me meer gaan verbinden aan het gezin en het bedrijf.'
'Wij zijn niet alleen getrouwd om goedemorgen en welterusten te zeggen. Het fijnste vind ik dat we er nu echt samen de schouders onder het gezin en het bedrijf kunnen zetten. De afgelopen jaren stond het hier op overlevingsstand en was er veel meer werk dan tijd. En dat was toen goed, Mart heeft het geweldig gedaan. Maar nu zijn we met z’n tweeën, dus dan is het goed om weer verder te bouwen aan het bedrijf.'
'Ik heb mijn werk bij Bureau Jeugdzorg vijf jaar lang met veel plezier en passie gedaan. Maar ik heb nu zin in een volgende stap. Er is veel te doen op het bedrijf. Vooral de administratie is de afgelopen jaren blijven liggen. Mart deed dat zelf, vaak ’s avonds en soms ’s nachts. Nu wil hij ook wat meer een sociaal leven hebben. Daar was in z’n eentje vaak echt geen tijd voor. We hebben alvast een nieuwe computer gekocht om de administratie meteen goed te doen. Medicijnregistratie, dierenregistratie, mestregistratie: er is daar voor mij een hoop te leren.'
'Om goed in het ritme van Mart te komen ga ik ’s ochtends mee melken. Soms was het lastig dat we een heel ander werkritme hadden. Ik ging gewoon acht uur door met een half uurtje pauze en kwam dan, na ook nog ruim twee uur reistijd per dag, thuis. Martin eet 's middags wat uitgebreider en drinkt een keer vaker koffie, maar hij gaat ’s avonds ook langer door. Terwijl ik dan al wel naar bed wil omdat ik de volgende ochtend er weer vroeg uit moet.'
'Verder help ik waar het nodig is, met bijvoorbeeld hooien of koeklauw bekappen. En laatst stond ik voor vijftien werklui andijviestamppot te maken.'
'Voor het gezin is het fijn dat er nu altijd iemand thuis is. De kinderen hebben tijd en aandacht nodig. Vooral Anne, de jongste van Martin, vindt het fijn als ik er ben als zij uit school komt. Ik kan me nu ook zo meer gaan richten op het gezinsleven. Koken voor het gezin doe ik maar drie keer in de week. Iedereen van het gezin heeft hier namelijk zijn eigen kookbeurt.'
'Er zijn hier meer van dit soort afspraken gemaakt om het leefbaar te maken voor iedereen. Het was toch best even wennen dat er iedere dag een andere vrouw in huis is. Ik heb mijn eigenaardigheden, net zoals iedereen zijn eigen dingetjes heeft. Maar nu loopt het op rolletjes. Mijn zoon komt binnenkort ook bij ons op de boerderij wonen. Hij gaat studeren in Amsterdam, dat is hier vlakbij.'
'Ik vind het heerlijk om nu niks meer van het gezinsleven en het bedrijf te hoeven missen. Hiervoor was ik degene die als laatste op de boerderij is gekomen en het meeste er ook weer vandaan was. We hoeven het nu niet meer alleen te doen. Dat is het mooiste van alles.'![]()
quote:Boer Arthur en Miranda trots ouders van een zoon
Boer Arthur en Miranda zijn de trotste ouders geworden van zoon Casper.
'Het is hartstikke leuk, hij is zo’n leuk mannetje', vertelt een trotse Arthur aan de KRO. 'Hij komt nog maar een keer per nacht. We hebben niks te klagen', haakt moeder Miranda daarop in.
Casper woog bij geboorte 3400 gram en was 48 centimeter.
In 2012 deed komkommerboer Arthur mee aan het programma Boer Zoekt Vrouw waar hij de vrouw van zijn leven tegen het lijf liep: Miranda.
Sindsdien is het stel onafscheidelijk.
In oktober 2013 gaven zij elkaar het ja-woord en in januari van dit jaar werd bekend dat Miranda zwanger was.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:'Boer Jos weer alleen'
Boer Jos, die meedeed aan het laatste seizoen van Boer Zoekt Vrouw, is niet meer samen met Saskia. En zijn 'tweede keuze' Leonie is gevallen voor zijn broer!
Jos en Saskia hebben anderhalve week geleden hun relatie verbroken, onthult een goede kennis van de boer aan Privé.
De twee woonden samen op Jos' geitenboerderij in de Dordogne, Frankrijk, maar zij waren daar, nu blijkt, niet helemaal happy. "Saskia woont daar niet meer. Ze heeft haar spullen gepakt en is vertrokken."
Jos zou niet rouwig zijn om de breuk. "Hij is niet iemand die in de put gaat zitten. Het moment dat een andere vrouw voorbij komt, grijpt hij zijn kans. Hij houdt ervan om achter de meiden aan te gaan."
Ervandoor met Leonie
Met wie het verrassend genoeg wel voor de wind gaat in de liefde, is Richard, de broer van Jos. Hij heeft een prille relatie met Leonie, die in Boer Zoekt Vrouw naar Frankrijk afreisde om Jos beter te leren kennen!
"Jos vindt het prima dat Richard verkering heeft met haar. Tussen die twee broers is er niets aan de hand."
Saillant detail: Richard was al verloofd toen hij voor de Alkmaarse blondine viel. "De kaartjes met de aankondiging van hun trouwerij waren al de deur uit. Richard heeft zijn verloofde verlaten voor Leonie."
De KRO was niet bereikbaar voor commentaar.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:De kaartjes met de aankondiging van hun trouwerij waren al de deur uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit echt?!
![]()
Deze brief is namelijk een week geleden op de bzv site geplaatst : http://boerzoektvrouw.kro(...)weg_van_de_lammetjes
Lekker hypocriet dus als 't uit is
Goh wat een verassing ditquote:nou ja gelukkig heeft hij die saaie theemuts op tijd gedumpt voordat hij haar zwanger heeft geschopt. Anders zat je er de rest van je leven aan vast.
Wel zuur dat die lekkere blonde er nu met zijn broer vandoor is, hier gaat hij eeuwig spijt van krijgen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vals alarmquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef NY_Giant het volgende:
Bij de Telegraaf is het bericht weer verdwenen: http://www.telegraaf.nl/p(...)s_weer_alleen__.html
Ik dacht dat het een baby-update was....
Tweede kindje voor boer Hans
Boer Hans en Inge waren al de trotse ouders van zoon Tigo, nu is daar nog een kleine spruit bijgekomen: Leona. 'We zijn ontzettend gelukkig. Het gezin is nu echt compleet.'
Leona is begin juli geboren. Toen woog ze 3525 gram en was ze 51 centimeter lang. 'Ze groeit als kool', vertelt Hans. 'Ze doet het hartstikke goed. En dat is toch het belangrijkste, dat je baby gezond is.'
'Met Inge gaat het ook goed. Ze is nog wel wat moe, maar een stuk minder dan na de bevalling van Tigo.'
Grote broer
'Tigo vindt het erg leuk om grote broer te zijn. Hij roept om de haverklap: ‘Zusje!’. Hij is ook heel nieuwsgierig. Als Leona bijvoorbeeld een nieuwe luier moet, zet hij meteen een stoel bij de commode zodat hij ook boven de commode uitkomt. Hij helpt mee door de billendoekjes en kleertjes aan te geven, en daarna klimt hij van de stoel en gooit hij de andere luier in de luierbak. Behalve lief ook nog eens heel praktisch, haha. Daarnaast geeft hij Leona ook graag kusjes, vaak een kusje op haar hoofdje.'
'Het is prachtig om twee kinderen te hebben. We wilden heel graag een tweede kindje. Dat vonden we ook belangrijk voor Tigo. Over een paar jaar heeft hij met Leona een speelkameraadje. Het gezin is nu echt compleet.'![]()
Weten ze zeker dat er niet nog een kindje daar binnen is achtergebleven?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:57 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat het een baby-update was....
Tweede kindje voor boer Hans
Boer Hans en Inge waren al de trotse ouders van zoon Tigo, nu is daar nog een kleine spruit bijgekomen: Leona. 'We zijn ontzettend gelukkig. Het gezin is nu echt compleet.'
[ afbeelding ]
Leona is begin juli geboren. Toen woog ze 3525 gram en was ze 51 centimeter lang. 'Ze groeit als kool', vertelt Hans. 'Ze doet het hartstikke goed. En dat is toch het belangrijkste, dat je baby gezond is.'
'Met Inge gaat het ook goed. Ze is nog wel wat moe, maar een stuk minder dan na de bevalling van Tigo.'
Grote broer
'Tigo vindt het erg leuk om grote broer te zijn. Hij roept om de haverklap: ‘Zusje!’. Hij is ook heel nieuwsgierig. Als Leona bijvoorbeeld een nieuwe luier moet, zet hij meteen een stoel bij de commode zodat hij ook boven de commode uitkomt. Hij helpt mee door de billendoekjes en kleertjes aan te geven, en daarna klimt hij van de stoel en gooit hij de andere luier in de luierbak. Behalve lief ook nog eens heel praktisch, haha. Daarnaast geeft hij Leona ook graag kusjes, vaak een kusje op haar hoofdje.'
[ afbeelding ]
'Het is prachtig om twee kinderen te hebben. We wilden heel graag een tweede kindje. Dat vonden we ook belangrijk voor Tigo. Over een paar jaar heeft hij met Leona een speelkameraadje. Het gezin is nu echt compleet.'Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
helaas:quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:33 schreef NY_Giant het volgende:
Bij de Telegraaf is het bericht weer verdwenen: http://www.telegraaf.nl/p(...)s_weer_alleen__.html
op privé staat hij nog gewoon, met de datum van vandaag
Melkveehouder Jos weer alleenDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ja, Johan en Wimquote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
Boer zoekt vrouw international heeft nu nog maar 2 stellen die bij elkaar zijn?![]()
Misschien moet Yvon er eerst naar toe om het ter plekke te verifiëren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 20:30 schreef Leandra het volgende:
Is het nou al op de BZV-site bevestigd?![]()
Nog steeds dezelfde bron, volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:46 schreef NY_Giant het volgende:
Hier wat meer informatie: http://www.televizier.nl/(...)elkaar.3799665.lynkxThe love you take is equal to the love you make.![]()
Jawel, maar volgens mij wat meer informatie dan ik in het eerder geciteerde bericht las. Maar het blijft inderdaad allemaal uit de Privé komen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde bron, volgens mij.![]()
![]()
Het eerste wat ik dacht bij het eerste berichtje, was dat het door een Fok!er geschreven had kunnen zijn. Het uitgebreidere bericht versterkt deze indruk, zo werd er ook op het topic geschreven. Wel pech voor Jos dat hij zulke vrienden heeft.
Het uitblijven van reactie door de KRO maakt waarschijnlijk de speculaties nog wat sterker.![]()
Leuk!
En weer een kekke oude autoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Op 7 september draaien deze tien boeren om!"![]()
IJsbeertjes massaal dood door NPO WagenparkOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Je bedoelt Boerin zoekt vrouw. We hebben ook nog nooit een Boer zoekt boerin gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie variant zijn trouwens... die hebben we nog niet gehad.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dit eerste bedoelde ik inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt Boerin zoekt vrouw. We hebben ook nog nooit een Boer zoekt boerin gehad.![]()
![]()
waar zie jij een vrouw?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Leandra het volgende:
Weer een boerin erbij zo te zien? Leuk!![]()
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:20 schreef EenzameFietser het volgende:
Volgens mij herken ik het grijze kopie van boer Aad!!
Die gaat gewoon keihard voor een herkansing.![]()
http://boerzoektvrouw.kro.nl/extra/kennismaking-boeren-2014
Niet te missen, 'boer' 2 is de boerin
Het koppie van Aad lijkt me er niet bij zitten, geen herkansing voor Aad. Jammer.![]()
Ik hoop dat het dit jaar 9 boeren zoals Johen zijn. Uiteindelijk zijn die in al hun onschuld en onhandigheid het leukste om te volgen. De boeren die 900 brieven krijgen kiezen meestal toch vrouwen die het spelletje tussen man en vrouw wel snappen. Nee. Doe maar gewoon boeren zoals Aad en Johen. Lekker ongemakkelijk
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Nou één soepele gast is nog wel oke omdat je dan meestal ook wel een kudde lekkere wijven erbij krijgt.
Maar voor de rest graag wat sociaal-gestoorden.Gourmetten of steengrillen?![]()
Hans en Audrey hebben een tweede kindje gekregen. Een zoontje: Jurre.
http://boerzoektvrouw.kro(...)_voor_hans_en_audrey![]()
audreyquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:19 schreef roos85 het volgende:
Hans en Audrey hebben een tweede kindje gekregen. Een zoontje: Jurre.
http://boerzoektvrouw.kro(...)_voor_hans_en_audrey
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Het huis van biologisch glasteler Jochum (2006) is tegen de vlakte.
Was ook maar een heel klein huisje.
Er was al een deel nieuwbouw achter, dat is wel blijven staan.
Er staat een trekkershut in de kas, denk dat ze daar tijdelijk wonen.
Jochum is getrouwd met Paulien die hij wel via een brief maar niet in de uitzending leerde kennen, zij wilde niet op tv. Ze hebben twee kinderen.
Dit huisje dus.
Deze boer dus, met vrouw![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie variant zijn trouwens... die hebben we nog niet gehad.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Dibs op Boer 1.![]()
Ik zou haast alle ongeblurde stukjes aan elkaar photoshoppen om alvast het totale plaatje te zien maar ik moet nog stofzuigen en de hamster uitlaten.![]()
dat laatste kan wachtenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:53 schreef Cee het volgende:
Dibs op Boer 1.![]()
Ik zou haast alle ongeblurde stukjes aan elkaar photoshoppen om alvast het totale plaatje te zien maar ik moet nog stofzuigen en de hamster uitlaten.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Die schijnt er in te zitten. Alle redactrices gleden van hun stoel.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Silenus het volgende:
Nou één soepele gast is nog wel oke omdat je dan meestal ook wel een kudde lekkere wijven erbij krijgt.
Maar voor de rest graag wat sociaal-gestoorden.
Maar is het morgen 1 aflevering en dan paar maand wachten voor het echt begint?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die schijnt er in te zitten. Alle redactrices gleden van hun stoel.
Maar is het morgen 1 aflevering en dan paar maand wachten voor het echt begint?![]()
Morgen het voorstellen, dan kunnen alle vrouwen schrijven, wordt de serie opgenomen en dan verwacht ik vanaf januari oid de uitzendingenOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Die geitjesboer had toen ook best wat lekkere wijven achter zich aan. Koos hij uiteindelijk voor zijn buurmeisje zonder wenkbrauwen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Silenus het volgende:
Maar voor de rest graag wat sociaal-gestoorden.
Over lekkere wijven gesproken. Ik vraag me nog altijd af hoe het met Wietse en Neeltje afgelopen is. Zij was echt
Die hebben dit jaar een dochter gekregen:quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me nog altijd af hoe het met Wietse en Neeltje afgelopen is. Zij was echt
http://www.stellingwerf.n(...)-een-dochtertje.htmlOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bedankt, had ik over het hoofd gezien. Inmiddels gelezen dat Yvon het ook bekend gemaakt heeft. Dus alleen proefdames deze keer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Morgen het voorstellen, dan kunnen alle vrouwen schrijven, wordt de serie opgenomen en dan verwacht ik vanaf januari oid de uitzendingenJe mag dat artikel niet zomaar lezen, maar het belangrijkste konden wel wel zien (mededeling sec en een recente foto van het paar).quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar een dochter gekregen:
http://www.stellingwerf.n(...)-een-dochtertje.html![]()
Oh het ging mij ook om dat kleine stukjequote:Op zondag 7 september 2014 02:32 schreef Teslynd het volgende:
Je mag dat artikel niet zomaar lezen, maar het belangrijkste konden wel wel zien (mededeling sec en een recente foto van het paar).
Ze zijn nog bij elkaar iig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 06:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het ging mij ook om dat kleine stukje
Ze zijn nog bij elkaar iig.![]()
Ik kwam Leonie (van Jos) gisteren tegen op Tinder.
...Helaas nog geen match.Gourmetten of steengrillen?![]()
Was dat die blonde?quote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
...Helaas nog geen match.
Die kwam ik 1,5 week geleden tegen bij de Blokker!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die ging toch met de broer van Jos?quote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
...Helaas nog geen match.٩๏̯͡๏)۶![]()
En dan wachten tot januari.quote:Op zondag 7 september 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Wist niet eens dat vanavond alweer wat op tv kwam van BZV![]()
Best wel lang😳![]()
In december komt er nog een terugblik op de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dan wachten tot januari.
Best wel lang😳sig verwijderd door FA![]()
Dat wist ik niet..quote:Op zondag 7 september 2014 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
In december komt er nog een terugblik op de afgelopen 10 jaar.
Dat is wel leuk😀![]()
Yvon heeft bij Pauw verteld dat er een lesbische boerin meedoet dit jaar.quote:Op zondag 7 september 2014 14:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
hoeft toch niet? heeft wel vaker een boerin mee gedaan die een boer zocht zoals henriekeOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
O, gaafquote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yvon heeft bij Pauw verteld dat er een lesbische boerin meedoet dit jaar.hopelijk geen manwijf
![]()
Een pot op de boerderij...ik verwacht eerlijk gezegd niet een of andere kneitergeile biseksuele babe....quote:
Dan zal ze niet opvallen tussen de andere boeren, ook niet bepaald kneitergeil materiaalquote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een pot op de boerderij...ik verwacht eerlijk gezegd niet een of andere kneitergeile biseksuele babe....![]()
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.quote:Op zondag 7 september 2014 15:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dan zal ze niet opvallen tussen de andere boeren, ook niet bepaald kneitergeil materiaal![]()
![]()
Ja en wat zo jammer is, dan is er weer gefilmd in de herfstige maanden... toch een stuk minder leuk dan zomerse beelden lekker buiten op de boerderij vind ik. Krijgen we van die kneuterige moeilijke 'binnen' momenten, zwijgend aan de eettafel.quote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dan wachten tot januari.
Best wel lang😳![]()
Dat nieuwsberichtje had veel weg van een samenvatting van geile Fok!erswensen. Als dat zo was, was er al lang een interview met de broers en de dames geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 12:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die ging toch met de broer van Jos?![]()
Hoe kan je nou dat afgezeurde piepkleine zoentje als belangrijk zien?quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk qua uiterlijk, net als de persoon waar ik op reageerde vermoed ikquote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.
![]()
![]()
Daarvoor kijk ik juist.quote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef Snoopyfrl het volgende:
Krijgen we van die kneuterige moeilijke 'binnen' momenten, zwijgend aan de eettafel.
Dat ze gezellig door de wei lopen en over schaapjes keuvelen interesseert me geen fuck.Gourmetten of steengrillen?![]()
Moeilijke momenten
Die boer die in percentages ging vergelijken![]()
Nukkige Jan die twee vrouwen aan tafel lastig vindt en boos richting weiland vlucht
QFTquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ze weten wel wie ze vooraan aan die tafel moeten zetten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De boeren staan intussen online, maar ik wacht bewust tot de uitzending![]()
![]()
quote:![]()
Ik ga de herhaling kijken, vanavond al iets anders
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
En een onderbroek als muts draagt.quote:Op zondag 7 september 2014 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Nukkige Jan die twee vrouwen aan tafel lastig vindt en boos richting weiland vlucht
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
En een onderbroek als muts draagt.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 7 september 2014 19:33 schreef Ronaldsen het volgende:
De boeren staan intussen online, maar ik wacht bewust tot de uitzendingYour beauty never ever scared me.![]()
JOEHOEEEEEEE HAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
...Ohja kut, even vergeten dat dat verschrikkelijke onmens van een Yvon Jaspers er ook nog steeds is.Gourmetten of steengrillen?![]()
Yvon hoort bij BZVquote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Silenus het volgende:
...Ohja kut, even vergeten dat dat verschrikkelijke onmens van een Yvon Jaspers er ook nog steeds is.Your beauty never ever scared me.![]()
Zo te zien is er weer genoeg contactgestoordheid aanwezig zodat het wel wat zou kunnen worden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Zo praat je niet over ons.quote:Op zondag 7 september 2014 20:17 schreef OProg het volgende:
Zo te zien is er weer genoeg contactgestoordheid aanwezig zodat het wel wat zou kunnen worden.![]()
Die foto met omgedraaide boeren, ze is van haar kleuterlook afgestapt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef Silenus het volgende:
...Ohja kut, even vergeten dat dat verschrikkelijke onmens van een Yvon Jaspers er ook nog steeds is.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hijaaaa
quote:
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dit wordt weer smullen van ongemakkelijke TV
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
#duurtlang
Omg die hond.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zit Yvon nou links of rechts in de auto?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik wil Yvon nu al overgieten met benzine in de fik steken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die hond is cameraman?
Hij is een beetje opgevoerd volgens mijquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
De hond filmt ook constateer ik."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Met 'n GoPro op z'n kopquote:
Hhhjjaaaa
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Hulp nodig?quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Yvon nu al overgieten met benzine in de fik steken."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hahaha, duidelijk... Wie zou jij dit dan liever zien presenteren?quote:Op zondag 7 september 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil Yvon nu al overgieten met benzine in de fik steken.![]()
Zonder onderbroek op z'n hoofdThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Waar is dit?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hennie Huisman.quote:Op zondag 7 september 2014 20:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hahaha, duidelijk... Wie zou jij dit dan liever zien presenteren?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat proberen ze anoniem te houden, maar dat bestaat niet meer in deze wereld.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Die provincies kloppen niet op de kaart. Ze hebben de Noordoostpolder bij Overijssel getrokken.
Gelukkig is het geen geur-tv
Ja daarom dus, waar preciesquote:
hoofdkaas? kopkaas noemen ze dat toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?![]()
Jan Roos of Maxime Hartman.quote:Op zondag 7 september 2014 20:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hahaha, duidelijk... Wie zou jij dit dan liever zien presenteren?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
echt hequote:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef Silenus het volgende:
hoofdkaas? kopkaas noemen ze dat toch.Je was me net voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef Silenus het volgende:
hoofdkaas? kopkaas noemen ze dat toch.Oh god, die foute grap maakte ik hier net hardop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er werd niet gelachen
![]()
![]()
doe die onderbroek van je hoofd manThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Punkschapen!
Stolp
Wat voor een hond is tommy?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Mijn oma zou zich daar prima thuisvoelen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Godsamme, wat een inrichting weer.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Poedel op steroidenquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Serieus 19e eeuws...quote:Op zondag 7 september 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Godsamme, wat een inrichting weer.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ik hou niet meer van je
Deze heeft dus ervaring.
Jammer.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Erwin.quote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Ondertiteling staat aan
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hij had geen plan B.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
En ze breekt de koek af
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: