quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die schijnt er in te zitten. Alle redactrices gleden van hun stoel.
Maar is het morgen 1 aflevering en dan paar maand wachten voor het echt begint?
Die geitjesboer had toen ook best wat lekkere wijven achter zich aan. Koos hij uiteindelijk voor zijn buurmeisje zonder wenkbrauwen.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Silenus het volgende:
Nou één soepele gast is nog wel oke omdat je dan meestal ook wel een kudde lekkere wijven erbij krijgt.
Maar voor de rest graag wat sociaal-gestoorden.
Die hebben dit jaar een dochter gekregen:quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me nog altijd af hoe het met Wietse en Neeltje afgelopen is. Zij was echt
Bedankt, had ik over het hoofd gezien. Inmiddels gelezen dat Yvon het ook bekend gemaakt heeft. Dus alleen proefdames deze keer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Morgen het voorstellen, dan kunnen alle vrouwen schrijven, wordt de serie opgenomen en dan verwacht ik vanaf januari oid de uitzendingen
Je mag dat artikel niet zomaar lezen, maar het belangrijkste konden wel wel zien (mededeling sec en een recente foto van het paar).quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben dit jaar een dochter gekregen:
http://www.stellingwerf.n(...)-een-dochtertje.html
Oh het ging mij ook om dat kleine stukjequote:Op zondag 7 september 2014 02:32 schreef Teslynd het volgende:
Je mag dat artikel niet zomaar lezen, maar het belangrijkste konden wel wel zien (mededeling sec en een recente foto van het paar).
quote:Op zondag 7 september 2014 06:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh het ging mij ook om dat kleine stukje
Ze zijn nog bij elkaar iig.
Was dat die blonde?quote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam Leonie (van Jos) gisteren tegen op Tinder.
...Helaas nog geen match.
Die ging toch met de broer van Jos?quote:Op zondag 7 september 2014 11:28 schreef Silenus het volgende:
Ik kwam Leonie (van Jos) gisteren tegen op Tinder.
...Helaas nog geen match.
En dan wachten tot januari.quote:Op zondag 7 september 2014 12:44 schreef Amarantha het volgende:
Wist niet eens dat vanavond alweer wat op tv kwam van BZV![]()
In december komt er nog een terugblik op de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dan wachten tot januari.
Best wel lang😳
Dat wist ik niet..quote:Op zondag 7 september 2014 13:55 schreef Ambrosius het volgende:
In december komt er nog een terugblik op de afgelopen 10 jaar.
Yvon heeft bij Pauw verteld dat er een lesbische boerin meedoet dit jaar.quote:Op zondag 7 september 2014 14:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
hoeft toch niet? heeft wel vaker een boerin mee gedaan die een boer zocht zoals henrieke
O, gaafquote:Op zondag 7 september 2014 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yvon heeft bij Pauw verteld dat er een lesbische boerin meedoet dit jaar.
Een pot op de boerderij...ik verwacht eerlijk gezegd niet een of andere kneitergeile biseksuele babe....quote:
Dan zal ze niet opvallen tussen de andere boeren, ook niet bepaald kneitergeil materiaalquote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een pot op de boerderij...ik verwacht eerlijk gezegd niet een of andere kneitergeile biseksuele babe....
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.quote:Op zondag 7 september 2014 15:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dan zal ze niet opvallen tussen de andere boeren, ook niet bepaald kneitergeil materiaal
Ja en wat zo jammer is, dan is er weer gefilmd in de herfstige maanden... toch een stuk minder leuk dan zomerse beelden lekker buiten op de boerderij vind ik. Krijgen we van die kneuterige moeilijke 'binnen' momenten, zwijgend aan de eettafel.quote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En dan wachten tot januari.
Best wel lang😳
Dat nieuwsberichtje had veel weg van een samenvatting van geile Fok!erswensen. Als dat zo was, was er al lang een interview met de broers en de dames geweest.quote:Op zondag 7 september 2014 12:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die ging toch met de broer van Jos?
Hoe kan je nou dat afgezeurde piepkleine zoentje als belangrijk zien?quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je vergeet boer Gerrit die met Yvon liep te flirten, met de ene dame zoende en vervolgens voor de andere dame koos.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |