En weer een kekke oude autoquote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
"Op 7 september draaien deze tien boeren om!"
Je bedoelt Boerin zoekt vrouw. We hebben ook nog nooit een Boer zoekt boerin gehad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie variant zijn trouwens... die hebben we nog niet gehad.
Dit eerste bedoelde ik inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt Boerin zoekt vrouw. We hebben ook nog nooit een Boer zoekt boerin gehad.
waar zie jij een vrouw?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:48 schreef Leandra het volgende:
Weer een boerin erbij zo te zien? Leuk!
Haha, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:20 schreef EenzameFietser het volgende:
Volgens mij herken ik het grijze kopie van boer Aad!!
Die gaat gewoon keihard voor een herkansing.
audreyquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:19 schreef roos85 het volgende:
Hans en Audrey hebben een tweede kindje gekregen. Een zoontje: Jurre.
http://boerzoektvrouw.kro(...)_voor_hans_en_audrey
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie variant zijn trouwens... die hebben we nog niet gehad.
dat laatste kan wachtenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:53 schreef Cee het volgende:
Dibs op Boer 1.![]()
Ik zou haast alle ongeblurde stukjes aan elkaar photoshoppen om alvast het totale plaatje te zien maar ik moet nog stofzuigen en de hamster uitlaten.
Die schijnt er in te zitten. Alle redactrices gleden van hun stoel.quote:Op maandag 1 september 2014 19:58 schreef Silenus het volgende:
Nou één soepele gast is nog wel oke omdat je dan meestal ook wel een kudde lekkere wijven erbij krijgt.
Maar voor de rest graag wat sociaal-gestoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |