SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Het is jammer dat we Saskia nooit zonder bril te zien kregen, volgens mij heeft zij ook hele mooie, blauwe ogen
Tails tell tales![]()
Dus er gaat iets mis als mannen een andere vrouw verkiezen dan jouw smaak?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef Amarantha het volgende:
Jos kiest niet voor Leonie, Wim kiest (zoals het nu lijkt) niet voor Evelyne. Wat gaat hier mis?![]()
Elke gezonde man kiest voor Leonie en Evelyn. Dat is een feit.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:09 schreef elkravo het volgende:
[..]
Dus er gaat iets mis als mannen een andere vrouw verkiezen dan jouw smaak?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Jan had Judith een Mint Oreo Blizzard van DQ moeten laten proeven. Dan was ze vast gebleven!
Zucht. Ik mis de DQ.![]()
Evelyne is leuk, maar te zweverig voor Wim. Ze houdt niet van dat neo-imperialistische wat Wim om zich heen heeft. Terwijl Janne dat allemaal prima vind, en er desnoods nog een zweep extra overheen doetquote:Op zondag 26 januari 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke gezonde man kiest voor Leonie en Evelyn. Dat is een feit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Denk als je een peiling houd er misschien onder Fok!ers 90% Leonie 10% Saskia uit komt. Laat Jos nou bij die 10% horen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Elke gezonde man kiest voor Leonie en Evelyn. Dat is een feit.
Ik vind helemaal niets mis met Saskia... liefde is meer dan je lul achterna lopen... maar dat moeten sommigen nog uitvinden...![]()
Er is inderdaad weinig mis met Saskia. Maar Leonie is de jackpot.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef elkravo het volgende:
[..]
Denk als je een peiling houd er misschien onder Fok!ers 90% Leonie 10% Saskia uit komt. Laat Jos nou bij die 10% horen.
Ik vind helemaal niets mis met Saskia... liefde is meer dan je lul achterna lopen... maar dat moeten sommigen nog uitvinden..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Amen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef elkravo het volgende:
[..]
Denk als je een peiling houd er misschien onder Fok!ers 90% Leonie 10% Saskia uit komt. Laat Jos nou bij die 10% horen.
Ik vind helemaal niets mis met Saskia... liefde is meer dan je lul achterna lopen... maar dat moeten sommigen nog uitvinden...
Saskia vind ik niet echt leuk oid. Maar ik kan opzich goed begrijpen dat Jos voor haar kiest.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
En dan nog...quote:Op zondag 26 januari 2014 23:14 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niets mis met Saskia... liefde is meer dan je lul achterna lopen... maar dat moeten sommigen nog uitvinden...
Saskia ziet er nog beter uit dan kleine Ingrid van Johan hoor
Ik ben ook een beetje voor Saskia, omdat ze een beetje op een ex-scharrel van mij leek. Dacht toen ik haar voor het eerst op TV zag, dat het ook die scharrel was, maar nee.
Ik vind haar leuke vrolijke uitstraling hebben, iets geils en lekker naturel.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Leonie heeft misschien een net iets mooier gezichtje maar van die Saskia daar straalt imo veeel meer seks vanaf.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is inderdaad weinig mis met Saskia. Maar Leonie is de jackpot.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Leonie heeft misschien een net iets mooier gezichtje maar van die Saskia daar straalt imo veeel meer seks vanaf.Zelfs ik vind haar tuttig. En nog wat kinderlijk.
Er is niks mis met haar (grote kans dat ik ook met zo'n type eindig), maar als je de keuze hebt tussen haar en Leonie, dan wist ik het wel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat zie ik dan weer net op een wat andere manier.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:26 schreef marcodej het volgende:
[..]Zelfs ik vind haar tuttig. En nog wat kinderlijk.
![]()
Want door een bril kan je niet heenkijken?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Forbry het volgende:
Het is jammer dat we Saskia nooit zonder bril te zien kregen, volgens mij heeft zij ook hele mooie, blauwe ogenHaters everywhere but I don't really care.![]()
De BZV website was overbelast net maar er staan een vijftal extra filmpjes op van deze aflevering:
http://boerzoektvrouw.kro(...)eestje_bij_jan_thuis
Ik krijg echt het idee alsof er:
-Of veel is weggelaten in de montage
-Of Jan is onverschillig, het interesseert hem allemaal op beeld niet zoveel, maar stiekem wel.
-Of er is wat voorgevallen waardoor Judith na dit feestje ineens geedraaid is.
Zelfde verhaal bij Ingrid en Johan, in dat filmpje zegt ze dat Johan nooit echt een gesprek met haar aangeknoopt heeft. In een hele week? Dat is wel heel lang.
Volgens mij is de impact toch wel groter dan de mensen hier denken. Niet alleen die cameraploeg maar ook het verhaal erachter. Wellicht heeft Jos inderdaad een keuze gemaakt voor de langere termijn. Stel inderdaad Leonie krijgt twijfels na een jaar ofzo. Hij gaf dat zelf ook al aan op de bbq tegen Kor, dat hij niet helemaal zeker was of ze het wel op kon geven.
Aletta, tja ik denk Jan eigenlijk, sinds deze aflevering.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Als dat niet kon, kon ik überhaupt niks over haar ogen zeggen...quote:Op zondag 26 januari 2014 23:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Want door een bril kan je niet heenkijken?![]()
Maar ik heb door die bril (en doordat wij als kijker niet met onze neuzen bovenop haar zaten) haar ogen inderdaad nooit echt goed kunnen zien nee... Jij wel?Tails tell tales![]()
Raw dagquote:Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef EdVe het volgende:
https://www.facebook.com/CTLAB
http://leefbewustgezond.nl/ voor een glutenvrij advies.![]()
![]()
![]()
https://twitter.com/clairetetterooquote:Op zondag 26 januari 2014 23:16 schreef EdVe het volgende:
https://www.facebook.com/CTLAB
http://leefbewustgezond.nl/ voor een glutenvrij advies.twitter:clairetetteroo twitterde op zondag 26-01-2014 om 22:02:08@Mama_Kimm Lief! Maar denk wel de beste keuze, nog een dag was echt tergend geweest denk ik. Jan is beter af zonder mij en andersom :-) reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: