om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 6! Op 13 mei 2012 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2012/2013 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO).
Boer zoekt vrouw wordt vanaf 2 september op zondagavond (20:20) uitgezonden.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boer Aad uit Zuid-Hollandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boer Henk uit Noord-Hollandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boerin Henrieke uit Gelderlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boer Martin uit Noord-Hollandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Boer Willem uit Gelderlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
TV / Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukkenTV / Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!TV / Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!TV / Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjesTV / Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!TV / Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de heiTV / Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheidTV / Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.TV / Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.TV / Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.TV / Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder SnorremansTV / Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAadTV / Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?TV / Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!TV / Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokersTV / Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"TV / Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"TV / Boer zoekt vrouw # 100 - OngeëmancipeerdTV / Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen AadTV / Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?TV / Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?TV / Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.TV / Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorsteTV / Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.TV / BZV # 107 - One giant step for man, one small leap for farmerTV / BZV # 108 - Sate on your Birthday!!TV / BZV # 109 - SaadtéTV / BZV # 110 - Henrieke is een rustig persoon, is niet zo van het pratenTV / BZV # 111 - Ik heb muh eigon levuh, en jouww levuh.TV / BZV # 112 - Mooi man.TV / BZV # 113 - Satéloos het leven doorTV / BZV # 114 - Missie geslaagd!TV / BZV # 115 - At Your Service!TV / BZV # 116 - Bert's moederkoek. Met boter!TV / BZV # 117 - Witte swaenen zwarte swaenen.TV / BZV # 118 - Bert ziet voor het eerst de metro.TV / BZV # 119 - Bert, een kopje allesTV / BZV # 120 - Aad, mijn heldTV / BZV # 121 - Bert wordt afgezet in Parijs.TV / BZV # 122 - Theekopjesalarm!_________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site:
http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/De FOK! reeks:
Topicreeks: Boer Zoekt VrouwGodver zit ik hier in een droog BZV tijdperk gewoon een nieuw topic aan te maken omdat Henk en Fiona op een vlot naar de Koning en Koningin staan te zwaaien. Sorry mensen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:Ik word graag nog #viezerdik voor jou.