SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 86 - Boerkes op vakantie met hun geitjes
Boer zoekt vrouw # 87 - Brieven!
Boer zoekt vrouw # 88 - Spruitjes op de hei
Boer zoekt vrouw # 89 - Blauw en Rood voor het onderscheid
Boer zoekt vrouw # 90 - Anders eh, bel ik later wel even terug of zo.
Boer zoekt vrouw # 91 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 92 - Ja, ja, ja.
Boer zoekt vrouw # 93 - Zonder Snorremans
Boer zoekt vrouw # 94 - PsychopAad
Boer zoekt vrouw # 95 - Bepaalt de redactie van BZV de uitjes?
Boer zoekt vrouw # 96 - Bertje bertje bertje!
Boer zoekt vrouw # 97 - Ik voel me content met deze naturelle kokers
Boer zoekt vrouw # 98 - "Ik heb er inbouwkasten voor gemaakt"
Boer zoekt vrouw # 99 - "Barry, ga maar efkes wissele!"
Boer zoekt vrouw # 100 - Ongeëmancipeerd
Boer zoekt vrouw # 101 - Gezelligheid kent geen Aad
Boer zoekt vrouw # 102 - Aad, mag ik ook wat zeggen?
Boer zoekt vrouw # 103 - Kiest Willem Pim Fortuyn of Maarten 't Hart?
Boer zoekt vrouw # 104 - Waar dames en heren komen en gaan.
Boer zoekt vrouw # 105 - Swaentje de voorste
Boer zoekt vrouw # 106 - Linda is een Aadeïst.
Plaatjes voor afgevallen dates:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt VrouwThat's all folks!![]()
3 jaar denk ik;quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:41 schreef piglet het volgende:
[..]
O, vast wel!
En anders moet 'ie boer worden, kan Yoni naar hem
Maar was hij pas net 1 jaar uit de kast? Dat had ik eigenlijk niet zo begrepen. Wel dat hij een tijd getrouwd is geweest natuurlijk.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Jurjen is tot 3 jaar geleden met een vrouw getrouwd??![]()
Hoop dat Willem voor Jurjen kiest. Ik vind Klaas te leuk voor Willem die op mij een steeds vreemdere indruk maakt. Kan Klaas een date afspreken met Jacob, lijken me leuk samen.
Wilma, ach ja, een lieverd, maar ook wat een ouwelijke moeke. Zitten de kinderen daarop te wachten? Stelletje pubers wat al een paar jaar alleen met pa woont? Ik zie meer chemie tussen Martin en Swaen. Bovendien zitten die twee volgens mij meer op één lijn qua toekomstverwachting. Wilma leek toch wel erg graag over niet al te lange tijd naar de boerderij te willen verkassen. Martin wil rustig aan de eerste paar jaar...
Hoop ook echt dat Henk voor Fiona kiest. Yoni gaat te ver op een hele nare manier.
Gelezen op twitter: "Wat een kutstreek: je kind Yoni noemen"![]()
![]()
Theoretisch kan 'ie natuurlijk nog steeds pas 1 jaar uit de kast zijn danquote:Maar ik neem aan dat het inderdaad samenvalt met het einde van z'n huwelijk.
![]()
Uiteraard, theoretisch zou dat kunnen, maar ik heb in mijn eigen omgeving een soort gelijk geval meegemaakt, en daar was de scheiding toch echt omdat er iemand uit de kast kwam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:18 schreef piglet het volgende:
[..]
Theoretisch kan 'ie natuurlijk nog steeds pas 1 jaar uit de kast zijn danMaar ik neem aan dat het inderdaad samenvalt met het einde van z'n huwelijk.
![]()
Dat lijkt mij ook het meest aannemelijk. Damn, wat moet dat een schok voor de partner zijn zeg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, theoretisch zou dat kunnen, maar ik heb in mijn eigen omgeving een soort gelijk geval meegemaakt, en daar was de scheiding toch echt omdat er iemand uit de kast kwam.![]()
Het was idd een behoorlijke verrassing, maar ik kan me toch niet voorstellen dat mevrouw Jurjen nooit gedacht heeft van "zou hij niet....??"quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef piglet het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook het meest aannemelijk. Damn, wat moet dat een schok voor de partner zijn zeg.![]()
Tja, misschien typisch een gevalletje liefde maakt blind?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was idd een behoorlijke verrassing, maar ik kan me toch niet voorstellen dat mevrouw Jurjen nooit gedacht heeft van "zou hij niet....??"
Maar ik vind het wel intrigerend inderdaad, het lijkt nu zo duidelijk.![]()
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.![]()
![]()
Leuk thnx!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.
Zelf enzo?? Niet van Mattel? Het is weer goed tussen de KRO en DWDD dus?![]()
Vraag ik me ook af inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk thnx!
Zelf enzo?? Niet van Mattel? Het is weer goed tussen de KRO en DWDD dus?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Mijn oplossing voor Yoni: Stuur haar naar Marcel, zodat beide partijen profiteren. Marcel krijgt een baarmoeder en Yoni een boerderij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
Hoop ook echt dat Henk voor Fiona kiest. Yoni gaat te ver op een hele nare manier.
Gelezen op twitter: "Wat een kutstreek: je kind Yoni noemen"![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn oplossing voor Yoni: Stuur haar naar Marcel, zodat beide partijen profiteren. Marcel krijgt een baarmoeder en Yoni een boerderij.Topidee!
![]()
![]()
Haha ik ben ook maar eens hier aan het meelezen. Maar het viel mij ook al erg op dat Yoni wel heel erg graag over het bedrijf en de plek praat en wat minder over Henk.
Maar ja, ze studeert dan ook dierwetenschappen (ook wel bekend als veeteelt) in Wageningen.![]()
Dat van die kinderen moet dan wel in het contract vastgelegd worden en Yoni zal wel een veestapel in het contract willen hebben.![]()
Ja, door wie zullen ze geïmiteerd worden, is dus de vraag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.
[ Bericht 5% gewijzigd door Arcee op 22-10-2012 19:17:34 ]Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Yoni![]()
![]()
Henk zei volgens mij ook tegen yoni; 'ik zou het wel fijn vinden als ie de eerste 5 jaar ook nog je eigen leven houd, met je werk en studie etc'
Zegt ze; 'nee hoor ik vond m'n studie hardstikke leuk maar ik wil er niks mee ik wil gewoon hier blijven.'
Je zag hem echt zo; oh. Ja ja.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik kijk hier al de hele dag naar uitquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef takkfyrir het volgende:
Ik weet niet of het hier al genoemd is, maar Aad, Henrieke en Willem zijn volgens de DWDD-site vanavond te gast bij De Wereld Draait Door.![]()
![]()
![]()
Na de TV draait door dan. En na de muziek.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tha_Erik op 22-10-2012 20:05:54 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: