Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_________________________________________________________________SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na vanavond nog twee, volgens onze tvgidsquote:
Je TT is zeker goed dik, Muisje, Bert maakt die koek zeker soldAadquote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een bietje?
Op ontbijtkoek hoort een dikke lik roomboter
Ik wilde nog heel even vragen, hoe we nu de winter door moeten komen, maar dit seizoen is zo lafjes dat het zo'n compliment niet waard isquote:Op zondag 4 november 2012 17:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Na vanavond nog twee, volgens onze tvgids.
Is het geen geboortekoek, een kraamwegge o.i.d.?quote:Op zondag 4 november 2012 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde dat gebak van Bert, met zijn verleden als koeiengynaecoloog, eigenlijk moederkoek noemen.
Gries is vast een woord als grein, hoewel ik nu ook grijs zie. Het is een maalsterkte. Dus gries - meel - bloem. Couscous is nog grover. O wacht, boekweit: wordt dat net even grof als couscous gemalen? Boekweit groot dacht ik op de arme gronden.quote:Op zondag 4 november 2012 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Griesmeelpudding. Ik weet zeker dat daar de gries in griezelen vandaan komt
.
Het is kiezen of delen: blijven plakken aan je tanden of aandikken van je speklagen.quote:Op zondag 4 november 2012 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een bietje?
Op ontbijtkoek hoort een dikke lik roomboter![]()
Ik denk dat Henk gaat voor Swaen. Iets met een oedipuscomplex.quote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef OeJ het volgende:
Ff een gokje.
Henk kiest Fiona.
Martin kiest Swaen.
Ik moet het toch wel een keer goed hebben?
Bloed aan de paal?quote:Op zondag 4 november 2012 20:15 schreef marcodej het volgende:
Vanavond de avond dat Yoni kapot zal gaan?
Ik hoop het eerstequote:Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef OeJ het volgende:
Ff een gokje.
Henk kiest Fiona.
Martin kiest Swaen.
Ik moet het toch wel een keer goed hebben?
Ons mam is net de slagroom aan het kloppen dus je bent precies op tijd!quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, kan ik nog aanschuiven voor een puntje toart?
Oh man, maak me gekquote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons mam is net de slagroom aan het kloppen dus je bent precies op tijd!
Hijaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop