quote:Op zondag 4 november 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ja, ja, hijaaVanavond weer.
Ben echt heel benieuwd wie Henk gaat kiezen
Me 2, ze maken ons als twee weken lekker met de exit van Henk dus ik verwacht vuurwerk!quote:Op zondag 4 november 2012 14:35 schreef MissJ het volgende:
ik hoop op spanning en senszaaaasie vanavond
quote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef Lutte het volgende:
En m'n broertje is een chocodevlaai aan het bakken dus vanavond is sowieso al geslaagd
oef lekker!quote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Me 2, ze maken ons als twee weken lekker met de exit van Henk dus ik verwacht vuurwerk!
En m'n broertje is een chocodevlaai aan het bakken dus vanavond is sowieso al geslaagd
quote:Op zondag 4 november 2012 15:49 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een boterkoek gebakken voor vanavond
I feel ya pain, sis. Ik houd het vanavond bij thee met ontbijtkoek. Het is tenslotte crisis en ons bin zuunigquote:Op zondag 4 november 2012 17:18 schreef Cee het volgende:
Godver, ik heb alleen een ananas. Al dat gebakken goeds hier.![]()
Oooooooh ontbijtkoek heb ik ook!quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
I feel ya pain, sis. Ik houd het vanavond bij thee met ontbijtkoek. Het is tenslotte crisis en ons bin zuunig
Niemand zal het met ons eens zijn, maar dat is gewoon heel erg rock & roll, thee met ontbijtkoek. Of een ananas. Bijna net zo 2013 als saté. Laat die luie flikkers maar al die zalige zoetigheden bakken in hun oventjes en er daarna mee te koop lopen hier. Huh!quote:Op zondag 4 november 2012 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
I feel ya pain, sis. Ik houd het vanavond bij thee met ontbijtkoek. Het is tenslotte crisis en ons bin zuunig
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfgebakken dingetjes vind ik ook best BZV.
.
Griesmeelpuddingquote:
Een bietje?quote:Op zondag 4 november 2012 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Maar een plak ontbijtkoek met een bietje boter is ook wel lekker oldschool van de boerderie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |