SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
[ Bericht 11% gewijzigd door vuvuzela op 09-09-2013 17:22:10 ]![]()
Dat was schijt, uit die koe.quote:Op zondag 8 september 2013 21:02 schreef Cee het volgende:
Heeft hij nou zeer plaatselijke armbeharing?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zo in Frankrijk zou ik spontaan verliefd worden op Yvon."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Een echte Fransman geworden die een Nederlandse vrouw zoekt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Zonder bril of met een minder aanwezige bovenrand zou ie er nog wel leuk uitzien. Die bril maakt hem ouwelijk.To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.![]()
Die ketting. Kan echt niet, Jos.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Bril inderdaadquote:Op zondag 8 september 2013 21:04 schreef _Dido_ het volgende:
Zonder bril of met een minder aanwezige bovenrand zou ie er nog wel leuk uitzien. Die bril maakt hem ouwelijk.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
nee dit is niksAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Forum Opties Forumhop: Hop naar: