SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Ik hoop echt dat Claire niet wint, Judith is veel leuker en niet zo opdringerig als Claire.
Claire
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wetsuitquote:Op zondag 12 januari 2014 21:17 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Zou ze niet zo'n speedo pak hebben met pijpjes..Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Misschien kan Janne wel een mooie foto maken van Evelyne en Wim zwemmendquote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker intiem met Evelyne en Janne zit jankend op haar rots.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Revanches op 12-01-2014 21:25:29 ]And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ik gun ze beiden die dooie boer nietquote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Paul het volgende:
Ik hoop echt dat Claire niet wint, Judith is veel leuker en niet zo opdringerig als Claire.
ClaireOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Mij ook, de trekker!quote:
Al is een Fendt met Vario ook wel tof. Maar dacht dat ze in Frankrijk allemaal Renault reden, thans ClaasOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Wat zou Johan gezegd hebben tegen Madam Mikmak?
Ah joh, voel je niet schuldig.
Schuldig? Schuld. Schuldsanering
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik denk dat Judith gewoon panikeert om niks. Het komt gewoon heel dichtbij voor haar nu, die zal nu ook wel doorhebben dat hij naar haar neigt. Dus ff akelig als zij het toch wordt terwijl ze met haar onzekere hoofdje daar geen rekening mee heeft gehouden.![]()
Judith twijfelt al behoorlijk dus dat gaat em niet meer worden.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:18 schreef Paul het volgende:
Claire![]()
Ja, dat zou nog best goed kunnen idd.quote:Op zondag 12 januari 2014 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien zegt ze wel dat ze het niet meer weet omdat hij ook veel met Claire bezig was, praat hij dit uit haar hoofd en komt alles nog goed!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
dan wordt het gewoon: en zij leefden nog lang en gelukkigquote:Op zondag 12 januari 2014 21:20 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog best goed kunnen idd.
I'm not the girl in the picture..![]()
Zo, is Claire vandaag even door de mand gevallen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Claire kan beter emigreren naar Engeland, daar kan ze zich heerlijk uitleven in haar steenkolen Engels, hier wordt ze door iedereen uitgekotst٩๏̯͡๏)۶![]()
Ja, wat een bullshit dat je na 3 maanden Londen al moeite met je Nederlands hebt.:')quote:Op zondag 12 januari 2014 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Claire kan beter emigreren naar Engeland, daar kan ze zich heerlijk uitleven in haar steenkolen Engels, hier wordt ze door iedereen uitgekotstNever in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ik vind Saskia trouwens echt een Leonie en Leonie veel meer een Saskia.
Lastig.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Jan zou heul erg moe worden van dat gezemel over voedsel, hij wil gewoon een leker ding dat niet zoveel zeurt en wel raad weet met notendus Judith staat er goed voor... maar wat moet zij nou met die zombie van een Jan?
![]()
Jan & Judith - Hij is zo afgeknapt op Claire dat hij sowieso Judith kiest, al is het maar om gewoon een gezellig citytrip te hebben. Ik denk dat op den duur Judith wel afhaakt.
Johan & Ingrid (kort haar) - Het moet gek lopen als hij toch andere Ingrid kiest. Jan gaat in 2014 of 2015 trouwen met Ingrid.
Jos & Saskia - Hij kan met Saskia beter praten dan met Leonie en dat vindt hij belangrijker dat het uiterlijk. Dus hij kiest voor haar en voor de langere termijn kan dat best wat worden lijkt mij.
Aletta & Jan - Aletta weet al dat ze voor Jan kiest. Ze heeft Koen alvast weggestuurd om hem uit zijn lijden te verlossen. Het kan even duren met deze twee, maar er is aardige kans dat ze uiteindelijk samen gelukkig worden.
Wim & Evelyne - Dit staat eigenlijk ook al vast. Er is wel kans dat Evelyne na enkele maanden er de stekker uittrekt, maar misschien zijn ze wel een soort Jos & Dycke.![]()
Jos die voor Saskia gaat? Net of dat boer zoekt vrouw in een voorstukje prijs gaat geven wie Jos gaat kiezen
Ik denk nog steeds dat Jos uiteindelijk voor Leonie kiest.
Judith die twijfelt? De gehele context van de vraag was gewoon niet duidelijk. Uit die voorstukjes kun je gewoon niets opmaken, aan de reacties te lezen lukt de regisseur het wel aardig om iedereen op een dwaalspoor te zetten
BlaBlaBla![]()
Judith is totaal niet op haar gemaak in de hele setting. Gelukkig heeft Jan dat nu ook door. Hij is minder dood dan we allemaal denken.De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Trouwens, Leonie die zegt dat ze geen woord Frans kent. Zelfs op het vmbo krijg je toch wel Frans?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Jij vindt het raar als iemand geen Frans spreekt/verstaat?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, Leonie die zegt dat ze geen woord Frans kent. Zelfs op het vmbo krijg je toch wel Frans?![]()
![]()
"Geen woord Frans". En ja, dat vind ik raar.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:52 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij vindt het raar als iemand geen Frans spreekt/verstaat?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: